اینفینیتی

پیش‌نمایشی از اینفینیتی Q60 کانسپت

سرانجام اینفینیتی Q60 کوپه کانسپت به نمایشگاه دیترویت رسید. پس از یک سری تصاویر نصفه‌نیمه و تیزرهای تبلیغی، اکنون اطلاعات رسمی از این کوپه لوکس منتشر شده است. این خودرو درواقع در برابر لکسس RC جدید، آئودی S5 کوپه و BMW 435i قرار می‌گیرد.

Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
این کوپه پیشرو، با طراحی مدرن الهام گرفته از مدل Q80 اینسپیریشن کانسپت، از یک سقف شیب‌دار پانوراما، خطوط عمیق و برجسته روی بدنه، گلگیرهای متورم و عضلانی، چراغ‌های باریک، جلوپنجره منحصربه‌فرد بسیار بزرگ و سبک طراحی پویا و خشن بهره می‌گیرد.
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
با طول ۴۶۹۰ میلی‌متر و عرض و ارتفاع ۱۸۶۵ و ۱۳۷۰ میلی‌متر، این یک کوپه کشیده و نسبتاً بزرگ است. اگزوزهای جالب آن هم از مدل Q50 گرته‌برداری شده‌اند.
Infiniti Q60 Concept Interior
Infiniti Q60 Concept Interior
Infiniti Q60 concept
Infiniti Q60 Concept Interior
Infiniti Q60 concept
Infiniti Q60 Concept Interior
فضای داخل کابین با ترکیبی از رنگ مشکی و سفید و با مواد درجه‌یکی چون فیبر کربن و چرم دست‌دوز پوشیده شده است.
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
Infiniti Q60 Concept
قلب تپنده Q60 کوپه را یک موتور شش سیلندر V شکل با توربوشارژر دوقلو و تزریق مستقیم سوخت تشکیل می‌دهد که ۳.۰ لیتر حجم دارد و سبک‌تر، قوی‌تر و کارآمدتر از موتورهای قبلی است. البته با توجه به توافق مرسدس و اینفینیتی برای استفاده از قوای مرسدس، این احتمال نیز وجود دارد که این همان موتور شش سیلندر توربوی ۳.۰ لیتری مدل‌های C400، E400 و S400 بنز باشد.
فن‌آوری‌هایی چون سیستم فرمان با هدایت سیمی، نمایشگرها و کنترلرهای لمسی و تجهیزات کامل در این خودرو نیز لحاظ شده‌اند.
اینفینیتی اعلام کرده که یک نسخه تولیدی از این خودرو را با حداقل تفاوت با مدل کانسپت تا سال آینده روانه بازار می‌نماید. این خودرو جایگزین Q60 فعلی خواهد شد که قبلاً با عنوان G کوپه شناخته می‌شد. هفته آینده و در نمایشگاه دیترویت اطلاعات فنی و جزئیات این خودرو نیز فاش خواهد شد. [jwplayer mediaid=”۹۹۳۴۲″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. 4MATIC

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    اینفینیتی هم که زده توخط کانسپت ولی با مدل Q70حال کردم البته سریQدرواقع جایگزین سریMهستش

  2. 4MATIC

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    تو ماشینای زاپنی اول اینفینیتی وبعد مزداوبعد نیسان وتویوتا روقبول دارم

    1. AliZeus

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (419 ديدگاه)

      اینفینیتی خودروهای لوکس نیسان دیگه!
      بین ژاپنی ها؛اینو باید با لوکس تویوتا یعنی لکسوس یا لوکس هوندا یعنی آکورا مقایسه کنی..
      مزدا هم خودروی لوکس نداره.

      1. 4MATIC

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1051 ديدگاه)

        داداش اینارو خودم می دونم من که مقایسه ای نکردم فقط گفتم از این برند ها خوشم می اد
        همین

      2. 4MATIC

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1051 ديدگاه)

        البته مزدا هم حدودچند دهه قبل مثل نیسان وتویوتا وهوندا یه برند لوکس ساز روتاسیس کرد که البته ورشکست شد

        1. علیرضا الف

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (140 ديدگاه)

          دوست عزیز میشه اسم برند لوکس مزدا رو هم بگی؟برام جالبه و تا حالا نشنیده بودم. میخوام برم ببینم چه طرح هایی زده بوده که کارش نگرفته.

