سگمنت و کلاسهای بسیاری برای دستهبندی خودروها وجود دارند اما هیچ کدام از این سگمنتها قادر به توصیف سایز بزرگ، توانایی و میل شدید به مصرف سوخت بعضی از SUVها مثل کادیلاک اسکالید، لینکلن ناویگیتور و اینفینیتی QX80 نیستند. ما پیشنهاد میدهیم این خودروهای عظیم را در سگمنت MUV دستهبندی کنیم. در این صورت حرف M میتواند مخفف لغتهایی مثل Monstrous به معنی هیولا و Massive به معنی بزرگ و یا حتی لغت مورد علاقه نویسنده (و نه مترجم) Mammoth به معنی ماموت باشد.
بزرگترین در میان بزرگها
بلندقدتر از رقیبان، فاصله کف QX80 از زمین ۲۳ سانتیمتر است که در کنار سیستم 4WD راننده را به رانندگی آفرود ترغیب میکند، اما خب بیشتر خریداران چنین خودروهایی با اتومبیل خود، رانندگی آفرود انجام نمیدهند.
با طول ۵.۳ متری، اینفینیتی QX80 از تمامیان رقیبانش بهجز مدلهای ویژه ناویگیتور L و اسکالید ESV، طویلتر است. طول و عرض زیاد و همچنین فضای صندلیهای فراخ، رانندگی لذت بخشی را به ارمغان میآورند.مجلل یا رنگ و رو رفته؟
داخل کابین این SUV از ترکیبی از تریم چرم و چوب استفاده شده است. هر آنچه که برای لوکس به نظر رسیدن لازم است را میتوان در داخل کابین اینفینیتی یافت. بر روی داشبورد مرکزی پر است از دکمههای کارآمد که باعث شد ما از بابت آن از کمپانی اینفینیتی قدردانی کنیم. صندلیها از روکش چرمی بهره میبرند. همچنین صندلی راننده مجهز به سیستمهای سردکننده و گرمکننده میباشد و در ۱۰ جهت و وضعیت قابلیت تنظیم دارد. صندلی سرنشین را هم در ۸ جهت مختلف میتوان تنظیم کرد. بعضی از دکمهها مثل نمونهای که برای گرم کردن فرمان، به کار رفته مثل دکمههایی است که یک دهه قبل در ماشینها استفاده میشد. راحتی دو ردیف اول فوقالعاده است سرنشینان دو ردیف اول میتوانند از فضای پای گستردهای که برایشان تدارک دیده شده، استفاده کنند. بدون در نظر گرفتن فاصله میان دو محور، فضای پای سرنشینان در اینفینیتی در میان رقیبان بهترین است. فضای پای سرنشینان ردیف سوم فقط کمی کوچکتر از ۷۳ سانتیمتر است که نسبت به کادیلاک اسکالید بزرگتر و بهمراتب راحتتر است.
فناوری:
با توجه به ابعاد، برای هیچ کس شگفتانگیز نیست که حس رانندگی اینفینیتی مثل یک SUV بزرگ باشد. فرمان کمی شل احساس میشود و در قیاس با فرمان دیگر رقیبان، عملکرد فرمان اینفینیتی با تأخیر و گیجی همراه است. اما سیستم DCT، که مخفف Distance Control Technology است، اینفینیتی را از یک ماشین عصر حجری دور میکند. در هنگامی که سیستم DCT روشن باشد سیستم ترمز خودکار میتواند اتومبیل را در ترافیکهای سنگین، وقتی که به یک اتومبیل ساکن رسید، متوقف سازد. تکنولوژی دیگری که به مدد سیستم DCT کار میکند ALK یا سیستم کنترل خط فعال است که بهمانند سیستم ترمز گیری خودکار کارش را به نحو احسن انجام میدهد هنگامی که با QX به صورت بیمهابا بخواهید لاین حرکتی خود را تغییر دهید سیستم کنترل خط فعال وارد عمل شده و با هشدار و یا ترمزگیری مختصر، اتومبیل را به لاین قبلیاش باز میگرداند.
