مقامات اینفینیتی با ادامهٔ کاهش فروش قصد دارند با تبدیل کردن این برند به آنچه که مدیر ارشد عملیاتی اینفینیتی «اشوانی گوپتا» آنرا «نیسان پلاس» مینامد، این برند لوکس ژاپنی را احیا کنند. این برنامه بر استفادهٔ بیشتر از پلتفرمها و تکنولوژیهای نیسان تمرکز دارد که این میتواند به معنای بازنشستگی محصولات کنونی دیفرانسیل عقب اینفینیتی باشد. اولین محصولات جدید این شرکت بهزودی تا سال ۲۰۲۳ به بازار خواهند آمد و به گفتهٔ گوپتا، اینفینیتی دوباره عالی خواهد بود.
این اینفینیتی تجدیدنظر شده روی بازارهای ایالاتمتحده و چین تمرکز خواهد کرد و احتمالاً محصولات جدید آن پلتفرم مشترکی با محصولات نیسان مثل آلتیما و ماکسیما خواهند داشت. اینفینیتی جدید همچنین نسخهای قویتر از سیستم هیبریدی e-Power نیسان را هم دریافت خواهد کرد. در حال حاضر ایالاتمتحده بزرگترین بازار اینفینیتی در سراسر دنیا محسوب میشود. در سال ۲۰۱۹ این شرکت در سراسر دنیا ۱۸۸,۹۹۴ دستگاه خودرو به فروش رساند که از این تعداد ۱۱۷,۷۰۸ دستگاه فقط در بازار آمریکا فروخته شده است. این در حالی است که فروش اینفینیتی در آمریکا نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش داشته است.
اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اخیراً اعلام کرده است که بهمنظور کاهش میلیاردها دلار در هزینهها طی چهار سال آینده، برنامه و استراتژی جدیدی را در پیش خواهد گرفت که یکی از موارد آن حذف برند داتسون خواهد بود. علاوه بر این، نیسان تولید جهانی خود را ۲۰ درصد کاهش میدهد و سبد محصولات خود را از ۶۹ مدل به ۵۵ مدل میرساند. همچنین تمرکز جهانی این شرکت ژاپنی روی بازارهای چین، ژاپن و آمریکا خواهد بود. از سوی دیگر، اینفینیتی قصد دارد تولید کراساوور جدید QX55 را در نوامبر امسال آغاز کند. این کراساووری کوپه مانند است که گفته میشود استایل آن یادآور نسل اول مدل FX خواهد بود. همانطور که از نام این کراساوور جدید مشخص است، بین مدلهای کنونی QX50 و QX60 قرار خواهد گرفت.
NAVID۰۰۹۸
۱۵ خرداد ۱۳۹۹وایسا ببینم ، یعنی اون موقع تا حالا اینفینیتی نوسخه لوکس نیسان نبوده و ما سر کار بودیم ؟؟؟
فقط امیدوارم با ورود جناب کارگر به سمت مدریت ، یه خونه تکونی حسابی بشه و در آینده جناب کارگر بشه مدیرعامل شرکت نیسان تا این برند با اَصلونَسب به جایگاه حقیقیش برگرده .
البته ای کاش شَر این گیربکسهای cvt هم کم کنه راحت شیم از این مسخره روی مخ .
امیر دهقان
۱۵ خرداد ۱۳۹۹سلام
بله درسته اینفینیتی همیشه شاخۀ لوکس نیسان بوده اما طبق استراتژی جدید، این شرکت قراره بیشتر از پلتفرمهای محصولات نیسان استفاده کنه که این یعنی پلتفرمهای دیفرانسیل عقب که تقریباً مخصوص اینفینیتی بودن کنار میرن و محصولات آیندۀ اینفینیتی روی پلتفرمهای دیفرانسیل جلوی معمول نیسان مثل آلتیما و ماکسیما ساخته میشن
datsun
۱۵ خرداد ۱۳۹۹سلام آقایی دهقان پلتفرم ماکسیما و آلتیما به شکلیه که قابلیت اجرای سیستم چهار چرخ رو دارن و به طبع پلتفرمی که قابلیت چهارچرخ داره حتما قابلیت اجرایی دیفرانسیل عقب رو هم داره مگه اینکه خوده اینفینیتی سیاستش رو تغییر داده باشه
مهدی
۱۶ خرداد ۱۳۹۹با این حساب چه دلیلی داره که یک برند ایجاد کنند وقتی پلت فرم یکی هست البته از جتبه اسم و رسم و بازار یابی شاید ولی بعیده چندان موفق عمل کنه مخصوصا با وجود رقبای المانی و امریکایی
datsun
۱۶ خرداد ۱۳۹۹این چه حرفیه جناب مهدی پلتفرم محصولات لوکس دنیا اکثرا اشتراکی هستن آلمان های هم اکثرا اشتراکی هستن مثل آیودی و پورشه با فولکس مشترکن یا آمریکای ها کادیلاک با محصولات GM و یا لینکلن با فورد
♤Angus_812♤
۱۵ خرداد ۱۳۹۹عاشق زبان طراحی اینفینیتی هستم
کاملا ژاپنیه و دوام فوق العاده
امیدوارم زبان طراحیش همین طوری فقط با کمی تغییر باقی بمونه
مهدی
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ولی به نظرم بهتر بود ارز اون شکل منحنی وه کامل بدنه ای استفاده کنن
AMANTE
۱۵ خرداد ۱۳۹۹اینفینیتی کمپانی بسیار عالیه و پتانسیل اینو داره که جزو برند های لوکس موفق بازار باشه ولی متسفانه اونجور که باید بهش توجه نمیشه.
ظاهر محصولات اینفینیتی در حال حاضر عالیه و میتونه بهتر هم بشه، اما طراحی داخلی، شاسی، موتور و…. قدیمیه و بروزرسانی بشه فوق العاده میشه و اینکه نام گذاری های مشخصی داشته باشه تا مدل های مختلف راحت قابل تشخیص باشه.
Sina
۱۵ خرداد ۱۳۹۹خب اینفینیتی همین الانشم شاخه لوکسه نیسانه که!!
مشکل بزرگ اینفینتی اینه که سایه لکسوز در همه جهات روی اون سنگینی میکنه
ارش
۱۵ خرداد ۱۳۹۹۱۵ سال پیش اینفینیتی خیلی خوب کار میکرد رقیب ژرمن ها بود اما چند سالی هست که ضعیف کار میکنه حتی ظاهر خوبی هم نداره .
meysam
۱۵ خرداد ۱۳۹۹طراحیاش اصلا جالب نیستن
ADAK
۱۵ خرداد ۱۳۹۹اینفینیتی به نسخهٔ لوکس محصولات نیسان تبدیل میشود ؟!؟!؟!؟
وا خب مکه نبود تا حالا …
Archi KHAN
۱۵ خرداد ۱۳۹۹اینفینیتی از اون روزی که qx 70 را از رده خارج کرد از چشمم افتاد
از بس خوشگله فرم اون ماشین لامذهب
مرتضی
۱۵ خرداد ۱۳۹۹همون کاری که آیودی میکنه… تقریبا پلت فرم تمام ماشینا دیفرانسیل جلوه اماااااا میاد ماشین رو پیش فرض دو دیفرانسیل میفروشه. الان فک کنم a4 نسخه دیفرانسیل جلو هم داره اما مثلا a8 فقط با کواترو عرضه میشه. اشتباه می کنم بگید.