ام وی ام MVMچریسایر خودروهای داخلی

قیمت 325 میلیونی برای ام وی ام X33 S اسپرت

شرکت مدیران خودرو، هم‌زمان با معرفی فیس‌لیفت ام‌وی‌ام X33 با نام مدل اس اسپرت، پیش‌فروش آن را آغاز کرد.

مدل‌های ابتدایی ‌ام‌وی‌ام X33 از مشکلات کیفی بسیار رنج می‌بردند. این مدل‌ها با داشبورد پلاستیکی زمخت و بدنه ضعیف، نامی نیک از خود بر جا نگذاشتند. اما ارتقای مداوم و معرفی مدل‌های اصلاح شده به‌تدریج این خودرو را تبدیل به نمونه‌ای قابل تحمل‌تر کرد.

ام وی ام X33 اس اسپرت

در بخش فنی تغییری در موتور ۱۹۷۱ سی‌سی خودرو مشاهده نمی‌شود. این موتور ۴ سیلندر همراه با گیربکس جدید ۵ سرعته اتوماتیکی ارائه می‌شود که جایگزین گیربکس CVT قبلی شده و به گفته مدیران خودرو باعث بهبود شتاب آن شده است.

ام وی ام X33 اس اسپرت

ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ اس اسپرت، دارای تغییراتی در طراحی و نمای جلو با طراحی به‌روزتر است. سپر و جلوپنجره جدید همراه با چراغ‌های روزتاب متفاوت، چراغ‌های هالوژن اتوماتیک، رینگ‌های ۱۷ اینچی با طرح جدید، نمای مدرن‌تری به این خودرو داده‌اند.

درون کابین هم یک‌تریم جدید تماماً مشکی با غربیلک و دسته دنده جدید استفاده شده است. همچنین آپشن های جدید این خودرو شامل فرمان برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد هرزگردی، کنترل در سربالایی و سر پائینی است.

شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو را ۳۲۵ میلیون تومان و با زمان تحویل ۴۵ روزه اعلام کرده و برای آن ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (90 ديدگاه)

    ببینین چقد بد بختیم که 325 ملیون برای X33 s پرداخت کنیم…..!
    حیف پول نیست؟؟؟
    بازار انحصاری و بدون رقابت همین میشه دیگه
    ماشین های بدی نیستن در مقایسه با ایرانی ها ولی نه دیگه در حد 325 ملیون…..!
    وقتی قیمت ایرانی ها انقد بالا میره چه انتظاری میشه داشت…

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Zonda R

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      207 اتوماتیک حدود 280 تومنه استپ وی حدود 300
      این هر چی باشه یه چرخش به امسال 207 میرزه

      1. حسین وی

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (463 ديدگاه)

        امسال نه پارسال داداش
        اون امثال مشتی

        1. Zonda R

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          افرین به تو ک استاد ادبیات فارسیی
          ادم بخواد ایرادم بگیره با ادبیات خوب میگیره نه با پرخاش
          تو که ادبیاتت خوبه امیدوارم اینو حداقل یاد بگیری

          موافقم 1
          مخالفم 2
      2. SS

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با یک ستاره ایمنی و کیفیت چینی خیلی از این نظر مطمئن نیستم!
        حداقل 207 هایی که تحت لیسانس فرانسه تولید شده بودن رو به این شتر گاو پلنگ ترجیح میدم
        —–
        دوستان سایت carwow ارزیابی قابلیت اطمینان برندهای مختلف بر اساس دفعات مراجعه به گارانتی رو منتشر کرده که به نظرم خیلی جالب بود و برخی مواردش برای خودم هم تعجب آور بود. برای مثال پژو و هیوندای از اکثر برندهای ژاپنی (بجز تویوتا و هوندا) قابلیت اطمینان بیشتری داشتن و کم خرجتر بودن!
        خوبه که پدال این مطلب هم پوشش بده

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          البته ss جان
          بیشتر مشکلات خودروهای امروزی بر میگرده به مشکلات مولتی‌مدیا و برق خودروها که پیشرفته شدن و دیگر مثل قبل مشکلات فنی ندارند .

