زمانی که برند اینفینیتی تنها یک ایده در ذهن طراحان نیسان بود، خودروهایی مانند مرسدسبنز کلاس S، بامو سری ۷ و جگوار XJ دارای جایگاهی خاص در بازار بودند. در همین حال، بهترین تکنولوژی و برجستهترین ایدههای این خودروساز ژاپنی در قالب مدل پرچمدار Q45 با موتور V8 ظاهر شد. این خودرو که از طرف رسانهها بسیار مورد استقبال قرار گرفت، نتوانست توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند.
۲۵ سال بعد، اینفینیتی را میبینیم که به جای آن که ربعقرن ورودش را به بازار امریکا جشن بگیرد، به دنبال سفارش از نوع «چینی» است. اگر دقیقتر بخواهیم بگوییم، اینفینیتی میخواهد دوباره چهره محصولات بزرگ و جادار خود را با فرستادن Q70L با فاصله محوری بزرگتر به بازار امریکا ترمیم کند. کابین زیبای Q70L مملو از چرم انیلین و طراحی برجسته چوبی است و در همین حال، بدون داشتن تجهیزاتی مانند سیستم سرگرمی برای صندلیهای عقب که در برخی از رقبا ارائه میشوند، به سراغ مأموریت خود به عنوان یک خودروی لوکس رفته است. با این حال، افزایش ۱۴۲ میلیمتری فضای پاها در صندلیهای عقب شایسته تقدیر است. البته این افزایش فاصله محوری نسبت به مدل همخانواده Q70 (به اندازه ۱۵ سانتیمتر) باعث نشده که از نظم موجود در داخل کابین کاسته شود. مسلماً یکی از نمونههای این شرایط با فاصله محوری بزرگتر در یک مدل چهار در لوکس، پورشه «پانامرا توربو اکزکوتیو» است. در حالی که رقبای اروپایی به سرعت در حالت کاهش حجم و تعداد سیلندرهای موتورهای خود هستند، اینفینیتی در مدل Q70L همچنان یک آپشن V8 بزرگ کلاس قدیمی در اختیار قرار میدهد (در کنار یک موتور ۳/۷ لیتری V6 و یک سیستم هیبرید). بدون استفاده از توربوشارژر، Q70L از یک موتور ۵/۶ لیتری V8 با انژکتور مستقیم و تنفس طبیعی برای پیشرانه بهره میبرد که برای آن ۴۱۶ اسببخار قدرت و ۵۶۱/۳ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این موتور همچنین با یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک همراه و تعویض دندههای بسیار آرامی دارد و در حالت تعویض دنده دستی، در رفتن به دنده پایینتر بسیار خوب عمل میکند. در خودروی Q70L 5.6 AWD تست شده، در مدت ۴/۸ ثانیه، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شد که این شتاب کافی است تا در پیست از مرسدسبنز S550 و بامو 740i پیشی بگیرد و البته با فاصله کمی نسبت به بامو 760Li و مازراتی کواتروپورته حرکت کند. مدل تست با یک سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک نیز همراه بوده که برای شرایط جوی زمستانی، یک مزیّت برای آن به شمار میرود. همچنین ظاهراً ۴۵ کیلوگرم یا بیشتر وزن اضافی برای خودروی لوکس با فاصله محوری بزرگتر، تأثیر چندانی بر مصرف سوخت نگذاشته و نسخه AWD از Q70L طبق برآورد سازمان محیط زیست امریکا ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در جاده مصرف میکند که مشابه نسخه Q70 AWD با فاصله محوری معمولی است. در همین حال، در تست مصرف سوخت ترکیبی ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مشاهده شده است. با این که کشیدگی Q70L از لحاظ مصرف سوخت ضرری نداشته، ولی در برخی ویژگیهای کلیدی داینامیک خودرو نیز کمک چندانی نکرده است. Q70L در تست لغزش در پیچ، نیروی چسبندگی جانبی ۰.84g را خود نشان