نیسان از سال ۲۰۱۰ برای خودروی الکتریکی لیف، نام E-Power را ثبت کرد و این نام برای قوای محرکه محصولات الکتریکی شده نیسان نظیر نوت، کیکس و اخیراً آریا نیز به کار میرود. اخیراً نیسان نام i-Power را نیز از طریق اداره ثبت علائم تجاری در آمریکا برای خود ثبت نموده است.
طبق اسنادی که Carbuzz به دست آورده، ثبت این نام تجاری در چند روز پیش صورت گرفته و بهطور خاص برای خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما حدس زده میشود با توجه به استفاده از نام E پاور برای نیسان، این نام جدید برای محصولات لوکس الکتریکی اینفینیتی مورد استفاده واقع شود.
اینفینیتی قبلاً قول داده بود که به یک برند پایدار لوکس تبدیل شود و برنامه این برند با محصولاتی الکتریکی و هیبریدی در چند سال آینده تقویت خواهد شد. البته طبق گفته مدیر ارشد این شرکت، اینفینیتی از همان قوای الکتریکی محصولات نیسان سود خواهد برد اما تنظیمات خاص خود را بر روی آنها اعمال خواهد کرد.
احتمالاً نسخههای لوکستر اینفینیتی بر اساس نیسان آریا با انتقال نیرو به هر چهار چرخ را در ابتدا شاهد خواهیم بود. خودروهای کانسپت QX60 مونوگراف و QX Inspiration نیز میتوانند تایید کننده تولید کراساوورهای الکتریکی سه ردیفه اینفینیتی باشند.
پرهام و رهام
۲ بهمن ۱۳۹۹بنظرم نیسان همون جی تی از اوج شکوه نیسان بود ولی باز الان با این ماشین سایت دوباره به اوج برگردند
مهدی
۲ بهمن ۱۳۹۹چندین سال قبل همه خودرو سازها سعی میکردند نمای بغل ماشین از جلو تا انتهای خودرو صاف و یکدست باشه اما الان با این برجسته سازی و نمای هندسی و فرو رفته گیها چقدر زیبا شدن
قبلا هم گفتم انگار هالک با شونه اش زده به بغل ماشین اما چه زیبا
کی میشه با یک بار شارژ 15 دقیقه ایی 3000 کیلومتر خودروها پیمایش داشته باشند .
آرزو بر جوانان عیب نیست بعد آرزوهای دیگه میاد وسط مثل :
خودرو پرنده خودران بیصدا خورشیدی یا هسته ایی ایمن با پیمایش 20000 کیلو متری به قیمت یک دوچرخه معمولی !!!
آرزو دیگه مثل آرزو 500 سال قبل انسان بره کره ماه . یا دستگاهی بسازه که لباسها و ظروف را بشور و خشک کنه
یا دستگاهی کوچک داشته باشد با اون بتونه با هرکس که خواست صحبت کند و تصویرش را داشته باشد و نامه ارسال کند و همان لحظه بدست برسد . آی اینترنت پرسرعت و اپلم آرزوست
Hadi
۲ بهمن ۱۳۹۹ایولا ?
بالاخره بعد چند وقت یک خبر خوب از اینفینیتی اومد…
وضعیت الان اینفینیتی خیلی خوب نیست و باید خیلی بهتر از این باشه…
i power هم میتونه شروعی قدرتمند برای اینفینیتی باشه و موج بزرگی از محصولات جدید هیبرید و الکتریکی شده جای پاشو محکم تر کنه…
…
Shayan
۲ بهمن ۱۳۹۹ژاپنی ها متاسفانه طی این دهه پسرفت های زیادی داشتن
مخصوصا نیسان و میتسوپیشی، تویوتا هم از اولش تکلیفش معلوم بود ماشین های اسپرت و لوکس رو میده لکسس بسازه و بنظرم از این لحاظ خوبه
ولی توی الکتریکی سازی و تکنولوژی های جدید عقب موندن!
جایی که فولکس واگن 86 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد
جنرال موتور انواع و اقسام خط تولید ها و پلت فرم جدید و سیستم خودران جدید خودشو داره برای مدل بولت جدید گسترش میده و 30 تا محصول برقی تا 4 سال دیگه میسازه ، یا بنز که قراره گسترش زیادی توی EQ داشته باشه
تازه اینا دارن اسم ثبث میکنن…تویوتا میاد میگه هیدروژنی بسازیم و برقی رو بیخیال شیم در حالی که اگر منطقی برخورد کنیم هیدروژنی سر تا پا آلایندگی عه(توی مصرف خود ماشین نه، مراحل تولید هیدروژن رو میگم…)
در کل امیدوارم بلای نوکیا سرشون نیاد.. یا باید تغییر کنی و هزینه این تغییر رو بدی یا این که وسط این تغییر از بین بری
بهزاد
۲ بهمن ۱۳۹۹86 میلیارد که یک شبه سرمایه گذاری نمیشه بلکه در یک برنامه جامع در چند سال انجام میگیره.
صنعت خودرو در ژاپن به عنوان بزرگترین صنعت این کشور هیچ وقت ایستا عمل نمیکنه و برنامه های اونها کاملا آینده نگرانه انجام میگیره و این حرف شما که در ده سال گذشته پسرفت داشتن کاملا خطاست و قبل از اینکه فی البداهه یک عملکرد 10 ساله را بر زبان بندازیم به آمار و ارقام رجوع بشه.
Shayan
۲ بهمن ۱۳۹۹سرمایه گذاری که آثارش همین اول سال داره خودشو نشون میده
خب ما بریم از 2010 تا 2021 رو نگاه کنیم
خراب شدن وضعیت نیسان و حرکت تا مرز ورشکستگی
خراب شدن وضعیت میتسوپیشی در حالی که دولت میخاد نیسان و میتسوپیشی رو با هم همکار کنه تا بتونن به کمک هم زنده بمونن
میتسوپیشی که جاپنی فنا خودشونو با لنسر آتیش میزنن الان یه اسپرت نداره
نیسان 14 ساله داره یه جیتی ار رو تولید میکنه
سوبارو چندین ساله انجین باکسر رو داره تولید میکنه بدون هیچ موتور دیگه ای
تویوتا چندین ساله داره پلت فرم و انجین های وی8 قدیمی رو استفاده میکنه
نمونش روی ال ایکس570 و لندکروز
مزدا هم که یه شرکت نچندان بزرگ هستش نسبت به بقیه
تویوتا هم فقط سدان هاش خوب میفروخت
ارزش برند و سهام رو هم که تسلا به دست آورد…
حالا شما از پیشرفت هاشون بگو ما بفهمیم
آریا منش
۲ بهمن ۱۳۹۹چه می کند آقای پیمان کارگر ، از زمانی که مدیرعامل اینفینیتی شده هر روز شاهد اخبار توسعه و بروز رسانی سبد محصولات این لوکس ساز ژاپنی هستیم
SAMURAI
۲ بهمن ۱۳۹۹اون کانسپت ها خیلی خوبن ?
امیدوارم اینفینیتی به جایگاه اصلی خودش برگرده