هفت سال از حضور اینفینیتی Q50 در بازار آمریکا میگذرد. این سدان لوکس در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳ و به عنوان محصول مدل ۲۰۱۴ معرفی شد و اگرچه تاکنون بهروزرسانیهایی روی این خودرو صورت گرفته اما هنوز هم سن بالای Q50 مشهود است. اینفینیتی برای زدودن گرد پیری از چهره این خودرو اقدام به معرفی نسخهای سفارشی با نام سیگنیچر ادیشن کرده است.
Q50 سیگنیچر ادیشن از تغییرات ملایمی در بدنه برخوردار است. یک جلوپنجره کروم تیره و رینگهای ۱۹ اینچی اسپورت باعث ایجاد ظاهر گیراتری شدهاند و ۴ رنگ بدنه جدید شامل قرمز، سفید، مشکی و آبی نیز در دسترس میباشند.
در کابین هم شاهد طرح قهوهای روی صندلیها هستیم. برخی عناصر تزئینی مدل Q50 سنسوری در این مدل دیده میشوند که شامل مواردی همچون تریم چوب، سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو، ناوبری و دو نمایشگر لمسی شامل نمونه ۸ اینچی بالایی و نمایشگر ۷ اینچی پایین آن است.
نیروبخش این سدان ژاپنی پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی بکار رفته در سایر نسخهها میباشد. این نیروگاه آهنین قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و نیروی خود را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب یا تمامی چرخ ها منتقل میکند.
نایبرئیس گروه اینفینیتی آمریکا میگوید:
Q50 سیگنیچر ادیشن ۲۰۲۱ محصولی جذاب برای رانندگانی است که به دنبال خودرویی متمایز میگردند. کابین سطح بالا و بدنه جذاب این خودرو با پیشرانه ۶ سیلندر استثنایی در زیر کاپوت همراه شده است.
اینفینیتی Q50 سیگنیچر ادیشن از بهار سال جاری و با قیمت ۴۸۲۰۰ و ۵۰۲۰۰ دلار برای نسخههای دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.
مسعود بهروان
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اینفینیتی باید یه تغییر و تحول اساسی تو طراحی داخلی محصولاتش بده این سبک طراحی قدیمی شده
داود
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی خشگل و زیبا هم طراحی داشبورد هم نمای بیرونی عالیه
parsa_ashgh.mashine
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی باحالی داره
Audi e_tron gt
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ماشین خوبی است ولی طراحی اش نسبت به دیگر های امروزی می تونست بهتر باشد
طراحی داخلی اش هم خوب است اما صفحه ی نمایش ماشین به داخل رفته و حالت قدیمی دارد اما کلا خیلی خوب است که ماشین تیزی است
میلاد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز ماشین های اینفینیتی اکثرا بسیار زیبا هستن.ما تو شهرمون دوتا qx30 و یدونه qx60 داریم که از لحاظ تناسب خطوط با فرم کلی شاسی نیمه مستقل خودرو بینظیر هستن.
BenzSLR
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰هنوز جذابه و نسبت به قیمتش میارزه ولی ژاپنی ها باید عادت نگه داشتن بیش از حد خودرو تو خط تولید رو کنار بذارند.
Reza Hosseini
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰این چنین خوبی چرا؟
net
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی داخلی و بیرونی جالبی نداره و طراحی قدیمی داره
مهدی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خوبه و متناسب ولی انگار قدیمی شده
مثلا مد الان اینکه چراغ ها کوچیک بشه یا جلوپنجره بزرگ بشه یا اینکه خطوط خیلی تیز شده حتی توی لوکس ها و این ماشین از این مد پیروی نمیکنه
امیدوارم اینفینیتی موفق باشه من که دوسش دارم…
new Ramin
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰48 الی 51 هزار دلار به این !!
عکس داخلشو ببینید کیفیتش اصلا مالی نیست. 3 لیتری V6 تویین توربو فقط 300 اسب ؟؟ 400 نیوتون متر گشتاور ؟؟؟
انفینیتی جان یه وقت خسته نشی !
.
من که با این پول هونگکی hs7 میگیرم !
حداقل انجین 3 لیتریش قدرت بیشتری از این تولید میکنه ! آپشن هاش و شتابش بماند !!
Reza Hosseini
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰لذت رانندگی چی؟
new Ramin
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز فقط برای لذت رانندگی برم انفینیتی بخرم ؟؟
اشرافیت چی ؟ ( نسبت به قیمت ) آپشن چی ؟ طراحی داخلی چی ؟
اگر بحث لذت باشه با 55 هزار دلار میرم پورشه ماکان پایه میخرم. لذت رانندگی داره. تازه پورشه هم هست.
.
قیمتش خیلی گرونه و اصلا ارزش خرید نداره. اگه زیر 35 یا 40 هزار دلار بود باز یه چیزی…
Hamid
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اشرافیت و یه چینی؟ کجای دنیا بجز چین از این ماشین میخرن آخه!
یانکی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰نکته اول این ماشین 400 اسب بخاره.نکته دوم سالها پیش موتور 3.8 لیتری تنفس طبیعی با 350 اسب داشت که روی نیسان z370 موجوده.نیسان موتور وی8 با 430 اسب تنفس طبیعی داره.غولش هم انجین گودزیلاست با بیش از 600 اسب.اینیفینیتی برا رقابت با امثال لکسوس وقت کم داره و باید سریعا وارد الکتریکی سازی بشه که پشتوانه خوبی هم داره.مهمترین کارش نسل جدیدqx80 هستش.
new Ramin
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز اقای یانکی.
قدرت این خودرو 300 اسبه. تو خود وبسایتش هم زده 300 اسب. چرا 100 اسب انداختی روش ؟؟
نکته بعد هرچی قدیم تولید میکرد قدیم بود. گذشته ها گذشته…
الان چی تولید میکنه ؟؟
سروش فرخ نژاد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰سیگنچر صحیح هستش لطفا اصلاح کنید Signature
Pooriya.BMW_Germany
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰با اینکه برند جنسیس برند نوپایی هست ولی خیلی بهتر و قوی تر از امثال اینفینیتی و آکورا داره عمل میکنه
اینفینیتی تقریباً برند مرده ای است و فکر نمیکنم بتونه به دوران اوج خودش برگرده
تنها راه که بشه نام اینفینیتی زنده نگه داشت اینه که به عنوان یک نسخه لوکس تر از محصولات نیسان معرفی بشه یعنی دیگر برند مستقل نباشه دقیقا مثل مایباخ که تبدیل شد به نسخههای لوکس بنز
مثلاً نیسان پاترول اینفینتی ادیشن
یا نیسان ماکسیما اینفینتی ادیشن
فرشاد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اینفینیتی مرد
عملا هیچ برتری هم نسبت ب شرکت اصلی (نیسان) نداره سرمایه گذاری روش پول توی چاه ریختنه
1
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر نکنم اینفینیتی با این برنامه ای که هیچ تحول خاص و شگرفی درش دیده نمیشه بتونه دهه های اخیر موفق تر عمل کنه.
E39
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰غیر از FX45 از طراحی داخلی و خارجی هیچ کدوم ار اینفینیتی ها خوشم نیومده تا حالا.
Roham
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چهره منحصر به خودش رو داره
مثل بقیه نیست!