اینفینیتی سال پیش با معرفی QX55 2022 تنوع بیشتری به سبد محصولات خود بخشید. این خودرو که نسخه کوپه مانند WX50 میباشد از طراحی ظاهری بهروزتر سود برده و در این بخش از اینفینیتی FX الهام گرفته است. این خودروساز ژاپنی قبلاً جزئیات زیادی از تجهیزات این خودرو را منتشر کرده و حالا نیز جزئیات مربوط به قیمتگذاری آن را منتشر نموده است. مدل پایه QX55 که با نام Luxe شناخته میشود قیمت ۴۶۵۰۰ دلاری دارد.
تریم Luxe دارای تجهیزات استاندارد متنوعی همچون سیستم چهار چرخ محرک، رینگهای ۲۰ اینچی، چراغهای جلوی LED، سانروف برقی، صندلیهای جلوی گرم شونده و اپل کارپلی بیسیم است. از جمله تجهیزات ایمنی این مدل نیز میتوان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز پارک خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و… اشاره کرد. مدل بعدی با نام Essential شناخته میشود و قیمت ۵۱۶۰۰ دلاری دارد. این خودرو از صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده و سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو برخوردار است.
تریم پرچمدار QX55 با نام Sensory شناخته میشود و قیمت ۵۷۰۵۰ دلاری دارد. در این مدل تجهیزاتی همچون عناصر چوب داخل کابین، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیهای، نورپردازی کابین و درب پشتی برقی دیده میشود. هر سه تریم با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری کمپرس متغیر عرضه میشود که قدرت ۲۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری دارد. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو فرستاده میشود اما در صورت نیاز نیمی از قدرت را میتوان به چرخ های عقب منتقل کرد.
اینفینیتی QX55 2022 بهصورت استاندارد با دو رنگ قرمز و خاکستری عرضه میشود اما با پرداخت مبلغ بیشتر میتوان رنگهای دیگر را نیز انتخاب نمود. داخل کابین دو نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و ۷ اینچی برای کنترلهای متنوع خودرو نصب شده است. این خودرو قرار است از فصل بهار روانه بازار آمریکا شود.
فرشاد
۲۹ بهمن ۱۳۹۹کابینش همون زاقارت همیشگی
Saeed
۲۹ بهمن ۱۳۹۹انصافا تیپ بالا و پرمیوم بعضی خودرو سازای اقتصادی دنیا،ازین برند و آکورا لوکس ترن.ایندوتا برند و دی اس انصافن در برابر لوکس سازای دنیا ،مخصوصن آلمانیها بیشتر ماشین اقتصادی یا در بهترین حالت با ارفاق نیمه لوکس محسوب میشن به نظرم.مثلن طراحی داخلی این مدل واقعن فاجعس برای سال ۲۰۲۱ اونمبرای یه برند لوکس…..
??Amin_sto??
۲۹ بهمن ۱۳۹۹این دیگه چیه !!!
همون اینفینیتی qx70 قبلی خیلی ازین بهتر بود ، طراحیش که اصلا خوب نیست گیربکسش هم که cvt
در کل بنظرم لکسوس nx با اینکه یکم قدیمی شده هم از نظر طراحی بهتره هم فنی بهتره
البته رنجرور ایووک هم تو این کلاس خیلی خوبه
T.C.B.K
۲۹ بهمن ۱۳۹۹این خودرو خوبه ازش خوشم اومد
ولی با 51 هزار دلار یه 9 هزار دلار دیگه میزارم رو پولم، میرم پورشه ماکان توربو میگیرم.
” برسی رضایت مندی مشتریان. تسلا در صدر اینفینتی در قعر ”
( خبر 2 هفته پیش پدال )
این یعنی اینفینتی نیاز های مشتری رو بر آورده نمیکنه. مثلا طرف اینقدر پول میده به اینفینتی، ولی متاسفانه نیاز هاش و توقع هایی که انتظار داره در اون خودرو رو بر آورده نمیشه.
هرچند در اون لیست بنز و بی ام و ته جدول بودن. ?
و پرچم آمریکایی ها بالا بود.
خیلی ها میگفتن این دروغه ولی اون موضوع منظورش این بود. که طرف اینقدر پول میده توقع اینقدر امکانات دارن ولی متاسفانه نداشت.
( من چند برند مطرح اروپایی که همه میگن به به رو نام میبرم که داخل خودروشون صفحه نمایش و سانروف نمیزارن. چه برسه به دیگر آپشن ها ) ??
ولی خیلی از ماها یه خودرو رو به کشور سازندش نگاه میکنیم و به برندش.
در صورتی که باید به باطن خودرو بنگریم نه به اون آرم بی ارزشی که چسبوندن به ماشین
هرچند امروزه آرم یا لوگو هر شرکت روی قیمت تاثیر میزاره و اونو با ارزش میکنه در صورتی که این غلطه ولی متاسفانه بین همه رواج یافته. ( هرچی گرونتر هرچی برند تر وهرچی بی خاصیت تر بهتر !!! )
مسعود
۲۹ بهمن ۱۳۹۹اینفینیتی باید یه بازنگری اساسی تو طراحی داشبورد کلیه ی کاراش بده واقعا
ツSAMURAIツ
۲۹ بهمن ۱۳۹۹اگه گیربکسش CVT نبود میشد از بقیه اشکالات چشم پوشی کرد
در کل به نظرم آشغاله
Mehdi
۲۹ بهمن ۱۳۹۹بنز GLA 2021، و دیگر هیچ…
msn
۲۹ بهمن ۱۳۹۹تقریبا طراحی داخلی و بخصوص داشبورد تمامی خودروهای نیسان ,؛ 10 سال از مد روز عقبه.
بغییر از این طراحی بیرونیش قابل قبوله.
با ارفاق میتونه در دسته محصولات نیمه لوکس قرار بگیره .
نوید جهرمی
۳۰ بهمن ۱۳۹۹در کانادا فروش به نسبت خوبی داره. آکورا بعد لکسس و بعد اینفینیتی، تقریبا به یه اندازه به چشم میخورن. ضعف بزرگش طراحی داخلیش، گیرباکس پراستهلاک و ضعیف بودن انجینش نسبت به رقباست. از نظر زیبایی طراحی زیبایی داره.