      3. AMIR-REZA

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        Zonda R
        یه نکته رو دقت نکردی اونا بازارشون انقده و این کارخونش انقده اگه همین بیاد تو بازار 450 رو شاخشه اونوقتم همین حرفو میزنی؟؟؟؟

        1. Zonda R

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          خودرویی ک عرضه داره و نقد و اقساط داره عرضه و تقاضاش یکسان میشه
          اگر برای مثال ساینا 200 تا عرضه بشه و تقاضاش 199 تا باشه همیشه هم قیمت کارخونس
          یه تماس بگیرید با مالکان چری و ام وی ام اونوقت میبینید قیمت همون قیمت کارخونس

    2. سالار

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (3 ديدگاه)

      عزیزان یادشون باشه زیاد وقتی نگذشته از اینکه لکسوس nx این قیمت بود . جالبه نه . مملکت گل وبلبل .مدیران مدبر و با تدبیر و سرشار از امید

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Zonda R

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        سالار عزیز بود
        لندکروز 90 تومن بود
        سوناتا yf قیمتش 66 بود
        سراتو 39
        اما بود

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          Zonda R عزیز
          زمانی که لندکروز ۹۰ تومن بود
          سوناتا yf حدود ۴۰ تا ۴۸ میلیون بود وارداتی و شرکتی .

          فکر کنم سراتو هم حدود ۳۳ تومن و هم قیمت مزدا ۳ بود .
          و این قضیه برای قبل از سال ۱۳۸۹ بوده و بعد از تحریم‌ها همه چیز اوج گرفت ولی نه به اندازه اوجی که در این دو سال گذشته داشتیم .

  2. Lorenzo

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (31 ديدگاه)

    این مملکت چرا انقد زُخمیه

    1. IN

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (134 ديدگاه)

      خداوکیلی تصور زهنیشون از واژه اسپرت چیه؟

      1. Lorenzo

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (31 ديدگاه)

        اسپورت واسه ایناییه که به 405 و پارس میگن سلطان

        موافقم 1
        مخالفم 1
  3. ایمان جباری

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    دزدی هم که میری به انصاف برو ….
    یک حساب و کتابی پیش خودم کردم تا ببینم ما کجای کاریم
    دیدم با قیمت این ماشین میشه یک کادیلاک اسکالید مدل پایه در آمریکا خرید
    ما ایرانی ها بیچاره ترین آدم های روی کره زمین هستیم

    1. مهدی موتورز

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      واقعا هرچی بلا بود سر ما چمع شد

    2. مهدی موتورز

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      ???یه مقاله استارت خودرو برقی من تا
      مقاله بعد له منصوری???
      بدبخت ماییم بقیه ادامونو در میارن

    3. Zonda R

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      ما صاحب بی ارزش ترین پول دنیا هستیم
      هر دلار مساوی, 190000 ریال!
      325 میلیون میشه 17000 دلار چجوری با این مبلغ میشه اسکالاید پایه خرید اسکالاید حدود 75000 دلار قیمت پایه داره

      1. زیزیگولو

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        Zonda قیمت دلار رو بخاطر جبران کسری بودجه مصنوعی بالا بردن تا گرون بفروشن به مردم و وارد کننده ها و اینطوری کسریشون رو جبران کنن و یه مدت دیگه دوباره قیمت رو میکشن پایین و اونموقع مردم از ترس اینکه ضرر نکنن دلاراشون رو ارزون میفروشن به صرافیهای دولت و بانکها!!! حالا این وسط کی سود کرده کی ضرر؟؟؟ قیمت واقعی دلار به هیچ وجه 19000 تومان نیست وگرنه در افغانستان و سوریه و عراق و یمن هم جنگه پس چرا اونا افزایش نرخ دلار و تورم مثل ما ندارن؟؟

    4. Irani

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (141 ديدگاه)

      آقای جباری، دیگه اینجوریا هم نیست.
      قیمت کادیلاک اسکالید بالای 70هزار دلاره!
      قیمت این ماشین به دلار، 16هزار دلار میشه!
      نمیگم ارزشش رو داره، ولی میخوام بگم چقدر پسرفت کردیم که همون 16000 دلار هم برای ملت ایران دست نیافتنی است!

