اینفینیتی در QX60 مدل ۲۰۲۵ پیشرانهٔ V6 تنفس طبیعی را با یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ضریب تراکم متغیر جایگزین کرده است.
اینفینیتی به روند کوچکسازی پیشرانههای خود ادامه میدهد و حالا در QX60 برای مدل ۲۰۲۵، پیشرانهٔ V6 تنفس طبیعی را با یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو جایگزین کرده است. این همان موتور نسبت تراکم متغیری است که در کراساوورهای کوچکتر برند لوکس نیسان یعنی QX50 و QX55 استفاده میشود. این موتور با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۸ نیوتن متر گشتاور، از موتور V6 قبلی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت ضعیفتر است اما گشتاور بیشتری نسبت به ۳۶۶ نیوتن متر قبل ارائه میکند.
علاوه بر این، مصرف سوخت QX60 هم با این موتور جدید کمتر شده است. این کراساوور لوکس بهصورت ترکیبی در هر صد کیلومتر ۹.۸ لیتر بنزین مصرف میکند درحالیکه این عدد در مدل V6 بسته به انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک بین ۱۰.۲ تا ۱۰.۷ لیتر بود. علاوه بر پیشرانهٔ چهار سیلندر، اینفینیتی برای QX60 یک پکیج جدید بنام بلک ادیشن را هم ارائه کرده است. این نسخهٔ ویژه رینگهای ۲۰ اینچی مشکی و ریلهای روی سقف مشکی براق را به همراه دارد. قاب مشکی جلوپنجره، نشانهای مشکی و لوگوی چراغهای اینفینیتی در جلو هم از دیگر ویژگیهای QX60 بلک ادیشن هستند.
در همین حال، اینفینیتی برای تمام نسخههای QX60 مدل ۲۰۲۵ سوئیچ جدیدی را ارائه کرده است درحالیکه تیپ لوکس بهصورت استاندارد از سیستم صوتی با ۱۷ بلندگو بهره میبرد. در داخل ابن کراساوور ژاپنی شاهد تکنولوژیهای بیشتری هستیم و حالا تمام تیپها بهصورت استاندارد به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز هستند. سیستم پایش نمای اطراف با قابلیت تشخیص اجسام متحرک، آینهٔ دید عقب هوشمند و سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی هم از دیگر ویژگیهای QX60 مدل ۲۰۲۵ هستند که به ترمز اضطراری جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار تصادف، ترمز عقب خودکار، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار اضافه میشود.
قیمت QX60 مدل ۲۰۲۵ از ۵۰,۲۰۰ دلار برای تیپ پایهٔ پیور آغاز میشود که ۵۰۰ دلار افزایش را نسبت به قبل نشان میدهد. کسانی که خواهان پکیج بلک ادیشن باشند نیز باید ۱,۹۰۰ دلار اضافی پرداخت کنند. در صدر خانوادهٔ این کراساوور لوکس هم تیپ اتوگراف با قیمت ۶۶,۱۵۰ دلار قرار دارد.
Taha Ayoobi
۳۱ تیر ۱۴۰۳خیلی خوشگله.
طرف 3 میلیارد میده این عروسکو سوار میشه، اونوقت تو ایران 3 میلیارد میدی تیگو 8 میندازن بهت…
نانو
۳۱ تیر ۱۴۰۳خنده دارتر پول یه لامبورگینی اورس 2024میده مازراتی 2012سوار میشه
froG-driVer
۳۱ تیر ۱۴۰۳خنده دار تر از اون اینه که مازراتی کواتروپورته ۲۰۱۵ چندصد هزار تا کارکرد رو توی ایران به قیمت ۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان(هفتاد و پنج میلیارد تومان)به معنی حدودا یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار به فروش میرسونن.و دولت هم انگار نه انگار.فقط بلدن مختلص های دبش رو فراری بدن…🙂
سعید مظاهركرماني
۱ مرداد ۱۴۰۳به قول آقای ظریف، ما انتخاب کردیم اینطور زندگی کنیم. البته منظورش از ما، خود ماست نه خودشون
Navid_A.J
۳۱ تیر ۱۴۰۳اینجور درنظر بگیر که اینو میگیری ماهیانه 1000 دلار قسطشو میدی. ولی بعد از 3 سال استفاده قیمتش نصف میشه (نصف پولت سوخت شده رفته)
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳۱ تیر ۱۴۰۳شما درست گفتی
ولی اغلب مردم کشورهای متمول همین طوری زندگی میکنند
ماهی ۸۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار میپردازن، همیشه ماشین مدرن از برند معتبر سوار میشن و بحث سرمایهگذاری روی خودرو هیچ اهمیتی براشون نداره
Navid_A.J
۳۱ تیر ۱۴۰۳دقیقا منظور منم همین بود. ینی این که تو ایران هم باید ماشین تبدیل بشه به کالای مصرفی نه سرمایه ای. یک سوم حقوقت بشه هزینه ش (قسط و سوخت و نگهداری و بیمه) هر از 5 سال هم عوضش کنی.
ولی از اونطرف هم طرف نتونه دلال بازی کنه و ماشین رو اینقدر گرون ب مشتری بعدی بده.
net
۳۱ تیر ۱۴۰۳نوک چراغ جلو جایی که به جلوپنجره متصل شده نازک شده بود هست. ستون عمود شیشه عقب متضاد مشکی هست بد شده و تعجبه چرا اینکار کرده . اگر رینگ خاکستری بود قشنگتر میشد. اگر چراغ عقب نوار متصل وسط نداشت و جدا از هم بود قشنگتر میشد، چراغ متصل عقب برای کراس اور و اس یو وی بد هست و برای سدان قشنگه مثل چراغ عقب متصل آزرا گرنجور نسل پنجم مدل ۲۰۱۷ و ائودی a8 مدل ۲۰۲۴ .طراحی داخلی خوبه و یکپارچه مشکی هست خوبه
net
۱ مرداد ۱۴۰۳ویرایش
نوک نازک شده بد هست
car lover
۲۲ مرداد ۱۴۰۳البته از لحاظ کلی این ماشین رقیب تیگو 8عه همون موتور همون قدرت همون گشتاور و کلی شباهت دیگه (اصلا کاری به شرکت سازنده و کشور و برند ندارم) ولی این چیزیه که هست. شرکتها به سمت مصرف گرایی رفتن و این چیز بدیه
Mehdi TuRbO
۳۱ تیر ۱۴۰۳به این میگند طراحی داخلی
وقتی از طراحی داخلی بنز و بی ام و و تسلا و کادیلاک اسکالید و … ایراد میگیریم منظورمون یه همچین طرحی نه سینما خانگی که انگار رفتی سینما مخصوصا اسکالید
Taha Ayoobi
۳۱ تیر ۱۴۰۳اسکالید به نظرم یکم زیاده روی کرد تو مانیتور، همون مدل قبلی خوب بود.
باید رنگ و لعاب کابین رو بیشتر میکرد، با جاگذاری درست دکمه ها و چینش اجزا
سوشیانت
۳۱ تیر ۱۴۰۳مهدی عزیز چه بخوایم چه نخوایم کادیلاک شرکتی بوده که همیشه با مد روز ماشین تولید میکرده الان دوران مانیتور های بزرگه و اکثر شرکت ها روی مانیتور بزرگ مانور میدن
froG-driVer
۳۱ تیر ۱۴۰۳مگه قبلیه چش بود؟؟بزرگ و یه تیکه و سینما خانگی ولی به دل مینشست.
سوشیانت
۳۱ تیر ۱۴۰۳این یه برتری مهم نسبت به قبل داره چون سرنشین جلو یه مانیتور اختصاصی داره و میتونه ویدئو ببینه
Mehdi TuRbO
۳۱ تیر ۱۴۰۳اخه اصلا کیف رانندگی حتی اگه سرنشینم باشی دیدن بیرون و مناظر او یه فیلم میشینی تو خونه میبینی
چه باور کنین چه نه اینم عین اینستا و اخبار و تلویزیون میشه بعد یه مدتی همه تو ماشین سرشون تو مانیتور تنها جایی که ادما سرشون تو جایی نبود یه ارتباطی بود همین خودرو بود کم کم تو دستشوییم که میشینی یه چیزی جلوت پلی میکنند و اینا هدف داره ها هم این مانیتور ها بسیار برای چشم بد هم به دلیل بلوتوثی و اگه وای فای داشته باشند امواجش مضر هم کم کم هر چقدر تو سرت تو تلویزیون گوشی مانیتور باشه ذهنت ضعیف میشه
بعدم قبول ولی هر مدی زیبا نیست خدایی صد تا از این کابین به یه دونه از کابین اسکالید و تسلا و … می ارزه
Taha Ayoobi
۳۱ تیر ۱۴۰۳این پست رو اتفاقی دیدم جالب بود شما هم ببینید.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.pedal.ir/various/%25D8%25B3%25D8%25B1%25DA%25AF%25D8%25B0%25D8%25B4%25D8%25AA-%25D8%25A8%25D8%25A7%25D8%25A8-%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AA%25D8%25B2/&ved=2ahUKEwjxiNediLaHAxVwSvEDHbaLCcYQFnoECC4QAQ&usg=AOvVaw3LmjHY1x2y00d3PnM1hTdM
HAMID
۳۱ تیر ۱۴۰۳زحمت کشیدن داخلش دو نسل قبل بی ام و هست
رومانی>مالزی>فرانسه
۳۱ تیر ۱۴۰۳هم گرونه هم طراحیش قدیمیه
Taha Ayoobi
۳۱ تیر ۱۴۰۳آها داچیا خوبه
رومانی>مالزی>فرانسه
۳۱ تیر ۱۴۰۳داچیا عالیه ولی تو این مورد نظرم مزداس
NGU
۳۱ تیر ۱۴۰۳خوبه
هم از جلو خوبه هم از عقب
car lover
۳۱ تیر ۱۴۰۳چرا کار به اینجا کشید؟ اول 8 سیلندر کردن 6 سیلندر بعد 6 سیلندر رو کردن 4 سیلندر و همینطوری به سمت کوچک سازی و در نهایت برقی شدن میرن. منظورم کل ماشین هاست
datsun
۳۱ تیر ۱۴۰۳قوانین دست و پا گیر
محمد ب
۳۱ تیر ۱۴۰۳دقت کردید برندهای لوکس ژاپنی از آلمانی ها عقب افتادن
Eldorado
۳۱ تیر ۱۴۰۳عقب نیفتاد . از اولشم لوکس ژاپنی با اختلاف از آلمانی عقبتر بود
ژاپن تنها یک برند لوکس موفق داره اونم لکسوس اونم فقط در بازار امریکا . فقط همین یه نمونه ست که پابهپای المان حرکت میکنه . بقیه جاها کیلومتری فاصلشونه
مثلا تو اروپا و چین ، لوکسای المانی مثل بنز و بیامو و آئودی رقیب ندارند و کاملا بازار رو در دست گرفتند و هیچ خبری از لوکسای ژاپنی نیست
در کل ژاپن اصلا لوکس ساز بزرگی به حساب نمیاد . ژاپن قهرمان خودروهای اقتصادی و در بهترین حالت میانردهست . مثلا عددی بخوام بگم تا سقف ۶۰ هزار دلار ارزش خوبی دارند . از اون به بعد بازار رو به بقیه مخصوصا المان واگذار میکنند
JaMsHiD_R1988
۱ مرداد ۱۴۰۳تو بحث خودروی کاری و آفرودر تنها ژاپن . آمریکا موفق هستن
زیزیگولو
۳۱ تیر ۱۴۰۳همون طراحی داخل و خارج کابین در نسل قبلی رو میبینیم ولی زیر کاپوت داستان متفاوتی وجود داره
رامتین
۳۱ تیر ۱۴۰۳طراحیش خوبه ولی کلا فروش زیادی نداره اینفینیتی.
Mon
۳۱ تیر ۱۴۰۳بخاطر سبد محصولات قدیمیشه که اینم ریشه در اوضاع مالی نامناسبِ نیسان و ترکش های حواشی کارلوس و همهگیری کرونا داره . یه آپدیت اساسی بده اوضاعش بهتر میشه . قبلا سالی ۲۰۰ هزارتا هم میفروخت …
من خودم بعضی مدلهای اینفینتی رو از لکسوس هم بیشتر دوس دارم
علی
۱ مرداد ۱۴۰۳بلک ادیشن خیلی جذذذذذابه لعنتی
علی منصوری
۲۵ مهر ۱۴۰۳ردپایی کمرنگ از ی برند لوکس