داده و همچنین با عملکرد مناسب در سیستم ترمز، از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در ۵۲/۷۳ متری متوقف شده است؛ آماری که آن را در نزدیکی مدلهایی مانند S550 و 740Li قرار میدهد. با این حال، برخی نقاط ضعف اینفینیتی باقی ماندهاند؛ به خصوص در مورد سیستم فرمان. چهار حالت رانندگی که برای این خودرو درنظر گرفته شدهاند، هیچ تأثیری بر عملکرد فرمان و فیدبک ندارند و همیشه باید مواظب حرکت کردن خودرو در مسیر مستقیم بود. در خودروی تستشده از یک پکیج تایر و چرخ «پرفورمنس» به ارزش ۱۱۵۰ دلار استفاده شده که در عمل، تغییر چندانی در شرایط لوکس اینفینیتی مشاهده نشده است. همچنین در این خودرو از یک سیستم صوتی فراگیر Bose با ۱۶ اسپیکر (بخشی از پکیج تکنولوژی دولوکس ۷۲۰۰ دلاری) برای غلبه بر صدای تایرها و غرش پسزمینه استفاده شده است. پکیج تکنولوژی دولوکس، علاوه بر این، شامل چندین سیستم الکترونیکی دیگر نیز هست. سیستم کروز کنترل هوشمند عملکردی بدوندردسر دارد و این در حالی است که سیستمهای هشدار عبور از خط و هشدار برخورد از جلو، بسیار آزاردهنده هستند. خوشبختانه قابلیت غیرفعالشدن نیز برای آنها پیشبینی شده است. بنابراین تغییر از Q70 به Q70L هیچگونه نشانهای از کشیدگی در خودرو به جا نگذاشته است. اینفینیتی هنوز هم دارای یک چهره زیبا با طراحی مناسب در کابین و یک پیشرانه V8 قدرتمند است. ولی در عینحال، هیجان لازم برای رانندگی را نمیتواند تأمین کند، سواری دلچسبی ندارد و امکانات داخل کابین آن در حدّ یک سدان لوکس در بالاترین سطح نیست. Q70L ابعادی نزدیک به کلاس S و یا سری ۷ دارد و در قیمتی معادل یک کلاس E یا سری ۵ ارائه شده است؛ ولی اینکه این خودرو بتواند با کیفیتی در حدّ Q45 اولیه ظاهر شود، هنوز جای سؤال دارد.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
- قیمت مدل تست: ۷۶۳۰۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۶۷۹۵۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC ۳۲ سوپاپ V8، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۵۵۵۲ سیسی.
- قدرت: ۴۱۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۵۶۱/۳ نیوتنمتر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
- فاصله محوری: ۳/۰۵۱ متر.
- طول ماشین: ۵/۱۳۱ متر.
- عرض: ۱/۸۴۴متر.
- ارتفاع: ۱/۵۱۴ متر.
- وزن کلی: ۱۹۷۸ کیلوگرم.
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۸ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۱/۶ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۰/۴ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۳/۴ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۲/۲ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۴۳/۰۱ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۲/۷۳ متر.
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
امیر محمد
۹ دی ۱۳۹۳لطفا یکم کند تر مطالبو ارسال کنید یا حد اقل فاصله چند ساعتی بندازید بین مطالب
مهدی
۹ دی ۱۳۹۳من کردستان عراق می رفتم قبلا
واقعا ماشینهای اینفینیتی از نزدیک زیبان
تو عکس به اندازه واقعیت زیبا جلوه نمی کنه
AliZeus
۹ دی ۱۳۹۳طراحی داخلیش معرکس…
سپهر
۹ دی ۱۳۹۳امیرمحمدجون دمت گرم داداش کارت معرکه بود.
