کرد. کاملاً واضح و مشخص است که این کانسپت پیشنمایشی است از نسل آیندهٔ SUV پرچمدار این شرکت یعنی QX80. کانسپت مونوگراف با ابعادی عظیم و طراحی تهاجمی، در جادهها کاملاً باابهت خواهد بود. این کانسپت با بیش از ۵ متر طول کمی کوتاهتر از کادیلاک اسکالید با طول ۵.۱۸ متر است. عرض کانسپت اینفینیتی هم با احتساب بازوی دوربینهای جانبی ۲ متر است.
اینفینیتی با یک طراحی مواج بر ابعاد بزرگ QX80 مونوگراف تأکید داشته است. در جلو، جلوپنجرهٔ دو قوسی اینفینیتی بلندتر و عریضتر از حد نرمال طراحی شده و در طرفین آن نیز چراغهای جلوی LED باریکی قرار گرفتهاند که مانند چشمان نیمهباز به نظر میرسند. خطی در امتداد چراغها به دوربینهای جانبی میرسد که جایگزین آینهها شدهاند درحالیکه کمی پایینتر پشت چرخهای جلو نیز ورودی هوایی به چشم میخورد. در عقب طراحان با استفاده از عناصر افقی نمای عریضتری را ایجاد کردهاند. در اینجا هم همانند جلو چراغهای باریکی بکار رفته است درحالیکه در سپر هم دو سر اگزوز مستطیل شکل پهن دیده میشود.
معاون ارشد استراتژی محصولات جهانی اینفینیتی آقای «Francois Bancon» در مورد این کانسپت گفته است:
«QX80 مونوگراف برنامهٔ ما برای برداشتن یک گام به جلو در کلاس SUVهای بزرگ لوکس را نشان میدهد. این کار مهمی برای اینفینیتی است چراکه QX80 در تعدادی از بازارها بهویژه شمال آمریکا و خاورمیانه خودروی محبوبی است».
اینفینیتی در این کانسپت صرفاً بر سطح خارجی یا همان طراحی بیرونی QX80 تمرکز داشته و ازاینرو هیچ اشارهای به نمای داخلی یا قوای محرکهٔ آن نشده است. درهرحال طراحی بدنهٔ این کانسپت غولپیکر ژاپنی خصوصاً با رنگ متالیک درخشان، بسیار چشمنواز از آب درآمده است.
با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم
سامان اذری
۲۵ فروردین ۱۳۹۶خیلی با ابهته
بهرام
۲۵ فروردین ۱۳۹۶آقا به دور از همه زیبایی و ابهت و فلان ، خدایی بدون آینه شبیه سگ گوش بریده نیست ؟؟؟؟?????
Madjid
۲۵ فروردین ۱۳۹۶از بس جلوپنجره ی بزرگ و ساده ای داره … مستطیل گنده مثل چاله میمونه. ??????
کاوه آهنگر
۲۶ فروردین ۱۳۹۶مثل چاله میمونه!!
کار شما به جایی رسیده که کره ای رو با ژاپنی مقایسه میکنی و اینجا هم اینفینیتی رو مسخره میکنی ! متاسف برای شما و شخصیت ضد ژاپنی شما ! طرز تفکر و برخورد بعضی از دوستان کاملا بدور از عقل و منطق است.
درود بر اینفینیتی برای طراحی این هیولای لوکس دلربا که رقیب خوبی میتونه باشه برای دیگر غول لوکس ژاپنی یعنی لکسس ال ایکس. امیدواریم آلمان هم یه روزی بتونه در این کلاس رقابت کنه :)
بهرام
۲۵ فروردین ۱۳۹۶چرا دیس میدین آخه مگه دروغ میگم آخه ؟؟؟???
Madjid
۲۵ فروردین ۱۳۹۶از بس حسودن ???
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۵ فروردین ۱۳۹۶بهرام جان
راستش فکر کنم طرفداران اینیفینیتی ناراحت شدن که دیس دادن
عطا
۲۵ فروردین ۱۳۹۶راس میگی .
بگم چرا دیس دادن بهت؟
چون حقیقت تلخ هست.
فرشاد سجادیان
۲۵ فروردین ۱۳۹۶طراحیش عالیه، خیلی شیک و با ابهت؛ اینفینیتی بیشتر از هر خودروساز آسیایی بهم حس کیفیت میده.
حميد
۲۵ فروردین ۱۳۹۶جدیدا مد شده اس یؤ وی های لاکچری رو اینجور طراحی میکنند
حسین وی
۲۵ فروردین ۱۳۹۶جلو پنجرش خیلی شبی لکسس ال اس اف اسپورته خطای وسطشو میگم
كامران
۳۱ خرداد ۱۳۹۶سلام به همه عزیزان
من این اینفنیتی رو ۶ ماه قبل تو نمایشکاه قطر سوار شدم ببینید وقتی از نزدیک بهش نکاه میکنید فوق العاده هستش و لندکروز واقعا جلوش کم میاره
بی نهایت هستش ….
موتور ۸ سیلندش که روشن میشه بدون صدا و یه غرش خاصی داره که فقط حس یه شیر رام شده رو به آدم میده
بینهایت هستش