اینفینیتی در نمایشگاه خودروی ژاپن با رونمایی از کانسپت ویژن Qe، برنامهٔ محصولات الکتریکی و بنزینی آیندهٔ خود را اعلام کرده است.
هرچند اینفینیتی دیر وارد بازی خودروهای الکتریکی شده اما قصد دارد پرقدرت و هیجانانگیز در این بخش از بازار حاضر شود. بدین منظور، برند لوکس نیسان کانسپت جذابی بنام ویژن Qe را در نمایشگاه خودروی ژاپن رونمایی کرده است که پیشنمایش اولین محصول الکتریکی این شرکت خواهد بود. به گفتهٔ اینفینیتی، اولین خودروی الکتریکی این برند سدان شیکی و جذابی خواهد بود که بسیاری از عناصر طراحی این کانسپت را حفظ خواهد کرد.
این کانسپت نسخهٔ بروز شدهٔ زبان طراحی «هنر در حرکت» اینفینیتی را معرفی کرده که فرمی سیال و هیجانانگیز دارد. در این خودرو طرح جلوپنجرهٔ دو قوسی اینفینیتی همچنان دیده میشود اما طراحان بجای جلوپنجرهٔ سنتی از نورپردازی منحصربهفردی استفاده کردهاند که کل عرض سپر جلو را پوشش داده است. چراغهای جلوی باریک و دندانهدار نیز بهعنوان بخشی از سبک طراحی کلیدهای پیانوی اینفینیتی روی لبهٔ کاپوت کشیده شدهاند. در پایین شاهد ورودیهای هوای بزرگی هستیم که دورتادور آن LED کشیده شده و حتی لوگو اینفینیتی هم چراغدار است.
فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این خودرو مثل قدرت، برد و ظرفیت باطری منتشر نشده است اما به گفتهٔ اینفینیتی، این یک خودروی پرفورمنس با رانندگی تمام الکتریکی درگیر کننده خواهد بود. همانطور که اشاره شد، ویژن Qe اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی خواهد بود که قرار است از سال ۲۰۲۵ در کارخانهٔ نیسان در میسیسیپی تولید شود. همچنین نیسان هم همتای این ماشین را با برند خودش ارائه خواهد کرد که جایگزینی برای ماکسیما خواهد بود. پسازاین سدان، یک شاسیبلند الکتریکی هم توسط اینفینیتی ارائه خواهد شد که نسخهٔ کانسپت آن را با نام QXe در تصویر زیر میبینیم.
برند لوکس نیسان اما صرفاً روی مدلهای الکتریکی تمرکز نکرده و به خودروهای بنزینی هم توجه دارد. این شرکت سال آینده نسل جدید شاسیبلند فول سایز QX80 را معرفی خواهد کرد که پیشنمایش آن اوایل امسال با کانسپت QX مونوگراف ارائه شد. دیگر محصول بنزینی جدید اینفینیتی هم کراساوور کوپهٔ جدیدی بنام QX65 است که بر اساس مدل کنونی QX60 اما با ظاهری شبیه به QX55 ساخته میشود و در سال ۲۰۲۴ به سبد محصولات شرکت اضافه خواهد شد.
Mr
۳ آبان ۱۴۰۲به احترام زیبایی مسحور کنندش…
ادامه …. سکوت میکنم
پویا ناصریفر
۳ آبان ۱۴۰۲بسیار با کلامت موافقم
دیجی
۳ آبان ۱۴۰۲نمایشگاه توکیو امسال حمله برندهای ژاپنی برای فتح بازار خودرو های برقی بود البته که اکثرا کانسپت رونمایی کردن وصد البته که دیر به فکر افتادن
F16
۳ آبان ۱۴۰۲اصلا دیر نیست . زمان مناسبیه اتفاقا .
وقتی دیره که تولید درون سوز در همه جای دنیا ممنوع شده باشه . اون وقت دیر بود .
خودروهای برقی تازه اول راه هستن .
در آینده ، صنعت خودروهای برقی به جایی میرسه که اصلا قابل قیاس با الان نیست . مثل باتری های جدید و برد بالای هزار کیلومتر ، سیستم های خودران کامل ، شارژهای سریع و خیلی چیزا که حتی تصور نمیکنیم الان .
دنیا ، دنیای تکامل و پیشرفت و فناوریه .
Oxygen
۳ آبان ۱۴۰۲عجب طراحی داره
Enzo Ferrari 2008
۳ آبان ۱۴۰۲خدا کنه که تولید شه
محمد
۳ آبان ۱۴۰۲ژاپنیها از بازار خودروهای درون سوز نهایت استفاده رو بردن
جایی که چینیها به هیچ وجه نمیتونستن باهاش رقابت کنن
پس بهتر بود سمت بازار نوپای برقی برن
ژاپنیها هم حسابی بازار رو رصد کردن
آزمون و خطاها رو دیدن
و حالا که روز به روز درون سوزها کوچکتر میشن،با دست پر وارد بازار برقی میشن….
هرچقدرم که چین تو این بازار کسب احترام کرده باشه،،،اسم ژاپن که بیاد،،،،میره واسه انتخاب بعدی!
noir
۹ آبان ۱۴۰۲اکثر ماشینای برقی چینی هم مشکلات عجیب غریب و پیش پا افتاده ای دارن نه فثط اینایی که ما داریما مثلا carwow یه ماشین خفن چینی رو ببرسی کرده بود یچی حدود ۸۰ هزار پوند بود ولی یه صدای بیپ همش میداد که رو اعصابش رفته بودو بخاطر همون صدا میگفت نخرین
اینایی که تو ایرانه بماند…
𝐀𝐥𝐢
۳ آبان ۱۴۰۲قشنگ وعجیب
TRD
۳ آبان ۱۴۰۲حالا مشخص شد
اینفینتی محصولات خودش رو به روز نکرد چون داشت وقت و سرمایه ش رو میذاشت رو برقیا
مطمئنم دوباره امارش به خوبی سالای گذشته میشه .
اون وقت یه عده چشم بسته ژاپن رو محکوم به عقب ماندگی میکنن !
Enayat
۳ آبان ۱۴۰۲من ماکسیما برقی پر قدرت رو برای رقابت با تسلا و لوسید
بجای این ماکسیما ۲۰۱۸ گیربکس CVT ترجیح می دهم…
مثل گودزیلا بنزین آتیش می کرد! اما سراغ cvt نمی یومد!