    5. ایمان جباری

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      ارز دولتی ” ۴۲۰۰ تومان ” حساب کردم
      با دلار ۲۰۰۰۰ تومانی یک جفت لاستیک اسکالید هم نمیشه خرید

      1. حسین دهمرد

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (2643 ديدگاه)

        به غذای گربه و سگ و بیل و کلنگ و این چیزا دلار جهانگیرخان میدن ولی به ماشین که با جون مردم سر وکار داره نمیدن.بماند که گوشی و لپتاپ رو هم لوکس میدونن پیش خودشون. تا حرف میزنی همه ی اینها رو هم به تحریمها ربط میدن. خب اینجوری مدیریت کردنو که یه دیپلم ردی هم بلده.

  4. مهدی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (188 ديدگاه)

    ناشکری نباشه. چقدر بدبختیم تو زمینه خودرو. ماشین چینی هم برامون شده آرزوی محال. من مهندس این مملکت هستم با 20 سال سابقه کار. یه پژو 405 مدل 96 دارم. میخوام بفروشم یه سورن ELX بخرم پولم نمیرسه!

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. مهدی موتورز

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      نخر عزیز دل

    2. Farzad

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      انتخاب هامون شده بین بد و بدتر …

    3. Enzo

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (319 ديدگاه)

      دوست عزیز فک می‌کنی پژوی شما با اون سمند چه فرقی داره این وسط فقط پوله زحمت کشیدت هست که بفنا می‌ره همونو داشته باش قید اون سمند رو هم بزن. اینا همش تهش یه کرباسن

    4. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      مهندس مملکت ، ایران .☆☆☆.
      بپا همین پژو ۴۰۵‌تَم از دست ندی که دیگه ماشین خودتم گیرت نمیاد .

    5. Mohsen. G

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (180 ديدگاه)

      به مهندسان جدید و دهه هفتادی و هشتادی نمیشه خرده گرفت چون متاسفانه موقعی به در آمد رسیده اند که دیگه تقریبا فرصتی واسه پیشرفت مالی به طور معمول رو ندارند و یا باید کاسبی کنند یا نوآوری مهمی تو کارشون بکنند تا پول به دست بیارند ولی من و شمایی که بیست ساله کار میکنیم نباید اوضاعمون انقدر بد باشه که 405 رو به سمند نتونیم تبدیل کنیم… تو دوره من و شما با کمی صرفه جویی تو هزینه ها و تهیه وام و کار دوم میشد خونه و ماشین خرید و هرچند سال اونارو بهینه کرد و حتی خونه دوم رو هم خرید… بنابراین درصدی از تقصیر به گردن خودمونه نه کشور و نظام و مسؤولین و امریکا و چین و………

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        Mohsen. G عزیز

        اشتباه شما همینه که فکر میکنید قبلیا زندگیشون را سروسامان دادن و جدیدا بدبخت شدن .
        نه عزیز من ، هَمَمون تو یه کشتی نشستیم داریم غرق میشیم که ناخدای این کشتی همون مدیران و حاکمان ما هستند که خب اونی که به قول شما دهه هفتادی هشتادیه زودتر غرق میشه و اونی که قدیمی‌تر و دهه ۶۰ و ۵۰ دیرتر ، اما در کل همه با هم زنجیر وار دستمون تو دست همه و غرق شدنمون هم با همِ .

        1. Mohsen. G

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          در کل حرفتون درسته، ولی اگه من به این نتیجه برسم و بهش ایمان داشته باشم که همه در نهایت غرق خواهیم شد یه آن تو این مملکت نمیموندم و مهاجرت میکردم، ولی من بر خلاف شما به آینده امیدوارم… یعنی در حقیقت به نسل جدبد امید زیادی دارم… چون اونها چیزی واسه از دست دادن ندارن و خوش فکر تر از نسل من هستن و به سلاح تکنولوژی مسلح اند… ضمنا مثل نسل ما زیر بار حرف زور نمیرند… البته امیدوارم

  5. مهدی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1327 ديدگاه)

    رسما مستعمره چین چین شدبم خصوصا با این قرارداد ۲۵ ساله کذایی

    1. حسین

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (3003 ديدگاه)

      قضیه این قرارداد چیه؟
      مفاد اش چیه؟

      1. مهدی

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1327 ديدگاه)

        واگذازی صنعت نفت ما به چین بصورت انحصاری در ۲۵ سال البته کلیات اینه ولی همین کلیات یعنی ترک..ای . یادمه یه از مسولین میگفت ای کاش نفت نداشتیم اینطور بیشتر پیشرفت میکردم ظاهرا دارن به هدفشون می رسن اما پیشرفتی نمیبینیم

