ایسوزو

معرفی ایسوزو MU-X مدل 2025 با ظاهر جدید و امکانات بیشتر

شاسی‌بلند هفت‌نفرهٔ ایسوزو MU-X برای مدل ۲۰۲۵ با امکانات ایمنی بیشتر، طراحی جدید و اصلاح سیستم تعلیق مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است.

ایسوزو MU-X شاسی‌بلندی سه ردیفه است که بر اساس شاسی پیکاپ D-Max ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان جایگزین شاسی‌بلند MU-7 معرفی شد. این خودرو هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد که در سال ۲۰۲۰ برای رقابت با خودروهایی مثل میتسوبیشی پاجرو اسپرت، فورد اورست و تویوتا فورچونر به بازار آمد. حال پس از گذشت پنج سال، زمان به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای نسل دوم MU-X رسیده است. به گفتهٔ ایسوزو، این به‌روزرسانی با توجه به بازخورد رسانه‌ها و خریداران صورت گرفته است.

MU-X مدل ۲۰۲۵ با ظاهر جدید، تجهیزت بیشتر، ارتقاء سیستم‌های ایمنی و سیستم تعلیق جدیدی راهی بازار خواهد شد. در نمای بیرونی این شاسی‌بلند ژاپنی زبان طراحی جدید ایسوزو را می‌بینیم که جلوپنجرهٔ چندضلعی و چراغ‌های زاویه‌دار از ویژگی‌های آن است. در کابین خودرو هم خریداران از تریم و تزئینات جدید، نمایشگر ۴.۲ یا ۷ اینچی داخل صفحه آمپر و نمایشگر ۸ یا ۹ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، ایسوزو برای MU-X مدل ۲۰۲۵ نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ سیستم حالت زمین ناهموار، سیستم دوربین جدید نسل چهار برای سیستم‌های کمک‌راننده، کروز کنترل تطبیقی هوشمند جدید، نسخهٔ بروز شدهٔ دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار ترافیک جدید و ترمز اضطراری عقب را هم در نظر گرفته است.

در همین حال، سیستم تعلیق خودرو مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و یک نسخهٔ پرچم‌دار جدید بنام X-Terrain هم به خانوادهٔ MU-X اضافه شده است. این نسخه با ویژگی‌های اختصاصی مثل رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق، روکش چرمی هر هفت صندلی با دوخت قرمز و خاکستری، داشبورد، تریم مشکی پیانو و نقره‌ای متالیک روی داشبورد، نورپردازی داخلی قرمز، چراغ‌های مه شکن LED، نشان‌های X-Terrain و رنگ بیرونی خاکستری متالیک اختصاصی عرضه خواهد شد.

پیشرانهٔ پایهٔ ایسوزو MU-X یک نمونهٔ ۱.۹ لیتری چهار سیلندر توربودیزل است که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. تیپ‌های بالاتر از یک موتور قوی‌تر ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل با ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برند که به‌صورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب است. ایسوزو MU-X که دومین شاسی‌بلند پرفروش بازار استرالیا محسوب می‌شود، در مدل ۲۰۲۵ قیمت پایهٔ ۴۷ هزار دلار استرالیا معادل ۳۰ هزار دلار آمریکا دارد که این رقم در تیپ پرچم‌دار X-Terrain به ۴۷ هزار دلار امریکا می‌رسد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. حجت‌اله براهنی

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (82 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره! به‌نظر مدرنه اما با دقت به جزئیات قدیمی بودن خطوط طراحیش به چشم میاد. در کل جالبه.

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. ۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5610 ديدگاه)

      نمی‌خرمش حتی اگه پولشو داشته باشم چون می‌دونم زیر پوستش یه ماشین قدیمیه

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. محمد

        ۵ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (257 ديدگاه)

        آره پراید کاربراتوری و هایما خوبه

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. ۵ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (5610 ديدگاه)

          هرچی باشه از اینا بهتره تهش شماها با ماشینای مدل بالاتون تو آینه پرایدمید

      2. مهردادکمال

        ۵ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (2045 ديدگاه)

        ذات ژاپنی داره .مهم همینه

    2. Avan

      ۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (449 ديدگاه)

      البته طراحی خوبی ندارد. نامتوازن است. الان حتی طراحی چینی ها هم تناسبات را بهتر رعایت می کنند.

