مرحلهٔ یکچهارم نهایی، گروه ششم، شاسیبلندهای میان سایز لوکس، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن توآرگ و مرسدس بنز GLE
مجموع آراء: ۱۳۴۹
آراء مرسدس بنز: ۱۰۰۳
آراء فولکسواگن: ۳۴۶
پیروز دوئل: مرسدس بنز GLE با کسب ۷۴ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ یکچهارم نهایی | |
لینکلن اویاتور | آئودی Q7 |
آئودی Q7 | |
فولکسواگن توآرگ | مرسدس بنز GLE |
مرسدس بنز GLE | |
جیپ گرند چروکی L | اینفینیتی QX60 |
؟ | |
لینکلن ناتیلوس | بامو X5 |
؟ |
جیپ گرند چروکی L
تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: جورجیو فیات-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۰۹,۷۸۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۶۴,۴۴۴ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تواناییهای آفرود بالا، فضای لوکس کابین حتی در تیپهای پایینی، سیستم صوتی مسحورکنندهٔ مکینتاش، اضافه کردن صندلیهای ردیف سوم به خانوادهٔ گرند چروکی
نقاط منفی: قیمت گران اکثر تیپها و نسخههای مطلوب، پیشرانههای قدیمی، پیشرانهٔ V6 در تیپهای سنگینتر پرفورمنس خوبی ارائه نمیکند
چکیده: گرند چروکی L علاوه بر ارائهٔ فضایی مناسب خانوادهها با ظرفیت حداکثر هفت نفر، همچنان به ویژگیها آفرودی برند جیپ وفادار مانده و رؤیای یک ماجراجو برای حملونقل خانوادهٔ خود است
اینفینیتی QX60
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۲۱
پلتفرم: D نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۲,۸۸۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵,۸۲۹ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی زیبای کابین، نمای بیرونی پرزرقوبرق، گیربکس ۹ سرعتهٔ جدید با تعویض دندههای نرم، فضای بار فراوان، دسترسی آسان به صندلیهای ردیف سوم، صفحه آمپر دیجیتالی استاندارد
نقاط منفی: سواری سفت با رینگ سفارشی ۲۰ اینچی، صدای زیادی پیشرانهٔ V6 در دورهای بالا، فقدان اپل کارپلی بیسیم، بادیرول، فقدان گشتاور کافی در دورهای پایین، مشکل سیستم AWD روی مسیرهای شنی و ماسهای
چکیده: نسل جدید QX60 بالاخره یک کراساوور میان سایز لوکس سه ردیفهٔ مناسب برای رقابت با رقبای اروپایی را به سبد محصولات اینفینیتی اضافه کرده است
مقایسهٔ مشخصات فنی
جیپ گرند چروکی L | اینفینیتی QX60 | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۲۹۳ اسب بخار | ۲۹۵ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۲ نیوتن متر | ۳۶۶ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۷.۳ ثانیه | ۷.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۵ ثانیه | ۱۵.۷ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۳۸.۷ متر | ۳۹.۰ متر |
شتاب جانبی | ۰.۷۹ جی | ۰.۸۰ جی |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی | ۱۰.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۷ لیتر | ۷۴ لیتر |
وزن | ۲۱۸۷ کیلوگرم | ۲۱۱۰ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۱ به ۴۹ جلو/عقب | ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب |
ظرفیت بکسل | ۲۸۰۰ کیلوگرم | ۲۷۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۲۰۴ میلیمتر | ۵,۰۳۴ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۹۱ میلیمتر | ۲,۹۰۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۶ یا ۷ نفر | ۶ یا ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۳,۵۲۰ دلار | ۴۷,۸۷۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۴۵,۵۲۰ دلار | ۴۹,۸۷۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
ماکان
۷ اسفند ۱۴۰۰سلام . اگر که تا الان دوئل شاسی بلند های میان سایز کوپه را هم مانند بی ام و X6 ، پورشه کاین کوپه و برخی خودروهای دیگر را هم انجام نداده است ، لطفاً سایت پدال برای شاسی بلند های میان سایز کوپه هم دوئل بگذارد .
یاسر
۸ اسفند ۱۴۰۰اگر ی کوچولو اهل ماشین و افرود باشید بدون شک جیپ بهترین گزینه اس
شاهرخ
۷ اسفند ۱۴۰۰طراحی چه داخلی چه بیرونی جیپ
مشخصات فنی تقیربا برابرن
قیمت جیپ بهتره
پس بدون شک جیپ
علی
۷ اسفند ۱۴۰۰کجا بیرونی جیپ بهتره ؟،حالا داخلی سلیقه ای هست ولی بیرون با اختلاف اینفینیتی
Mad.z.Max
۷ اسفند ۱۴۰۰آره مخصوصا اون خروجی اگزوزای پلاستیکی فیک اینفینیتی خیلی جذابن!
sobhaaaaaaan
۸ اسفند ۱۴۰۰طراحی بیرونی و داخلی هر دو سلیقه ای هستن.
آرم@ن
۷ اسفند ۱۴۰۰اختلاف از فاحش هم یه چیزی اونور تره،اینفینیتی خوبه ولی این جیپ دیگه خیلی عالیه،کابین اینفینیتی شیکه ولی هم تو نمرات هم تو فروش خیلی جیپ بالاتره
فکر کنم اولین باره که سیستم صوتی جزو نکات مثبت محسوب میشهذیعنی مکینتاش از بوز و بنگ اند اولافسن بهتره؟!
Nima
۷ اسفند ۱۴۰۰راجع به مکینتاش حتما تحقیق کن
AMG GT R
۷ اسفند ۱۴۰۰دلیلی برای رای ندادن به جیپ نمی بینم
Clean energy (صیانت!)
۷ اسفند ۱۴۰۰دلیلی ندارم بگم که مشخصاتو دیدی
زیزیگولو
۷ اسفند ۱۴۰۰از نظر مشخصات فنی خیلی به هم نزدیکن ولی هر کس که ماشین شناس و ماشین باز باشه قطعاً چروکی رو انتخاب میکنه
حسین
۷ اسفند ۱۴۰۰من جیپ رو انتخاب نمی کنم.
محمد ب
۷ اسفند ۱۴۰۰برند اینفینیتی قبلا ماشینهای خیلی خوبی میزد الان داره درجا میزنه
1123
۷ اسفند ۱۴۰۰تو اینجا هیچکدوم، هردو شاسی بلند خانوادگی اند و برای شخص من روحیه اسپرتی یا آفرودی مهم تره
اگه نزدیک 50 هزار دلار بودجه برای خرید ماشین روزمره داشتم بسته به محل زندگیم یا فورد برانکو یا سوپرا یا مرسدس a classیا تسلا مدل 3رو انتخاب میکردم
M.Kkarimi
۷ اسفند ۱۴۰۰الان گرند چروکی روحیه اسپرت و آفرودی نداره ؟!؟
بعد برانکو و سوپرا مناسب مصرف روزانه و کاربری شهرین ؟!؟!
🤯🤯🤯
1123
۷ اسفند ۱۴۰۰با کمال احترامی که برای جیپ قائلم خیر، یه اس یو وی سه ردیفه 45هزار دلاری و پرفورمنس ضعیف تر نسبت به سایر رقبای قیمتی ولی در عوض به نرمی سواری و… توجه شده خب نه در حد گرند وگونییر و اس کلاس و… میتونه لوکس و با پرستیژ باشه نه به اندازه کدیلاک سی تی 4 و ماستنگ ها و … هندلینگ قابل توجهی داشته باشه. صرفا ماشین خانواده ست و میتونه هم انتخاب خوبیهم باشه ولی نه برای من.
اگه میشه بفرمائید مشکل سوپرا و برانکو جهت استفاده شهری چیه؟
میثم
۷ اسفند ۱۴۰۰طبق متن:
هر دو اینها سال 2021 معرفی شدند
ولی آمار فروش سال 2020 رو هم ارائه کردن
چطور ممکنه ؟؟؟
امیر دهقان
۷ اسفند ۱۴۰۰سلام
خب در سال 2020 نسل قبلیشون در بازار بودن
البته گرند چروکی L مدل کاملا جدیدیه و آمار فروش سال 2020 متعلق به نسخه معمولی نسل قبلیه
میثم
۷ اسفند ۱۴۰۰🙏🙏🙏🙏
Raptor
۷ اسفند ۱۴۰۰جیپ عالی مینوازد
کوبیده
۷ اسفند ۱۴۰۰خودم طرفدار ژاپنم ولی اینفینیتی مایه ننگه
Clean energy (صیانت!)
۷ اسفند ۱۴۰۰قطعا جیپ
کمی پرفورمنس بهتر
کابین شیک تر
بار و یدک کشی و فضای بیشتر (به گفته متن) ترمز بهتر و فروش هم! قیمت هم بازم کمتر!!
در کل گزینه بشدت معقول تری هست
چون در هر طرف بهتره ولی کم کم
مثلا نزده یه تیکه ماورایی باشه فاصله پلی یه قسمت ضعیف تر
از همه لحاظ خیلی شیک و مجلسی بهتره
حسین
۷ اسفند ۱۴۰۰بین این دو،اینفینیتی.
جیپ هم مصرفش بیشتره-هم سنیگنتره-هم شتاب جانبیش کمتره-هم سرعتش کمتره.نقاط منفیشم که خودش نوشته.طراحی جیپ هم که مشاهده میکنید چقدر زمخته.
mm-yarlou
۷ اسفند ۱۴۰۰به نظرم x5و گرند چروکی فینال هستن
امپراطوری خورشید
۸ اسفند ۱۴۰۰قطعا اینفینیتی
حسین
۸ اسفند ۱۴۰۰موافقم
Jdm باز
۸ اسفند ۱۴۰۰انتخابم جیپ
بنظرم پکیج کامل تری رو ارائه میده قیمتش هم که کمتره فروشش هم ده برابر اینفینیتی بوده
Amiri
۱۳ اسفند ۱۴۰۰جیپ
کیوان
۱۶ اسفند ۱۴۰۰نمیدونم چرا لکسوس ویا جدیدن جنسیس برند لوکس تویوتا و هیوندا پرچم دارن اما اینفینیتی نیسان درجا میزنه خوب سخته رقابت با جیپ چروکی وحشتناکه لینفینتی عالیه اما چروکی جیپ عشقه