MAFIA
۹ دی ۱۳۹۳ماشین خوبیه قدرت خوب گشتاور خوب چهره خوب راحتی خوب و بهتر از همه که یک سدان خانوادگی و خودروی راحت و باارزشی هست که هر روز می تونی استفادش کنی با مصرف سوخت خوب.نه مثل کامارو و چلنجر که با مصرف وحشتناک و کاربرد کمشون که نمی تونی باهاشون یه مسافرت مناسب داشته باشی رانندگی کنی.
طوری کیفیت آمریکایی می کنن که انگار چیه یه کامارو ZL1 سرخ دیدم افتاد تو دست انداز چراغ جلوش پرید.بعد میان برا من آمریکا آمریکا می کنن.حالا که تنها ماشینی که سوار شده باشد بیوک 2 میلیونی هست!!!!!!!
برین مستند جدید تاپ گیر که از آرژانتین رد می شن رو ببینین جرمی با پورشه و می با لوتوس و هموند با ماستانگ مک 1 هست یک خودروی پر مصرف و کم بازده که دم به ساعت خراب میشه و بال عقب و بادگیر جلوی بیهوده ای رو براش گذاشتن.
آمریکا رو به صنعت قوطی کبریت سازی بیاره موفق تر میشه تا خودرو.
پولم از پارو هم بره بالا اول ماشین اروپایی و ژاپنی میگیرم.چون هیچ رغبتی به خرید ماشین نامرد و پست فطرت های آمریکایی ندارم تا با پولش بیان کشور من و خاورمیانه رو ناامن کنن و باهاش جیب اسرائیل مزدور رو پر کنن.
زنده باد جبهه مقاومت
الا ان حزب الله هم الغالبون
سجاد
۹ دی ۱۳۹۳مافیا جان اعتقاداتت محترمه ولی فکر نمیکنی اسمی که واسه خودت انتخاب کردی زیاد با اعتقاداتت تناسب نداره؟
مافیا؟ مقاومت؟
zx
۹ دی ۱۳۹۳با سلام به برو بچ عاشق ماشین جا داره از زحمات پدال کمال تشکر را داشته باشم .راستش یه موضوعی رو میخواستم بگم یکم بیربطه .من حدود 3سال مرتب میام پدال .ولی بیشتر خوانندم تا اینکه نظر بدم .بیشتر اوقات تو ساینا گشت میزنم .تجربه ای که بدست اوردم شاید جالب باشه بدونید (گشت زنی تو فضای مجازی) .همیشه تو هر سایتی که یکم اماره بازدیدش بالاست یه سری افراد مشخص اا با اهدافی مشخص حضور دارن که بر اساس برنامه ای که بهشون دیکته میشه مسیر اون سایتو همسو با برنامه ای خاص پیش ببرن اا میدونم همه میدونید ولی گفتم تجربمو تو این چند سال باهاتون در میون بزارم شاید جالب باشه براتون
Un4given
۱۰ دی ۱۳۹۳اسمو بیخیال، حداقل در او کیفتو ببند که دلاراش مال اجنبیاست !
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳اقای مافیای عزیز اول اینکه نه کامارو و نه چلنجر تو کلاس این خودرو نیست , دوم اینکه این کمپانی ها اونقدر کیفیت و جذبه دارن که زمانی که ایران خودرو هنوز قادر نیست از خودش پلتفرمی اراعه بده اینا 100 ساله ماشین میسازن ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم در ضمن امکان داره موتور یا مونتاژ اون خودروی کره ای با ژاپنی در امریکا تولید بشه خدا میدونه روزانه با چند محصول امریکایی سرو کار داری اما برادره من خودت خبر نداری , حالا بگو برن قوطی کبریت یبسازن که ما همونم. . . .