      2. MOHAMAD.n.r

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        منبع ویکی پدیا:

        گفته شده‌است که چینی‌ها قرار است در قالب توافق شراکت جامع استراتژیک با ایران ۱۲۰ میلیارد دلار در حوزه توسعه زیر ساخت‌های تولید و حمل‌ونقل در ایران سرمایه‌گذاری کنند که بخش قابل توجهی از این سرمایه‌گذاری هم در پنج سال نخست انجام خواهد شد و مابقی آن دوره‌ای و براساس توافق دو کشور به بخش صنعت و حوزه حمل‌ونقل ایران تزریق می‌شود. در مقابل طرف چینی نفت و گاز را با سی درصد تخفیف و با مهلت باز پرداخت دوساله از ایران خریداری می‌کند و می‌تواند بازپرداخت را با یوان چینی انجام دهد. دو سوم مبلغ خرید نقد خواهد بود و یک سوم به شکل کالا و خدمات. بر اساس همین گزارش ادعا شده طرف چینی می‌تواند تا ۵۰۰۰ نیروی امنیتی چین را با هدف محافظت از سرمایه گذاری خود به ایران بیاورد.[۲][۷] بر اساس این قرارداد، همچنین شرکت‌های چینی در تمامی پروژه‌های مربوطه در ایران حق تقدم دارند.[۶]

        رسما تا ۲۵ سال اینده به ….. (فنا) رفتیم.

        1. حسین

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (3003 ديدگاه)

          نیرو امنیتی که مخالف قانون هست مگر مجلس تصویب کنه که مجلس جدید نمیکنه!
          صد و بیست میلیارد هم میشه چند درصد پروژه های نفتی!
          خب قطعا کسی که دنبال سرمایه گذاری هست ، عاشق چشم و ابرو ما نیست و سود میخواد!
          اگر ما بخواهیم با پول خارجی ها پیشرفت کنیم ، باید خیلی دقیق عمل کنیم تا دو طرف سود کنند !

    2. حسین دهمرد

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      دولت یک سال دیگه هم سر کار نیست اونوقت قرارداد ۲۵ ساله میبنده مثه کرسنت که اونم همین زنگنه بسته بود.
      اون از قرارداد توتال که آمریکا، فرانسه رو جریمه کرد که چرا به مسئولا ایرانی بابتش رشوه دادی.اون از قراداد پاریس که فقط باعث قطعی های مداوم برق شده. چند روزه با اعلام قبلی روزی یک ساعت برق منطقه ما رو قطع میکنن. تابستون پارسال و پیرارسال هم نصف تابستون همینجوری گذشت بعضی وقتا آب هم همزمان قطع میشه. آخه یه قرارداد دوطرفه ی بدرد بخور نبستین. اصلا قرارداد نبندین مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان.
      یعنی جوری میخوان خراب کنن که حتی اگه یوزارسیف هم بیاد نتونه آواربرداری کنه.

      1. حسین

        ۱۳ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (3003 ديدگاه)

        کرسنت توش همه چی مشخص شده اما این قرارداد میگن هیچ عددی توش نیست و فقط به همکاری ۲۵ ساله اشاره شده!
        یعنی هنوز میزان سرمایه گذاری چین مشخص نشده! و … .
        کلا یک سند تفاهم هست.
        البته میگن!
        من تایید نمیکنم!

  6. محمد

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    ملت ها به این چیزی میرسن که لیاقتش رو دارن …

  7. AMIR-REZA

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    ظلمه به خدا ظلمه …..

  8. ارین

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (16 ديدگاه)

    واس یه ماشینی که صدای گیربکس و موتورش از صدای پیکان 40 ساله بیشتره 50 میلیونم از سرش زیاده فقط 2 ماه داشتمش و هر روزی که سوارش میشدم سر درد میگرفتم و بازار خرید و فروششم که افتضاح بعد نمیدونم چطوری طراحی شده این ماشین که یه ادم با قد 185 جلو بشینه دیگه هیچ ادمی نمیتونه پشت سرش بشینه عملا غیر قابل استفاده میشه صندلیای عقبش

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Mohsen. G

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (180 ديدگاه)

