اینفینیتی با معرفی مدل ۲۰۲۴ از شاسیبلند QX80 اعلام کرد قیمت این خودرو از ۷۶ هزار دلار شروع میشود و بنابراین بهای آن نسبت به مدل سال قبل افزایش یافته است.
اگرچه نسل جدید QX80 در حال توسعه است اما در آینده نزدیک معرفی نخواهد شد و خریداران فعلاً باید مدل ۲۰۲۴ آن را انتخاب کنند که نسبت به سال قبل تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. البته این امر باعث نمیشود ژاپنیها قیمت QX80 2024 را بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار افزایش ندهند! تنها تفاوت قابلتوجه شاسیبلند موردبحث نسبت به مدل سال قبل عرضه پکیج ظاهری کروم تیره است که فقط برای مدل فول سنسوری قابل سفارش خواهد بود. در این پکیج کروم تیره روی آینههای جانبی و ورودیهای هوای روی گلگیرها بکار رفته است. همچنین درب پشتی و نمای اطراف جلوپنجره نیز پذیرای این تریم ظاهری شدهاند. به غیر از این مورد QX80 همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری مشهور استفاده میکند، پیشرانهای که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
شاسیبلند سه ردیفه و بدنه روی فریم اینفینیتی بهصورت استاندارد با طراحی تک دیفرانسیل عرضه میشود اما امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد. همچنین QX80 دارای تجهیزات کمکراننده متنوعی است که از جمله آنها میتوان به ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور و هشدار خروج از مسیر، جلوگیری از برخورد پشت خودرو، کروز کنترل راداری و… اشاره کرد. در کابین نیز نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی با ناوبری و اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم وجود دارد هرچند پیش چشمان راننده همچنان پشت آمپرهای آنالوگ دیده میشود. اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۴ در تریم های لوکس، پریمیوم سلکت و سنسوری قابل انتخاب است و در جدول زیر میتوانیم جزئیات قیمتی آن به همراه افزایش قیمت نسبت به مدل سال قبل را مشاهده کنیم:
نام خودرو | قیمت (دلار) | میزان افزایش نسبت به سال قبل (دلار) |
QX80 Luxe 2WD | $۷۶,۰۴۵ | $۱,۴۵۰ |
QX80 Luxe 4WD | $۷۹,۱۹۵ | $۱,۵۰۰ |
QX80 Premium Select 2WD | $۸۰,۱۹۵ | $۱,۰۰۰ |
QX80 Premium Select 4WD | $۸۳,۲۹۵ | $۱,۰۰۰ |
QX80 Sensory 2WD | $۸۷,۲۴۵ | $۱,۰۰۰ |
QX80 Sensory 4WD | $۹۰,۳۴۵ | $۱,۰۰۰ |
نسل فعلی QX80 را میتوان دایناسور دنیای شاسی بلندها دانست چراکه ریشه معرفی آن به سال ۲۰۱۰ بازمیگردد، خودرویی که در ابتدا با نام QX56 شناخته میشد و از آن زمان تاکنون فیس لیفت های متنوعی را تجربه کرده است. جدیدترین بهروزرسانی این خودرو به مدل ۲۰۲۲ مربوط میشود که تمرکز اصلی روی کابین و معرفی نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بود. البته همانطور که گفتیم نسل جدید QX80 در راه است به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.
کیان
۱۰ شهریور ۱۴۰۲این ماشین واقعا طراحی جذاب و با ابهتی داره. خیلی خواستنی هست و دیدنش از نزدیک تا عکس خیلی تفاوت داره.
