نسل جدید اینفینیتی QX80 باید توان رقابت با طیف گستردهای از شاسیبلندهای بزرگ لوکس را داشته باشد اما آیا واقعاً اینطور خواهد بود؟
اینفینیتی برای اینکه جایگاه خود را در بازار حفظ کند، نیاز به نوسازی محصولاتش دارد و نسل جدید QX80 نقش مهمی در این مسیر ایفا خواهد کرد. این خودرو چیزی بیش از یک محصول جدید برای اینفینیتی است و به گفتهٔ این شرکت، QX80 نشاندهندهٔ رنسانسی برای اینفینیتی خواهد بود و زبان طراحی و ویژگیهایی را به نمایش میگذارد که بر محصولات آیندهٔ برند لوکس نیسان تأثیر خواهد گذاشت.
مثل قبل، QX80 روی شاسی نردبانی مستقل ساخته شده اما این شاسی جدیدی است که استحکام بیشتری دارد. پیشرانهٔ شاسیبلند پرچمدار اینفینیتی هرگز هیبریدی نیست اما نسبت به موتور ۵.۶ لیتری V8 قدیمی افزایش قدرت و بهبود بازدهی قابلتوجهی را تجربه کرده است. این یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو است که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. برای انتقال نیرو هم یک گیربکس ۹ سرعته جایگزین نمونه ۷ سرعته قبلی شده است.
QX80 جدید از کابین مجللی بهره میبرد. در نمونهٔ آزمایشی ما که از تیپ پرچمدار اتوگراف بود، شاهد چرم ناپای قرمزرنگ در هر سه ردیف صندلی و تریم تزئینی چوبی بودیم. روی داشبورد، دو نمایشگر ۱۴.۳ اینچی با فاصلهٔ ۵ میلیمتر از هم جدا شدهاند. گرافیک و فونت این نمایشگرها بسیار شبیه چیزی است که خودروهای نیسان میبینیم و برخی رقبای QX80 نمایشگرهایی با وضوح بالاتر دارند. صرفنظر از این مشکلات اما نمایشگر اینفینیتی پاسخگویی خوبی دارد.
هرچند نسل جدید QX80 نسبت به قبل پیشرفتهتر است اما هنوز بهاندازهٔ دیگر خودروهای این کلاس مدرن احساس نمیشود و پرچمدار اینفینیتی صرفاً خودرویی همگام با زمانه به نظر میرسد نه جلوتر از آن. به گفتهٔ اینفینیتی، این رویکرد عمدی است زیرا پس از دو دهه تولید QX80، این شرکت بهخوبی خریدارانش را میشناسد و معتقد است که آشنایی نسبی با این شاسیبلند جدید بیش از خودروهای لوکس الکتریکی یا تکنولوژیهای پیشرفته برای آنها جذاب خواهد بود.
این موضوع روی جاده هم احساس میشود اما بدون شک، رانندگی QX80 جدید کیلومترها بهتر از نسل قبلی است. به خاطر از دست دادن موتور V8 افسوس نخورید زیرا تنها مزیتی که نسبت به این V6 جدید دارد صدای بهتر است. پیشرانهٔ جدید به لطف دو توربوشارژر، گشتاور بالای خود را در محدودهٔ دور موتور پایینی ارائه میکند و هرچند QX80 خودروی خیلی سریعی نیست ولی ظرف حدود ۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
هرچند اینفینیتی روی چابکی QX80 جدید تأکید دارد و با اینکه شاید نسبت به نسل قبلی چابکتر باشد اما دقت هندلینگ خودرو آنقدری نیست که رانندگی جذابی را فراهم کند. این خودرو همچنین هرچند برای اولین بار به تعلیق بادی مجهز شده که بهخوبی بادیرول را کنترل میکند اما بااینوجود نمیتواند اندازه و وزن QX80 را پنهان کند. همچنین این ماشین با وجود شاسی مستحکمتر، مثل دیگر خودروهای شاسی نردبانی در برابر لرزش روی آسفالت ناهموار مصون نخواهد بود. بااینحال، عایقبندی خودرو خیلی خوب است و کابین بسیار ساکت خواهد بود. در نسخههای مجهز به تعلیق بادی هم برای سهولت دسترسی به صندوق بار، ارتفاع خودرو بهطور خودکار کاهش پیدا میکند.
بهطورکلی، اولین برداشت و آزمایش رانندگی نشان میدهد که نسل جدید اینفینیتی QX80 نسبت به نسل قبلی پیشرفت کاملی داشته است. دینامیک بهتر در ویژگیهای جذاب در پکیجی زیبا، این خودرو را به رقیبی شایسته در بین شاسیبلندهای لوکس سه ردیفه تبدیل کرده است و این چیزی است که در مورد نسل قبلی نمیتوانستیم بگوییم. بااینحال، QX80 در بازار با رقبای بسیار قدرتمند و پرفروشی مثل کادیلاک اسکالید و رنجروور مواجه است و یک آزمون مقایسهای با این رقبا عیار کامل پرچمدار جدید اینفینیتی را مشخص خواهد کرد. قیمت این شاسیبلند لوکس ژاپنی از ۸۴,۵۰۰ دلار آغاز میشود و در تیپ پرچمدار اتوگراف به ۱۱۳ هزار دلار میرسد.
مشخصات فنی
Infiniti QX80 2025 | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۴۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۷۳ میلیمتر |
طول | ۵,۳۶۴ میلیمتر |
عرض | ۲,۱۱۶ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۹۷۸ میلیمتر |
وزن خالص | ۲۶۷۶ کیلوگرم |
حجم صندوق بار | ۲۹۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۰ ثانیه |
مصرف سوخت | ۱۳.۵ لیتر ترکیبی |
قیمت پایه | ۸۴,۴۵۵ دلار |
قیمت تستشده | ۱۱۲,۵۹۰ دلار |
Mr wrong
۱۰ تیر ۱۴۰۳جذابه
۱۰ تیر ۱۴۰۳ماشین قابل قبول و خوبیه
پیام۲
۱۱ تیر ۱۴۰۳خیلی باحاله جلوپنجرش منو یاد غذاهای دریایی میندازه
و اگه آرمشو برمیداشتن فکر میکردم لکسوسه
NAVID۰۰۹۸
۱۱ تیر ۱۴۰۳درسته جدیدِ اما اصلاً با LX قابل مقایسه نیست!!!
به نظر من LX از هر نظر برتر هست با اینکه دو سه سالی از ورودش گذشته!!!
froG-driVer
۱۱ تیر ۱۴۰۳اما هیچوقت نمیتونه رقیب برای اسکالید و رنجرور بشه
phonix
۱۳ تیر ۱۴۰۳والا تا جایی که ما میدونیم این سگمنت دست رنجرور هست اسکلید برای دومی با بقیه میجنگه …
amir hosein
۱۷ تیر ۱۴۰۳آره جذابه ولی…
خداوکیلی اسکالید x7 gls حتی lx
خیلی بهتر هستن.
تازه اینفینیتی برند خیلی شناخته شده ای نیست.
و خب اون ابهت رو نداره که میگن طرف (بنز یا بی ام و یا …) داره
حاج علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳به لکسوس Lx ترجیحش میدم.
۱۰ تیر ۱۴۰۳🥰Film super🥰
این ماشین خیلی زیباست و مخصوص دیدن فیلم سوپرمن هست
net
۱۰ تیر ۱۴۰۳چینی شده
علیرضا
۱۰ تیر ۱۴۰۳واقعن با وغار زیباست ، امیدوارم برند اینفینیتی دوباره بدرخشه ، شرکت های ds و اکورا هم باید دوباره احیا بشن تا در بازار بدرخشن
Taha Ayoobi
۱۰ تیر ۱۴۰۳دی اس که تولید میکنه، ولی تو آمریکا شکست خورده.
علیرضا
۱۰ تیر ۱۴۰۳شرکت ds فرانسه میگم مگه وارد امریکا شده ؟
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳یه زمان بود
:)
۱۰ تیر ۱۴۰۳وقار
datsun
۱۰ تیر ۱۴۰۳بسیار عالی موندم چرا نیسان برا معرفی نسل جدید پاترول چرا انقدر کم کاری میکنه
مازیار
۱۰ تیر ۱۴۰۳بدون تردید و همونطور که از متن هم پیداست پیشرفته و تکامل یافته هست اما در طراحی بدنه بخصوص نمای پشتی ضعیفه و کلا ظاهرش بزرگی و سنگینی رو فریاد میزنه
سوشیانت
۱۰ تیر ۱۴۰۳کادیلاک الان پرچمدارش شده اسکالید آی کیو و یه لول از این بهتره این حتی از لحاظ تجهیزات در حد اسکالید بنزینی هم نیست حجم صندوق بار هم که دیگه هیچی ۲۹۵ لیتر!!!
phonix
۱۳ تیر ۱۴۰۳ببخشید که شبیه اتوبوس نساختنش
car lover
۱۰ تیر ۱۴۰۳پادشاه این سگمنت کادیلاک اسکالیده🔥💎، هرچند suv های خوب تو این سگمنت زیاد داریم.
امیر
۱۰ تیر ۱۴۰۳باید مشخصات هارو باهم مقایسه کرد تا بشه گفت رو کاغذ کدوم بهتره.
سوشیانت
۱۰ تیر ۱۴۰۳مشخصات نشون داده که کادیلاک بهتره، جادار تره دید در شب، ناوبری واقعیت افزوده سیستم صوتی بهتر، مانیتور های oled و رزولوشن دو برابر تلویزیون 4k و…
car lover
۱۰ تیر ۱۴۰۳مشخصات اسکالید برتری رو نشون میده 6.2 لیتری 8 سیلند سوپرشارژ: 682 اسب بخار
زیزیگولو
۱۰ تیر ۱۴۰۳واقعاً هم رقیب شایسته ای هستش 👍
زیزیگولو
۱۰ تیر ۱۴۰۳اینفینیتی واقعاً هم رقیب شایسته ای هستش 👍
Taha Ayoobi
۱۰ تیر ۱۴۰۳پادشاه این سگمنت از نظر لاکچری بودن اسکالید و نویگیتوره، رده پایین ترش تاهو و یوکان و سابربن و اکسپدیشن.
مازیار
۱۰ تیر ۱۴۰۳با عرض پوزش
واژه های لوکس بزرگ قوی سریع و امثال اینها میتونن حالت عمومی هم داشته باشن
اما وقتی میگیم پادشاه دیگه بیشتر از یکی جایز نیست
https://www.pedal.ir/landrover-rangerover/2022-land-rover-range-rover/
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳مازیار عجب پادشاهی که مشکل فضای سر در ردیف سوم داره😂 پادشاه اسکالیده
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳تو ماشین پادشاه هشت نفر سوار نمیشن جونی
از حال و هوای مینی بوس های کوچیک که تو تست تصادف مثل قوطی نوشابه زیر چرخ کامیون له میشن بیا بیرون
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳سوشی پادشاهشون در برابر کادیلاک یه ذره جثه اش کوچیکه😂
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳مازیار، میشه بگی کی گفته 8 نفر سوار ماشین نمیشن؟
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳طاها
تا وقتی معیارت برای برتری ابعاد بیشتر هست نمیتونیم حرف بزنیم
BlackWing
۱۱ تیر ۱۴۰۳چیزی که اسکالید رو از بقیه فول سایز های دیگه مثل لکسس ، اینفینیتی و لندکروزر متمایز میکنه اینه که شما معمولاً اسکالید رو موقعی میبینید که یه وکیل ، رئیس شرکت یا یه آدم خیلی موفق سرنشینش هست ، بقیه اونهایی که اسمشون رو گفتم این کلاس کاری رو نتونستن ارائه بدن اما اسکالید اینطوری جا افتاده
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳مازیار خود این پادشاه مدل سه ردیفه داره ولی گند زده با این سه ردیفه بودنش در ضمن اتفاقا ابعاد خیلی مهمه چون مثلا رنجرور فول سایزه ها!!! ولی حرفی برای گفتن نداره برای طراحی موتور و پلتفرم هم از جگوار کمک گرفته امکانات کادیلاک هم بیشتره مثل مانیتور های بزرگتر و دارای oled و رزولوشن بیشتر و دید در شب ناوبروی واقعیت افزوده و تنظیم مستقل صدای سرنشین جلو و راننده و فضای ردیف سوم و بار بیشتر و…
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳در ضمن مازیار کادیلاک کی تو تست تصادف له شد؟! خواب هات رو برای خودت نگه دار این رنجرور اسباب بازی در حد کادیلاک نیست
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳طاها جان مازیار کلا اینطوریه هر موقع میبینه حق با طرف مقابله با نمیتونیم حرف بزنیم و کفایت مذاکرات و… از بحث فرار میکنه
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳مازیار من معیارم ابعاد بزرگ تر نیست، ولی وقتی یه ماشین ابعادش بزرگ تر از بقیه اس، از نظر عقلی یک پوینت مثبت داره نسبت به بقیه.
