زامیاد میخواهد نیسان معروف آبی رنگ خود را با خودروی بهروزتری جایگزین کند. مدیرعامل شرکت زامیاد، در نشستی با رسانهها ضمن اشاره به مشکلات و دغدغههای تولید، تأمین قطعات و کمبود نقدینگی گفت: در سالهای اخیر استانداردهای سختگیرانهای درزمینهٔ ایمنی و مصرف سوخت وارد عرصه تولید خودرو گشته که برای تولیدکنندگان مشکلاتی را به وجود آورده است زیرا از یکسو اجرای این طرحها نیازمند تأمین نقدینگی است و از سوی دیگر امکان افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.


مهندس حمیدی ضمن اشاره به میزان مصرف سوخت ۱۸ لیتری وانتهای نیسان کاربراتوری که در گذشته تولید میشد، اظهار داشت: کاهش مصرف ۱ لیتر بنزین بسیار سخت و هزینهبر است و امروز این خودرو نسبت به گذشته خود ۵.۵ لیتر کاهش مصرف سوخت دارد و این در حالی است که از زمان تولید مدل دیزل این خودرو تاکنون هزار میلیارد تومان منافع برای کشور از جهت صرفهجویی سوخت ذخیره شده است.
وی در ادامه افزود: به منظور تغییر ظاهر خودروی نیسان آبی،مدل پادرا تولید شد که در ابتدا دستساز بود و خط تولید نداشت. این خودرو با مصرف سوخت کمتر و راحتی فرمان پذیری و هندلینگ به گیربکس ۶ دنده مجهز شده است و تاکنون ۱۱۰ الی ۱۲۰ دستگاه از این مدل تولید شده که به ارگانها در قالب مزایده فروخته خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت خودرو مشخص شود و در اردیبهشت ماه سال آینده فروش پادرا به عموم مشتریان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: درصد زیادی از خودروهای در حال تردد کاربراتوری و فرسوده هستند و ما اصرار داریم که دولت برای تعویض این خودروها با مدلهای انژکتوری حمایت لازم را انجام دهد.

وی افزود: وانت دیزل ND نیز در حالت بدون بار ۸.۴۸ لیتر و تمام بار ۱۰.۰۵ لیتر و ترکیبی ۹.۳۵ لیتر بنزین مصرف سوخت دارد.

وی افزود: در سال جاری، ۳۲ هزار دستگاه خودرو در شرکت زامیاد تولید شد که تنها ۱۴۰۰ دستگاه آن مدل بنزین سوز است.

مهندس درویش در ادامه به پروژههای محصول جدید این شرکت اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدی، پروژه DSFK که کامیونت زیر یک تن با استاندارد یورو ۵ و دو ایربگ میباشد در محدوده قیمتی ۳۰ میلیون تومان و شمار ۲ هزار دستگاه تا اواسط سال آینده اجرا خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: همچنین محصول ون مسافری و باری برای طرح روستایی بهصورت CBU وارد و در سال آینده عرضه خواهد شد.
Ha
۳۰ بهمن ۱۳۹۵فقط نیسان دیزل.100حدودا 11 الی 12 مصرف با بار.واقعا عالی.کسی که نیسان دیزل داره معنی پول درآوردن رو میفهمه.
مهدی
۷ خرداد ۱۳۹۶داداش دمت گرم معلومه اینکاره ای خودمم نیسان دارم ولی دوگانه
هیمن احمدی
۳۰ تیر ۱۳۹۶نیسان فقط دیزل واقعا ۱۵۰ تا با باربند باهاش رفته ام
محمد
۶ مهر ۱۳۹۶متاسفانه کسی به فکر مردم نیست این خودروهای تولیدی داخل علاوه بر کیفیت پایینی که دارند از مصرف سوخت بالایی بهره میبرند چه اجباری هست خودرهایی تولید شود که تکنلوژی 50 سال پیش را دارد اینکه پیری را بزک کنی که هنر نیست
علی
۲۴ آذر ۱۳۹۶اگه مثل مثل ماشین شوگا نباشه خوبه امتحانش میخواین بکنیین چندتا شو بدین دست کشاورزای بختیاری دزفول
علی
۲۴ آذر ۱۳۹۶خودمم میتونم براتون امتحانش کنم فکر نکنم از نیسان آبی بهتر باشه
حسن
۱۹ دی ۱۳۹۶نیسان دیزلی میگن سوزنا پمپش سریع خراب میشه درست
علی
۳ اسفند ۱۳۹۶بنشرم اکه میخواین یه ماشینیوجایگزین کنین به فکر وضع مالی مردمم باشین کقدرت خرید پادرا داشتهباشن
رهگذر
۹ دی ۱۳۹۷ظاهرش که خوبه مونده فنی چی باشه!
مهدی
۴ بهمن ۱۳۹۹معلومه که دیزل بهتره هم مصرفش پایین هست و هم سوختش ارزونه