      یه مقدار صدای موتور تو دورهای بالا زیاده ولی از هر مدل خودروی ایرانی ساکت تره… ذات گیربکس cvt باعث میشه که واسه شتاب گیری همواره دور موتور بالا میره که البته این مدل گیربکس ها قلق داره که بعد از یه مدت بهش آشنا میشید… این مشکل رو با تیانا و میتسوبیشی asx داشتم و با اینکه باعث کاهش مصرف سوخت و شتابگیری بهتر تو سرعتهای بالا میشه ولی کلا اعصاب خرد کنه… مشکل ام وی ام x33s علاوه بر گیربکس، نداشتن سامانه کنترل پایداری است.. حالا تو این مدل این مشکلات رفع شده و گرم کن صندلی هم بهش اضافه شده و با افزایش قیمت 30 میلیونی نسبت به مدل قبلی ارزش خرید داره… متاسفانه با وضعیت اقتصادی و سیاسی موجود امید بهبود اوضاع در کوتاه مدت دیده نمیشه… بنابراین کسانی که نهایت هزینه ای که واسه خودرو میخوان بکنن حدود 300 میلیونه خرید این ماشین به صرفه است… قیمت دلاری یا به یوآن رو اگه با استپ وی و امثال اون مقایسه کنید متوجه قیمت ریالی مناسب این خودرو خواهید شد. انتقاد کردن بدون در نظر گرفتن شرایط مصرف کننده ایرانی فایده ای نداره و شاید باعث گمراهی افراد بشه، البته واقعیت اینه کسایی که این پول رو واسه خرید خودرو دارند اکثرا اطلاعات لازم رو هم دارند و به این انتقاد های احساسی توجهی نمیکنند.

      1. ارین

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (16 ديدگاه)

        بنده تو کار خرید و فروش ماشینم x33 رو هم برج 3 و 4 سال 98 داشتم و مدل 20 هزار کارکرد داشتم که تسمه تایم پاره کرد و شرکت ماشین بر فرستاد بردنش و حدود یه هفته نمایندگی بودش واس اون تعمیر که کار 2 روز بود کلن بعد مشکل جعبه فرمان داشت که لق میزد تو نمایندگی های سنندج و کرمانشاه و همدانم کار تعمیرش رو انجام نمیدادن و هزار دلیل دیگه باعث شد بفروشمش مدل اسپرت هم بود شتاب انچانی هم نداشت در حد پژو و امثالهم بود واس ما که یه خانواده هیکلی هستیم کلن اتاق کوچیکی داشت بعد فروش اونم موهاوی رو داشتم که اون رو کلن تو بنگاه انداخته بودم زیاد دستی بهش نزدم الانم سانتافه 2011 در کل ماشینای چینی فقط برند بی وای دی رو میپسندم که اونم قیمت بالایی رو دارن داخل ایران واس به نظرم تو رنج 300 تا 400 تومن سانتافه مدل 2008 مناسب ترین چیزه حتی مدل دور رنگ هم باشه بازم بهتر از ماشینای این مدلی هستش

        1. Mohsen. G

          ۱۲ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          به هر حال شما نمایشگاه دار هستید و تو کار خرید و فروش ماشین، مدیران خودرو هم جوری با مشتری تا میکنه که فرصت استفاده به دلال ها رو نمیده و اونا هم دل خوشی از این کمپانی ندارند… تو فضای مجازی این خودرو ها طرفدار ندارند ولی میزان فروش خودرو هاش وضعیت رو تو واقعیت نشون میده

      2. ساکو

        ۱۲ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (45 ديدگاه)

        300 میلیون به صرفه هست؟
        این میشه حدودا درامد صد ماهه یه ایرانی
        تو کشورای دیگه با درامد 100 ماه چی میخرن ؟

      3. ارین

        ۱۳ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (16 ديدگاه)

        من ماشین رو کارکرده خریدم ولی دوست عزیز مدیران خودرو تنها دلیل فروش خوبش طرح های اقساطیشه مثلا ماشینی مثل تیگو 5 مگه اینکه یکی پولش اضافه باشه بره بخره x33 هم همینطوره به نظرم وقتشه که پلتفرم این ماشینش و عوض کنه برند چری ماشینای خوبی مثل اریزو 6 و تیگو 7 داره و میتونه این ماشینش رو هم خوب کنه فقط باید از پایه عوض بشه چون این فک کنم 4 مین فیس لیفتی هست که براش بیرون میدن و کم کم وقت عوض کردن پلتفرمه

  9. Mahdi

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (163 ديدگاه)

    نه ظاهر درست حسابی داره نه موتور گیربکس هم معلومه چیه اونوقت325 میلیون این لگن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. حسین

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    لندکروز ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۶ لو اپشن وارد کردن با ۲۸۰ میلیون!
    در حد صفر!
    البته شخصی وارد نشده و استفاده شخصی نداره .

