اینفینیتیلکسوس

مقایسه اینفینیتی QX80 جدید با لکسوس LX600، شاسی‌بلندهای پرچم‌دار ژاپنی

نسل جدید اینفینیتی QX80 با پیشرانهٔ V6 جدید و کابین بسیار پیشرفته‌تر در برابر یکی از اصلی‌ترین رقبای خود چگونه خواهد بود؟

اینفینیتی نسل جدید QX80 را پس از چهارده سال معرفی کرده است تا بتواند سهم خود از بازار شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس در ایالات‌متحده را حفظ کند. علاوه بر شاسی‌بلندهای آمریکایی مثل کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور، یکی از اصلی‌ترین رقبای QX80 در بازار اما لکسوس LX600 است. این ماشین‌ها هردو شاسی نردبانی مستقل دارند و از توانایی‌های آفرود بالایی بهره می‌برند. اینفینیتی علیرغم سن بالا، همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند و هرچند با پیشتاز این بخش یعنی اسکالید با فروش ۴۱,۶۹۰ دستگاه در سال ۲۰۲۳ فاصله زیادی دارد اما جالب اینکه سال گذشته با فروش ۱۲,۶۹۶ دستگاه تقریباً دو برابر لکسوس LX با فروش ۶,۹۵۹ دستگاه فروخته است؛ بنابراین، عرضهٔ نسل جدید QX80 می‌تواند کار را برای LX600 سخت کند. پس بیایید نگاه دقیق‌تری به این دو شاسی‌بلند ژاپنی داشته باشیم.

طراحی بیرونی

در مورد طراحی این ماشین‌ها نمی‌توان خیلی عمیق شد زیرا همهٔ شاسی‌بلندهای سه ردیفه جعبه‌های بزرگی روی چرخ هستند که صرفاً عناصر طراحی هر برند روی آن اعمال می‌شود؛ بنابراین، در LX600 جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل بزرگ لکسوس را می‌بینیم درحالی‌که QX80 از آخرین نسخهٔ جلوپنجرهٔ دو قوسی اینفینیتی استفاده می‌کند. در این خودروها اما ابعاد بیرونی بسیار مهم‌تر است زیرا می‌توان نشان‌دهندهٔ میزان فضای داخلی و چابکی در آفرود باشد. اینفینیتی با ۵,۳۶۲ میلی‌متر طول و ۲,۱۱۶ میلی‌متر عرض کاملاً از لکسوس با ۵,۰۹۵ میلی‌متر طول و ۱,۹۸۹ میلی‌متر عرض بزرگ‌تر است که این به معنای فضای بیشتر در داخل خواهد بود اما جنبهٔ منفی آن چابکی پایین‌تر در آفرود به خاطر جثهٔ بزرگ‌تر خواهد بود اما چه کسی با این شاسی‌بلندهای لوکس راهی مسیرهای آفرودی تنگ و باریک خواهد شد؟

برای هردو خودرو سیستم تعلیق بادی قابل سفارش است که در سرعت‌های بالا برای بهبود آیرودینامیک ارتفاع را کاهش می‌دهد و درعین‌حال هنگام آفرود فاصلهٔ مناسبی را از سطح زمین فراهم می‌کند. بااین‌حال، در بخش زوایای آفرودی برتری کاملاً با اینفینیتی است که با تعلیق بادی سفارشی زاویهٔ حملهٔ ۲۲.۵ درجه، زاویۀ شکست ۲۵.۵ درجه و زاویهٔ فرار ۲۴.۵ درجه را ارائه می‌کند درحالی‌که این اعداد برای لکسوس به ترتیب ۲۷.۴ درجه، ۲۳.۰ درجه و ۲۶.۳ درجه هستند.