  2. Sina

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (840 ديدگاه)

    چرا مقاله هایی که واسه بازار خاورمیانه و آمریکاست رو ترجمه نمیکیند مقاله های مربوط به استرالیا و انگلستان هیچ ارزش علمی ندارن چونکه اصل قضیه مشخصات فنیه که هیچ ارتباطی به ما ندارن که ازشون اطلاعی داشته باشیم
    بارها دیدم خودروهای این بازرها رو جهت معرفی ترجمه کردین در صورتی که کلا متفاوت از بازار خاورمیانه ست

    موافقم 12
    مخالفم 11
  3. اوسا

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوباره مطلب کم آوردی رفتی سراغ بازار استرالیا؟؟؟ ایسوزو توربو دیزل به ما چه؟

    موافقم 4
    مخالفم 9
    1. امیر دهقان

      ۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (775 ديدگاه)

      الان مثلاً فلان شورلت یا فورد جدید که برای بازار آمریکا معرفی میشه به ما ارتباطی داره که ایسوزو نداره؟
      ما کلاً جزء دنیا نیستیم و اینطوری بخوایم فکر کنیم باید کل پدال رو باید پر کنیم از مطالب کوییک و دنا و تیگو و جک

      ضمناً همین ایسوزو قراره توسط سروش خودرو به ایران وارد بشه

      موافقم 13
  4. سالار فصل

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    با اینکه سردبیر سایت به بنده توهین کردند در گذشته ولی من نمیتونم طرف باطل بایستم و از حق دفاع نکنم،
    با اینکه روز یکشنبه در غرب سگ پر نمیزند
    ایشان برای شما مطلبی آماده کردند که بنظر من جذاب هم هست
    معرفی خودرو جدید ایسوزو‌که در ایران با اینکه کمیاب ولی پرطرفدار است
    بجای انتقاد اگر قدرشناس نیستید از مطلب به سادگی عبور کنید

    موافقم 14
    1. ۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5610 ديدگاه)

      داش من از طرفشون معذرت می‌خوام اگه به شما یه بار توهین میشه هرکی هم تو خیابون منو میبینه به من فحش میده من اصلا به هیچ جام نیست تو هم به هیچ جات نباشه

      موافقم 1
      مخالفم 1
    2. جواد عقیلی

      ۵ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (73 ديدگاه)

      دوست عزیز، من هرگز به خودم اجازه نمی دم به هیچ کدوم از کاربرها توهین کنم. اگر دیدید که کامنتی از شما منتشر نشده حتما به دلیل مشکلاتی بوده که با قوانین ما یا کشور سازگار نبوده و قصد و نیت و غرضی وجود نداشته.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  5. کاکو

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    از نظر کیفیت که خودروهای ژاپنی بی نیاز از وصف هستند ولی من از طراحی اش خیلی خوشم نیامد بیشتر شبیه طراحی های چین و سانگ یانگ ه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. KAIZEN

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (327 ديدگاه)

    30 هزار دلار آمریکا واقعا خوش قیمته
    تو طبیعت خشن استرالیا امتحانشو خوب پس داده
    واقعا ارزش خرید بالایی داره

  7. کوروش

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    معرفی خودروهایی که نه برای بازار اروپا هستن نه خاورمیانه به چه درد ما می‌خوره؟ مگه ما استرالیایی هستیم یا از اونجا ماشین میاریم که خودروهای اونجا رو بررسی می‌کنین؟

    موافقم 1
    مخالفم 2
  8. همایون

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (913 ديدگاه)

    عاشقه این ماشینم دیگه امیدوارم همین مدل با این طراحی وارد بشه و من بتونم بخرمش واقعا جذابترین گزینه تو خودروهای دیزلی اینه برام کاملا به فورچونر ترجیحش میدم موتور پرگشتاور دیزایش جون میده واسه آفرود

  9. مازیار

    ۵ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1253 ديدگاه)

    متاسفانه طراحی ناامید کننده خودروهای ژاپنی دیگه عادت شده
    البته استثنائاتی هم هست اما اغلب ضعیف و فاقد هیجان و جذابیت هستن

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا