بک یا بی ای سی X3 پرو نام محصول جدید خودروسازان بم است و متعلق به جیلی چین محسوب میشود. این هاچ بک کراس اقتصادی در رده خودروهایی همانند جک اس تری و ام وی ام X33 کراس قرار میگیرد.
به گزارش پدال، خودروی مونتاژی بم در برخی بازارها با نام Maple X3 Pro نیز شناخته میشود. این خودرو نخستین محصول بمیها از زمان طراحی لوگو و نام جدید برندشان است. بک یا BAC نام جدید خودروسازان بم است. البته نام BAC را قبلا در پدال با محصول باک مونو بسیار مشاهده کردهاید و باید دید که آیا خودروسازان بم به تبعات حقوقی این نامگذاری مشابه با کمپانی انگلیسی هم اندیشیدهاند یا خیر؟
بک X3 پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی نیرو میگیرد و ۱۰۲ اسببخار قدرت و ۱۴۰ نیوتنمتر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخهای جلو میفرستد. این پیشرانه در هر صد کیلومتر به طور متوسط به ۶.۱ لیتر سوخت احتیاج دارد. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مکفرسون و در بخش عقب از نوع پیچشی نیمهمستقل است.
از امکانات و ویژگیهای بک X3 پرو میتوان به آینههای جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشههای برقی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، سه حالت رانندگی، ورود بدون کلید و استارت دکمهای، مالتی مدیا با ۶ بلندگو، و استانداردهای ۸۵ گانه اشاره کرد.
کیفیت مطلوب و سواری با کیفیت از شاخصههای محصول جدید جیلی در ایران است. تولیدات نخست این خودرو در قالب لیزینگ به فروش رفته است. هنوز شرایط فروش رسمی برای این خودرو اعلام نشده است. انتظار میرود بزودی برنامه فروش X3 پرو اعلام شود و قیمتی کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان برای آن اعلام شود.
P
۱۰ بهمن ۱۴۰۲یادش بخیر یه زمانی تو نمایشگاه ، ماشین فرمول یک میاوردن ( ماشین ۲۰۱۶ رنو ) ، اما حالا چی ؟ به نظرم عنوان مقاله های نمایشگاه به زبون چینی بنویسید بیشتر حق مطلب ادا بشه
۱۰ بهمن ۱۴۰۲قیافه ماشینه شبیه خوکه 😂😂😂
Genius
۱۱ بهمن ۱۴۰۲تو این وانفسای اسارت در چنگال چین حضور محصولات زیرمجموعه میپل جیلی از هیچی بهتره.اقلا از دنگ و فنگ و چری قابل قبول تره
همایون
۱۰ بهمن ۱۴۰۲امیدوارم موفق بشه بم خودرو خاطرات خوشی با مونتاژ گلف و خاطرات عجیب و خاصی با مونتاژ هافی لوبو برامون ساخت با لیفان ایمس هفتاد هم داشت خوب میفروخت که خورد به ورشکستگی لیفان قصد داشت لیفان 820 رو هم برگردونه به بازار ایران که چه محصگل خوبی هم هست 820 امیدوارم کرمان خودرو سهام دارانش سر کیسه رو شل کنند و بم خودرو امتیاز پلتفرم و انجین لیفان 820 رو از لیفان بخرخ و چه با فیس لیفت چه همون شکلی به صورت فول اپشن با داخلی سازی تو ایران تولیدش کنه و با لوگو بک بفروشتش من تجربه اریز و تیگو های جدید رو ندارم فقط پیکاپ های چینی جدید رو رانندگی کردم ولی لیفان 820 بهترین چینی بوده که داشتم و سوار شدم البته باز تاکید میکنم چینی های جدید که بعد سال 98 اومدن تو ایران رو سوار نشدم لیاقت بم خودرو خیلی بیشتر هستش انیدوارن با