در بازارهای استرالیا و آسیای شرقی، ایسوزوی D-Max را باید یکی از معتبرترین خودروهای این کلاس قلمداد کرد. اما شاید برای مشتریان اروپایی، نیاز به جذابیتهای بیشتری باشد. در بریتانیا، نسخه ویژه ای از D-Max ارائه شده که شامل طراحی ارتقا یافته و لوازم جانبی است.
در ظاهر خودرو، چرخهای ۱۸ اینچی آلیاژی با رنگ مات، نشان BLADE، جلوپنجره مشبک، پنجره های رنگی، باربند سقفی و میله های فضای بار و دو رنگ سیاه یا سفید برای بدنه را می توان نام برد. در داخل کابین، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلیهای چرمی با گرم شونده داخلی، سیستم رادیوی دیجیتال، سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی و یکپارچه با دوربین دید عقب، به صورت استاندارد در نظر گرفته شده اند. قدرت وانت بار D-Max Blade از یک موتور ۲.۵ لیتری توربودیزل ۱۶۱ اسبی و ۴۰۰ نیوتن متری تامین می شود. گیربکس نیز می تواند شش سرعته دستی یا پنج سرعته خودکار انتخاب شود.۱۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مهدی
۲۳ اسفند ۱۳۹۲دورود
از داخلش مخصوصا نمایشگر (سرعت سنج و ….. ) لذت بردم
داشبورد و تجهیزاتش هم خیلی خوبه
مختصر و مفید و بهینه با دسترسی آسان
جالبه
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Kurosh
۲۳ اسفند ۱۳۹۲خیلی خوش تیپه…
بهرام
۲۴ اسفند ۱۳۹۲خدا لعنتت کنه ایرانخودرو میبینی چطوری دل ادمو میسوزونی میمیری ی دونه از اینا درست کنی سایپا که هیچ برنامه ساخت مینی بوس واتوبوس پرایدرو دارن وانتش که موفق بود
ali agha
۲۳ اسفند ۱۳۹۲موتورش باید یکم قوی تر بود
meysam
۲۳ اسفند ۱۳۹۲جلوش یه سامورایی تمام عیاره. داخلش هم خیلی خوبه. کامیونتهای ایسوزو که توسط بهمن دیزل تولید میشه که خیلی خوبن هر کس داره واقعا راضیه فقط کاشکی گروه بهمن ای رو هم تولیدش کنه و جای کاپرا و آشغالای چینی رو بگیره.
مجید
۲۳ اسفند ۱۳۹۲حالا همه دارن از تویاتا هایلوکس کپی برداری می کنند .
رضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۲کاش مدل پایه ش با قیمت مناسب وارد ایران میشد بجای آشغالای چینی
REZA
۲۶ بهمن ۱۳۹۳کاش
زیگما
۲۳ اسفند ۱۳۹۲من عاشق این باربند سقفی ها هستم.یه پیکاپ ارزون میخری، در حالی که میتونی اونو شبیه اس یو وی گران قیمت بکنی! وی باز همون کاربری رو برات داره.
یه زمانی انجام این عمل در دهه 80 و 90 میلادی و اوایل قرت بیست و یکم در امریکای شمالی زیاد شده بود…..
در مورد این خودرو هم باید بگم موتور 2.5 دیزل هایلوکس از این مصرف بهتره ولی قدرتش خدود 20 اسب بخار کم تر از اینه. با این حال برای بازار اروپا معیار اول بین قدرت و مصرف، مصرف هست.
طراحی داخلشو بشتر از هایلوکس می پسندم.خیلی شیکه.
بر عکس هایلوکس که داخلش مثل تراکتور های فوردِ دهه 40 هست!!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۲زیگما 1000000 بار بهت گفتم اسب بخار واسه یه پیکاپ مهم نیست ، گشتاورش مهمه
hero
۲۳ اسفند ۱۳۹۲خیلی عالیه
ای کاش بیاد ایران
saied
۲۳ اسفند ۱۳۹۲خیلی عالیه :) فکر کن تو ایران راننده های نیسان بشینن پشت این ماشین :)
REZA
۲۶ بهمن ۱۳۹۳فکر نمی کردن ایسوزو چنین چیز هایی هم بسازه
عالیه
طراحیش هم واقعا خوبه
صفا
۲۴ مرداد ۱۳۹۵در یک کلام عاشقتم