اینفینیتی اسیووی پرچمدار QX80 خود را برای مدل ۲۰۲۱ مورد بهروزرسانی قرار داده است. این اسیووی فول سایز لوکس هماکنون به سیستم آینهٔ دید عقب هوشمند جدیدی بنام SRVM مجهز شده که وضوح آن بهبود یافته و برای دید بهتر نیز نمایشگر آن عریضتر شده است. این سیستم به لطف نمایشگر عریضتر ۹.۶ اینچی و دوربین با وضوح بالا میتواند به راننده در پشت فرمان اطمینان بیشتری بدهد. این تکنولوژی اولین بار در سال ۲۰۱۸ در فیسلیفت QX80 ارائه شد و حالا در نسل دوم خود قرار دارد.
QX80 مدل ۲۰۲۱ در سه تیپ مختلف شامل لوکس، پریمیوم و سنسوری به بازار عرضه و قیمت پایهٔ آن از ۶۹,۰۵۹ دلار برای نسخهٔ دیفرانسیل عقب و ۷۲,۱۵۰ دلار برای دو دیفرانسیل آغاز میشود. سیستم SRVM مذکور هم برای همهٔ تیپها قابل سفارش است. تیپ پایهٔ لوکس بهصورت استاندارد از طیف گستردهای از تکنولوژیهای کمکراننده مثل پایش نقاط کور، جلوگیری از خروج از خط، دستیار کنترل فاصله، یادآوری کمربندهای ایمنی عقب و کروز کنترل هوشمند بروز شده برخوردار است. همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو هم قابل سفارش است.
در تیپ پریمیوم یک سری اصلاحات بیرونی که قبلاً در نسخهٔ تولید محدود Edition 30 دیدهایم مثل کروم تیره در جلوپنجره، دریچه هوای روی گلگیرهای جلو، قاب آینههای جانبی و نوار روی درب صندوق ارائه میشود. این مدل همچنین به رینگهای آلیاژی ۲۲ اینچی کرومی تیره هم مجهز است درحالیکه برای داخل آنهم میتوان تریم رنگی گرافیتی-قهوهای یا رنگهای سنگهای صحرا با تریم قهوهای مات را سفارش داد.
در تیپ بالا ردهٔ سنسوری هم صندلیهای چرمی نیمی آنیلین و تریم چوبی ویژه با رو سقفی جدید ارائه میشود. این تیپ بهصورت استاندارد به رینگهای ۲۲ اینچی، قاب آینههای کرومی و سیستم کنترل حرکات بدنهٔ هیدرولیکی اینفینیتی هم مجهز است. در قوای محرکهٔ QX80 مدل ۲۰۲۱ اما تغییری صورت نگرفته و همچنان همان پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور زیر کاپوت آن قرار گرفته که به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است.
net
۱۴ شهریور ۱۳۹۹کرگدن زشت
داود
۱۴ شهریور ۱۳۹۹حیف نیست ۷۰ هزار دلار به این بدی بیش از حد زشت و طراحیش تاریخ گذشته است در مقایسه با لکسوس lx رنج رور و اسکالید و تاهو واقعا افتضاحه.
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹اینفیتی باید یه دستی به کابینش بکشه
جنسیس gv80 ازین خیلی بهتره
Milad AMG
۱۵ شهریور ۱۳۹۹زشت ترین محصول حال حاضر اینفینیتی
نمای داخلش هم نگم بهتره…
دی جی70
۱۴ شهریور ۱۳۹۹خیلی سن بالا پسنده مخصوصا جلو داشبوردش
فرشاد
۱۴ شهریور ۱۳۹۹عجیب طراحی های نیسان از زیر شاخه لوکسش بهتره
رقیب لندکروزه؟
بی ریا
۱۴ شهریور ۱۳۹۹بزرگتربن و لوکس ترین اس یووی ژاپنی آماده تغییر و بروز رسانی شده
دمت گرم پیمان کارگر
اینفنیتی ……… آغاز میکند
پارسا عشق ماشین
۱۴ شهریور ۱۳۹۹چرا گروه نیسان داخلاشون خاک گرفته است الان نیسان پاترول سال 2020 اومده اون از طراحی داخلی خاک گرفته ای داره ولی بیرونشو پیرمردا دوست ما که خوشمان نیومد
Hadi
۱۴ شهریور ۱۳۹۹داخلش که پاتروله با فرمون جدید ?
ADAK
۱۴ شهریور ۱۳۹۹تغییر که چه عرض کنم !
این باید بکوبه و از نو بسازه…
خیلی قدیمی و نکته ای هم که حائز اهمیته اینکه در زمان جدید بودنش هم فروشی نداشت و اتفاق شگرفی نبود !
بعضی ماشین ها در زمان خودشون واقعا غوغایی به پا میکنن اما بعد چندسال گرد پیری میاد سراغ شون
اما این گلگدن زشت بقول شما، از همون طفولیت هم گرد پیر داشت
یه چیزی مثل جوونهای دل پیر امروز ایران!!
Amir Machine
۱۴ شهریور ۱۳۹۹یعنی واقعا این میخواد با کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر رقابت کنه؟!!!
ژاپنیها واقعا تو این کلاس عقب موندن، اون از لکسس LX اینم از اینفینیتی QX80
Ferrari
۱۴ شهریور ۱۳۹۹واقعا ژاپنیها در کلاس شاسی بلندهای تقریبا فول سایز عقب افتادن هیچ دلیلی نداره که مشتری تویوتا لندکروزر لکسس LX نیسان پاترول و اینفینیتی QX رو به کادیلاک اسکالید جیپ گرند واگنییر شورولت تاهو و سابرین لینکلن نویگیتور و جی ام سی یوکان دنالی ترجیح بده
net
۱۴ شهریور ۱۳۹۹نیسان ارمادا و qx80 کپی هم هست و هر دو زشت هستند
ارشیاsvj
۱۴ شهریور ۱۳۹۹طراحیش خوب نیس
خصوصا بخش عقب.
(Saeed(peugeot
۱۴ شهریور ۱۳۹۹به امید موفقیت پیمان کارگر عزیز