موتور قدرتمند V8
تأمین قدرت لازم برای حرکت اینفینیتی QX80 را یک موتور هشت سیلندر وی شکل، ۵.۶ لیتری ۳۲ سوپاپه بر عهده دارد که قادر به ارائه توان ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتن متر میباشد و قدرت موتور بهواسطه یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ فرستاده میشود. لازم به ذکر است که گیربکس اینفینیتی در مقابل گیربکس ۸ سرعته رقیبش یعنی کادیلاک اسکالید کمی قدیمیتر به نظر میرسد.
یکی از بخشهایی که اینفینیتی در مقابل رقیبان از پیش بازنده محسوب میشود، بحث مصرف سوخت است. مصرف سوخت اینفینیتی در هر صد کیلومتر پیمایش شهری و بزرگراهی به ترتیب برابر با ۱۶.۹ و ۱۱.۹ لیتر میباشد که در هنگام تست به ۱۸.۵ لیتر در صد کیلومتر رسید. در حالی که در شرایط رانندگی کاملاً برابر، لینکلن ناویگیتور و کادیلاک اسکالید برای طی مسافت صد کیلومتر به ترتیب ۱۵.۶ و ۱۵.۳ لیتر سوخت مصرف کردند و از این نظر هر دو از اینفینیتی برترند. نکته دیگری که باعث ناراحتی بیشتر راننده میشود، این است که بنزین استفاده شده در اینفینیتی باید از نوع با کیفیت بالا باشد.نتیجهگیری:
قیمت پایه مدل 4WD QX80 اینفینیتی ۶۷,۳۴۵ دلار است که هزینه تحویل در مقصد را هم شامل میشود. با این شرایط از نظر قیمتی با لینکلن ناویگیتور 4WD مساوی است و به طور قابل توجهی ارزانتر از اسکالید و لکسس LX570 میباشد. قیمت اینفینیتی حاضر در تست ۷۹,۸۴۵ دلار بود و با این قیمت، اینفینیتی تکنولوژیهای بیشتری را نسبت به سه گزینه دیگر به راننده تقدیم میکند. طراحی متمایز و کابین جادار به همراه رانندگی راحت همگی از صفات اینفینیتی هستند.
نقاط قوت: کابین جادار، تکنولوژی تعیین فاصله، رانندگی راحت، دوربین دید اطراف.نقاط ضعف: سایز بزرگ، مصرف سوخت زیاد، قیافه ظاهری ممکن است برای هر کسی خوشایند نباشد.
مشخصات:
- موتور: هشت سیلندر، ۳۲ سوپاپ با ۵.۶ لیتر حجم
- قدرت: ۴۰۰ اسب بخار
- گشتاور: ۵۴۲ نیوتن متر
- گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک
- مصرف سوخت: ۱۶.۹ لیتر در شهر، ۱۱.۹ لیتر در بزرگراه، ۱۸.۵ لیتر در هنگام تست
- قیمت پایه: ۶۷,۳۴۵ دلار
- قیمت مدل تست: ۷۹,۸۴۵ دلار
ELDORADO
۳۰ دی ۱۳۹۳خدایی خیلی باهشون حال میکنم اندازشونو ادم که میبینه وحشت میکنه
MAFIA
۳۰ دی ۱۳۹۳شاسی بلند یعنی
این و LX و G و X6 و کاین و اتوبیوگرافی.
بقیه SUV ها خفه!!!
saeed.shariati
۳۰ دی ۱۳۹۳مافیا جان مث اینکه کلا خوشت میاد یه دیس لایک حسابی بخوری ها
فک کنم اخرش رکورد دراگون رو بزنی
مسعود
۳۰ دی ۱۳۹۳مناسب قد شماست مافیا جان..همینو بخر بلکه توش جا شی
VENENO
۳۰ دی ۱۳۹۳این دراگون بورن کجاس الان؟!؟چرا نمیاد
شلبى
۳۰ دی ۱۳۹۳شاسى بلند یعنى این!!!! این هم از حرفاى عجیبى بود که دوستمون مافیا دوباره گفت
من این ماشین رو از نزدیک دیدم اصلا جالب نیست، طراحیه خارجى فوق العاده زشته و تو ذوق میزنه،باید از نزدیک ببینینش،شما که مافیا جان به مناطق ازاد رفت و امد دارى دیگه چرا این حرفو میزنى؟
با موتور 5.3 لیترى مصرفش از کادیلاک اسکالید 6.2 لیترى بیشتره !!! اونوقت یه سرى از دوستان میان میگن که مصرف ماشین امریکایى زیاده و راندمانش پایینه و….
در این کلاس خودرویى کادیلاک اسکالید با اختلاف زیادى از رقباش جلوتره
شلبى
۳۰ دی ۱۳۹۳ببخشید موترر 5.6 لیترى ،راستى چرا بخش ویرایش پیام از سایت حذف شده
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۳۰ دی ۱۳۹۳اصن تا وقتی که اسکالید و لکسس هستند چه دلیلی داره ادم اینو بخره؟ مخصوصا با اون جلو پنجره ی شبیه ماموت
در ضمن مافیا شما این گنده ی 5 متری رو با X6 و G و کاین مقایسه میکنی؟ متاسفم برات
MAFIA
۳۰ دی ۱۳۹۳خب شلبی منم از نزدیک دیدم لا مصب انگار تانک تایگر هست کنارته.
از لوکس بودنم چیزی کم نداره و ژاپنی و برند لوکس نیسان.
دیگه حرفی برا گفتن نمیزاره
شلبى
۲ بهمن ۱۳۹۳مافیا اگه این مصرفو یه ماشین امریکایى داشت الان اسمون و زمین به هم میدوختى و تمام برنداى امریکایى رو زیر سوال میبردى
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳آقای شلبی حرفت تا میزان زیادی درسته . و من هم باهات موافقم . ولی زشت بودن یک ماشین بستگی زیادی به سلیقه شخصی بیننده داره . حتما یه سر به صفحه 2 همین مطلب بزن تا اوج … بودن بعضی از طرفداران ماشینهای اروپایی را متوجه بشی . یه مثال دیگه برات میزنم . چند روز پیش توی یه سایت رفته بودم تا مطالبش رو بخونم . بعد یه مطلبی درباره یک سوپراسپرت کمیاب ژاپنی دیدم و تا انتها اون مطلب رو خوندم . یه کامنتی رو دیدم که واقعا شدت تعجب کم مونده بود شاخ در بیارم . یکی چهره اون ماشین رو با پاگانی زوندا مقایسه کرده بود . و گفته بود این ماشین شبیه بیماران تالاسمی است . اصلا خودت عکسها را ببین و صحیح قضاوت کن . عکس اول مربوط به سوپر اسپرت ژاپنی و عکس دوم مربوط به پانی زوندا است . http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_OX99-11#mediaviewer/File:Yamaha_OX99-11_front.jpg http://www.seriouswheels.com/pqr/Pagani-Zonda-Roadster-Maroon-SA-1280×960.htm
Night Fury
۳۰ دی ۱۳۹۳مافیا داداش خیلی دلت دیس می خواد؟
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۳۰ دی ۱۳۹۳مافیا داداش به خدا دیگه اینطوری که تو میگی هم نیست.یعنی چی بقیه ی SUV ها خفه؟
بابا شما کادیلاک اسکالید رو ببین چه طراحی داخلیش و چه خارجیش رو.واقعا تو این کلاس یه جورایی بی رقیبه.از این اینفینیتی هم خیلی خوشم اومد اما تا وقتی که بحث طراحی خارجی نباشه.
در هر حال سلیقه یه چیزه و از روی تعصب حرف زدن یه چیز دیگه!