علی
۱۰ دی ۱۳۹۳تو واقعا مشکل داری
MAFIA
۱۰ دی ۱۳۹۳آره من با آمریکا و سردمداران نامردشون که نه قول می فهمن چیه نه قرار نه راست و دروغ سرشون میشه و فقط فکر منافع خودشونن با داغون کردن دنیا مشکل دارم عزیز من.من با بی شرفهای آمریکایی که دنیا رو به […]کشیدن و کشور من رو به خاطر دفاع از حقش متهم می کنن متنفرم.سیاست رو هم به صنعتش ربط میدم.تف به ذات پلیدشون.فقط پول و قدرت زبون آمریکایی هاست.مردم خودشون رو می کشن بعد میگن کشور آزاد آمریکا!!!اون وقت برای رذل ترین کاره مثل همجنس گرایی که تو کشور ما قانونی نیست علیه کشور من قطعنامه صادر می کنن و میگن حقوق بشر تو ایران رعایت نمیشه.
آمرکایی ها یعنی توحش در بالاترین حد ممکن یعنی چوپان یعنی گاوباز یعنی نفهم.فقط با نامردی و مصادره اموال کشورهای ضعیف شده غول…
مسعود
۱۰ دی ۱۳۹۳مافیا می دونی سگ با اینکه با وفسات چه مشکلی داره؟
اینکه بدون اینکه فکر کنه صاحبش آدم ظالم و ستمگری هست یا نه به هرکسی که او دستور بده حمله می کنه و پاچشو می گیره. چون از سفره اون غذا خورده.
لطفا از مثالم ناراحت نشو من قصد توهین ندارم. خواستم بگم شما انسانی و از این خصلت دور باش. چشماتو باز کن و ظالم واقعی رو پیدا کن.
هر چیزی که فکر می کنی توی امریکا هست توی کشور ما بدترش هست. ولی پشت پرده!!!
مسعود
۱۰ دی ۱۳۹۳در ضمن به شغل شریف چوپانی توهین نکن. شغل پیامبران همین بوده. البته اگر دین و ایمان داری…
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳خیلی ربطی به ماشین نداره تو که به چوپان میگی نفهم نمیدونی حضرت مسیح چوپان بود اما پیامبر خدا شد , اول به روان پزشک مراجعه کن چون حس میکنم از اون انسانهای خطر ناک هستی که به دین و ایمون خودت هم رحم نمیکنی اگه ما از دنیا 70سال عقبیم فقط تقسیر خودمونه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۰ دی ۱۳۹۳خطاب به کسی که خودشم خوب میدونه کیه؛
هر کسی احترام خودشو نگه میداره و با وجود این که میدونه سلیقش مخالف بقیه است به نظر بقیه احترام میذاره.
کسی که نمیدونه چه ماشینایی رو باید با هم مقایسه کرد کامنت بی منطق و از روی تعصب نمیذاره.کسی که میدونه سیاست رو نباید با صنعت خودروسازی یکی کرد خدا خیرش بده.خدایا چرا واقعاً یه عده نمیخوان قبول کنن که خودروی 6.2 لیتری رو که مخصوص مسابقس و نه برای مسافرت نباید با یه سدان شهری خانوادگی مقایسه بشه؟
منم مقایسه بلدم بکنم.کامارو ZL1 صفر تا 96.6، 3.8 ثانیه. قدرت 580 اسب بخار و تاپ اسپید 296 کیلومتر بر ساعت.یا قمر بنی هاشمممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!
این که 1 ثانیه از این اینفینیتی سریع تره و 160 اسب بیشتر داره.
مافیا جان مقایسه ی شما مثل مقایسه ی شترمرغ و اسبه یعنی میخوام بگم در این حد بی ربطه.
میدونی مشکل کجاس؟مشکل اینجاس که شما نمیدونی رکورد آودی R8 و مورسیه لاگو و 911 و GTR و M6 رو زدن چه قدر ارزش داره.نمیدونی که برنده ی عنوان بهترین ماشین برای رانندگی در سایت Motor Trend شدن چه قدر ارزش داره.نمیدونی که معرفی شدن به عنوان مقاوم ترین خودروها چه ارزشی داره.
شما فقط به فکر این هستی که کی به چه ماشینی نگاه میکنه و سوارش میشه حتی میای اسپورتیج رو با کامارو و چلنجر مقایسه میکنی که واقعاً نمیدونم چی میشه به شما گفت.
دوستان میبخشید شاید یه ذره تند برخورد کردم ولی ایشون تو کامنتاشون تا الان خودشون رو ثابت کردن و بالاخره باید جوابشون یه جایی داده میشد.
مافیا جان امیدوارم شما هم روش مقایسه رو خوب یادگرفته باشی و دفعه ی بعد بنز S600 گارد رو با جک جی 5 مقایسه کنی.
فری
۲۱ دی ۱۳۹۳ببین معلوم که از ماشین هیچی نمی دونی فقط یه چیزی شنیدی
امریکا بهترین ماشین هارو تولید میکنه طوری که با گذشت 30 سال هنوزم داره تو خیابونامون راه میرن و هنوزم جذابن
MAFIA
۱۰ دی ۱۳۹۳بهترین برند ژاپن همین اینفینیتی هست
MAFIA
۱۰ دی ۱۳۹۳باربد من تو کدوم کامنت اسپورتیج رو با دوج امتحان کردم!!!تو کدوم پست اگه مردی بگو چرا حرف دهن مردم میزاری.
من مقایسه گروهی نکردم.مقایسه من بین دو خودرو اینفینیتی و کامارو هست که اینفینیتی هم لوکس هست هم سنگین هم راحت هم با کلاس ولی کامارو ماشین لات و لوت که فقط بلدن صدای اگزوز گوش خراش تولید کنه و آلودگی صوتی برا مردم ایجاد کنه.ولی اینفینیتی کاربردی تره و با کلاس تر.
اصلا میگم اینفینیتی و کادیلاک XTS بازم اینفینیتی بهتر
بین بیوگ ورانو و رگال و تاروس و ایمپالا بازم اینفینیتی بهتره.خلاصه
مرگ بر آمریکا
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۰ دی ۱۳۹۳“من روز جمعه منطقه آزاد ارس بودم اونجا کامارو SS و دوج چلنجر و وایپر که دیگه سلطان ماشینای آمریکاییه بود ولی اصلا هیچ یک از مردم و حتی اونایی که زیاد خودروبازن طرفشون نمی رفتن.مردم به هایلوکس و اسپورتیج و نیسان روژ و راو 4 نگاه می کردن به اونا نه بعد 4 تا بنز سی کلاس 2015 و GLA 4matic و ماکان آوردن همه حتی من این ماشینها رو دوست داشتنی تر میدونم و باکیفیت تر”
تمامی متن بالا سخنان جناب عالی در مطلب کادیلاک ATS بود.
راجع به کادیلاک XTS صحبت کردی واسه تک تک خودروهایی که نام بردی میتونم دلیل بیارم.ولی کسی که خودش نمیخواد قبول کنه نمیکنه.
فقط تنها نصیحت من بهت اینه که حتی اگر بدتم میاد از خودروهای آمریکایی مجبورت نکردم سلیقت به این شکل هست و نظرت محترم پس تو هم به نظر بقیه احترام بگذار.
اگه دلیل منطقی داری درموردشون این قدر با اطمینان صحبت کن.من هرچی میگم شما بدتر میکنی ممنون میشم اگه توجه کنی.
ارمان
۱۱ دی ۱۳۹۳100 سال دیگه روی مرگ بر امریکا بمون شما اما اونا ماشین و ابزاری میسازن که بد برای خریدش باید زیره پاشون بشینی دوست عزیز اقای مرگ بر چه دست اوردی داشت اینهمه مرگ و فحش و خشونت , مثال ماشینی بزنم ماشینهای تولید کشور ما به لعنت سگ نمی ارزه اما جنرال موتورز اول دنیاست ما اینجا با پرایدو تیبا مردممون رو به کشتن میدیم اونا قوی تریت شاسی هارو دارن , ضمنن شما میای انفینیتی رو با کروت مقایسه میکنی ااااااخخخخخخه چه ربطی داره از اول میومدی مرگ با امریکا که ما هم جدیت نمیگرفتیم , بخدا بهت میخندن اینجا میجوایم در مورد ماشین حرف بزنیم تو که از خودت هیچی نداری چرا از درخت ژاپن بالا میری , شما هر وقت یاد گرفتی کلاس ماشینهارو از هم تفکیک کنی بد برو تو سایت های مربوطه در مورد اقتصادو سیاستو هرچی که دوست داری صحبت کن , اما اول بشین فرق q70 و کروت یا کامارو رو با ماژیک مشخص کن (;
ارمان
۱۱ دی ۱۳۹۳باربد جان بیخیال اقا سخت نگیر میدونی که چی میگم (;
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳آفرین امیر محمد
خیلی خلاصه و مفید و. زود حرف منو زدی
امیر محمد
۹ دی ۱۳۹۳خواهش میکنم
اون دوتا منفی همیشه مثل اینکه هست
حمادی
۹ دی ۱۳۹۳این ماشین های امریکایی وصف ناپذیر اند
love samurai
۹ دی ۱۳۹۳این ماشین زاپنیه
McLaren Automotive
۹ دی ۱۳۹۳ماشین آمریکایی ؟؟؟ o_O این برند آلمانیه عزیزم :))))) دیدید بلدم
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳آره اون که همیشه هست
ولی مثل اینکه شدن سه تا
سپهر
۹ دی ۱۳۹۳خیلی خوشگله واقعا خوشم اومد جلوشو که میبینم یاد مازراتی میفتم.
محمد
۹ دی ۱۳۹۳سلطان بی رقیب کیفیت ژاپن…………..
شتابش حیرت انگیزه.وقابل تمجید.
behzad
۹ دی ۱۳۹۳محصولات اینفینیتی فوق العاده هستن.هم زیبا هم با کیفیت.این ماشین هم زیباست فقط صندلی عقب توی ذوق میزنه.خیلی معمولی و ساده بدون امکانات و کنسول و …… که واسه این ماشین عجیبه
فرامرز
۹ دی ۱۳۹۳دقیقاْ من هم با دیدن صندلی های عقب به این فکر افتادم که آیا این از نظر لوکس بودن در ردیف کلاس اس و سری ۷ هست یا کلاس ای و سری ۵. درسته یک سدان فول سایز با قدرت موتوری بالا هست اما از نظر لاکچری (و البته قیمت) قابل مقایسه با رقبای آلمانی نیست. البته مصرفش هم یک مقدار بالاتره که به خاطر حجیم و تنفس طبیعی بودن موتورش هست. البته برای بازار آمریکا که قیمت سوخت نصف اروپا است کاملاْ مناسبه.
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳خودت کجای کاری شدن 8 تا
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳ایفینیتی=لکسوس نیسان
فرید
۹ دی ۱۳۹۳همه چیزاش عالیه مثل همیشه…من عاشق اون فرمون تپلشم…خیلی دوسش دارم…فقط به نظر من اینفینیتی باید یکم روی قسمت صندلی های عقب بیشتر کار کنه…به نظر من صندلی های عقبش خیلی ساده هست در حد برند لوکس نیسان نیست….در حد همون نیسانه (نظر شخصیم بود)
RETOLEX
۹ دی ۱۳۹۳لکسس . لایک
اینفینیتی . دیس
فرید
۹ دی ۱۳۹۳خدایی لکسس…
لکسس با توجه به این که این دو شرکت با هم آغاز به کا کردند ولی پیشرفت لکسس خیلی بیشتر از اینفینیتی بوده…ولی از خوب بودن اینفینیتی هم نمیشه گذشت ماشین بسیار خوبیه ولی مونده تا لوکس لوکس بشه و به پای لکسس برسه.
فریا
۱۰ دی ۱۳۹۳نظر شخصی من
طراحی داخلی = اینفینیتی
خارجی = لکسوس (سس)
از فنی ژاپنی ها هم سر در نمیارم .
فرید
۱۱ دی ۱۳۹۳:-D اونوقت چه مدل سس؟؟؟؟؟هزار جزیره؟؟؟؟؟؟ :-D سسش رو خوب اومدی :-D
اختیر داری فریا جان شما از موتور سر در نیاری ما میخوای در بیاریم…چوب کاری میفرمایین.
فریا
۱۵ دی ۱۳۹۳حاجی منظورم املای Lexus بــود که بعضیا لسکوس و بعضیا لکسس مینویسن .
RETOLEX
۹ دی ۱۳۹۳از اینفینیتی خوشم میاد ماشین های با حالی هستن
به قول فرید ماشین تپلی هست “مخصوصا جلوی ماشین”
هیچ مشکلی درش نمیبینم
عالیه
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳خیلی سوال سختیه ولی من به لکسوس رای میدم
Ehsan
۹ دی ۱۳۹۳اکثر برند یک نقطه برجسته ای دارند که در ذهنت میمونه ، از اینفینیتی گلگیرای جلوش هستند ، با دیدن این دو گلگیر بدون اینکه بقیه ماشین رو نگاه کنی متوجه میشی ماشین اینفینیتیه
سعید
۹ دی ۱۳۹۳همه چیش عالیه،مخصوصا چراغ عقبش که من عاشقش شدم،ولی از نظر سطح لوکس بودن پایین تر از اس کلاس و سری هفت هستش مخصوصا صندلی های عقب که یکی از مهمترین قسمتای ماشینای لوکسه
فرید
۹ دی ۱۳۹۳منم همینو گفتم…مونده تا لوکس لوکس بشه…با اینکه خیلی اینفینیتی رو دوست دارم… ولی از نظر من لوکس کامل نیست…به هر حال ه فرقی باید با برند معمولی اون شرکت مادر بکنه دیگه…ولی خوبه آقا…دمشون گرم دستشونم درد نکنه…ما توقع هایی از شرکت های موفق داریم مثل لکسس و بنز که در طراحی خیلی دارند زحمت میکشند نباید اینهارو با اون ها مقایسه کنیم…هر برندی داره زحمت میکشه و همین هم قابل تقدیره…واسه این زحمات میشه یه نگاهی به به ماشین هی چینی و ایرانی بندازیم و تفاوت طراحی هارو نگاه کرد و دید که این شرکت ها چه زحمتی روی ماشینهاشون میکشند.
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳عزیز اینا ماشینهای لوکس 60 هزار دلارین ربط خاصی به بنز اس کلاس نداره
فرید
۱۱ دی ۱۳۹۳آرمان جان منظور این دوستمون این بود که چون برند لوکس نیسانه و نیسان هم برای رقابت با بنز و دیگر برند ها این رو داده بیرون دیگه و مونده به اندازه بنز لوکس بشن و منم عقیده ام بر این مبنا هست.
امیر محمد
۹ دی ۱۳۹۳مثل همیشه لوکس ساده باکیفیت زیبا جالب
saeid
۹ دی ۱۳۹۳بسم حق
بچه ها چنت نکته رو میگم خواهش میکنم رعایت کنین
نه دشمنتونم نه قصد بدی دارم باور کنین
اتفاقا بیشترتونم کلی دوس دارم
و شاید خیلی از حرفایی که میخوام بگم به رفقای خودم دارم میگم
1- زیر مطلب نظر اول بودن مهم نیست
پس زیر اون کامنت نفر اول اگه دیرم رسیدی بی ربط نظر ندین
خواهش میکنم
2- بقول یکی از دوستان بجای 10 تا کامنت با مضمون تک خطی یه کامنت پر محتوا بدین ( بحث جواب به کامنتا فرق داره اگه واقعا میخواین جواب بدین
بیستا جواب بدین ولی خواهشا اگه اینطوری نیست نظراتتونو تو یه نظر کامل بگین )
3- بازم دیدین کار سختیه برین تو فروم کلی با هم صحبت کنین
چون معمولا کسایی که زیر مطلبو میخونن دنبال نظر در مورد اون خودرو هستند
4- لزومی نداره برای همه پست ها نظر بذارین
باور کنین اگه اطلاعات خوبی در مورد یه خودرو ندارین مجبور نیستین نظر بدین
فقط نگاه کنین و نهایتش خواستینم نظر بدین یا از نویسنده تشکر کنین یا واقعا با استدلال و دلیل ( مهم نیست چقدر فنی ) نظر خودتونو بگین
منظورم اینه که رو هوا یه حرف نزنین حتی اگه بنظرتون استدلال نادرستیم دارین باز گفتنش از مطلب رو هوا گفتن بهتره
5- باور کنین به نظرات بالای 1000 جایزه فک نکنم بدناااااا
اگه میدن من از مدیر درخواست دارم
یه پک فروشی بذارن با 20 تومن پرداخت به سایت عدد نظر کنار دوستانو به بالای 1000 برسونن
که کسیم الکی وقتشو تلف نکنه کامنت بذاره
6- نظر طنز و شوخیم خیلی خوبه من به کسیم نمیگم تیکش یخو و از این حرفا
فقط بازم میگم 10 تا نظر ندین یه تیکه مشتی تو یه نظر بدین
یا اگه خواستین 10 تا نظر بدین تو پاسخ به حرفای مختلف دوستان بدین
بازم میگم همتون رفیقمین
منم کوچیک شمام
رو سر منم جا دارین
نصف شمام از خودرو سر در نمیارم
اینام فقط گفتم تا بیشتر بتونیم از فضای سایت در کنار هم بهره ببریم
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳بسیار عالی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ دی ۱۳۹۳درود .
به نکات بسیار خوبی اشاره کردید .
ناصر ساتیا
۹ دی ۱۳۹۳با درود فراوان به علاقه مندان خودرو بسیار ماشین با کیفیتی میباشد ولی در قسمت صندلی پشت میتونستن دست و دلبازی به خرج بدن در حد کیا k9 یا هیوندا سنتنیال حیفه که در حد ماکسیما کار شده قسمت صندلی عقب
محمدMOHAMMAD
۱۰ دی ۱۳۹۳به نمای بیرونش خیلی خوب توجه شده و از تزیینات کرومی خیلی خوب استفاده شده ولی به نمای داخلی و تجهیزاتش اصلا توجه نشده و اگر یک تجدید نظر در شکل فرمان و تجهیزات داخلی و صندلی های عقب بشه بسیار قدرت رقابتش بالا میره
نوید (6*6)
۱۰ دی ۱۳۹۳اون که آره
درضمن عکس جدیدتو هم تبریک میگم امیر محمد جان
محمدMOHAMMAD
۱۰ دی ۱۳۹۳شرکت سازنده بیشتر تمایل داشته که این خودرو از نظر قدرت و شتاب و مسائل فنی با رقبا رقابت کنه نه از لحاظ آپشن ها و امکانات رفاهی
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳جای فکر داره احساس میکنم طراحی داخلی و خارجی این ماشین لوکس هست اما تو سبک کلاسیک لوکس و به عمد سعی نشده که داخل یا خارج ماشین خیلی مدرن به نظر بیاد یعنی یه ماشین لوکس دهه 80 تولید کردن اما با امکانات امروزی به نظرم نظره عده خواصی رو جلب میکنه ضمن اینکه بسیار خودرو با کیفیتی هست قدرت عالی هم داره اما امروزه این مقدار مصرف سوخت به نظر خیلی جالب نمیاد میشه بزرگترین نقطه ضعف ماشین رو مصرفش دونست
E 36
۱۰ دی ۱۳۹۳خیلی زشته
parseh net30
۱۰ دی ۱۳۹۳علکی گرونه بخدا
4MATIC
۱ بهمن ۱۳۹۳جونم اینفینیتی