اینفینیتی پس از ۱۰ سال اسپانسری ردبول و رنو، در پایان سال ۲۰۲۰ از فرمول یک خارج میشود. این اقدام به برند لوکس نیسان اجازه میدهد تا تلاش و منابع خود را روی به چالش کشیدن رقبای پریمیوم خود و همینطور الکتریکیسازی سبد محصولاتش متمرکز کند. در ابتدا، اینفینیتی در سال ۲۰۱۱ بهعنوان اسپانسر تجاری ردبول در فرمول یک حضور یافت اما یک سال بعد بهعنوان اسپانسر اصلی این تیم معرفی شد که این اقدام افزایش آگاهی نسبت به این برند لوکس ژاپنی را به دنبال داشت. در سال ۲۰۱۶ اینفینیتی در فرمول یک حتی فعالتر شد و به شریک فنی برای تیم فرمول یک رنو مبدل گشت و به توسعهٔ سیستم بازیابی انرژی تیم (ERS) کمک کرد.
رئیس موتوراسپرت نیسان و اینفینیتی «توماسو ولپ» دراینباره میگوید:
ما به حضور در فرمول یک و موفقیتها و نقاط عطفی که کسب کردهایم بسیار افتخار میکنیم. مشارکت ما در این ورزش طی ۱۰ سال گذشته پلههای ترقی را طی کرده و ما نهتنها آگاهی از برند خود را افزایش دادهایم بلکه تواناییهای فنی خود را هم تقویت کردهایم. اکنون زمان مناسبی برای ما است تا منابع و تمام دانش خود که از طریق فعالیتهای فرمول یک به دست آوردهایم را در تحقیق و توسعهٔ تکنولوژیهای جدید و پیشرانههای آیندهٔ خود متمرکز کنیم
اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ پروتوتایپ چشمگیر Q60 Project Black S را معرفی کرد که به سیستم ERS الهام گرفته از فرمول یک مجهز شده بود. این پروتوتایپ که بر اساس مدل Q60 Red Sport 400 ساخته شده بود، به دو سیستم کسب انرژی، پکیج باطری ۴.۴ کیلووات ساعتی، توربوهای الکتریکی و یک موتور الکتریکی مجهز شده بود که بهصورت یکپارچه درون محور عقب نصب شده بود. به لطف این تکنولوژیها، قوای محرکهٔ ۳ لیتری V6 هیبریدی دوگانهٔ این کوپهٔ اسپرت ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکرد و Project Black S را در کمتر از ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند.
Amin
۸ دی ۱۳۹۹Q60 project black s رو چرا تولید نکردن??یکی از زیباترین خودرو های ژاپنی
Aryan kia
۸ دی ۱۳۹۹وای خدا حتی از آئودی rs5و بی ام و سری ۴ قشنگ تره
Mr.X
۸ دی ۱۳۹۹عجب ماشینیه این Q60 black s ولی بنظرم شتابش یه خورده کمه. (4 ثانیه 0-100 با وجود تولید نیسان GTR با اون شتابش)
Me
۸ دی ۱۳۹۹برای ۲۰۱۷ خوب بود
الان polestar 1 ازین شتابش کمتره
Hadi
۸ دی ۱۳۹۹کار خوبی کرد که از فرمول یک کشید بیرون و سرمایه اش رو میخواد صرف خودروهای پریمیوم بکنه…
واقعاً اینفینیتی باید لوکس سازی بیشتری کنه تا به یکی از بزرگان تبدیل بشه…
اینفینیتی به لطف نیسان پتانسیل واقعاً بالایی داره ?
Sina
۸ دی ۱۳۹۹چقدر زیبا بود
چرا تولید نشد
Me
۸ دی ۱۳۹۹کرونا کل فرمول ۱ رو تعطیل نکنه صلوات
Ahmedreza2002
۸ دی ۱۳۹۹همه رفتن کسی با ما نمودش
هوندا رفت
اینفینیتی رفت
بنز و فراری نرن صلوات
مهدی،:امید اینده
۸ دی ۱۳۹۹اصلا عکس اخر رو میبینم واقعا باید گریه کرد به حال خودمون
چه عروسکی
R@min
۸ دی ۱۳۹۹اصن رنگ مات رخ ماشینو زیر و رو میکنه. حبف که تولید نشد این مدل
ツSAMURAIツ
۸ دی ۱۳۹۹کاش تولید می شد
حتی میتونستن از موتور GTR استفاده کنن
akrh78
۸ دی ۱۳۹۹به یاد q50 eau rouge با موتور gtr و توسعه سباستین فتل که متاسفانه جلوتر از کانسپت نرفت ?
توی فورزا هورایزن 3 باهاش رانندگی کردم خیلی عالیه
حیف شد تولید نشد
آریا منش
۸ دی ۱۳۹۹وقتی آقای پیمان کارگر مدیرعامل اینفینیتی شد ، تو دهنی بزرگی بود به کسانی که می گفتند ایرانیان مدیران خودروسازی خوبی نمی شوند . اما الان یک ایرانی مدیرعامل یکی از بزرگترین لوکس سازان ژاپن است .اگر وضع خودروسازی ما اینجوری بخاطر ایرانی بودنمان نیست بخاطر غیر ایرانی بودن مدیران و رهبران کشور است
challenger
۸ دی ۱۳۹۹اینفینیتی همیشه بی ادعا بی حاشیه کلا شرکت ارام و خوبی هست دوسش دارم
مهرداد كمال
۸ دی ۱۳۹۹تو فرمول یک موردی که وجود داره اینه که بیشتر از اسم شرکت ها اسم راننده ها بولد میشه برعکس مسابقات ۲۴ ساعته لمانز که همین باعث میشه خیلی از شرکتها سمت فرمول یک نرن