          متشکرم.

        2. mc-alirezaz

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (27 ديدگاه)

          سال 1992 مزدا برند amati رو برای رقابت با لکسس و اینفینیتی و آکورا تاسیس کرد

  3. نوید

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    احیانا لکسوس رو قبل از تویوتا یا بعدش قبول دارین؟
    آخه اینفینیتی و نیسان هم همان رابطه ی لکسوس و تویوتا رو دارند

    جلوی این ماشین شبیه به کانسپت xj شده

    1. شاهین

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      نوید جون یه سر به اون پست قبلی بزن داداش.
      مخلصم

      1. نوید

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        به قول یه بنده ی خدایی
        قربونتم

  4. MAFIA

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    تو دوزی رو درها رو از بنز کپی کرده!!!

    در کل دوسش دارم مثل یه پیتزا نیکلاس خوشمزه میمونه

    1. ALIUnited

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      تودوزیش رو نمی دونم ولی بدنش خیلی شبیه جگواره

    2. 4MATIC

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      چی؟؟؟؟
      واقعا این جملت داغونم کرد:در کل دوسش دارم مثل یه پیتزا نیکلاس خوشمزه میمونه

      1. نوید

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        آخ گفتی
        از وقتی این جمله رو دیدم دیگه اصلا عقل از سرم پرید

  5. شلبى

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    اگه موتورش براى بنز باشه نکته مثبتى نیست، درسته که موتور هاى بنز در سطح بالایى از تکنولوژى هستن ولى اگه موتور خودش بود ارزشش بیشتر میشد،
    لطفا از کانسپت جدید بیوک هم مطلب بزارید

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      شلبی جان مرسدس بنز ، در شرکت رنو نیسان سهم داره . به همین خاطر اینفینیتی

      از موتورهای مرسدس بنز بهره میبره . مرسدس بنز هم موتورهای شناخته شده ایی داره .

      1. حسین

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. میلاد جان یه سوال داشتم: مرسدس هم از موتورهای نیسان بهره میبره؟ یه همچین چیزی چند سال پیش خوندم که دقیق یادم نیست. لطفا اگه اطلاع داری جواب بده

      2. شلبى

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (705 ديدگاه)

        میلاد جان قبول دارم که موتورهاى مرسدس بنز شناخته شده و بى عیبن ولى خب به نظرم اگه اینفینیتى به عنوان زیر مجموعه برندى مثل نیسان قلب خودروش طراحی و ساخته خودش یا نیسان بود خیلى بهتر میشد و رقابت بین این خودرو و رقیباش در سطح بهترى قرار میگرفت

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          بله شلبی جان . حرفتو قبول دارم . چون خودمم همین نظرو در

          مورد کادیلاک با موتور کوروت داشتم و دارم .

        2. حسین

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود. میلاد جان خب کادیلاک قضیش فرق داره. کادیلاک داره از موتور کمپانی مادرش استفاده میکنه ولی اینیفیتی از موتور کمپانی (تقریبا) رقیبش

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        نه حسین جان . مرسدس بنز فقط در مدل اسمارت فکر میکنم از پلت فرم و

        موتور رنو تویینگو بهره میبره . البته اسمارت که زیر مجموعه است .

        مرسدس بنز موتورشو اصولا به برندهای دیگه میده . اما به هیچ عنوان

        از موتورهای شرکت های دیگه استفاده نمیکنه .

        برندهایی که از موتور مرسدس بنز استفاده میکنند ، استون مارتین .

        اینفینیتی ، بعضا سانگ یانگ . پاگانی زوندا .

        اخیرا هیوندای در حال همکاری با مرسدس بنز برای تولید ون بر پایه

        اسپرینتر است .

  6. Frankenstein

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    جلوشو واقعا قشنگ در اوردن……

    چراغ های عقبش یه کم بد طراحی شده

  7. آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    خشن ترین و گیرا ترین مدل اینفینیتی ….براستی که خاستنیه

    1. نوید

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      گیرا ترین مدل اینفینیتی QX80 هست
      حداقل از نظر من
      البته خوب سلیقه ها فرق داره

  8. Pooya

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    جذابه ولی زیبا نیست. BMW همچنان سروره تمام اتومبیل های دنیاست.

