نسل کنونی اینفینیتی QX80 به خودروی سالخوردهای تبدیل شده است زیرا از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد اما بااینحال این اسیووی لوکس برای مدل ۲۰۲۲ بهروزرسانیهای لازم را تجربه کرده است. هرچند QX80 در بیرون هیچ تغییری نداشته اما در داخل با کنسول میانی مدرنتر و یک نمایشگر کاملاً جدید ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، برای سال ۲۰۲۲ آماده شده است.
اصلیترین تغییر داخلی این خودرو همان نمایشگر جدید است که جایگزین نمونهٔ قدیمی و کوچک قبلی شده و بسیار مدرنتر به نظر میرسد. اینفینیتی حرف چندانی در مورد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این نمایشگر نزده ولی میدانیم این سیستم از اپل کارپلی بیسیم برخوردار است درحالیکه طرفداران اندروید بهتر است یک کابل USB همراه داشته باشند. از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی که بگذریم، QX80 مدل ۲۰۲۲ از پانل دکمههای بسیار مدرنتر و یک شارژ بیسیم کاملاً جدید گوشیهای هوشمند هم برخوردار شده است. این شارژر پشت یک پانل چوبی پنهان شده است.
علاوه بر این، اسیووی پرچمدار اینفینیتی بهصورت استاندارد به گرمکن صندلیهای جلو، صندلیهای خلبانی در ردیف دوم، تودوزی چرمی، کروز کنترل هوشمند و سیستم صوتی پریمیوم Bose هم مجهز است. زیر کاپوت اما هیچ تغییری صورت نگرفته و در اینجا همچنان همان موتور ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک متصل است که نیرو را به چرخهای عقب یا بهصورت سفارشی به هر چهارچرخ تحویل میدهد.
قیمت و زمان عرضهٔ اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۲ هنوز اعلام نشده اما احتمالاً اواخر امسال به نمایندگیهای فروش خواهد رسید تا با رقبای تازهنفس آمریکایی سرشاخ شود.
Kato
۲۹ مرداد ۱۴۰۰محشره
Iman99
۳۰ مرداد ۱۴۰۰کجاش محشره طراحی قدیمی و منسوخ که چندین سال از اون میگذره امکانات پایین و کم نسبت به رقبا در نهایت هم گزینه های اروپایی و امریکایی از همه نظر بهتر از این هستن تو این سگمنت هم لوکس ترن هم تکنولوژی بالاتری دارن و پیشرفته تر هستن و هم طراحی بهتری دارن و هم کارایی بالاتری دارن بقیه حرفا رو ول کن دیگه هرچی غیر این که گفتم دیدی طرفداری بیخوده.
F22RAPTOR
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ایشون اگه نسل جدید نده از لندکروز و سلفش عقب میوفته
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مرداد ۱۴۰۰این دیگه خیلی قدیمی شده ، ظاهر قشنگیم نداره که هیچ تغییری درش ایجاد نکردن
Reza Waffen SS
۲۹ مرداد ۱۴۰۰بهتره پسوند 2022 رو بردارن
net
۲۹ مرداد ۱۴۰۰نیسان پاترول آرمادا و اینفینیتیqx80 ملقب به کرگدن زشت هستند و هر دو هم کپی از هم هست
با مهربونی جهان زیباتره
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ارمادا خیلی بهتره
🇰🇷
۲۹ مرداد ۱۴۰۳کپی از همن چیه دیگه . این ۲ از یک پلتفرم استفاده میکنند فقط یکی از برند پایه نیسان و یکی دیگه نسخه لوکس از اینفینتیه . مثل تویوتا و لکسوس
البته در بازار بسیار ضعیفه و به جز شیخ نشین ها ، توجه خوبی بهش نمیشه
Amard
۲۹ مرداد ۱۴۰۰پشت آمپر آنالوگ آخه کنسول وسط قابل قبول ولی بقیه داشبورد قدیمی سبکش و طراحی عقبشم چنگی به دل نمیزنه موتورشم با اینکه حجیم اما اون قدرت مورد انتظار از لحاظ مشخصات نداره به نظر ژاپنی ها از لحاظ طراحی از چین کره عقب موندن
R@m!n
۲۹ مرداد ۱۴۰۰لندکروزم نصفه نیمه با ارفاق میگیم نسل عوض کرد، اما این ول کن نیست من نمی دونم با چه امیدی این ماشینو به بازار میدن
datsun
۲۹ مرداد ۱۴۰۰فروشش بد نیست تو بازار آمریکا بهتر از لینکلن و رنجروور و لکسوسه و سومین suv فول ساز لوکس از لحاظ فروش تو بازار آمریکا بوده تو چند سال اخیر.
Amir Machine
۲۹ مرداد ۱۴۰۰آره فروشش بد نیست هنوز
ولی واقعا عجیبه، درسته ژاپنیه و بادوامه اما واقعا دلیلی نمیبینم که کسی نویگیتور رو ول کن بره سراغ این
از لحاظ تکنولوژی خیلی عقبه، نیاز شدید به نسل جدید داره، هم QX80 و هم پاترول/آرمادا
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مرداد ۱۴۰۰من تجربه آفرود و اینا ندارم ولی احتمال میدم برتری این و لکسس در در آفرود نسبت به رقبا یکی از دلایله
مازیار
۲۹ مرداد ۱۴۰۰این و لکسوس در آف رود هیچ برتری خاصی نسبت به رقبا ندارن چون در گروهی که این و لکسوس و رقبا قرار دارن پرداختن به قابلیتهای آف رود اولویت اول نیست تا رقابت داغی در این زمینه ایجاد بشه بلکه راحتی و رفاه سرنشینان و امکانات رفاهی و سیستمهای پیشرفته سرگرمی اولویت اول هست
datsun
۲۹ مرداد ۱۴۰۰آفرودشون که خیلی بهتره نسبت به رقبا هم این هم lx570 عالین توی این مورد، یه کلیپ آفرود از اسکالید جدید دیدم واقعا شرم آور بود برا یک suv شاسی نردبانی تعلیق و کشش در آفرود درحد کراس اوور بود.
مازیار
۲۹ مرداد ۱۴۰۰آیا تست آفرودی در مقام مقایسه با رقبا از اینفینیتی QX80 انجام شده که با قاطعیت میگی آفرودش خیلی بهتره؟ اگه هست ما هم ببینیم
دوست عزیز این گروه یعنی اس یو وی های لوکس فول سایز عملا با آف رود بیگانه هستن ( بجز استثناهایی مثل رنجروور و یا جی واگن ) عمده ترین دلیلش هم اینکه بصورت استاندارد فقط با محور محرک عقب عرضه میشن و AWD یک آپشن هست
datsun
۲۹ مرداد ۱۴۰۰جی واگن تو کلاس بندی رده مید سایز یا همون میان سایزه دوست گرامی
مازیار
۲۹ مرداد ۱۴۰۰😂😂😂 خدا رو شکر که مشکل فقط عنوان اشتباه کلاس جی واگن از طرف بنده بود😀
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز لازم نیست تستی برگزار بشه این و ال ایکس در واقع لندکروز و پاترول هستن ، و اسکالید هم شورولت تاهو و نویگیتور هم فورد اکسپیدشن ، کدومشون آفرودشون بهتره ؟ بدون شک لندکروز و پاترول چون تمرکزشون بیشتر روی آفروده ولی آمرکاییا ماشینای گانگسترین و لوکسن
Iman99
۳۰ مرداد ۱۴۰۰داتسون چیزی نمیدونی الکی فکت نده فقط هرچی میگی علاقه مندی و رویا های خودته نه حرف از واقعیت و حرف علمی
همین لندکروز یا ال ایکس یا این نیسان ۴ تا شاسی بلند معمولی هستن که تو هیچ کدوم از زمینه ها نمیتونن حرفی داشته باشن نه آفرود نه عملکرد نه هیچی کلا معمولی هستن ولی
جی کلاس اولا تو سگمنت اس یو وی فول سایزه فاصله دو محورش مقداری از لندکروز هم بیشتره حتی ضمن اینکه اگه نسخه squared یعنی نسخه ویژه آفرود جی کلاس که اکسل های پورتال داره رو در نظر بگیری همراه با هامر هر چی اس یو وی فول ساز هست رو تو آفرود و آنرود و همه چی لوله میکنه و خیلی بهتره
در کل هم تو اس یو وی های فول سایز بهترین ها همین مرسدس جی کلاس و هامر و فورد هستن اینها از همه نظر بهترین هستن آفرود و آنرود و عملکرد و کارایی و همه چی فقط آلمانی ها و امریکایی ها تونستن اس یو وی های فول سازی بسازن که از همه نظر بهترین باشن که همین ها بودن که گفتم تو همه چیزای دیگه هم بهترین هستن آلمان و امریکا تو همه زمینه ها ی دیگه هم بهترین هستن
R@m!n
۲۹ مرداد ۱۴۰۰البته این در حد رنجرور نیست و لینکلن هم به خاطر نبود موتور ۸ سیلندر و بازگشتش به جرگه رقابت هنوز مخاطب بازارشو خاطر جمع نکرده با این حال فروشش هر سال داره بهتر میشه.
🇰🇷
۲۹ مرداد ۱۴۰۳رنج رور تک بعدیه و تماما مشغول ساخت کراس و شاسیه . بایدم برتری داشته باشه نسبت به شاسی بلند نیسان
محمد ب
۲۹ مرداد ۱۴۰۰آخه این چه ماشینیه با نوگیتور جدید مقایسش کنید. نمیدونم چرا اینفینیتی افتاده تو سراشیبی سقوط
datsun
۲۹ مرداد ۱۴۰۰از لحاظ طراحی بیرونی لینکلن هم چنگی به دل نمی زنه ولی طراحی داخلی خیلی بهتر از اینفینیتیه
امین
۳۰ مرداد ۱۴۰۰در کانال یوتیوب suv battle میتونید رقابت آفرود لوکس فول سایز ببینید تقریبا از تمام بندها تونستن بیارن
همین ماشین نیز هست
پ.ن: لعنت به اصلاح کننده صفحه کلید اعصاب خورد کن موبایل
محمد مختاری آذر
۳۰ مرداد ۱۴۰۰واقعا زشت هستش اینا نمیتون یه چند خط و جزئیات اضافه کنند این چیه آخه؟؟