4MATIC
۱ بهمن ۱۳۹۳چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما x6روداریباGیکی می کنی؟؟؟؟؟
وای خدا خودت ظهور کن
4MATIC
۱ بهمن ۱۳۹۳عاشق اینفینیتی هستم مخصوصا سریMوFX
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳من هم عاشق همه مدلهای اینفینیتی هستم . یه سوال ازت داشتم . در صفحه ای که مربوط به معرفی هیوندای سانتاکروزر بود گفتی _ ینی این می خواد با موتور 2لیتری واسم هیوندای با دوج رام ویا سیراو سیلورادورقابت کنه؟؟؟ _ . مگه اسم هیوندای چه ایراد یا مشکلی داره که این حرف را زدی ؟؟ http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%BE%D8%AA/ .
ELDORADO
۳۰ دی ۱۳۹۳واقعا اگه امریکاییا نبودم الان همین ماشینه نصف اندازه الانش بود.اینم واسه رقابت با اونا تولید میکنن
Ali
۳۰ دی ۱۳۹۳تکنولوژی های lx 570 بیشتر نیست؟ کروز هوشمند رادار خطی و… تنظیم ارتفاع…..
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۳چی واسم جالبه مصرف بنزینش از ماشینهای امریکایی بیشتره
علی آقا
۳۰ دی ۱۳۹۳اینطور راحت نمیشه قضاوت کرد باید قدرت، گشتاور، دور موتور و استهلاک رو هم در نظر گرفت.
Lion26
۳۰ دی ۱۳۹۳از جلو وقتی نگاه می کنی انگار با یه تریلی طرفی!!!
محمد ، فقط ژاپن
۳۰ دی ۱۳۹۳وایییی عاشق چوبکاری روی فرمونشم ، ولی توی این کلاس LX 570 رو ترجیح میدم
نوید
۳۰ دی ۱۳۹۳درود
سامان از تبریز
۳۰ دی ۱۳۹۳اولین Q80 در ایران (تبریز )
http://www.8pic.ir/images/o8cjtdux6lz01fqzzovx.png
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳چرا هیچ کس X رو نمیذاره
اگه نذاری میشه سدان
QX80
سامان از تبریز
۱ بهمن ۱۳۹۳:)
مهم اینه که مطلب رو برسونی
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۳۰ دی ۱۳۹۳داخلش که حرف نداره
جلوشو یذره بهم نچسبید
ولی بازم خوفه!!!
نوید
۳۰ دی ۱۳۹۳بچه ها
یکم عکساش زیادی براتون آشنا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
datsun
۳۰ دی ۱۳۹۳پلتفرم این خودرو بر پایه پاتروله ، تو
بازار امریکا پاترول عرضه نمیشه و این
خودرو جایگزینش تو بازار امریکاست
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳اینفینیتی همون نیسان هست
ماشین های سفارشی و لوکس نیسان
این یه چیزی مثل لندکروز و lx و پرادو و gx
نوید
۳۰ دی ۱۳۹۳بابا دیگه در این حد که میدونم
اگه دیگه اینا رو ندونم که دیگه بهم نمیگن SUV باز و ژاپنی باز
همه ی این عکس هارو یه جای دیگه دیده بودم اگه پدال نبود پس نت کار شو بوده
آره همونجا بود
پارسال دیدم
اونجا خیلی زود تر میزنه
ماهان گاز
۳۰ دی ۱۳۹۳بانمای جلوش حال نکردم/جثه اش (اتاقش )مثل لندکروزمیمونه ولی جا دار بودنشو
نباید نادیده گرفت
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳از لندکروز بزرگتره
mahdi
۳۰ دی ۱۳۹۳درود
طراحی که ظعیفه
مصرف بالایی داره
بنزین با کیفیت بالا نیاز داره
نسبت به رقیبانش کم میاره
یکم باید بیشتر رویی طراحیش کار میکردند
فکر نکنم تولیدش زیاد منطقی باشه
در حال حاضر اکثر کمپانیها معیار مصرف رو میخوان بیاره زیر 10 البته توی این کلاس
فقط یک نقطه قوت داره : با کیفیت هست
فکر کنم این طراحان اینفینیتی یه هدف خاصی از این طراحی داشتند در غیر اینصورت باید بگم یه گاری عصر حجر اگه یه موتور روش سوار کنند و یه دوتا علامت روم باستان و ….. بهش بچسبونن از این گاری قشنگتره
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
mahdi
۳۰ دی ۱۳۹۳من لکسوس رو به این ترجیح میدم
البته باید اشاره ای هم به رقیبان آلمانی داشته باشیم
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳Lx میتونه با این رقابت کنه gla 450 نه
mahdi
۳۰ دی ۱۳۹۳درود
بنز میتونه
اتفاقا توی یه پست سه تا ماشین
1 اسکالید 2 لکسوس 3 بنز باهم مقایسه شده بودند
بیشتر دوستان نظرشون روی اسکالید بود
اما شخصا هرسه تاشون رو قبول دارم
مهدی (فرزند کوروش)
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳آقا مهدی مقایسه یک خودرو و یک گاری کار بسیار اشتباه و زشتیه .