  9. bardia

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    وااای قیافش چقدر خوبه واقعا خیلی با قیافش حال کردم

    بنظرم اینو اگه از نزدیک ببینم از بی ام و m4 هم قشنگ تر باشه

    ولی کاش پیشرانشو از مرسدس نگیرن,اخه نیسان که خودش خدای موتور توربوشارژه

    همون موتور GTR رو بزارن روش خوبه دیگه :D

  10. حامد

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    واقعا خیلی زیباست البته طراحی داخلی اش واقعا مسحور کننده است یه جورایی همون طراحی فضاییه که من خیلی دوست دارم ترکیب سیاه و سفید هم خیلی قشنگترش کرده.

  11. امیر

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    کاملا مشخصه ژاپنیا دارن تو طراحی غوغا میکنن ولی مث خیلیا درجا نمیزنن بعد با ادعای حفظ اصالت بخوان ضعف این کمپانیارو در طراحی بپوشونن

    1. Ehsan

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      ببینید یک چیزی که خوب هست ، نیازی به تغییر نداره ، اون چیزی که هنوز کاملا خوب نیست باید تغیرش داد تا خوب بشه !
      مثلا الان به نظر من فولکس گلف واقعا عالیه ، چرا باید تغییرش بدن مثلا چکار باید باهاش بکنند
      نکنه انتظار دارید بیایند کلی خطوط شکسته و مثلثی در اون به کار ببندند و بگویند بفرمائید مدل جدید که هیچ کس ندونه این گلف

    2. امیر محمد

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      میتسوبیشی که فعلا داره درجا میزنه

      1. بهزاد

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2544 ديدگاه)

        میتسوبیشی موتورز در سال 2014
        با تولید 1 میلیون و 182 هزار دستگاه نسبت به سال قبل که 1 میلیون و 47 هزار دستگاه تولید داشته حدود 13 درصد رشد کرده و در مسیر صعودی قرار داره و اگر سبد محصولاتش را گسترش بده تا سالهای آینده همچنان به پیشرفت ادامه خواهد داد.

        1. امیر محمد

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (279 ديدگاه)

          منظورم از درجا زدن تعداد فروش نبود منظورم اینه که میراژ شد جزو زشتا طراحی لنسر که قابل احترامه دیگه پیر شده تکنولوژی خیلی خیلی جدیدی هم نداده برون من برادرم لنسر داره خودمم عاشق میتسوبیشی هستم گفتم میتسو داره درجا میزنه حرفم از روی دلسوزی بود وقتی میبینم همچین شرکتی ه فقط به خاطر نداشتن یک طراحی در سطح ماشین هاش فروشش کمه وباید این فروش خیلی بیشتر از این حرفا باشه

    3. حسین

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود

      من دیگه موندم چجوری باید بگم که اصالت و شباهت و هویت با هم فرق دارن و کلا سه تا مقوله جدا هستن!!!

      فقط بگم که اگه آلمانیا در جا میزدن الان صنعت خودرو سر خونه اول مونده بود
      دلیل میخوای؟
      بفرما:

      مرسدس بنز برای اولین بار در جهان (اون موقعی که من و شما به دنیا نیومده بودیم) 25 اصل طراحی رو تدوین کرد.

      ب ام و با کریس بنگل نه تنها در کمپانی ب ام و، بلکه در طراحی صنعتی مربوط به خودرو تحول و انقلابی ایجاد کرد که بهش میگن انقلاب بنگلیسم

      و تویوتا بعد از یک عمر سردر گمی در طراحی، جدیدا داره در محصولاتش شباهت ایجاد میکنه (اصالت و هویت داشت اما ماشیناش به هم شبیه نبودن و همیشه از این بابت بهش انتقاد میشد) اصالتش که شکی درش نیست و هویت ماشینهاش رو اسطحلاک کم و کم هزینه بودنشون شکل میداد.

  12. GT 500

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    طراحی خشنی داره و مطمعنم اگه یه روز این ماشین پشت سرم باشه حتما بهش راه می دم چون جلوش واقعا خشنه.
    اما اگه دقت کنید میبیند چراغ عقبش مثل BMW M6 که لبه هاشو خمیده کرده باشند.
    تو کابینشم که همه چیز یک پارچه است. کلا دوسش دارم.

  13. 4MATIC

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    اقا تو پست مرسدس بنزGLEدرپارک زوراسیک یه سوال کردم که هیچ کس جواب نداد:
    مگه طبق روش نام گذاری بنز ازاین به بعد به MLمگه نباید گفت GLE؟؟؟؟
    پس الان اون مدل جدید بنز این وسط چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. حسین

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. 4Matic جان GLE یه کلاس جدیده در محصولات بنز. شاسی بلندِ کوپه ی بنز برای رقابت با ب ام و X6 و ML یه مدلیه که از قبل هم بوده. ربطی به هم ندارن

      1. 4MATIC

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1051 ديدگاه)

        نه اخه طبق روش اسم گذاری جدید بنز اسم ml شدGLEوالان هم این اسمش GLEهست مگه می شه یه اسم برای دوتا ماشین به کار بره؟؟؟
        من سوالم اینه

        1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود
          GLE همون ML هست که میشه رقیب X5
          اینی که رقیب X6 میشه اگه دقت کنین اسمش GLE Coupe هست
          یعنی کوپه GLE
          که متاسفانه بعضا به این نامگذاری توجه نمیشه

  14. peyman.german

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    ووووو…از اینفینیتی اینچنین طراحی زیبایی بعید بود…انصافا طراحی بدنه و داخل کابینش کم نظیره.

  15. Ehsan

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    اون سر نیزه در انتهای کاپوت خیلی با حال شده ، گل گیرهای پر حجم هم که از شاخصه های اینفینیتی است ، همخونی چراغ های عقب و جلو هم که عالی

  16. محمد

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (228 ديدگاه)

    قیافش خیلی عالیه اما میدونید چیش جالبه احتمال استفاده از موتور بنز و این یعنی…

    1. امیر محمد

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      یعنی چی؟!

  17. علی

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    معرکست از هر نظر بیست

  18. رامتین

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    طراحی بدی نداره اما کل شرکتهای ژاپنی (چه لوکس چه عادی) روی هم جمع شوند، نمیتونن اتومبیلی در حد BMW بزنن.
    آخه این اتومبیلهای ضعیف ژاپنی (از نظر پیشرانه) فاصله زیادی با BMW سری 9 دارند. بیشک برترین اتومبیل لوکس و سدان دنیا خواهد بود این بی ام و.

    1. نوید

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      عجب سخن حکیمانه ای
      بچه ها لطفا اول فکر کنید بعد کامنت بذارید
      قصد جسارت به شخص رو نداشتم
      هدفم جسارت به کامنتا بود

    2. REZA BANIASADI

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      چه دنیای عجیبی

    3. amin

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      اره منم موافقم نمیتونن…یک بی ام و میخری سال بعدش باید خرج موتور اینا کنی یک لکسس میخری بعد هفت سال مثل ساعت کار میکنه…شما همش دنبال قدرت موتور باشین اونم فقط به خاطر توربو شارژ ….ما دنبال نرمی قیمت پایین تر کم دردسر بودن کم خرج بودن :)
      تو همین سایت مقاله گذاشتن بهترین ماشین ها از نظر رضایت مندی مالکشون از 9 تا ماشین 7 تاش ژاپنی و اصلا حرفی از بی ام و نیست :) اینم لینک واسه شما که حرف از رو هوا میزنی :)

      http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-2014/

      1. حسین

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. شما یکم اطلاعاتت رو راجع به ب ام و زیاد کن بعد ببندش به باد انتقاد. چرا وقتی حدس میزنی موتورش به خاطر توربو نیاز به تعمیر داره میای براش کامنت میسازی؟
        همین ب ام و ای که میگی خرجش زیاده تا سه سال اول مالکیت هیچ خرجی نداره (منبع: پدال)

        از طرفی هم تویوتا تا از کم هزینه بودن یه تکنولوژی مطمئن نشه اون تکنولوژی رو استفاده نمیکنه (منبع: یه مجله دیگه، ببخشید اسمش یادم نیس) اما آلمانی ها همیشه جدید ترین چیزا رو استفاده میکنن و طبیعیه که در تجربه اول، احتمال خرابی هم میره.

        اگه موتور لکسوس 7 سال عین ساعت کار میکنه، الان توی جاده های کشور خودمون ب ام و های 50 ساله کم نیستن. فقط صاحباشون ازشون مراقبت کردن.

        رضایت مشتری هم یه مقداریش برمیگرده به تعداد خرابی که شما به خاطر همون اول هستین اما مطمئن باش نه با بنز نه با ب ام و نه با آئودی نه با پورشه نه با لکسوس، با هیچ کدومشون توی راه نمیمونی

        توربو شارژر که در لکسوس هم استفاده شد…
        آدم باید رقیبو بشناسه بعد ازش انتقاد کنه نه اینکه رو هوا حدس بزنه

      2. حسین

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        اینو یادم رفت بگم
        مرد حسابی، ملت از پیکان هم یه عمر کار میکشن… لابد میخوای بگی پیکان هم بهتر از ب ام و است چون خراب نمیشه و رضایت مشتری رو بیشتر جلب میکنه

        1. amin

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (99 ديدگاه)

          داداش گلم شما که میگی منبع پدال لینکشم بده :) خیلی از تکنولوژی هایی که تو Ls هست تو بقیه ماشین ها نیست تکنولوژی های الکتریکی که جدید اومده باعث شده یک سری آپشن ها سریعتر خراب بشن نا رضایتی بیارن…ولی با همین وجود تو اون لیست 9 تایی لکسس LS هست…نکنه آپشن های بی ام و سری 5 یا بنز کلاس E اینا بیشتر از LS زودتر خراب میشه ؟؟؟
          من حدس نزدم !!! همه میدونن تو استهلاک هیچ حرفی بی ام و واسه گفتن نداره نسبت به هندا تویوتا یا لکسس…من گفتم قدرت پاور که تو خیلی از مقاله ها دوستان آلمانی بهش مینازن مال توربو !!! بعله استقاده شد مگه من گفتم نشد ؟؟ داداش هر ماشینی میشه 50 سال ازش کار کشید بحث سر اینکه تو این 50 سال چقدر مالکشو اذیت میکنه !!! مباحث با هم قاطی نکن…نو همون کیفیت اولیه هم چه بنز چه بی ام و نسبت به لکسس که هیچ نسبت به تویوتا هم پایینتر :) اینم لینک :
          http://www.pedal.ir/%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AC%DB%8C/

    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      خواهشا از گذاشتن دیدگاه هایی که باعث تنش میشود ، خودداری فرمایید . مگر با

      اهلش . ان هم نه مقرضانه بلکه با سند و مدرک .

      1. نوید

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        آقا میلاد
        دقت کرده باشین من آخر همه ی کامنتایی که به نظر میرسه تنش ایجاد میکنن یجوری تنشو جمع میکنم
        از جمله همین
        بعدشم شما که اهلشی مگه سند و مدرک قبول داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شما سند و مدرک هارو هم جوری زیر سوال میبری که خود سند و مدرک هم به خودشون شک میکنن

    5. حسین

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      چی بگم آخه؟؟؟ داداش من شما صبر کن تولید سری9 قطعی بشه بعد بیا اینجا ازش طرفداری کن

      به قول یکی از دوستان، تویوتایی که 1.5 برابر بودجه ایران درآمد داره، نمیتونه؟؟؟؟ یا نمیخواد؟؟؟؟
      (منم طرفدار ب ام و هستم به حدا)

  19. امیر محمد

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    به نظرم طراح های آمریکایی و ژاپنی از نظر خشن بودن طراحی یاشون از تمام خودرو سازی ها جلو ترند و کلا ماشن های با ابهتی میسازن
    البته بلا نسبت لامبورگینی و فراری

  20. مجتبی(ساروی)

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    واقعا یه کمپانی باید چی کار کنه تا بچه های پدال راضی بشن؟؟؟ خداییش خیلی نازه هم طراحی بیرونش و هم طراحی داخلش ولی واقعا نمیدونم این طرح ها کامپیوترین یا داخل خود ماشین این طوریه؟

  21. h112

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    شگفت انگیزه…..به قول دوستمون از همه نظر عالیه…
    البته فک کنم روی پلتفرم نیسان gtr ساخته شده….

  22. ناصر ساتیا

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    خداییش این ژاپنیها اکه یه سررمینی مثل ایران دستشون بود با این همه ذخایر ومنابع دنیا را شخم میزدن دمشون گرم خدا ازشون راضی باشه

  23. محمد

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (302 ديدگاه)

    JUST MADE IN JAPAN

  24. علی

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    طراحیت تو حلقم. خعلی خفنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا