شرکت مدیران خودرو، همزمان با معرفی فیسلیفت امویام X33 با نام مدل اس اسپرت، پیشفروش آن را آغاز کرد.
مدلهای ابتدایی امویام X33 از مشکلات کیفی بسیار رنج میبردند. این مدلها با داشبورد پلاستیکی زمخت و بدنه ضعیف، نامی نیک از خود بر جا نگذاشتند. اما ارتقای مداوم و معرفی مدلهای اصلاح شده بهتدریج این خودرو را تبدیل به نمونهای قابل تحملتر کرد.
در بخش فنی تغییری در موتور ۱۹۷۱ سیسی خودرو مشاهده نمیشود. این موتور ۴ سیلندر همراه با گیربکس جدید ۵ سرعته اتوماتیکی ارائه میشود که جایگزین گیربکس CVT قبلی شده و به گفته مدیران خودرو باعث بهبود شتاب آن شده است.
امویام ایکس ۳۳ اس اسپرت، دارای تغییراتی در طراحی و نمای جلو با طراحی بهروزتر است. سپر و جلوپنجره جدید همراه با چراغهای روزتاب متفاوت، چراغهای هالوژن اتوماتیک، رینگهای ۱۷ اینچی با طرح جدید، نمای مدرنتری به این خودرو دادهاند.
درون کابین هم یکتریم جدید تماماً مشکی با غربیلک و دسته دنده جدید استفاده شده است. همچنین آپشن های جدید این خودرو شامل فرمان برقی، گرمکن صندلیهای جلو، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد هرزگردی، کنترل در سربالایی و سر پائینی است.
شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو را ۳۲۵ میلیون تومان و با زمان تحویل ۴۵ روزه اعلام کرده و برای آن ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.
آرین
۱۲ تیر ۱۳۹۹ببینین چقد بد بختیم که 325 ملیون برای X33 s پرداخت کنیم…..!
حیف پول نیست؟؟؟
بازار انحصاری و بدون رقابت همین میشه دیگه
ماشین های بدی نیستن در مقایسه با ایرانی ها ولی نه دیگه در حد 325 ملیون…..!
وقتی قیمت ایرانی ها انقد بالا میره چه انتظاری میشه داشت…
Zonda R
۱۲ تیر ۱۳۹۹207 اتوماتیک حدود 280 تومنه استپ وی حدود 300
این هر چی باشه یه چرخش به امسال 207 میرزه
حسین وی
۱۲ تیر ۱۳۹۹امسال نه پارسال داداش
اون امثال مشتی
Zonda R
۱۲ تیر ۱۳۹۹افرین به تو ک استاد ادبیات فارسیی
ادم بخواد ایرادم بگیره با ادبیات خوب میگیره نه با پرخاش
تو که ادبیاتت خوبه امیدوارم اینو حداقل یاد بگیری
SS
۱۲ تیر ۱۳۹۹با یک ستاره ایمنی و کیفیت چینی خیلی از این نظر مطمئن نیستم!
حداقل 207 هایی که تحت لیسانس فرانسه تولید شده بودن رو به این شتر گاو پلنگ ترجیح میدم
—–
دوستان سایت carwow ارزیابی قابلیت اطمینان برندهای مختلف بر اساس دفعات مراجعه به گارانتی رو منتشر کرده که به نظرم خیلی جالب بود و برخی مواردش برای خودم هم تعجب آور بود. برای مثال پژو و هیوندای از اکثر برندهای ژاپنی (بجز تویوتا و هوندا) قابلیت اطمینان بیشتری داشتن و کم خرجتر بودن!
خوبه که پدال این مطلب هم پوشش بده
NAVID۰۰۹۸
۱۲ تیر ۱۳۹۹البته ss جان
بیشتر مشکلات خودروهای امروزی بر میگرده به مشکلات مولتیمدیا و برق خودروها که پیشرفته شدن و دیگر مثل قبل مشکلات فنی ندارند .
AMIR-REZA
۱۲ تیر ۱۳۹۹Zonda R
یه نکته رو دقت نکردی اونا بازارشون انقده و این کارخونش انقده اگه همین بیاد تو بازار 450 رو شاخشه اونوقتم همین حرفو میزنی؟؟؟؟
Zonda R
۱۲ تیر ۱۳۹۹خودرویی ک عرضه داره و نقد و اقساط داره عرضه و تقاضاش یکسان میشه
اگر برای مثال ساینا 200 تا عرضه بشه و تقاضاش 199 تا باشه همیشه هم قیمت کارخونس
یه تماس بگیرید با مالکان چری و ام وی ام اونوقت میبینید قیمت همون قیمت کارخونس
سالار
۱۲ تیر ۱۳۹۹عزیزان یادشون باشه زیاد وقتی نگذشته از اینکه لکسوس nx این قیمت بود . جالبه نه . مملکت گل وبلبل .مدیران مدبر و با تدبیر و سرشار از امید
Zonda R
۱۲ تیر ۱۳۹۹سالار عزیز بود
لندکروز 90 تومن بود
سوناتا yf قیمتش 66 بود
سراتو 39
اما بود
NAVID۰۰۹۸
۱۲ تیر ۱۳۹۹Zonda R عزیز
زمانی که لندکروز ۹۰ تومن بود
سوناتا yf حدود ۴۰ تا ۴۸ میلیون بود وارداتی و شرکتی .
فکر کنم سراتو هم حدود ۳۳ تومن و هم قیمت مزدا ۳ بود .
و این قضیه برای قبل از سال ۱۳۸۹ بوده و بعد از تحریمها همه چیز اوج گرفت ولی نه به اندازه اوجی که در این دو سال گذشته داشتیم .
Lorenzo
۱۲ تیر ۱۳۹۹این مملکت چرا انقد زُخمیه
IN
۱۲ تیر ۱۳۹۹خداوکیلی تصور زهنیشون از واژه اسپرت چیه؟
Lorenzo
۱۲ تیر ۱۳۹۹اسپورت واسه ایناییه که به 405 و پارس میگن سلطان
ایمان جباری
۱۲ تیر ۱۳۹۹دزدی هم که میری به انصاف برو ….
یک حساب و کتابی پیش خودم کردم تا ببینم ما کجای کاریم
دیدم با قیمت این ماشین میشه یک کادیلاک اسکالید مدل پایه در آمریکا خرید
ما ایرانی ها بیچاره ترین آدم های روی کره زمین هستیم
مهدی موتورز
۱۲ تیر ۱۳۹۹واقعا هرچی بلا بود سر ما چمع شد
مهدی موتورز
۱۲ تیر ۱۳۹۹???یه مقاله استارت خودرو برقی من تا
مقاله بعد له منصوری???
بدبخت ماییم بقیه ادامونو در میارن
Zonda R
۱۲ تیر ۱۳۹۹ما صاحب بی ارزش ترین پول دنیا هستیم
هر دلار مساوی, 190000 ریال!
325 میلیون میشه 17000 دلار چجوری با این مبلغ میشه اسکالاید پایه خرید اسکالاید حدود 75000 دلار قیمت پایه داره
زیزیگولو
۱۲ تیر ۱۳۹۹Zonda قیمت دلار رو بخاطر جبران کسری بودجه مصنوعی بالا بردن تا گرون بفروشن به مردم و وارد کننده ها و اینطوری کسریشون رو جبران کنن و یه مدت دیگه دوباره قیمت رو میکشن پایین و اونموقع مردم از ترس اینکه ضرر نکنن دلاراشون رو ارزون میفروشن به صرافیهای دولت و بانکها!!! حالا این وسط کی سود کرده کی ضرر؟؟؟ قیمت واقعی دلار به هیچ وجه 19000 تومان نیست وگرنه در افغانستان و سوریه و عراق و یمن هم جنگه پس چرا اونا افزایش نرخ دلار و تورم مثل ما ندارن؟؟
Irani
۱۲ تیر ۱۳۹۹آقای جباری، دیگه اینجوریا هم نیست.
قیمت کادیلاک اسکالید بالای 70هزار دلاره!
قیمت این ماشین به دلار، 16هزار دلار میشه!
نمیگم ارزشش رو داره، ولی میخوام بگم چقدر پسرفت کردیم که همون 16000 دلار هم برای ملت ایران دست نیافتنی است!
ایمان جباری
۱۲ تیر ۱۳۹۹ارز دولتی ” ۴۲۰۰ تومان ” حساب کردم
با دلار ۲۰۰۰۰ تومانی یک جفت لاستیک اسکالید هم نمیشه خرید
حسین دهمرد
۱۲ تیر ۱۳۹۹به غذای گربه و سگ و بیل و کلنگ و این چیزا دلار جهانگیرخان میدن ولی به ماشین که با جون مردم سر وکار داره نمیدن.بماند که گوشی و لپتاپ رو هم لوکس میدونن پیش خودشون. تا حرف میزنی همه ی اینها رو هم به تحریمها ربط میدن. خب اینجوری مدیریت کردنو که یه دیپلم ردی هم بلده.
مهدی
۱۲ تیر ۱۳۹۹ناشکری نباشه. چقدر بدبختیم تو زمینه خودرو. ماشین چینی هم برامون شده آرزوی محال. من مهندس این مملکت هستم با 20 سال سابقه کار. یه پژو 405 مدل 96 دارم. میخوام بفروشم یه سورن ELX بخرم پولم نمیرسه!
مهدی موتورز
۱۲ تیر ۱۳۹۹نخر عزیز دل
Farzad
۱۲ تیر ۱۳۹۹انتخاب هامون شده بین بد و بدتر …
Enzo
۱۲ تیر ۱۳۹۹دوست عزیز فک میکنی پژوی شما با اون سمند چه فرقی داره این وسط فقط پوله زحمت کشیدت هست که بفنا میره همونو داشته باش قید اون سمند رو هم بزن. اینا همش تهش یه کرباسن
NAVID۰۰۹۸
۱۲ تیر ۱۳۹۹مهندس مملکت ، ایران .☆☆☆.
بپا همین پژو ۴۰۵تَم از دست ندی که دیگه ماشین خودتم گیرت نمیاد .
Mohsen. G
۱۲ تیر ۱۳۹۹به مهندسان جدید و دهه هفتادی و هشتادی نمیشه خرده گرفت چون متاسفانه موقعی به در آمد رسیده اند که دیگه تقریبا فرصتی واسه پیشرفت مالی به طور معمول رو ندارند و یا باید کاسبی کنند یا نوآوری مهمی تو کارشون بکنند تا پول به دست بیارند ولی من و شمایی که بیست ساله کار میکنیم نباید اوضاعمون انقدر بد باشه که 405 رو به سمند نتونیم تبدیل کنیم… تو دوره من و شما با کمی صرفه جویی تو هزینه ها و تهیه وام و کار دوم میشد خونه و ماشین خرید و هرچند سال اونارو بهینه کرد و حتی خونه دوم رو هم خرید… بنابراین درصدی از تقصیر به گردن خودمونه نه کشور و نظام و مسؤولین و امریکا و چین و………
NAVID۰۰۹۸
۱۲ تیر ۱۳۹۹Mohsen. G عزیز
اشتباه شما همینه که فکر میکنید قبلیا زندگیشون را سروسامان دادن و جدیدا بدبخت شدن .
نه عزیز من ، هَمَمون تو یه کشتی نشستیم داریم غرق میشیم که ناخدای این کشتی همون مدیران و حاکمان ما هستند که خب اونی که به قول شما دهه هفتادی هشتادیه زودتر غرق میشه و اونی که قدیمیتر و دهه ۶۰ و ۵۰ دیرتر ، اما در کل همه با هم زنجیر وار دستمون تو دست همه و غرق شدنمون هم با همِ .
Mohsen. G
۱۲ تیر ۱۳۹۹در کل حرفتون درسته، ولی اگه من به این نتیجه برسم و بهش ایمان داشته باشم که همه در نهایت غرق خواهیم شد یه آن تو این مملکت نمیموندم و مهاجرت میکردم، ولی من بر خلاف شما به آینده امیدوارم… یعنی در حقیقت به نسل جدبد امید زیادی دارم… چون اونها چیزی واسه از دست دادن ندارن و خوش فکر تر از نسل من هستن و به سلاح تکنولوژی مسلح اند… ضمنا مثل نسل ما زیر بار حرف زور نمیرند… البته امیدوارم
مهدی
۱۲ تیر ۱۳۹۹رسما مستعمره چین چین شدبم خصوصا با این قرارداد ۲۵ ساله کذایی
حسین
۱۲ تیر ۱۳۹۹قضیه این قرارداد چیه؟
مفاد اش چیه؟
مهدی
۱۲ تیر ۱۳۹۹واگذازی صنعت نفت ما به چین بصورت انحصاری در ۲۵ سال البته کلیات اینه ولی همین کلیات یعنی ترک..ای . یادمه یه از مسولین میگفت ای کاش نفت نداشتیم اینطور بیشتر پیشرفت میکردم ظاهرا دارن به هدفشون می رسن اما پیشرفتی نمیبینیم
MOHAMAD.n.r
۱۲ تیر ۱۳۹۹منبع ویکی پدیا:
گفته شدهاست که چینیها قرار است در قالب توافق شراکت جامع استراتژیک با ایران ۱۲۰ میلیارد دلار در حوزه توسعه زیر ساختهای تولید و حملونقل در ایران سرمایهگذاری کنند که بخش قابل توجهی از این سرمایهگذاری هم در پنج سال نخست انجام خواهد شد و مابقی آن دورهای و براساس توافق دو کشور به بخش صنعت و حوزه حملونقل ایران تزریق میشود. در مقابل طرف چینی نفت و گاز را با سی درصد تخفیف و با مهلت باز پرداخت دوساله از ایران خریداری میکند و میتواند بازپرداخت را با یوان چینی انجام دهد. دو سوم مبلغ خرید نقد خواهد بود و یک سوم به شکل کالا و خدمات. بر اساس همین گزارش ادعا شده طرف چینی میتواند تا ۵۰۰۰ نیروی امنیتی چین را با هدف محافظت از سرمایه گذاری خود به ایران بیاورد.[۲][۷] بر اساس این قرارداد، همچنین شرکتهای چینی در تمامی پروژههای مربوطه در ایران حق تقدم دارند.[۶]
رسما تا ۲۵ سال اینده به ….. (فنا) رفتیم.
حسین
۱۲ تیر ۱۳۹۹نیرو امنیتی که مخالف قانون هست مگر مجلس تصویب کنه که مجلس جدید نمیکنه!
صد و بیست میلیارد هم میشه چند درصد پروژه های نفتی!
خب قطعا کسی که دنبال سرمایه گذاری هست ، عاشق چشم و ابرو ما نیست و سود میخواد!
اگر ما بخواهیم با پول خارجی ها پیشرفت کنیم ، باید خیلی دقیق عمل کنیم تا دو طرف سود کنند !
حسین دهمرد
۱۲ تیر ۱۳۹۹دولت یک سال دیگه هم سر کار نیست اونوقت قرارداد ۲۵ ساله میبنده مثه کرسنت که اونم همین زنگنه بسته بود.
اون از قرارداد توتال که آمریکا، فرانسه رو جریمه کرد که چرا به مسئولا ایرانی بابتش رشوه دادی.اون از قراداد پاریس که فقط باعث قطعی های مداوم برق شده. چند روزه با اعلام قبلی روزی یک ساعت برق منطقه ما رو قطع میکنن. تابستون پارسال و پیرارسال هم نصف تابستون همینجوری گذشت بعضی وقتا آب هم همزمان قطع میشه. آخه یه قرارداد دوطرفه ی بدرد بخور نبستین. اصلا قرارداد نبندین مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان.
یعنی جوری میخوان خراب کنن که حتی اگه یوزارسیف هم بیاد نتونه آواربرداری کنه.
حسین
۱۳ تیر ۱۳۹۹کرسنت توش همه چی مشخص شده اما این قرارداد میگن هیچ عددی توش نیست و فقط به همکاری ۲۵ ساله اشاره شده!
یعنی هنوز میزان سرمایه گذاری چین مشخص نشده! و … .
کلا یک سند تفاهم هست.
البته میگن!
من تایید نمیکنم!
محمد
۱۲ تیر ۱۳۹۹ملت ها به این چیزی میرسن که لیاقتش رو دارن …
AMIR-REZA
۱۲ تیر ۱۳۹۹ظلمه به خدا ظلمه …..
ارین
۱۲ تیر ۱۳۹۹واس یه ماشینی که صدای گیربکس و موتورش از صدای پیکان 40 ساله بیشتره 50 میلیونم از سرش زیاده فقط 2 ماه داشتمش و هر روزی که سوارش میشدم سر درد میگرفتم و بازار خرید و فروششم که افتضاح بعد نمیدونم چطوری طراحی شده این ماشین که یه ادم با قد 185 جلو بشینه دیگه هیچ ادمی نمیتونه پشت سرش بشینه عملا غیر قابل استفاده میشه صندلیای عقبش
Mohsen. G
۱۲ تیر ۱۳۹۹یه مقدار صدای موتور تو دورهای بالا زیاده ولی از هر مدل خودروی ایرانی ساکت تره… ذات گیربکس cvt باعث میشه که واسه شتاب گیری همواره دور موتور بالا میره که البته این مدل گیربکس ها قلق داره که بعد از یه مدت بهش آشنا میشید… این مشکل رو با تیانا و میتسوبیشی asx داشتم و با اینکه باعث کاهش مصرف سوخت و شتابگیری بهتر تو سرعتهای بالا میشه ولی کلا اعصاب خرد کنه… مشکل ام وی ام x33s علاوه بر گیربکس، نداشتن سامانه کنترل پایداری است.. حالا تو این مدل این مشکلات رفع شده و گرم کن صندلی هم بهش اضافه شده و با افزایش قیمت 30 میلیونی نسبت به مدل قبلی ارزش خرید داره… متاسفانه با وضعیت اقتصادی و سیاسی موجود امید بهبود اوضاع در کوتاه مدت دیده نمیشه… بنابراین کسانی که نهایت هزینه ای که واسه خودرو میخوان بکنن حدود 300 میلیونه خرید این ماشین به صرفه است… قیمت دلاری یا به یوآن رو اگه با استپ وی و امثال اون مقایسه کنید متوجه قیمت ریالی مناسب این خودرو خواهید شد. انتقاد کردن بدون در نظر گرفتن شرایط مصرف کننده ایرانی فایده ای نداره و شاید باعث گمراهی افراد بشه، البته واقعیت اینه کسایی که این پول رو واسه خرید خودرو دارند اکثرا اطلاعات لازم رو هم دارند و به این انتقاد های احساسی توجهی نمیکنند.
ارین
۱۲ تیر ۱۳۹۹بنده تو کار خرید و فروش ماشینم x33 رو هم برج 3 و 4 سال 98 داشتم و مدل 20 هزار کارکرد داشتم که تسمه تایم پاره کرد و شرکت ماشین بر فرستاد بردنش و حدود یه هفته نمایندگی بودش واس اون تعمیر که کار 2 روز بود کلن بعد مشکل جعبه فرمان داشت که لق میزد تو نمایندگی های سنندج و کرمانشاه و همدانم کار تعمیرش رو انجام نمیدادن و هزار دلیل دیگه باعث شد بفروشمش مدل اسپرت هم بود شتاب انچانی هم نداشت در حد پژو و امثالهم بود واس ما که یه خانواده هیکلی هستیم کلن اتاق کوچیکی داشت بعد فروش اونم موهاوی رو داشتم که اون رو کلن تو بنگاه انداخته بودم زیاد دستی بهش نزدم الانم سانتافه 2011 در کل ماشینای چینی فقط برند بی وای دی رو میپسندم که اونم قیمت بالایی رو دارن داخل ایران واس به نظرم تو رنج 300 تا 400 تومن سانتافه مدل 2008 مناسب ترین چیزه حتی مدل دور رنگ هم باشه بازم بهتر از ماشینای این مدلی هستش
Mohsen. G
۱۲ تیر ۱۳۹۹به هر حال شما نمایشگاه دار هستید و تو کار خرید و فروش ماشین، مدیران خودرو هم جوری با مشتری تا میکنه که فرصت استفاده به دلال ها رو نمیده و اونا هم دل خوشی از این کمپانی ندارند… تو فضای مجازی این خودرو ها طرفدار ندارند ولی میزان فروش خودرو هاش وضعیت رو تو واقعیت نشون میده
ساکو
۱۲ تیر ۱۳۹۹300 میلیون به صرفه هست؟
این میشه حدودا درامد صد ماهه یه ایرانی
تو کشورای دیگه با درامد 100 ماه چی میخرن ؟
ارین
۱۳ تیر ۱۳۹۹من ماشین رو کارکرده خریدم ولی دوست عزیز مدیران خودرو تنها دلیل فروش خوبش طرح های اقساطیشه مثلا ماشینی مثل تیگو 5 مگه اینکه یکی پولش اضافه باشه بره بخره x33 هم همینطوره به نظرم وقتشه که پلتفرم این ماشینش و عوض کنه برند چری ماشینای خوبی مثل اریزو 6 و تیگو 7 داره و میتونه این ماشینش رو هم خوب کنه فقط باید از پایه عوض بشه چون این فک کنم 4 مین فیس لیفتی هست که براش بیرون میدن و کم کم وقت عوض کردن پلتفرمه
Mahdi
۱۲ تیر ۱۳۹۹نه ظاهر درست حسابی داره نه موتور گیربکس هم معلومه چیه اونوقت325 میلیون این لگن
حسین
۱۲ تیر ۱۳۹۹لندکروز ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۶ لو اپشن وارد کردن با ۲۸۰ میلیون!