  11. MehdiTurbo

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2363 ديدگاه)

    وقتی برای فروش ایران خودرو یک میلیون ثبت نام میکنند وقتی تا ماشین خوب میبینند خط میندازند وقتی بدون عقل فقط صف میبندند وقتی عقده های نداشته اشونو با تخریب مالی یا لفظی کسی که داره خالی میکنند وقتی اشغال راحت از ماشین میندازند بیرون وقتی ساحلامون پر اشغال وقتی هواپیمامونو از عمد میزنند سال دیگه کسی یادش نمیاد وقتی کتابی خونده نمیشه وقتی پدر دخترش سر میبره فرداش راست راست تو خیابان راه میره که حق قانونیش بوده و ککمون نمیگزه وقتی پدر مادرا اینند لیاقتمون بدتر از ایناست هنوز جا داره‌ ظالم خودمونیم نه کس دیگه اونا سودشون تو ظلم ما که عقل نداریم و نمیخونیم و نمیفهمیم بیشتر ظالمیم.

  12. Irani

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    علت گرونی این ماشین دو چیزه:
    1- کاهش ارزش پول ملی ، به نحوی که با قیمت الان دلار، قیمت این ماشین 16000 دلار میشه.
    2- دو برابر بودن قیمت خودروهای وارداتی در ایران نسبت به قیمت جهانی
    البته قیمت جهانی این خودرو 12000 دلار است که تو ایران داره یک و نیم برابر فروخته میشه.
    قیمت منصفانه این ماشین، 250 میلیون تومان است که باز نسبت به درآمدها در ایران، مبلغ زیادی است.
    ببینید به کجا رسیدیم! ???

  13. ارشیاsvj

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    یه زمانی دلار ۱۰۰۰ تومن بود با ۳۲۵ میلیون میشد گالاردو بخری بعدش شد جنسیس بعدش gt86 حالا هم که ام وی ام x33s!!!?‍♂️?‍♂️

  14. korean car

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من پس واسه چی میخواستم برم کره جنوبی یه چی میدونستم دوستان کیا پایه هستن بریم کره جنوبی فقط نمیدونم چه جوری بریم ما ایرانی ها رو هیچ جا را نمیدن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  15. کوشا

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (220 ديدگاه)

    ماشین حداقل ها. تمام چیزی که می خوایم رو داره. مصرف کم.ظاهر خوب. جادار. ولی در حداقل نمونه ی استاندارد. هیچکس دوسش نداره و هیچ دلیلی هم برا دوست داشتنش نیست. در یک کشور با شرایط معقول و منطقی می تونین با سه هزار دلار بیشتر یه گلف بخرین. همه ی مزایای این ماشینو در سطح چند لول بالا تر داره. چین باید خوشحال باشه که کسی حاضره این آشغال رو بخره. و مطمئنم حتی یک نفر از یک میلیارد نفر جمعیت چین حاضر نیست این ماشینو سوار شه. شاید مجبور بشن تو یه روز بارونی پیاده سر کار برن و خیس بشن یا حتی دیر به مصاحبه ی شغلی برسن ولی این دلیل محکمی نیست که یه x33 رو بخرن! یه نمونه ی دانشگاهی تولید کردن که پایه ساز پیشرفتشون بشه بعد دیدن تو یه کشوری حاضرن درآمد ده سالشون رو بدن تا اینو بخرن. همینقدر تباه.

  16. رامین

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    یه زمانی با این پول میشد یه سری 4 خرید. تازه می گفتن گرونه :))

  17. ساکو

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    حالا که هموطنانمون عین خیالشون نیست کاش چین بیشتر هوا مستعمره هاشو داشت

  18. سمیر

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باور کنید یه چرخش میارزه به این دنا پلاس و ماشین ایرانی ها من یه ایکس ۳۳ دارم یه دنا توربو ، برای دنا هرروز تو ایران خودرو هستم ، خسته شدم اینقدر تو نوبت نمایندگی هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا