اینفینیتی با عرضهی مدلهای مزین به نشان S خط تولید خود را داغتر میکند و این عمل حتی میتواند راه را برای عرضهی خودروهای بسیار کاراتر با مهندسی برندهای خواهد یعنی رنواسپورت یا نیسمو هموار نماید.
کوپهی جدید Q60 اواخر امسال به بازار انگلستان خواهد رسید و مدل S آن دارای پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری خواهد بود.
مدیرعامل اینفینیتی آقای رولند کروگر توضیح میدهد:
مدل Q60 S در صدر مدلهای پرفورمنس ما قرار خواهد گرفت.
سومین مدلی که احتمالا نشان S را یدک خواهد کشید شاسیبلند QX50 آینده خواهد بود که بر پایهی کانسپت QX Sport معرفی شده در نمایشگاه خودروی پکن ساخته خواهد شد.
ما مدل S نقرهای را برای مجموعهی پرفورمنس خود خواهیم داشت که دربردارندهی تغییرات رینگها و برخی تفاوتهای دیگر خواهد بود.
او ادامه میدهد:
مدلهای S آبی نیز وجود خواهند داشت که باعث کاراتر شدن مدلهای هیبریدی ما خواهند شد.
کروگر گفت که اینفینیتی تصمیم گرفته تا بجای بخش پرفورمنس سفارشی همانند بخشهای M و AMG، همین روند منحصربهفرد خود را پیش بگیرد زیرا که در مقایسه با خودروسازهای بزرگی چون بنز و بامو این برند اندازهی کوچکتری دارد.
این روش مناسبتری است. این روش به کارایی پیشرانه و سیستم تعلیق مرتبط شده است. ما ابتدا این مدلها را تثبیت خواهیم کرد و سپس قدم بعدی را خواهیم برداشت. ما آگاهیم که برندهای دیگر چه کاری انجام میدهند.
کروگر اضافه میکند:
آیا باید این کار را خودمان انجام دهیم؟ یا دیگران (اتحاد رنو-نیسان) هم میتوانند این کار را برای ما انجام دهند؟ رنو اسپورت و نیسمو در بخش افزایش کارایی بسیار خوب عمل میکنند و این بحثی است که داریم.
من روی این موضوع بسیار سخت کار میکنم. هنوز چراغ سبزی نشان داده نشده اما در آیندهای نزدیک میتوانیم آنچه را طراحی میکنیم ببینیم.
او اضافه میکند که برای دیدن امضای مشخص اینفینیتی ها (رنگ مخصوص خودروها) مشتاق است. آلفونسو میگوید:
این ایدهی خوبی است. رنگ قرمز Q60 نمونهای از کاری است که ما میتوانیم انجام دهیم.
منبع: autoexpress
سیاوش
۲۹ تیر ۱۳۹۵چراغ های پشتی Q60 شبیه چراغ BMW
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۲۹ تیر ۱۳۹۵کجاش؟!؟؟!
نوید جهرمی
۲۹ تیر ۱۳۹۵تفاوت داره. اما شاسی بلندهش QX Sport هم شبیه مزراتی لوانته هس هم شبیه جگوار اف پیس.
Archi KHAN
۲۹ تیر ۱۳۹۵نویدجان
فکر کنم شاسی بلندهای QX Sport ، قبل از ارائه ی کانسپت لوانته و حتی قبل از تولید اولین اف پیس تولید میشدن !
پس اونا شبیه QX های اینفینیتی هستن ، چیزی که تو پست معرفی لوانته هم گفتم اما کشته مرده های مازراتی خوش نیومد به مزاجشون !
حداقل شما شبهاهت شون را گوشزد کردی ،
دمت گرم
ferrari
۲۹ تیر ۱۳۹۵ماشین های ساخت اینفینیتی همیشه زیباست. امیدوارم در رقابت با المانی های پرقدرت و باسابقه موفق باشه.
جواد
۲۹ تیر ۱۳۹۵اون از fsport لکسوس اینم از این کار المانها هر روز سختتر میشه رقابت داغتر و جذابتر
مجید. بهترین یا هیچ.
۲۹ تیر ۱۳۹۵باور کن یک درصد هم شبیه نیست. چطور از طراحی به این شیکی حیفت نمیاد؟
استفاده از این فرم چراغ عقب 15 سالی هست مد شده و پادشاه باواریا هم از این فرم چراغ استفاده میکنه.
اینفینیتی همیشه ماشین های خاص و زیبا و فوق العاده خوش کارکرد طراحی کرده. ان شا الله وارد رقابت با بنز و بی ام و بشه.همیشه این رقابت ها هستن که باعث پیشرفت میشن و بوجود آمدن رقبای جدید اونم شرکت خوبی مثل اینفینیتی به خودی خود خبر خوبیه. هر وقت رقابت باشه شرکت ها سعی در جلب رضایت مشتری رو افزایش خواهند داد.
MOHAMMAD. M4
۲۹ تیر ۱۳۹۵طراحی بسیار زیبایی دارد منتظر رقابت با حریف هایش هستیم
Saied
۲۹ تیر ۱۳۹۵جالب بود. هر برندی هم میخواد تبلیغات کنه از خودش واسه بنز و بی ام دبلیو شاخو شونه میکشه ??
یو اس اس اینترپرایز
۲۹ تیر ۱۳۹۵اینجوری فکرنکن.
یو اس اس اینترپرایز
۲۹ تیر ۱۳۹۵قدرت 400 اسب بخار خیلی خوبه
عیسی
۲۹ تیر ۱۳۹۵من نمیدونم چرا یه ادم باید بنز و بی ام و را ول کنه بره سراغ لکسوس ، اکورا ، اینفینیتی و یا حتی کادیلاک..
کاوه آهنگر
۲۹ تیر ۱۳۹۵شما برو سراغ بنز و ب ام و، ما هم میریم سراغ لکسس، اینفینیتی،آکورا و کادیلاک
mohsen
۳۰ تیر ۱۳۹۵هر کس یه عقیده و سلیقه ای داره دیگه به نظرم
ولی رقابت اینهاست که صحنه رو جذاب میکنه
Archi KHAN
۳۰ تیر ۱۳۹۵اینفینیتی و هوندا ، بهترین های ژاپن …
احمد باقری
۳۰ تیر ۱۳۹۵در کل، ماشینهای باحالی میسازه.