در حد صفر!
البته شخصی وارد نشده و استفاده شخصی نداره .
MehdiTurbo
۱۲ تیر ۱۳۹۹وقتی برای فروش ایران خودرو یک میلیون ثبت نام میکنند وقتی تا ماشین خوب میبینند خط میندازند وقتی بدون عقل فقط صف میبندند وقتی عقده های نداشته اشونو با تخریب مالی یا لفظی کسی که داره خالی میکنند وقتی اشغال راحت از ماشین میندازند بیرون وقتی ساحلامون پر اشغال وقتی هواپیمامونو از عمد میزنند سال دیگه کسی یادش نمیاد وقتی کتابی خونده نمیشه وقتی پدر دخترش سر میبره فرداش راست راست تو خیابان راه میره که حق قانونیش بوده و ککمون نمیگزه وقتی پدر مادرا اینند لیاقتمون بدتر از ایناست هنوز جا داره ظالم خودمونیم نه کس دیگه اونا سودشون تو ظلم ما که عقل نداریم و نمیخونیم و نمیفهمیم بیشتر ظالمیم.
Irani
۱۲ تیر ۱۳۹۹علت گرونی این ماشین دو چیزه:
1- کاهش ارزش پول ملی ، به نحوی که با قیمت الان دلار، قیمت این ماشین 16000 دلار میشه.
2- دو برابر بودن قیمت خودروهای وارداتی در ایران نسبت به قیمت جهانی
البته قیمت جهانی این خودرو 12000 دلار است که تو ایران داره یک و نیم برابر فروخته میشه.
قیمت منصفانه این ماشین، 250 میلیون تومان است که باز نسبت به درآمدها در ایران، مبلغ زیادی است.
ببینید به کجا رسیدیم! ???
ارشیاsvj
۱۲ تیر ۱۳۹۹یه زمانی دلار ۱۰۰۰ تومن بود با ۳۲۵ میلیون میشد گالاردو بخری بعدش شد جنسیس بعدش gt86 حالا هم که ام وی ام x33s!!!?♂️?♂️
korean car
۱۲ تیر ۱۳۹۹من پس واسه چی میخواستم برم کره جنوبی یه چی میدونستم دوستان کیا پایه هستن بریم کره جنوبی فقط نمیدونم چه جوری بریم ما ایرانی ها رو هیچ جا را نمیدن
کوشا
۱۲ تیر ۱۳۹۹ماشین حداقل ها. تمام چیزی که می خوایم رو داره. مصرف کم.ظاهر خوب. جادار. ولی در حداقل نمونه ی استاندارد. هیچکس دوسش نداره و هیچ دلیلی هم برا دوست داشتنش نیست. در یک کشور با شرایط معقول و منطقی می تونین با سه هزار دلار بیشتر یه گلف بخرین. همه ی مزایای این ماشینو در سطح چند لول بالا تر داره. چین باید خوشحال باشه که کسی حاضره این آشغال رو بخره. و مطمئنم حتی یک نفر از یک میلیارد نفر جمعیت چین حاضر نیست این ماشینو سوار شه. شاید مجبور بشن تو یه روز بارونی پیاده سر کار برن و خیس بشن یا حتی دیر به مصاحبه ی شغلی برسن ولی این دلیل محکمی نیست که یه x33 رو بخرن! یه نمونه ی دانشگاهی تولید کردن که پایه ساز پیشرفتشون بشه بعد دیدن تو یه کشوری حاضرن درآمد ده سالشون رو بدن تا اینو بخرن. همینقدر تباه.
رامین
۱۲ تیر ۱۳۹۹یه زمانی با این پول میشد یه سری 4 خرید. تازه می گفتن گرونه :))
ساکو
۱۲ تیر ۱۳۹۹حالا که هموطنانمون عین خیالشون نیست کاش چین بیشتر هوا مستعمره هاشو داشت
سمیر
۱۵ اسفند ۱۳۹۹باور کنید یه چرخش میارزه به این دنا پلاس و ماشین ایرانی ها من یه ایکس ۳۳ دارم یه دنا توربو ، برای دنا هرروز تو ایران خودرو هستم ، خسته شدم اینقدر تو نوبت نمایندگی هاست