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳بنازم به اون عقلی که پوئن مثبت براش یه مقدار ورق آلومینیوم و پروفیل فولاد و پلاستیک و شیشه و موکت اضافه تره
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳آهاااا، نکته اینجاس.
اشتباه شما ها اینه که فکر میکنید ابعاد بزرگ تر فقط جوش دادن آلومینیوم اضافه به کابین و اضافه کردن دوتا صندلیها.
نه مازیار، هرچقدر کابین بزرگ تر باشه رو همه چیه ماشین تاثیر میذاره. وزن، هندلینگ، فاصله محوری، تقسیم وزن و…
اگه به قول تو اتاق بزرگ تر ساختنش اینقدر راحته پس چرا بقیه شرکت ها نمیسازن؟؟؟
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳ببین ایراد از من بود که در ادامه کامنتم نگفتم این ابعاد بزرگ نتیجه اش تباه کردن خصوصیات حرکتی شده. چیزی که در کشور مورد علاقه شما به وفووور دیده میشه البته این از نظر خریداران اصلا مهم نیست و نظری مخمتر از خریداران هم نیست. و حالا شما خودت بهش اشاره میکنی اما از سمتی دیگه!!
طاها جان این بحث هم مثل ۹۹ درصد بحث های دیگه در اینجا هیچ فایده ای نداره. اصلا من نمیخواستم بحثی بشه. من دیشب دیدم که لقب پادشاه مثل حلوای شب جمعه داره خیرات میشه. چیزی نمونده بود که به تیگو هشت هم برسه! اومدم و گفتم اگه پادشاه هست قاعدتا یکی بیشتر نیست و براش لینک گذاشتم. با تیتر پادشاه. اما از اونجایی که دوستت سوشی همه چیز رو عوض میکنه، مطلب رو عوض میکنه تفسیر رو عوض میکنه نتیجه رو عوض میکنه عدد و رقم رو عوض میکنه برد و باخت رو عوض میکنه؛ اون تیتر رو هم عوض کرد. این کاملا طبیعی بود چون سوشی کارش همینه.
و مهمتر از همه اینها …
پس از زمین لرزه شدید پایان بهار ۶۹ شمال ایران، پدر و پسری به جستجوی مناطق زلزله زده برمیآیند تا از سرنوشت دو بازیگر نوجوان فیلم “خانه دوست کجاست؟” باخبر شوند. آنها در آنجا درمییابند، برغم مصیبت و ویرانی، برای بازماندگان زلزله، زندگی با شکوه بسیار ادامه دارد.
زندگی و دیگر هیچ / عباس کیارستمی
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳سازندگان اروپایی لزومی نمیبینن که بزرگتر بسازن به دلایلی که بارها همینجا توسط خود پدال و کاربران عنوان شده. مطالبی در خصوص چرایی ابعاد اروپایی و آمریکایی
والا بلا این مسئله ابعاد اینقدر مانور دادن نداره برادرجان
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳منظور از تباه کردن خصوصیات حرکتی یعنی چی؟
بله درسته، بحث هایی که دو طرف موضع داشته باشن، نتیجه زیادی نداره.
به خودم یا شما اشاره نمیکنم، کلا میگم؛ بحثی که دو طرف برای تبادل اطلاعات و یادگیری اومده باشن نتیجه داره.
بله منم میدونم که تو فرهنگ اروپا بزرگ سازی نیست و…
ولیذمن سوالم اینه که خب چرا برای بازار آمریکا نمیسازن؟
OM.01
۱۱ تیر ۱۴۰۳آقا مازیار بیخیال. وقتت رو برای قانع کردن افرادی که دنیاشون شبکات اجتماعی هست و روزانه وقت خودرو پای نات کوین تلف میکردن و الان پای همستر تلف میکنن و دنیارو حرف های سلبریتی ها میبینن تلف نکن. هنوز متاسفانه خیلی ها بچه هاشون میگن باید بری پزشکی بخونی نه نداره! هنوز خیلی ها زیر بار خروار ها قرض میرن که به فلانی پز بدن آره من بهمان خریدم! هنوز خیلی ها فرهنگ عابر پیاده رو یاد نگرفتن. هنوز خیلی ها حیوان آزاری میکنن متاسفانه. هنوز مردم کشور مطالعه نمیکنن و علم و آگاهی کافی ندارن من از یکی یا دوتا آدم صحبت نمیکنم و به جرئت دارم از 30 یا 40 درصد حتی بیشتر جمعیت جامعه کشور صحبت میکنم و منظورم همه هست. تو کشوری هستیم که جوون ها با 206 فاز پورشه برمیدارن و تو اتوبان لایی میکشن و مدعی ماشین بازی هستن. واقعا چه توقعی داری شما؟ شرط میبندم90 درصد کاربرای پدال سوالاتی کمی فنی از خودروهای مورد علاقشون بپرسی چیزی نمیدونن!
درخصوص رنجروور هم باید بگم یکی از کورسوهای صنعت خودرو که حداقل نمیگذارد با این همه فانتزیهای برقی ناامید شویم. رنجرور چیزی بیشتر از یک خودرو است؛ آن چیزی که این روزها به اسم Eco و Normal و Sport میشناسیم برای این شاسیبلند یک شوخی وقیحانه است. شما قرار نیست به رنجرور بگویید الان میخواهم اسپرت رانندگی کنم خودش میدونه چی کار میخواهید بکنید! حالا چجوری بماند، داستان آپشنش طولانی هست…فکر کنم همین نکته درباره رنجروور ساختار و هویت این ماشین رو نشون بده لازم نباشه از ویژگی های دیگه چیزی بگم.
به قول یه دوستی تو ایران به رنجروور میگن اون ماشین گنده سفیده… بنظرم همون بهتر که همونو بگن…
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳Om.01
مارو باش گفتیم یه نفر تو این سایت هست که به قول خودش سبک ماشین بازیش جداس و خیلی های لوله🤦🏻♂️
من توی کامنت شما جز توهین و تهمت هیچ چیز مفیدی نمیبینم، واقعا جای تاسف داره که یک بحث سالم رو کشیدید به فرهنگ و مطالعه و…
الان دیگه دید شما نسبت به بقیه معلوم شد، مارو علاف هایی فرض میکنید که برای پول در آوردن دست به دامن همستر و نات کوین هستیم و هیچ مطالعه ای نداریم و همه اش دنبال پز دادن هستیم و با یه 206 فاز پورشه میگیریم و اگر ادعای ماشین باز بودن کنیم یعنی بی کلاس و سطح پایین هستیم چون ماشین بازی ما در حد شما نیست.
شما بفرمایید از ماشین بازی سطح بالا تون لذت ببرید، یا ما حرف بزنید کلاستون میاد پایین.
آدم هربار کامنت شما رو میخونه با چیز های خیلی جدیدی رو به رو میشه که هیچ ربطی به بحث نداره.
حیوان آزاری رو از کجا آوردید؟
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳دوست عزیز ممنون بخاطر لطفت
راستش اگه سوشیانت فضای سر سرنشین ردیف سوم رو ملاک قرار نمیداد هم من هرگز راجع به رنجروور باهاش بحث نمیکردم اما خوب اینطوری دیگه صورت قضیه هم مشخص شد
OM.01
۱۱ تیر ۱۴۰۳(من از یکی یا دوتا آدم صحبت نمیکنم و به جرئت دارم از 30 یا 40 درصد حتی بیشتر جمعیت جامعه کشور صحبت میکنم و منظورم همه هست)
کاربر tahaayoobi
عزیزم دقت کن گفتم منظورم همه هست! همونطور که داخل پرانتز دوباره آوردم. همه مردم دنیا ایراد دارن! من هم خودم ایراد دارم. الان شما همستر میزنی پز میدی و لایی میکشی؟ چرا ناراحت شدی؟مگه منظورم شما بودی یا بقیه؟ من جمع و کلیات رو میگم.