بک ایکس سه موفق بشه و به بازار برگرده قیمت گذاریش و طراحیش و اپشن هاش که خوبه امیدوارم بازار روی خوش بهش نشون بده و باز امیدوارم خودروسازی راین دیگر زیر مجموعه کرمان خودرو سرش به سنگ بوخوره و به خودش بیاد که از مونتاز اوانته و ورنا افتاد به روز مونتاژ اشغالی به اسم راین وی پنج و الان اشغال تری به اسن راین آر سه که هم حصگلات از سمند و پژو پارس ایرانی هم حتی بدترند هم تیراژ مونتاژ ها در حد سالی چند ده دستگاه هست فکر کنم دیگه با این وضع فکر نکنم پول سیگار و چایی هیئت مدیره هم در بیاد نمیدونم چرا خودشون رو به این روز انداختند برند و یه چینی مناسب اقتصادی مثل هنین بک ایکس سه که جقدر ماشین خوبیه یا در حد همون جک جی چهار که الان ایرانیش شده ایگل یه ماشین تو همین رنج قیمتی تو جین پیدا کنند بیارند ایران تو تیراژ مناسب و با شرایط اقساطی بفروشند با لوگو خودشون از این فلاکت نجات پیدا کنند ابروی رفتشون برگرده همون ولکس سی 30 هم که قدیم میزدند و الان رو پلتفرمش سایپا شاهین رو زده رو هم حتی اگر برگردونند چه خودشون چه تو چین یه فیس لیفت روش انجام بدند با همون انجین و سطح اپشن باز هم موفق میشند وولکس یکی از کم اصطحلاک ترین و خوشنام ترین چینی ها تو ایران بود که صاحبینش همه راضی بودند و هستند از ماشینشون انقدر نرم و بی ازار و کم اصطحلاک بود این ماشین
علی جردن
۱۰ بهمن ۱۴۰۲قیمت ۹۰۰ ملیونی خوبه البته اگر توی بازار آزاد زیر یک تومن باشه
رسما قیمت ملیاردی خودروهای چینی رو عادی سازی کردن به ماشین تک دف بی هویت چینی ۹۰۰ ملیونی می گیم خوش قیمت :|
دو دیفرانسیل بود بشخصه به خریدش با اون قیمت فکر می کردم حتی اگه پول نداشتم… اما SUV تک دف ارزش نداره
Mr
۱۰ بهمن ۱۴۰۲علی جان وقتی ماشین تولید ملی بالای ۱ قیمت میخوره (دنا پلاس توربو ، تارا و ریرا) دیگه میخوای مونتاژی و وارداتی چقدر قیمت بخوره؟
بیژن
۱۰ بهمن ۱۴۰۲آقا یه سوال
چرا دو دیفرانسیل بودن این ماشین اونقدر برات مهمه که حاضر میشدی به اون خاطر بخریش؟
علی جردن
۱۰ بهمن ۱۴۰۲سلام به عنوان ماشین باز قابلیت های فنی برام مهمه و دنبال شاسی بلند قلابی نمی گردم هرچند اروپایی ها هم اسیوی تک دیفرانسیل دارن اوناروهم قبول ندارم
ارسلان
۱۰ بهمن ۱۴۰۲یه ماشین درب و داغون چقدر اسم داره…برا جیلیه ، اسمش بکه هر قبرستونی ام به یه اسمی میشناسندش!! خداوکیلی پاشید این دلقک بازی و تموم کنید!! چین ام خل تر از اینا و بدبخت تر از ملت ایران کسی و پیدا نکرده
فندق
۱۰ بهمن ۱۴۰۲آمریکا پدرسوخته با تحریم چین هم حتی به ما ایرانیا باز ضربه زد (ارتباط چین با ایران قوی تر شد بعد تحریم چین و مشکلاتش با آمریکا و پسماند های کارخونه هاشو میفرسته ایران واسه سرهم کردن و فروش (مونتاژ))
مجتبی .
۱۰ بهمن ۱۴۰۲چه شکوهی میباره ازنمایشگاه تهرانچ!!! هنوز بعضی خیابونای شهر ماشینای بدرد بخورتر ادیده میشه.
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ایکس ۳۳ کراس بهتره
ایکس ۵۵ هم بهتره از این لگن
هاشم
۹ آذر ۱۴۰۳واقعا ماشین خوب و زیبایه به نظر من بازار خوبی پیدا می کنه