farzam
۳ بهمن ۱۳۹۳آقا همه میدونن که اینفینیتی ماله نیسانه. یعنی برند لوکس نیسان.
ولی کارای نیسان عجیبه میتونست موتور جی تی آر رو بزارن رو این که از هر لحاظبهتره
صادق
۳۰ دی ۱۳۹۳توی این کلاس حریف آمریکایی جماعت شدن سخته، یعنی واقعا سخته ها، یکی این کلاس و یکی هم وانت
کلا شخصا اسکالید و بعدشم یوکان رو نرجیح میدم (راستش با عرض پوزش بعید میدونم اینفینیتی توی این کلاس حریف باشه)
ارادتمند همتون
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳صادق جان اصلا این در حد اسکالید و یوکان نیست
اینو باید با تاهو مقایسه کرد
Just G.M
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۳۰ دی ۱۳۹۳اتفاقاً GM جان در حد یوکان و اسکالید هست.تنها فرقش اینه که در طراحی این خودرو تکنولوژی کافی ای برای شکست دادن یوکان و اسکالید به کار نرفته.ولی باید گفت شاید تاهو با رنج قیمتی خودش بهترین ها رو برای خریدار عرضه میکنه.به طور کل تو این دست شاسی بلند های جنرال موتورز کمتر ایراد میشه گرفت.
نوید
۳۰ دی ۱۳۹۳تو آفرود خیلی خیلی قوی تر از اوناست
اونا بیشتر به درد سفر جاده ای طولانی میخورند و به درد آفرود نمیخورند
ولی این آفرودش خیلی خوبه
یه هیوندای ...!
۳۰ دی ۱۳۹۳شبیه تراک ها آمریکاییه
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳معلوم هست اومد از جلوپنجره های بزرگ امریکایی استفاده کرده
به خدا خیلی زشته
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳نسل قبلو ندیدی
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳اسکالید و تاهو خیلی از این بهترن
تاهو که از این ارزون تر هم هست
کی میره سوار این بشه اینفینیتی هم بلد نیست لوکس بسازه
تا اسکالید هست کی میره سراغ این
خداییش از نظر موتور از اسکالید چیزی کم تر نداره ولی قیافش افتضاح هست هست
Just G.M
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳منظورم از اینکه موتورش از اسکالید هیچی کم نداره به قول معروف روی کاغذ بود وگرنه فک نکنم عملکردش به اسکالید برسه
Just G.M
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳در عمل خیلی بهتر و کاربردی تره
اسکالاد تو آفرود حرفی برای گفتن نداره ولی این چرا
شلبى
۱ بهمن ۱۳۹۳اخه نوید جان کى با شاسى بلند لوکس هشتاد ، نود هزار دلارى میره تپه نورودى و افرود؟؟
شما با این ماشینا حداکثر میرى جاده ها و مسیراى خاکى خارج از جاده هاى اصلى که من فکر نمیکنم در این مسیرا براى اسکالید مشکلى پیش بیاد
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳فامیلای همون کسی که با G63 ی 500-600 هزار دلاری میره
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳آقای جی ام اینفینیتی بیش از 20 ساله که داره خودروهای لوکس میسازه و در این زمینه اگه نگیم از خودروهای اروپایی { که اصلیترین رقباش محسوب میشن } بالاتره قطعا پایینتر هم نیست .
tadano
۳۰ دی ۱۳۹۳مصرف کامیونت ایسوزو طرح قدیم ( یورو 2 و تکنولوژی 20 سال پیش ) با موتور 5 لیتری 130 اسب و 360 گشتاور با 6 تن وزن بار و ماشین ( مجموع ) صدی بین 15 الی 20 بستگی به رانندگی هستش درسته که مصرف دیزلیها هم کمتره ولی دیگه مصرف این داغونه.
GENERAL MOTORS
۳۰ دی ۱۳۹۳اسوزو 130 اسبی رو با این مقایسه میکنی
اینفینیتی بیشترین خروجی رو از موتور گرفته
tadano
۳۰ دی ۱۳۹۳با سلام
GM عزیز اصلا صحبت مقایسه نیست من عرض کردم ایسوزو با اون شرایط مصرفش اینه و مصرف این ماشین بالاست مورد بعد هم اینکه گشتاور نشون دهنده قدرت واقعی موتوره که گشتاور ایسوزو 360 هستش . و مورد آخر : از یه موتور 5/6 لیتری 400 اسب گرفتن هنر نیست کمپانیهای دیگه از موتور 2 لیتری 400 اسب میگیرن بالا نگفتم شاید به طرفدارای نیسان بر بخوره این یه گاری بزرگه .
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۱ بهمن ۱۳۹۳همیشه بحث گرفتن حداکثر قدرت از موتور مطرح نیست دوستان عزیز.
چه بسا همون موتور 2 لیتری نهایت قدرت رو تولید کنه ولی به همون اندازه موجب استهلاک خودرو بشه.این نکته رو هم نباید فراموش کرد.
ارادتمندم
tadano
۱ بهمن ۱۳۹۳با سلام
باربد جان تا حدودی باهات موافقم مثلا اونجایی که انجین خود کمپانی 400 اسبه و توسط شرکت تیونینگ به 600 اسب میرسه حق با شماست ولی وقتی یه کمپانی مثل ولوو میاد از 2 لیتری 400 اسب میگیره حساب همه جاشو میکنه مثال میزنم برات از چیزی که تجربه کردم
من هم خاور دارم هم ایسوزو انجین خاور توربو چارجر نداره سیلندرش هم چدنیه ولی ایسوزو هم توربو چارجر داره هم سیلندرش آلمینیومیه ولی عمر موتور ایسوزو حداقل تو شرایط مساوی 3 برابر خاوره در صورتی که ظاهرا خاور بیشتر باید عمر کنه چون از تکنولوژیهایی مثل اینتر کولد استفاده میکنه و دمای موتور همیشه ثابته.
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳آقای تادانو این ماشین یه گاری نیست و گرفتن 400 یا 500 اسب از یه موتور 2 لیتری اصلا هنر نیست . خودروسازانی که از یه پیشرانه 2 لیتری { یا حجمهای پایینتر } مثلا 350 اسب بخار قدرت بیرون میکشند از توربو و سوپرچارجر استفاده میکنند . آیا پیشرانه 2 لیتری خودروسازی را بدون استفاده از توربو یا سوپرچارجر و پیشرانه های هیبرید { یا هایبرید } سراغ داری که بیش از 400 اسب بخار قدرت تولید کنه ؟؟
یه پسر
۳۰ دی ۱۳۹۳این طراحی مال کامیونه
نه ماشین لوکس :/
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳هنوز باهاش خو نگرفتی
وگرنه این حرف رو نمیزدی
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳این طراحی اصلا مال کامیون نیست . و مال یک ماشین لوکس هست .
hamid reza
۳۰ دی ۱۳۹۳ماشالا مینی بوس داده بیرون نیسان :D جلوش تو ذوق میزنه زیاد .ولی داخلش خوبه. ولی بازم اسکالید(سنگ محک این گروه) و لکسس به نظرم خیلی بهترن
سعید
۳۰ دی ۱۳۹۳این ماشین هرچی هم که خوب باشه ولی با جلوش نمیشه کنار اومد،جلوش خیلی زشته؛اگه چراغاش بزرگتر بود خیلی بهتر میشد
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳من کنار اومدم شد
اولش همینجوریه ولی بعد عاشقش میشی
حتی عاشق قیافش
میدونم محال به نظر میرسه
ولی یه فاز خاصی داره
نیما
۳۰ دی ۱۳۹۳خیلی ابهت داره ، جلوش آدمو یاد نهنگ میندازه
behzad
۳۰ دی ۱۳۹۳کلا خیلی سخته ماشین آفرود در طراحی بی نقص باش.مثلا اکثرشون در قسمت پشت بسیار ساده هستن.اما تمام اینفینیتی های اس یو وی زیبا هستن.مخصوصا Q70.البته که حساب رنج روور جداست
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳سخته
ولی اکثر ماشین های آفرود قشنگن
در ضمن QX70 به جای Q70
behzad
۲ بهمن ۱۳۹۳نگفتم زشته آقا نوید گفتم بی نقص.در ضمن قسمت پشت.مثلا از وقتی یادم میاد پشت اکثر آفرودها در 30 سال گذشته یه شکل ساده و تکراری مونده
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳من نمیدونم چرا هم از این بدشون اومد
برین تو عمقش عاشقش میشین
Davood
۱ بهمن ۱۳۹۳ماشینای نیسان تو این کلاسو، دوس ندارم، مخصوصاً طراحی جلوش
بازم پاترولش قابل تحمل تر از اینه
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳اصلا اصل نیسان همین کلاس ماشینه
نخود آش
۱ بهمن ۱۳۹۳حواس طراحش وقتی طراحیش میکرده کجا بوده؟؟؟؟
ولی انصافا داشبوردش قشنگه
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳بچه سایت خیلی خوب شده
هم تاریخش درست شده
هم ویرایش کامنت
و هم بقیه ی چیزاش خارجکی شده
Amirhossein
۱ بهمن ۱۳۹۳تو ارس یکی از اینارو تست کردیم موتورش حرف نداره نعره میکشه و خیلی نرم کار میکنه و فوقالعاده لوکس و بزرگه از نظر من خوشگله ، چیزی که من دیدم از آمریکایی ها سرتره
hozhabr
۱ بهمن ۱۳۹۳اگه بتونن ی موتور برقی بزارن روش ک هیبرید بشه مصرفش بیاد پایین عالی میشه
نوید
۱ بهمن ۱۳۹۳هیبرید فعلا به درد آفرود و ماشین به این عظمت نمیخوره
محمد ، فقط ژاپن
۲ بهمن ۱۳۹۳نوید جان ازت خواهش میکنم انقدر دیدگاه الکی نده که تعداد کامنت هات بره بالا ، باور کن اصلا چیز شاخی نیست که 50000000 تا کامنت داشته باشی
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳باور کن من اصلا تعداد کامنت برام مهم نیست
ولی حالا که شما میگی چشم
کمتر نظر میدم
چون خیلی بهت ارادت دارم و باهات حال میکنم
E 36
۱ بهمن ۱۳۹۳زشته بدترکیب!
احمد
۱ بهمن ۱۳۹۳سلام قیافه ماشین مثل کلاغ شده…
راستی شما چیزی راجع به فراخوان طراحی ایرانخودرو میدونستید؟
تا آخر دی بوده مثکه
CBR400
۳ بهمن ۱۳۹۳احمد آقا قیافه این ماشین اصلا شبیه کلاغ نیست . واقعا خجالت نمیکشی طراحی یک ماشین را با حیوان مقایسه میکنی و برابر میدانی ؟؟ واقعا برات متاسفم .
محمدرضا
۱ بهمن ۱۳۹۳از اینا تو تبریز هست
واقعا خداسسس
پیکان جوانان
۱ بهمن ۱۳۹۳اینفینیتی با این ماشین اومده تا تو بازار suv های بزرگ بمونه.شاید تا حدودی هم به آرزوش رسیده ولی توی دینامیک رانندگی به ماشینایی مثل رنجروور یا مرسدس GLSیا همونGLسابق نمیرسه ولی این کارش قابل ستایشه.