داخل

ازآنجایی‌که این خودروها شاسی‌بلندهای لوکس پرچم‌دار هستند، هردو به‌صورت استاندارد از تجهیزات فراوانی مثل کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، تنظیم برقی صندلی‌های جلو و صفحه آمپر دیجیتالی بهره می‌برند. کیفیت متریال نیز در سطح بالایی قرار دارد اما درحالی‌که QX80 در تیپ پایه با چرم مصنوعی ارائه می‌شود، لکسوس برای تیپ پایهٔ LX600 به‌صورت استاندارد چرم درجه‌یک طبیعی را در نظر گرفته است. در بخش تکنولوژی اما اینفینیتی با دو نمایشگر ۱۴.۳ اینچی یکپارچه و نمایشگر لمسی ۹ اینچی مجزا برای سیستم تهویه و تنظیمات صندلی‌ها، پیشتاز است. تکنولوژی‌های QX80 اما فقط در این نمایشگرها خلاصه نمی‌شود و اینفینیتی سیستم جدیدی را برای شاسی‌بلند پرچم‌دار خود تدارک دیده است که از دوربین‌ها برای ایجاد نمای کاپوت شفاف استفاده می‌کند.

پیشرانه

در نسل جدید QX80 پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی قدیمی کنار رفته و جای خود را به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو داده که بخشی از همان خانوادهٔ موتور نیسان GT-R است. این موتور جدید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که بیشتر از قبل است و توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود. از سوی دیگر، زیر کاپوت لکسوس LX600 هم یک موتور ۳.۴ لیتری V6 توئین توربو با ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته که به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل است و فقط به‌صورت چهارچرخ محرک ارائه می‌شود.

بااین‌حال، بهتر بود لکسوس نسخهٔ محرک عقب را هم ارائه می‌کرد زیرا اکثر این خودروها برای ترددهای معمول شهری استفاده می‌شوند و این یعنی با وجود سامانهٔ چهارچرخ محرک دائماً حداقل ۱۰۰ کیلوگرم وزن بیشتر روی دوش پیشرانه گذاشته می‌شود که هیچ‌گاه از آن استفاده نخواهد شد. در همین حال، حداکثر ظرفیت یدک کشی اینفینیتی ۳۸۵۰ کیلوگرم است که ۲۲۰ کیلوگرم از لکسوس بیشتر خواهد بود. برند لوکس نیسان فعلاً مصرف سوخت QX80 جدید را اعلام نکرده است اما این شاسی‌بلندهای بزرگ خودروهای کم‌مصرفی نیستند و برای شاسی‌بلند جدید اینفینیتی باید انتظار همان مصرف ترکیبی ۱۲.۴ لیتر لکسوس LX600 را داشته باشیم.

قیمت و جمع‌بندی

قیمت پایهٔ LX600 از ۹۳,۹۱۵ دلار آغاز می‌شود و در بالاترین تیپ یعنی اولترا لاکچری با دو صندلی فوق لوکس در عقب به نزدیک ۱۳۴,۴۹۰ دلار می‌رسد. یک پله پایین‌تر هم تیپ لاکچری با قیمت ۱۰۹,۸۶۵ دلار قرار دارد. در قیمت‌گذاری اما اینفینیتی دست بالا را دارد زیرا QX80 را با پیشرانهٔ قوی‌تر و تکنولوژی‌های بیشتر با قیمت پایهٔ بسیار ارزان‌تری عرضه می‌کند. قیمت تیپ پایهٔ این ماشین بنام پیور با سامانهٔ چهارچرخ محرک ۸۵,۵۵۰ دلار است که با صرف‌نظر کردن از سامانهٔ چهارچرخ محرک ۳,۱۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد شد. گران‌ترین و بالاترین تیپ QX80 هم مونوگراف نام دارد که به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است و ۱۱۰,۵۹۵ دلار قیمت دارد؛ بنابراین، انتظار می‌رود آمار فروش همچنان به نفع اینفینیتی باقی بماند.

مشخصات فنی

اینفینیتی QX80 لکسوس LX600
پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ۳.۴ V6 توئین توربو
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۴۱۰ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ۶۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ چهارچرخ
فاصلهٔ محوری ۳,۰۷۳ میلی‌متر ۲,۸۵۰ میلی‌متر
طول ۵,۳۶۲ میلی‌متر ۵,۰۹۵ میلی‌متر
عرض ۲,۱۱۶ میلی‌متر ۱,۹۸۹ میلی‌متر
حداکثر ارتفاع ۱,۹۷۸ میلی‌متر ۱,۸۹۵ میلی‌متر
فاصله از زمین ۲۴۴ تا ۲۵۴ میلی‌متر ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلی‌متر
ظرفیت یدک کشی ۳۸۵۰ کیلوگرم ۳۶۳۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۸۲,۴۵۰ دلار ۹۲,۹۱۵ دلار

کدام شاسی‌بلند پرچم‌دار ژاپنی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲۳ رای
منبع
CarBuzz

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. Alpina

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خوب راستش رو بخواهید هر دو ماشین خوب هستند ولی به نظر خودم اگر کسی میخواد ماشینی انتخاب کنه که خیلی مدرن و تجهیزات جدیدتری داشته باشه لزوما باید QX80 رو انتخاب کنه چون طراحی کابین بهتر ، مانیتور های بزرگتر ، LED های جلو ماشین که خودش نشون دهنده یک ماشین به سبک اینده هست .

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. net

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (3399 ديدگاه)

      طراحی بیرونی و ابعاد لکسوس خوبه به عنوان اس یو وی لوکس برای رقابت با بنز gls و بی ام و x7 و اسکالید و ولوو xc90 و رنجرور . لکسوس نوار نازک متصل وسط چراغ عقب نداشت و چراغ عقب خطوط مشکی داخلش نبود و یکپارچه قرمز زرشکی می بود قشنگتر میشد . زه سفید نازک اطراف شیشه دربها خوبه ولی از بغل بالای درب باک بنزین مثل بقیه ماشین های دیگر لکسوس که زه سفید اطراف شیشه درب ها در شیشه مثلثی پهن شده خیلی بد هست و اگر زه سرتاسر نازک بود قشنگتر میشد تعجبه چرا لکسوس در همه ماشین هایش در قسمت شیشه مثلثی ضخامت زه سفید رو پهن میکنه . جلوپنجره سفید که تا پایین اومده خیلی بد هست . دو صفحه نمایش که روی هم قرار گرفته بد و شلوغ شده و این مدل صفحه نمایش روی هم قرار گرفته قدیمی شده و خط نازک سفید که اطراف صفحه نمایش پایین قرار گرفته بد هست. طراحی چراغ جلو خوبه ولی زیر نوک چراغ جلو فرورفتگی داره و مسطح نیست بد شده اگر زیر نوک چراغ جلو مسطح بود قشنگتر میشد

      موافقم 4
      مخالفم 18
      1. net

        ۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (3399 ديدگاه)

        هر دو ماشین دو اگزوز دایره ای خاکستری در سمت چپ و راست زیر سپر ندارند بد شده. ستون عمود شیشه و ستون سقف متضاد مشکی اینفینیتی که مثل رنجرور متضاد مشکی هست بد شده

        موافقم 1
        مخالفم 18
      2. RAM1500TRX

        ۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (212 ديدگاه)

        چی میگی مشتی
        چراغ های عقبش کلا قرمز باشه ک میشد همون تارای خودمون😂😂😂
        حتما مهندس های طراح یه چیزی دیدن ک این سبک چراغ رو زدن براش

        موافقم 14
        مخالفم 2
      3. NAVID۰۰۹۸

        ۸ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        اینفینیتی عالی زده ولی به پُختگی لکسوس نیست!!!
        LX با اینکه همون لندکروزر هست اما هُویتی خصوصی داره!!!
        قطعاً هردوشون رو دوست دارم اما LX یه چیزِ دیگست!!!
        طراحی داخلی QX80 شبیه اکثر خودروهای امروز طراحی شده ولی LX مخصوص خودش هست!!!
        قطعاً کیفیت هردو بالاست!!!
        قطعاً فنی هردو بهترینِ کلاس خودشونند!!!

        در ضمن LX تیون‌خور بهتری داره و گستردگی افترمارکتی بهتر جواب میده تا ظاهر اتوکشیده‌ی QX80!!!

        موافقم 7
        مخالفم 15
        1. NAVID@@98

          ۹ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (768 ديدگاه)

          🥇👑🏆خدایی فنی و مهندسی و هنری و هر چیزی به بالا خوب بهترین این کلاس قطعاً برتر های اروپایی و آمریکایی مثل رنجروور و مرسدس بنز و لینکلن کادیلاک اسکالید و … کلا از هر نظر هم در هر چیز بهترین و اول هستن این اروپایی و آمریکایی ها کلا از هر نظر در هر چیز بهترین و اول هستن با فاصله خیلی زیاد
          قطعاً فنی و مهندسی و هنری و هرچیزی به بالا خوب خدایی 👑🏆🥇

          موافقم 6
          مخالفم 3
        2. NAVID@@98

          ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (768 ديدگاه)

          یعنی اتفاقاً قطعاً 👑🏆🥇 بهترین و اول این کلاس و هر چیزی خدایی اروپایی و آمریکایی ها هستن کلا که از هر نظر در هر چیزی بهترین هستن اروپایی ها و آمریکایی ها خدایی از هر نظر در هر چیزی بهترین و اول هستن و قطعاً بهترین این کلاس و هرچیزی هستن درستش اینه که من گفتم هر سؤالی هست بپرسید!!!👑🏆🥇

          موافقم 4
          مخالفم 4
      4. ۸ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (4901 ديدگاه)

        لکسوس انتخاب منه

        موافقم 3
        مخالفم 9
    2. MehdiTurbo

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (2363 ديدگاه)

      کابین اینفینیتی با طراحی خارجی لکسوس
      کابین اینفینیتی خیلی به روز تر کابین لکسوس قدیمیه
      ولی اینفینیتی تو طراحی خارجی خراب کرده مخصوصا عقبش افتضاحه

      موافقم 7
      مخالفم 15
      1. net

        ۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (3399 ديدگاه)

        طراحی بیرونی این اینفینیتی نسبت به کرگدن زشت (اینفینیتی qx80 نسل قبلی) کمی بهتر و بروزتر شده. در طراحی داخلی لکسوس دو صفحه نمایش روی هم بد و قدیمی هست و خط سفید اطراف صفحه نمایش پایین خیلی مسخره هست و بقیه موارد طراحی داخلی لکسوس نسبتا خوبه

        موافقم 4
        مخالفم 11
    3. سامان اذری

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      قدیمی ها میدونن که من عاشق تویوتا و لکسسم ولی لکسس قسمت مانیتور رو واقعا تر زده
      به قول وحید امیری انگار یه مانیتور گذاشته بودن دیدن خیلی کوچیکه گفتن یه مانیتور هم بذاریم روش
      ولی داخل اینفینیتی واقعا عالیه

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. RAM1500TRX

        ۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (212 ديدگاه)

        شما طراحی بیرونی این دوتارو دقت
        لکسوس انگاری همه درزاش وا رفته
        دور درها
        دور درب باک
        مخصوصا درب صندوق لکسوس انگشت های دست جا میشه😂
        اونطرف طراحی اینفینیتی
        درز بندی رو نگا لامصب کیف میکنی نگا کنی
        مخصوصا دستگیره درها نسب ب لکسوس خیلی قشنگتره🤌🤌🤌
        اختلاف قیمتشم نه دو سه هزار دلار
        اعتماد بنفس لکسوس نگا
        یعنی اگر یه اینفینیتی بخری با پول اضافت یه سدان ژاپنی دیگه هم میخری🤦🤦🤦
        واقعا اینجا لکسوس مسخرست😂😂😂

        موافقم 14
        مخالفم 6
  2. 𝐀𝐥𝐢

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1545 ديدگاه)

    از لکسوس بیشتر خوشم اومد

    موافقم 11
    مخالفم 13
  3. MASOUD 0099

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (424 ديدگاه)

    اینفینیتی از هر نظر بهتر هست

    موافقم 18
    مخالفم 1
  4. Taha Ayoobi

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (4367 ديدگاه)

    از چراغ های اینفینیتی خوشم نمیاد ولی جالب بود برام مشخصاتش.
    فکر میکردم لکسوس بهتر باشه ولی دیگه اینفینیتی خیلی کار کرده رو این واقعا عالیه.
    کابینش واقعا لوکسه.
    البته به نظرم لوکس بودنش به خاطر نورپردازی داخلش بیشتر به چشم میاد.
    LX نورپردازی داخلی داره فک کنم.
    خودم لکسوس رو بیشتر میپسندم

    موافقم 11
    مخالفم 2
  5. مهران

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اینفینیتی
    فقط طرح چراغای عقب رو مخه😠

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. net

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (3399 ديدگاه)

      چراغ متصل هر دو ماشین که نوار متصل وسطش هست و جدا از هم نیست و خطوط مشکی و سفید داخلش هست و یکپارچه قرمز زرشکی نیست بد شده . نوار متصل وسط چراغ عقب برای کراس اور و اس یو وی بد هست و نوار متصل چراغ عقب برای سدان قشنگه مثل نوار متصل چراغ عقب ائودی a8 مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ و هیوندای ازرا گرنجور نسل پنجم و رنو تالیسمان قشنگه

      موافقم 1
      مخالفم 8
  6. رامتین

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    دوستان ابعاد و حجم اینفینیتی واقعا زیاده. ارتفاع 2 متر و طول 5.36 نشان از خودروی بسیار بزرگی هست.

    موافقم 16
    1. net

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (3399 ديدگاه)

      به عنوان شاسی بلند ابعاد لکسوس کوچکتر و بهتر و استاندارد هست ولی ابعاد اینفینیتی شبیه ابعاد اسکالید شده و بزرگتره

      موافقم 1
      مخالفم 7
  7. ارمان

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (129 ديدگاه)

    اینفینیتی در کل بهتره
    ولی فقط ظاهر چراغ عقبش رو مخه
    اگه یچیز بهتر ارائه میدادن برا طراحی عقب واقعا بی نظیر میشد

  8. Absurd Hero

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    اینفینیتی
    به خاطر ابعاد بزرگتر، قدرت بیشتر و حتی قیمت کمتر

    موافقم 14
  9. Reza Waffen SS

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    با اینکه طراحی نسل جدید QX80 ابهت نسل قبلی رو نداره ولی بازم دلمو برده لامصب 💖

    موافقم 12
    مخالفم 1
  10. FY

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    لکسوس برند لوکسی نیست البته کیفیت ساخت خوبی هم اینفینیتی نداره ولی اینفینیتی رو نباید لا لکسوس مقایسه کرد

    موافقم 2
    مخالفم 13
  11. زیزیگولو

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    هر دو از ژاپنیای خوب و با کیفیت هستن ولی به نظر من لکسوس LX600 یه چیز دیگه و یه دنیای دیگست و انتخاب من لکسوس LX600 هستش

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. محمد

      ۸ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خداوند راسپاسگزارم‌.منکه بعد اون اولاغم تازه یه موتورگرفتم پس بهتره ازماشینهایکه اصلا سردرنمیارم نظر ندم ممنون از اون عده ای که اطلاعات درست ارائه کردن تشکر میکنم

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. زیزیگولو

        ۸ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        با این ثروت هنگفت ملی هر ایرانی لایق بهتریناست

  12. محمد پورحیدری

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم چرا ماشین برقی ها به شش دنگی فیول ها نیستند اصلا شما اینجا میشینی پشت اکورا یا لکسوس یا هر کمپانی دیگه ای حس اطمینان و پختگی داری اما مدل y با اینکه قیمت بالایی هم داره واقعا اینجوری نیست البته بنده کیت تعلیق ایر نصب کردم با 3000 تا هزیته اضافی شده مثل کشتی

  13. کوشا

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    احساسم میگه اینفینیتی
    عقلم میگه لکسوس😕

    موافقم 2
    مخالفم 5
    1. Taha Ayoobi

      ۸ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (4367 ديدگاه)

      من برعکس 😁

      موافقم 4
      مخالفم 2
  14. Hadi

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (344 ديدگاه)

    کلا اینفینیتی تو عکساش زیاد خودشو با ابهت و زیبا نشون نمیده ولی در واقعیت خیلی بهتره معمولا
    لکسس اسپرت تره و هندلینگ بهتری داره
    تو خیابون اینفینیتی بیشتر کله هارو برمیگردونه تا لکسوس

    موافقم 10
    1. علی

      ۸ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (800 ديدگاه)

      با نظر شما کاملا موافقم من یکبار از نزدیک اینفینتی رو دیدم هشت سال پیش میخکوب شدم تابحال ماشینی با این ابهت ندیده بودم من از دیدن هیچ کدوم از مدلهای لکسوس حس لوکس بودن رو حس نکردم

      موافقم 5
      مخالفم 1
  15. Siyavash

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (806 ديدگاه)

    من خودم به لکسس علاقه دارم ولی خدایش تویه اینجا اینفنتی بسیار عالی عمل کرده..طراحی بیرونی و مخصوصا طراحی داخلی به شدت زیبا و دلباز هست..موتورش هم که نسخه ضعیفتر شده gtrهست و عالی هست…
    با تمام احترامی که برا لکسس قائل هستم انتخابم QX80هست💥💥💥

    موافقم 8
    مخالفم 1
  16. Shirko

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (271 ديدگاه)

    خیلی وقت بود منتظر رقابت این دو بزرگوار بودم ، با احترام به برند معروف تویوتا و لکسس ، اینفینیتی رو بیشتر قبول دارم .

    موافقم 7
    مخالفم 1
  17. مجتبی .

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    باتوجه به جدیدتر بودن اینفینیتی مشخصا بروزتره وروی کاغذ هم دست بالا روداره قیمت وفروش روهم برده اما چون نسل عوض شده باید منتظر تستهای چندروزه موند تا کاملا برتر بودنش ثابت بشه البته حریفش هم ثابت شده هست وطرفدارای پروپا قرسی داره مخصوصا توکشور ما والبته حاشیه خلیج فارس.

  18. realmadrid

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماایرانیااصلاسلیقه نداریم فقط بلدیم انتقادکنیم بعضیامیگن پشت اینفینیتی ذشته باوجودی که ازپشت لکسوس شیکتروقشنگتره کارشناسای مارونگاه🫢😂

    موافقم 3
    مخالفم 2
  19. Anti Tesla

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    QX80

    موافقم 2
    مخالفم 1
  20. علی

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (800 ديدگاه)

    Qx80 یکی از بهترین هاست خاص تره و باکلاس تره از هر لحاظ بالاتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. علی

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (800 ديدگاه)

    توی ژاپن اقتصادی بخوای. فقط هوندا
    اگه لوکس و خاص بخوای اینفینتی وسلام

    موافقم 2
    مخالفم 1
  22. ALI LINDO

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    نمیدونستم فروش اینفینیتی از لکسوس بیشتر بوده ولی خب توی مقایسه هم واقعا دست بالاتر رو داره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. امیررضا

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (301 ديدگاه)

    یچیزی نظر منو به خودش جلب کرده
    کابین اینفینیتی خیلی شبیه کابین لکسوس‌های نسل قبلی شده. خیلی شبیه کابین LS500 طراجی شده و البته کابین لکسوس اصلا شبیه کابین یه خودروی لوکس نیست… .

    موافقم 3
    مخالفم 2
  24. Amir

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    اینفینیتی امکانات و توانایی های بیشتر از لکسوس رو با قیمت کمتر ارائه میده و ارزش در برابر قیمت بالایی داره

  25. blackwing

    ۸ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    فرم جعبه‌ای از زاویه بغل تو اینفینیتی خیلی خوشگل تره ، امتداد خط بالایی درب ماشین از جلو تا انتها باعث میشه اینفینیتی مثل SUV های فول سایز امریکایی و مدل‌های بزرگ رنجروور باشه

    اما تو لکسس اینطوری نیست و قسمت انتهایی ماشین قوس داره و شکست خط بالایی درب بد فرم دیده میشه..

    انتخابم قطعاً اینفینیتی ، همه جوره سرتره

  26. mmz2008

    ۹ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    حیف که تو این مقایسه آمریکایی نیست و گرنه نحوه نوشتن پدال تو نتیجه گیری عوض می سد که خیلیم خوبه🤣(شوخی کردم)
    واقعا لکسوس منطقی تره پرستیژ بالاتر داره رخ و کابین خوشگل تر داره چون مشخصاتی نزدیک همن سلیقه ای میشه ولی رخ اینفینیتی واقعا خوشگل نیست و لکسوس خیلی بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 4
  27. Ali.JJJ

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    چرا انقدر طراحیشون شبیه همه 😶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا