ایسوزو بهتازگی پیکاپ D-Max خود را برای سال ۲۰۱۷ مورد فیسلیفت و بهروزرسانی جزئی قرار داده است. در بخش بیرونی، قسمت جلویی خودرو با استفاده از چراغهای LED بهبود یافته است و درِ قسمت بار نیز تغییراتی را تجربه نموده است درحالیکه یک اسپویلر هم به روی سقف اضافه شده است.
در داخل صفحهنمایش مرکزی پیکاپ بروز شده و از فونت واضحتری برخوردار شده است. همچنین در تمامی تیپها بهجز تیپ پایۀ Utility، به قسمت پایینی داشبورد و همینطور کنسول وسط عقب هم پورتهای USB اضافه شده است. مدلهای Eiger و Yukon دارای صندلیهای پارچهای با دوخت برجسته هستند درحالیکه تیپ Utah به صندلیهای چرمی مجهز است. بالاترین تیپ هم که Blade نام دارد، از تریم چرمی پریمیوم ارتقاءیافته با دوخت برجستهٔ نارنجی استفاده میکند.
اما غیر از اینها، در تمامی تیپهای پریمیوم، زیر آرنجیهای جانبی و مرکزی جلو سطح نرمی داشته و مدلهای دو کابین و کشیده به صندلیهای انعطافپذیر مجهز هستند که با تقسیم ۶۰/۴۰ قابلیت تا شدن دارند؛ اما ایسوزو به ارتقاء تکنولوژی D-Max هم توجه داشته است بهگونهای که ویژگیهای اتصالی آنرا افزایش داده و بسته بر هر تیپ آنرا مجهز به ویژگیهایی چون اندروید اتو گوگل و کارپلی اپل، ناوبری، رادیو دیجیتال، باربند، صندلیهای چرمی جلو با گرمکن، سنسور پارک عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک کرده است. در تیپ بالا ردهٔ Blade اما شیشههای رنگی، صفحهنمایش ۹ اینچی چندمنظوره، قفل درِ عقب توسط ریموت، لامپ زیر آینههای جانبی، سنسور پارک جلو و باربند اسپرت قسمت بار به لیست تجهیزات اضافه میشوند.
در بخش قوای محرکه نیز ایسوزو برای D-Max یک پیشرانهٔ ۱.۹ لیتری توربودیزل جدید را ارائه کرده است که ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی این موتور توسط یک گیربکس ۶ سرعتهٔ دستی یا یک نمونهٔ اتوماتیک انتقال پیدا میکند که هردوی این گیربکسها نیز جدید هستند.
ایسوزو اعلام کرده است که قیمت پیکاپ D-Max مدل ۲۰۱۷ در انگلستان از ۱۵,۷۴۹ پوند برای تیپ پایهٔ Utility آغاز میشود که دارای تجهیزاتی چون چراغهای روشنایی در روز LED، تهویه مطبوع، پنجرههای برقی، اتصال بلوتوث، سیستم کمک به شروع حرکت در سراشیبیها و سیستم کمک به پایین آمدن از شیبها است.
حسین
۱۹ فروردین ۱۳۹۶امیدوارم گروه بهمن بیاره اینو!
فقط کنار نسخه دیزلی ، نسخه بنزینی رو در دو تیپ فول و نیمه فول هم بیاره!
Sajjad
۱۹ فروردین ۱۳۹۶چه فایده وقتی یکی از همرده هاش یعنی تویوتا هایلوکس 240 تومن قیمت خورده این زیره 180 نمیاد . اونم با تولید گروه بهمن که مزدا 3 سال 2012 رو 120 میده ? .
من چند تا ازش تو منطقه آزاد دیدم خیلی با ابهته و بنظر خیلی سرسخت میاد
بهنام طیبی
۱۹ فروردین ۱۳۹۶افرین سجاد
محمدرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۶من نمیدونم اینقدر واسه این ماشینا زحمت میکشن خیلی هم این ماشین عالی شده و جذاب هست ولی این چه فرمونیه اصلا ادم میمونه چی بگه!!من میدونم رو پیکاب ها فرمان اسپورتی نمیذارن ولی اینم دیگه راهش نیست که!
Sardar
۱۹ فروردین ۱۳۹۶بهترین پیکاب برای بازار ایران اگه با قیمت حدود 90 باشە اما نمیشه متاسفانه
lancer evo
۱۹ فروردین ۱۳۹۶درود
از خوبای کلاس خودشه و از ماشینایی مث هایلوکس سرتره ولی بازم بهترین ماشین تو این کلاس فورد رنجره ک متاسفانه هم وارد نمیشه ولی میشه ب میتسو ال 200 هم ی نگاهی داشت خبر هایی هست ک ارین موتور میخواد بیارتش
بهرام
۲۰ فروردین ۱۳۹۶خیلی راه داره تا بیاد با امثال هایلوکس رقابت کنه ولی بازم بد نیست پیشرفت خوبی داره قابل تحسینه …..
ایول ایسوزو
ME84
۲۰ فروردین ۱۳۹۶.
پنجشنبه تو فلکه دوم شهران دو تا ماشین تصادف کرده بودند. ماشین راهنمایی رانندگی از همین وانت ایسوزو بود و معلوم بود صفره. ولی فکر کنم نسل قبلیش بود یه کم قیافش قدیمی تر بود. اما خیلی با ابهت بود.