نسخهٔ فیسلیفت نسل سوم پیکاپ ایسوزو D-Max با بهروزرسانیهای ظاهری و ارتقاء تکنولوژیهای داخلی ابتدا در تایلند و سپس در دیگر بازارها عرضه خواهد شد.
ایسوزو نسخهٔ فیسلیفت پیکاپ D-Max را با بهروزرسانیهای ظاهری و تکنولوژیهای داخلی بیشتر در تایلند معرفی کرده است. نسل کنونی یا سوم D-Max چهار سال پیش در اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی شد و حالا برای رقابت بهتر با فورد رنجر و تویوتا هایلوکس، بهروزرسانی میاندورهای خود را تجربه کرده است. تغییرات ظاهری این پیکاپ ژاپنی بیشتر روی قسمت جلو با جلوپنجرهٔ جدید سهبعدی، چراغهای جدید و بازطراحی ورودیهای هوای سپر متمرکز است.
بااینحال، در عقب پیکاپ هم شاهد درب پشتی جدید با اسپویلر یکپارچه و گرافیک جدید چراغها هستیم. تیپ پرچمدار V-Cross این پیکاپ نیز با روکشهای پلاستیکی در اطراف جلوپنجره، صفحه محافظ آلومینیومی مانند، فلاپهای گلگیر پلاستیکی، رینگهای ۱۸ اینچی مشکی و قطعات اضافی دیگر، آفرودیترین عضو خانوادهٔ D-Max محسوب میشود.
در داخل، داشبورد آشنا به نظر میرسد اما حالا تریمهای جدیدی برای آن ارائه شده و تکنولوژیهای داخلی هم ارتقاء پیدا کردهاند. برای نمایشگر ۹ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی D-Max دکمههای میانبر لمسی جدید و کنترلهای فیزیکی تنظیم صدا در نظر گرفته شده و مقابل راننده هم یک صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی جای گرفته است. ایسوزو همچنین پورتهای USB-C برای سرنشینان جلو و عقب و سوئیچ جدید با قابلیت استارت از راه دور را هم در فیسلیفت D-Max ارائه کرده است.
پیشرانهها اما تغییری را تجربه نکردهاند و D-Max همچنان با همان دو موتور چهار سیلندر توربودیزل قبلی ارائه میشود. موتور پایه یک واحد ۱.۹ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است درحالیکه موتور قویتر ۳ لیتری، ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی موتورها هم از طریق گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب یا هر چهارچرخ منتقل میشود.
هرچند موتورهای D-Max بدون تغییر باقیماندهاند اما به لطف بهبود سیستمهای الکترونیکی، عملکرد رانندگی ۴×۴ پیکاپ بهتر شده است. بهعنوانمثال، حالا کنترل کشش تا زمانی که قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب فعال شود، به فعالیت خود ادامه میدهد درحالیکه یک حالت رانندگی جدید بنام مسیر ناهموار هم با کنترل ترمز و دور موتور به راننده در راندگیهای سختتر آفرودی کمک خواهد کرد. علاوه بر این، ایمنی D-Max هم با دوربین جدیدی مجهز به گرمکن برای هوای سرد و سیستمهای بیشتر مثل کروز کنترل تطبیقی در نمونههای گیربکس دستی ارتقاء پیدا کرده است.
فروش D-Max مدل ۲۰۲۲ هماکنون در تایلند آغاز شده و بهتدریج در دیگر بازارها هم ارائه خواهد شد. قیمت این پیکاپ ژاپنی از ۵۴۰ هزار بات معادل ۱۴,۵۵۰ دلار برای مدل تک کابین دیفرانسیل عقب پایه آغاز شده و به ۱.۲ میلیون بات معادل ۳۳,۹۰۰ دلار در مدل پرچمدار دو کابین دو دیفرانسیل V-Cross میرسد. D-Max هماکنون در بیش از ۱۰۰ کشور در آسیا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای مرکزی، امریکای جنوبی و اقیانوسیه عرضه میشود اما تایلند همچنان بزرگترین بازار آن محسوب میشود بهگونهای که ۱۸۰ هزار دستگاه از فروش جهانی ۳۴۰ هزار دستگاهی D-Max در سال ۲۰۲۲ فقط در این کشور بوده است.
در جریان معرفی فیسلیفت D-Max در بانکوک، رئیس و مدیر اجرایی ایسوزو همچنین از برنامهٔ این شرکت برای ساخت یک پیکاپ تمام الکتریکی هم خبر داد. این وانت در تایلند تولید خواهد شد اما ابتدا در اروپا عرضه میشود. فعلاً اطلاعات بیشتری در مورد پیکاپ الکتریکی ایسوزو منتشر نشده است.
amir
۱۹ مهر ۱۴۰۲پدال امروز خوابه ها
یه دوتا پست باحال کار کنید
LOVE JOMHORI ESLAMI😍🥰
۱۹ مهر ۱۴۰۲سلام اسم این ماشین چیه؟
new reventon
۱۹ مهر ۱۴۰۲دمت گرم عشقی
۱۹ مهر ۱۴۰۲اسمش اینه 👈*** 👉این فهمیدی ؟
MehdiTurbo
۲۰ مهر ۱۴۰۲اسم کاربریت به سوالت میاد دقیقا همه افراد با این اسم کاربری همینن متاسفانه کمم نیسین
مازیار
۱۹ مهر ۱۴۰۲ایسوز تو وانت و کامیونت عالیه
از قابلیت های آفرود نمونه های معدودی که چند سال قبل وارد شدن اطلاع دارم واقعا تحسین برانگیزه
مانی
۱۹ مهر ۱۴۰۲ایسوزو به نظرم یکی از بهترین سازندگان پیکاپ و کامیونت های با دوام و جان سخت و آفرودر در دنیا هست و جای آن در بازار ایران خیلی خالی هست.به نظر من چند تا مدل از پیکاپ هست که باید واردات آن باید به طور انبوه برای تمام مصرف کنندگان داخلی یا لااقل آنهایی که کارت بازرگانی دارند آزاد بشه 1) تویوتا هایلوکس 2) ایسوزو D-MAX و 3) میتسوبیشی L200 …این سه پیکاپ هم تا حدی ماشین سواری هستند و هم تجاری و هم می توانند حداقل 25 سال در آب و هوای گرم و شرجی ایران به مشتری سرویس بدهند.
m.h
۲۰ مهر ۱۴۰۲همون یه دی مکس برای کل ایران و تمام شرایط آب هوایی کافیه
چه مدل وانت ش و چه مدلی که تراک هستش
مدل وانتش خیلی خوبه فکر کنید به جای این زامیاد و وانت کارا وارد بشه
قیمتشم نسبت به میسوبیشی و تویوتا و نیسان ارزون تره
Safa
۱۹ مهر ۱۴۰۲قیمت پایه تک کابین ۱۴,۵۵۰ دلار..!!!
تقریبا معادل پادرا پلاس تو ایران..
این کجا و آن کجا .. تفاوت ره از کجاست تا به کجا؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۲۰ مهر ۱۴۰۲پادرا از سرمان هم زیادیه !
دنبال چه میگردید در این غارِ عجیب ؟ !
سالهاست مُردهایم جز کسانی که ثروتمندند در این کشور یا املاکدار هستند و بقیه زنده بودن یا نبودنشون فرقی نداره و فقط اومدیم تا کارگر اون عده معدود ثروتمند باشیم که کارش جز اجاره گرفتن و حال کردن و به ریشِ شرایط خندیدن چیزی نیست !
علی
۴ آبان ۱۴۰۲تو که کار افرین بودی چی شد ؟؟!!!😏
Katze
۱۹ مهر ۱۴۰۲این ماشین از اولشم خیلی زشت بود هر چقدرم هم فیس لیفتش کنن هنوز زشته
Genius
۱۹ مهر ۱۴۰۲نظرت رو t8 و دایون v5 پیکاپ چینی بنجل مضخرف با رخ گول زنک چیه؟؟!
katze
۱۹ مهر ۱۴۰۲چه ربطی داره این ماشین توی رده خودش هم بین رقیب هاش که هایلوکس و فورد رنجر باشن واقعا ظاهر خوبی نداره
datsun
۲۰ مهر ۱۴۰۲یکی از بهترین پیکاپ های که وارد شد همون بود
new reventon
۱۹ مهر ۱۴۰۲به به
ازینا تو اوکراین اندازه هاموی کار میکشن
parhamiof
۱۹ مهر ۱۴۰۲ماشالله اون قزبیتی که تو ایران هست این شده الان؟
بابا دم ایسوزو گرم واقعا
Enzo Ferrari 2008
۱۹ مهر ۱۴۰۲چهره ماشین اصلا خوب نیست
Genius
۱۹ مهر ۱۴۰۲نه بابا ماها خودمون بعنوان یک استان از چین بزرگ جک و جونور مزگان داریم!!