اگر فرصت خرید یکی از کمیابترین محصولات تاریخ ایسوزو یعنی Vehicross را از دست دادهاید هماکنون میتوانید نگاهی به کانسپت جدید این خودروساز ژاپنی بیندازید. این محصول مفهومی به سادگی کانسپت X خوانده میشود و دارای دو نسخه است که یکی از نوع پیکاپی مرسوم و دیگری نیز شاسیبلند میباشد.
اولین مدل دارای پلتفرمی مشترک با پیکاپ D-Max بوده و بهطور قابلتوجهی متفاوت شده به گونهای که دارای ارتفاع ۳۷۰ میلیمتری از سطح زمین است. زوایای حمله و فرار این خودرو ۳۸.۵ و ۴۹.۷ درجه است. این پیکاپ مفهومی دارای سیستم تعلیق مستقل در جلو و چند اتصالی در عقب بوده و از لاستیکهای ۳۸ اینچی تویو اوپن کانتری آفرود سود میبرد. اکثر قطعات بدنه شامل گلگیرها، کاپوت و وینچ های جلو و عقب ۴.۵ تنی بهصورت سفارشی تولید شدهاند. نیروبخش این پیکاپ مفهومی پیشرانه ۴ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل است که دارای یک دیفیوزر ذرات دیزل بوده و با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین همکاری میکند.
اما مدل کانسپت X MU-X بر پایه شاسیبلند لوکس و هفتنفره MU-X بنا شده است. شایان ذکر است آن شاسیبلند یاد شده در استرالیا فروخته شده و با فورد اندوور، تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپورت رقابت میکند. کانسپت شاسیبلند ایسوزو از همان پیشرانه و سیستم تعلیق نسخه پیکاپ استفاده کرده و اساساً مشابه مدل پیکاپ است اما دارای بدنه و کابین متفاوتی میباشد.
قدرت توقف این خودرو نیز توسط ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب ایجاد میشود و همچنین شاهد دیسکهای ۳۹۰ و ۳۵۵ میلیمتری در جلو و عقب هستیم. تنها تفاوت بین این دو کانسپت از نظر تواناییهای آفرود به زاویه حمله مربوط میشود که در شاسیبلند کانسپت برابر با ۳۷.۳ درجه میباشد.
ایسوزو حرفی درباره برنامههای خود برای تولید این کانسپت ها نزده است اما واضح است که این دو خودرو به خاطر نمایش تواناییهای مهندسی شرکت ساخته شدهاند.
ایمان
۲ شهریور ۱۳۹۷زاویه حمله و فرار فوق العاده ای داره جون میده برای آفرودهای سخت مطمئناً کم نمیاره تو هیچ مسیری
TRX (تایماز)
۲ شهریور ۱۳۹۷من به عنوان یکی از اعضا که به شدت به پیکاپ ها علاقه دارم همیشه D MX و MUX رو تحسین میکردم به نظرم شرکت ایسوزو پتانسیل داشتن یه برند جانبی برای لوکس کزدن محصولاتش رو داره و با کمی تغییر و افزودن آپشتن های لوکس این دو خودرو به یک رقیب خیلی جدی برای فورچونر و هایلوکس تبدیل میشه.
احسان
۲ شهریور ۱۳۹۷دو ماه پیش یه سری گردشگر با خودرو اومده بودن کرج از اروپا بودن
ماشینشون همه مگانای قدیمی پژو قدیمی. قبلانم یه گردشگر اومده بود پژو اخوندی داشتش
وابسته به پول زیاد نباشین. فکر نکنین چون پول یه ماشین خفن و خوب ندارین پس نباید تفریح کنین نباید برین
طرف با پارس مسکو رفته بود
خودم میشناسم با لوگان چندبار رفته خارج کشور. کردستان عراق رفته ترکیه رفته تا خود گرجستانم رفته
طرف بیکاره ها همه دار و ندارش یه لوگانه که اژانس محل کار میکنه و با پدرش هنوز زندگی میکنه
شمام اگه قصدتون رفتن با ماشین به خارجه اگه پول داری یه ماشین خوب مثل سوزوکی ویتارا میخری و میری اگه نداری با همین لوگانم میتونی بری
علی
۳ شهریور ۱۳۹۷یعنی به نظر شما لوگان یا همون ال90 ارزونه!!!!؟بابا پولدار