کاشکی نیسان یه دستی هم به فرمون و پشت امپر میکشید و خیلی بهتر میشد.
net
۱۰ شهریور ۱۴۰۲واقعا (کرگدن زشت) لقب خوبی برای این ماشین اینفینتی qx80 مدل ۲۰۲۴ و نیسان پاترول ۲۰۲۳ هست. هر دو کرگدن زشت شبیه هم هستند
JDM
۱۰ شهریور ۱۴۰۲تو واقعا به این میگی زشت ؟
ولی نظر مردم چیز دیگس
misha
۱۱ شهریور ۱۴۰۲نظر مردم باید تعیین کنه که یه خودرو زشت یا زیباست؟
شاهرخ
۱۱ شهریور ۱۴۰۲آرزوی این ماشینها به دلمون موند بر باعث بانیش لعنت
NAVID۰۰۹۸
۱۰ شهریور ۱۴۰۲اسکالید ژاپنی
کرگدن ژاپنی
هرچی که باشه قدیمیه اما دوستداشتنی !
Godfather orj
۱۰ شهریور ۱۴۰۲این از لکسوس بهتره
من نمیدونم چرا انقدر منتقد داره این ماشین
رومانی>چین>فرانسه
۱۰ شهریور ۱۴۰۲چیش از لکسوس بهتره
Enayat
۱۰ شهریور ۱۴۰۲اینفینیتی QX یه مقدار توی طراحی زمخت هست ولی خوب سبک خودشو داره!
داریوش
۲۳ مرداد ۱۴۰۳آخه ژاپن با این همه ادعا چی میسازه فقط بلد تقلید کنه از کشورهای دیگه
چرا امریکا انگلیس آلمان ایتالیا فرانسه اونارو مثال نمیزنن دوستان
x.01
۱۰ شهریور ۱۴۰۲از معایب نسل قبلی استهلاک موتور و اوور هیت و داغ کردن حرارت موتورش بود که مورد انتقاد بود اگه مشکل این موتور تو این نسل رو کمتر کرده باشند مشخص می شه.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ شهریور ۱۴۰۲امارات پسندترین شاسی بلند ژاپن
سامان اذری
۱۰ شهریور ۱۴۰۲آقای اشتری اونقدری که تو امارات پاترول هست
لندکروز نیس
رامین صفایی
۱۱ شهریور ۱۴۰۲موضوع این است که اینها لگن پاره های
بی کیفیت چینی هستند و ربطی هم به زشت یا زیبا بودن آنها ندارد
و هر کسی هم که خریداری کند در واقع
با ریسمان پوسیده چینی ها رفته داخل چاه
مهدی
۱۰ شهریور ۱۴۰۲من که پشت آمپرهای آنالوگ را به دیجیتال ترجیح میدهم.انگار روح دارند.
HesamS500
۱۰ شهریور ۱۴۰۲جانم کرگدن
ردیف سوم عجب جای پایی داره
علی
۱۰ شهریور ۱۴۰۲مفته قیمتش ما اینجا پراید و پیکان رو 10000 دلار آگهی میکنیم 7 تا میدیم یکی از اینا وارد میکنیم
۱۰ شهریور ۱۴۰۲چرا آرم چری داره😐
datsun
۱۰ شهریور ۱۴۰۲چون یه زمانی چینی ها به هیچی رحم نمیکردن حتی لوگو
رامین صفایی
۱۱ شهریور ۱۴۰۲در ضمن آن عزیزی که نوشته بود اینها
در امریکا فروش خوبی دارند باید بدونه
که این لگن پاره های بی مصرف و فکسنی چینی فقط به ایران فرستاده میشوند و حتی در افغانستان طالبان زده هم اجازه
ورود ندارند و اتومبیل مورد علاقه افغانها
تویوتا ژاپنی است
حالا چه رسد به امریکا
مهردادکمال
۱۰ شهریور ۱۴۰۲از نزدیک دیدم حقیقتا با چیزی تو عکس میبینین خیلی متفاوته بی نهایت ابهت داره! از لحاظ جثه اندازه یه مینی بوسه بی اغراق