بله شما فرد خوبی هستی مشکلی نیست 10 نفر دیگه هزار نفر و یک میلیون نفر هم افراد خوبی هستن اما کل جامعه!؟ ببین من حاصل کل رو میبینم حالا هرچی میخواد باشه آلودگی تصادف آزار حیوانات همستر تعصب و…بعد نحوه انجام و یا دفعات توسط مردم هم میبینم…خب یه دیتایی از تعداد افراد جامعه که اون کارو میکنن بدست میاد طبیعتا…
حرف من سر قانع کردن بود. آقا مازیار تلاشش رو بکنه نمیتونه قانع بکنه افراد زیادی رو…
من سر و ته جلو عقب این کامنت هارو همه رو دیدم این همه دعوای زرگری کامنت ها آخرش نتیجه نداره و بدون نتیجه بسته میشه میره تو پست های بعدی ادامه پیدا میکنه برای همین جلوشو اومدم بگیرم بگم شما بیخیال شو کاربر مازیار
در آخر یادته گفتم که همه ایراد دارن؟! من هم ایرادم اینه خیلی رک پوست کنده میگم و کامنتم خیلی رک بود
Taha Ayoobi
۱۱ تیر ۱۴۰۳شما به مازیار گفتی که دست بردار از قانع کردن این گونه افراد، مازیار هم با ما توی بحث بود، به نوعی اشاره به افراد توی این سایت میشه.
به هر حال، متوجه شدم منظورتونو و منم موافقم که هنوز این سری آدم ها وجود دارن.
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳ببین مازی اینکه همینطوری یه لینک بفرستی که بدون هیچ مقایسه ای بگه رنجرور پادشاه شاسی بلند های لوکسه اوج تعصب رو نشون میده قطعا کسی که اطلاعات راجب ماشین داشته باشه نمیاد به خاطر یه خط که هیچ اطلاعات مفیدی نداده رنجرور رو انتخاب کنه باز ماشین بزرگتری مثل کادیلاک ابهت بیشتر داره جادار تره ظرفیت یدک کشی بیشتری داره و… و شما که میگی بار ها کاربران پدال گفتن که دلیلی نداره که اروپایی ها همچین ماشین های بزرگی بسازن یه ذره فکر کن آیا نظرات کاربران پدال معتبره که از خودشون حرف میزنن بدون هیچ منبعی؟! البته عزیزانی که لینک میفرستن و با مدرک حرف میزنن من خیلی ازشون ممنونم که باعث میشن اطلاعات دیگران افزایش پیدا کنه
و در جواب به om.01 شما هم بهتره دو دقیقه به این حرفی که زدی فکر کنی
(آقا مازیار تلاشش رو بکنه نمیتونه قانع بکنه افراد زیادی رو…)
خود آقا مازیار از رو تعصب حرف میزنن و خود شما هم که همچین فکری میکنی که ایشون باید دیگران رو قانع کنه یعنی از خود مازیار متعصب تر هستید
مازیار
۱۱ تیر ۱۴۰۳یه لینک؟
رنجروور ۵۴ ساله که سرآمد و سنگ محک اس یو وی های لوکسه و تنها خودرویی هست که میشه از بالاترین سطح تشریفات اونو مستقیم و بدون تغییر به بالاترین سطح آفرود برد که تصورش برای برندهای دیگه قفله.
و من هرگز راجع به رنجروور با شما بحث نمیکنم. شما با فضای سر ردیف سوم و رزولوشن صفحه نمایش خوش باش
ضمنا راجع به ابعاد ماشینها من نظر کاربران پدال رو ملاک قرار ندادم بارها مطالبی راجع بهش منتشر شده و دلایل گرایش امریکایی ها به بزرگ سازی روشنتر از روزه وای تو چقدر دیر انتقالی!!!
سوشیانت
۱۲ تیر ۱۴۰۳مازیار کی گفته رنجرور میتونه به طور فابریک بهترین برای آفرود باشه؟! یکی از ایراد های مهمش که همه منتقد ها گفتن اینه که لاستیک هاش مخصوص آفرود نیست در ضمن یه سری چیزا ربطی به گرایش و سلیقه نداره اگر من بگم فلان ماشین قشنگ تره این میشه سلیقه ولی نه اینکه بیای ماشین با سه ردیف صندلی بسازی بعد اون وقت نشه از ردیف سومش درست استفاده کرد در ضمن تو برتری هایی که من گفتم فقط ردیف سوم و رزولوشن مانیتور نبود یه نفس عمیق بکش و یه بار دیگه بخون
Nismo
۱۹ مهر ۱۴۰۳مازیار خان سلیقتون قابل احترامه برای من
اما اسکالید واقعا پادشاه سگمنت suv های فول سایز لوکس و اسپرت هست
چیزی که همه جای دنیا هم بهش لقب میدن
رنجروور پسر بزرگ اسکالید حساب میشه باید بهش گفت شاهزاده است
𝐀𝐥𝐢
۱۰ تیر ۱۴۰۳ظاهرش خوب و قشنگ شده مخصوصا داخلش فقط به نظرم طراحی پشتش میتونست خیلی بهتر باشه
.
۱۰ تیر ۱۴۰۳محبوبترین شاسی بلند دور از دسترس من….در کنار جی ال اس میباخ و جی کلالس
Taha Ayoobi
۱۰ تیر ۱۴۰۳رقباش اسکالید و نویگیتور و lx هستن که به شخصه هم اینارو به این ترجیح میدم.
Taha Ayoobi
۱۰ تیر ۱۴۰۳ببین به کجا رسیدیم که شتاب 6 ثانیه برا اس یو وی سریع نیست.
Anti BTS
۱۰ تیر ۱۴۰۳بعد از مدت ها بلخره اینفینتی خسته داره به روز میشه . اتفاقی که از نون شب واجب تره برای این برند . پیشرفت خوبی کرده و از نسل قبلی فاصله خوبی گرفته گرچه در مقابل رقبای اروپایی و مخصوصا امریکایی برتری خاصی نمیبینم و کار سختی در پیش داره اما جای شکرش باقی
اینفینیتی بقیه محصولاتش هم باید به روز کنه تا فروشش دوباره بالا بره و ازین وضع نامناسب خارج شه
فکر کنم یکی دو مدل سدان برقی هم تو برنامه شون بود
هنوزم مدل هایی مثل q50 یا کوپه q60 با تریم Red Sport برام جذابیت دارن گرچه نزدیک یک دهه از عمرشون میگذره . یادش بخیر
Amir Enzo
۱۰ تیر ۱۴۰۳چراغ عقبش افتضاح هست
NISSAN
۱۰ تیر ۱۴۰۳اوففففففف
بابا عجب چیزیه…..
شاهکار شرکت اینفینیتی
همایون
۱۱ تیر ۱۴۰۳درسته به پای رنجرور و اسکالید نمیرسه ولی خیلی بهتر از لکسوسه طراحی داخلیش.یه مساله نظرمو جذب کرد اینجا آریزو ۶Gt اومده که دربهترین حالت به زور زیر هفت شتاب میزنه که البته از آریزو۸ مثلا قدرتمند سریعتره و اینجا بهش لقب سریعترین سدان مونتاژی تاریخ ایران و موشک زمین به زمین دادن بعد اونجا شاسی بلند غولپیکر سه ردیفه که بیشتر از دو تن و ششصد وزن داره شتاب شش ثانیه زده میگن نمیشه بهش گفت سریع
رامتین
۱۱ تیر ۱۴۰۳ماشالله ارتفاع. 198 سانت. عملا یکی دو بازیکن والیبال کشور کنارش قرار بگیرن، بلندترن! لندکروز 191 سانته که دقیق همقد بنده (البته با کفش) هست.