مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسیبلندهای میان سایز لوکس، دوئل هشتم
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز GLE و ولوو XC90
مجموع آراء: ۱۶۵۷
آراء ولوو: ۱۱۰۷
آراء مرسدس بنز: ۵۵۰
پیروز دوئل: مرسدس بنز GLE با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
رنجروور اسپرت | آئودی Q7 |
آئودی Q7 | |
لینکلن ناتیلوس | جنسیس GV80 |
لینکلن ناتیلوس | |
لندروور دیسکاوری | بامو X5 |
بامو X5 | |
لینکلن اویاتور | آکورا MDX |
لینکلن اویاتور | |
لکسس RX | فولکسواگن توآرگ |
فولکسواگن توآرگ | |
جیپ گرند چروکی L | لکسس GX |
جیپ گرند چروکی L | |
مرسدس بنز GLE | ولوو XC90 |
مرسدس بنز GLE | |
کادیلاک XT6 | اینفینیتی QX60 |
؟ |
کادیلاک XT6
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۷.۶ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۲,۶۰۹ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۷,۷۲۲ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی زیبا، کابین جادار، بهخوبی مجهز با تکنولوژیهای مدرن، سواری راحت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عالی
نقاط منفی: کابین حس گرانقیمت ندارد، پیشرانهٔ V6 در مقایسه با رقبا قدرت کمتر و مصرف سوخت نهچندان جالبی دارد، پلتفرم مشترک با کراساوورهای ارزانتر خود را در رفتار رانندگی بهخوبی نشان میدهد
چکیده: روی کاغذ، کادیلاک XT6 کراساوور لوکسی است و برند لوکسی هم دارد اما در واقعیت یک کراساوور معمولی است که لباس لوکس بر تن کرده است و نمیتوان آنرا اسکالید دنیای کراساوورهای سه ردیفه دانست
اینفینیتی QX60
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۲۱
پلتفرم: D نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: – از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۲,۸۸۰ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۳۷۴ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی زیبای کابین، گیربکس ۹ سرعتهٔ جدید با تعویض دندههای نرم، فضای بار فراوان، صفحه آمپر دیجیتالی استاندارد
نقاط منفی: سواری سفت با رینگ سفارشی ۲۰ اینچی، صدای زیادی پیشرانهٔ V6 در دورهای بالا، فقدان اپل کارپلی بیسیم
چکیده: نسل جدید QX60 بالاخره یک کراساوور میان سایز لوکس سه ردیفهٔ مناسب برای رقابت با رقبای اروپایی را به سبد محصولات اینفینیتی اضافه کرده است
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک XT6 | اینفینیتی QX60 | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۲۹۵ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۷ نیوتن متر | ۳۶۶ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۴ ثانیه | ۶.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۱ ثانیه | ۱۶.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۳ لیتر | ۷۴ لیتر |
وزن | ۲۱۳۳ کیلوگرم | ۲۱۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۴۹ میلیمتر | ۵,۰۳۴ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۸۶۲ میلیمتر | ۲,۹۰۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۷۰ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۶ یا ۷ نفر | ۶ یا ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۹,۷۴۰ دلار | ۴۷,۸۷۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۵۱,۷۴۰ دلار | ۴۹,۸۷۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
دايان
۴ دی ۱۴۰۰طراحی داخلی اینفینیتی شیک تره اما با طراحی بیرونی کادیلاک بهتر کنار میام،فنی هم خیلی نزدیکن
دوئل جنسیس و لینکلن که جنسیس بیشتر رأی اورد پس چرا لینکلن ناتسیوس برنده اعلام شد؟
ehsan fa
۴ دی ۱۴۰۰به صلاح نبوده شاید
روزبه
۴ دی ۱۴۰۰جواب سنگین بود ۵ دقیقه تنفس …
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰برو آمار رای هارو ببین بعد خودت نفس عمیق بکش…
امیر دهقان
۴ دی ۱۴۰۰سلام
نتیجۀ دوئلها با احتساب آراء هردو نظرسنجی سایت و کانال تلگرام مشخص میشه که در دوئل لینکلن و جنسیس، در تلگرام آراء ناتیلوس بیشتره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰جنسیس کی رای آورد؟ اون تو پدال بود به لطف هیوندای فنا دستکاریش کردن رفت بالا ولی توی تلگرام رای هاش بیشتر بود جمع هم بزنی ناتیلوس برنده میشه…
GT
۴ دی ۱۴۰۰هم طراحی بیرونی و هم طراحی داخلی اینفینیتی خیلی شیک تر و جذاب تره و بیشتر حس لوکس بودن را القا میکنه 👌
F22RAPTOR
۴ دی ۱۴۰۰چون همه از کدیلاک یه ماشینی انتظار داشتن که مثه رقیبش آویاتور، پلتفرم دف عقب داشته باشه
نه پلتفرش با بلیزر یکی باشه، من خودمم به اینفینیتی رای دادم
ممد ژانگولر
۴ دی ۱۴۰۰به نظر من اینفینیتی دوست داشتنی تر و به دلم بیشتر میشینه و به روزتره
به اینفینیتی رای دادم
حسام
۴ دی ۱۴۰۰درسته کادیلاک مشخصات نسبتا بهتری داشت، اما اینفینیتی رو بیشتر دوست داشتم
The man in black
۴ دی ۱۴۰۰من به شخصه اینفیتی رو ترجیح دادم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰کادیلاک رو میپسندم، طراحیش رو دوست دارم از لحاظ مشخصات هم جز یکی دو مورد توی همه چی سرتره…
امیرعلی
۴ دی ۱۴۰۰با اینکه امریکن فن هستم ولی جدا از تعصب اینفنتینی خیلی بهتره
کادیلاک بیشتر باید روی کراس اوور ها( دقت کنید گفتم کراس اوور منظورم اس یو وی هاش نبود چون اسکالید واقعا معرکه است) کار بکنه، در ساخت کراس اوور حتی از رقیب هموطنش یعنی لینکن هم عقب تره
مهردادکمال
۴ دی ۱۴۰۰فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۲,۸۸۰ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۳۷۴ دستگاه این قد امار فروش اینفینیتی کم شده تو یه سال!!!! منطقیه بنظرتون؟؟
رای من اینفینیتی چون بنظرم جذابتر و لوکس تره
محمد مختاری آذر
۴ دی ۱۴۰۰به نظر من کادیلاک کاملا زشت هستش و مصرف سوخت بالا داره اصلا طراحی خوبی نداره تفاوتی با مکعب مستطیل نداره
ولی در مقابل اینفینیتی هم در حد قابل قبول نیست ولی حداقل قابل تحمل تره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰کادیلاک تو مشخصات همه چیزش سرتره حالا بین این همه ۱لیتر مصرف اضافه شد مزخرف!؟
محمد مختاری آذر
۴ دی ۱۴۰۰دوست عزیز 15 اسب بخار چیزی نیست که باید طراحی زیبا هم داشته باشه کادیلاک برخلاف سدان های کاملا جذاب در این مدل خراب کرده است در مورد اینفینیتی هم بگم منظورم این بود که کادیلاک خوب نیست دیگه چه برسه به اینفینیتی
GT
۴ دی ۱۴۰۰با خوندن کامنت شما فکر کردم دارم نظر مالک یه دستگاه جیپ گرند چروکی L یا یه مرسدس GLE را میخونم😂 میزان خواسته هات یکم زیادی بالا نیست؟ اینفینیتی در حد قابل قبول نیست؟!
شهر نشین
۷ تیر ۱۴۰۱اشتبایی لایک کردم
محمد امین
۴ دی ۱۴۰۰خیلی خیلی رقابتشون نزدیک هست و اصلا برتری خاصی دیده نمیشه
ولی طبق متن ، به نظرم اینفینیتی بهتر باشه
طراحی کابینش هم بروز تر هست
امیرعباس
۴ دی ۱۴۰۰کادیلاک خوبه اما اینفینیتی هی میگه من بهترم دیگه رای دادم
علی
۴ دی ۱۴۰۰انتخاب من کادیلاک خواهد بود
mm-yarlou
۴ دی ۱۴۰۰من می خواستم به کادیلاک رای بدم متن چکیده رو دیدم نابود شدم
یه بابایی که ماشین دوست داره
۱۸ دی ۱۴۰۰خدایی فرق زیادی ندارن , فقط قیافه هاشون فرق میکنه