Ben
۱۰ شهریور ۱۴۰۲دایناسور عشق
Ahmad
۱۰ شهریور ۱۴۰۲اصلا خوشم نمیاد از طراحی ماشین های اینفینیتی واقعا نمیدونم چرا باید بین اینهمه برند مثل تویوتا نیسان کادیلاک و …باید اینفینیتی خرید
چطور ممکنه کسی بین کادیلاک اسکالید و تویوتا لندکروز و لکسوس LX و نیسان پاترول و کلی سدان و SUV های مختلف تو این رنج قیمتی بیاد اینفینیتی بخره واقعا درک نمیکنم
اگه کسی بخواد کادیلاک بخره یا مثلاً لکسوس بخره حق میدم چون این مسائل سلیقهای هستن ولی آخه اینفینیتی ؟
datsun
۱۰ شهریور ۱۴۰۲این سلیقه شماست ولی همین ماشین تو آمریکا فروش خیلی خوبی داره حتی بیشتر از lx و چند تا فول سایزهای لوکس دیگه ازش استقبال میشه تو حوزه خیلج فارس هم فروش خوبی داره
احمد
۱۰ شهریور ۱۴۰۲داداش
یه دلیل بگو چرا بجای اینفینیتی ۸۰ هزار دلاری بزرگ، تنفس طبیعی و خدایگان آفرود،
لکسس ۱۲۰ هزار دلاری بخره مشتری که نه موتورش اون حجمو داره، نه قدرت آفرود اینفینیتی رو داره، نه سایز ماشین با اینفینیتی قابل رقابته!!
درسته ارزون میده، ولی بی ارزش یا بی کیفیت نیس…
بجای اسکلید و لکسس هم، قطعاً رنج روور SV ارزش خرید خییییلی بیشتری داره..
بهرام
۱۰ شهریور ۱۴۰۲طراحی جعبه ای داغون از نیسان ورشکسته با گیربکس جتکو یعنی سرطان بدون قطعات یدکی. کسی که آلمانی نمیخره و اینفینیتی میخره شعور صنعتی نداره
Enayat
۱۰ شهریور ۱۴۰۲با قیمت این ماشین کدوم آلمانی سه ردیفه با فول امکانات و موتور ۴۰۰ اسب بخاری می فروشند!؟
بعد هم این خودرو بیشتر برای کشور های حاشیه خلیج فارس ساخته می شود بیشتر از مدل های آلمانی در ماندگاری و دوام و حفظ بازار دسته دوم؛ در اون مناطق داره
قاسم
۱۰ شهریور ۱۴۰۲المان صنعت دزد!
M.83
۱۰ شهریور ۱۴۰۲واقعا با ابهته
Enzo Ferrari 2008
۱۰ شهریور ۱۴۰۲یاکوزا
امپراتوری خورشید
۱۰ شهریور ۱۴۰۲غول ژاپنی عاشقشم
همایون
۱۱ شهریور ۱۴۰۲و نیسانی که همچنان داره از اعتبار خودش خرج میکنه و محصولات محبوبش رو سالهاست بدون بروزرسانی کامل داره تولید میکنه و همشون حالا دیگه جلو رقبا خلع سلاح شدن و دایناسور به حساب میان.بازم میگم حتی زد جدید هم فقط یه فیس لیفت رو z370 بود که خودش ارتقا z350 بوده پس ببینید چقدر پلتفرم این محصول جدید نیسان قدیمیه واسه همینم تو شاخ به شاخ جلو رقبا نمیتونه عرض اندام کنه حالا پاترول و GTRو مورانو و تاندرا و آلتیما سانی و… بماند فقط شاسی بلندهای میان سایزش خداییش خوب نسل عوض کردن مثل پت فایندر و ایکس تریل که واقعا هم تو فروش ترکوندن
datsun
۱۱ شهریور ۱۴۰۲اگه فکر میکنی بقیه خودروسازها میان از صفر میکبونن نسل جدید میدن سخت در اشتباهی