به نظر میرسد که این روزها برگزاری مسابقات طنابکشی بین پیکاپ های گوناگون کاملاً همهگیر شده و اگرچه این مسابقات را به سختی میتوان در دسته مسابقات رسمی قرار داد اما دستاندرکاران مجلهی CarWow تصمیم گرفتهاند به روش خود این مسابقه را برگزار کنند. خب پس طنابکشی تسلا و فورد را فراموش کرده و جنگ مرسدس X کلاس با دو نمونه از رقبای سرسخت ژاپنی یعنی تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس را تماشا کنید. فرضیه مدنظر بسیار ساده است: کدام خودرو میتواند خودروی دیگر را به سمت دیگر مخروط بکشد. البته ما نتیجه نهایی را اعلام نمیکنیم اما باید آماده تماشای بکسواد زیاد لاستیکها باشید.
اما تویوتا هایلوکس چه؟ این پیکاپ مشهور ژاپنی در اواخر ویدئو ظاهر شده و متأسفانه فاقد قلاب یدک کشی بوده است. طبیعتاً برگزارکنندگان مسابقه باید راهی برای انجام مسابقه طنابکشی هایلوکس پیدا کنند و بنابراین از قلاب یدک کشی جلوی خودرو استفاده کردهاند! بله یکی از پیکاپ ها باید بهصورت فیس تو فیس با دیگری روبرو شود که البته خیلی هم روش ایمنی نیست. بههرحال زیر کاپوت هایلوکس هم پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربودیزلی با قدرت ۱۵۰ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری جا خوش کرده است. به خاطر وجود تفاوت قدرت بین این سه پیکاپ تصمیم گرفته شده تا X کلاس به جنگ دو پیکاپ ژاپنی برود. برای فهم اینکه چه خودرویی برنده نهایی است حتماً این ویدئو را تماشا کنید.
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۱۱ آذر ۱۳۹۸رقابت جالبی بود!!!
درگ هاروهم بزارید. ممنون!!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸خداوکیلی کُجاش جذابه
فقط جنبه فان داره که اون هم دیگه از بَسکه شورشو در آوردن ، بیمعنی شده و جذابیتش ریخته .
فکر کنید سوزوگی جیمنی را با بنز G ، خب مسخرس دیگه !!!
Elmiraj
۱۱ آذر ۱۳۹۸این کارها برای Carwow قبل از فان جنبه افزایش فالوور داره….هم اکنون ۳/۰۷ میلیون subscribe در یوتیوب داره که نصف امثال موتورترند و تخت گاز هست…!!!!!
.
جز درگ بقیه کاراش پوچه…
doubt
۱۲ آذر ۱۳۹۸دقیقا. این اواخرم فالوئراش خیلی سریع رشد کرد. من اشنا شدم باهاش دو میلیون نبود هنوز. از همون موقع بیشتر از یک میلیون اضافه شده فالوئراش ولی مثلا doug یا shme و بقیه خیلی فرقی نکردن
مهدی ۹۱۱
۱۱ آذر ۱۳۹۸کاش طناب کشی جی کلاس بنتایگا و کاین رو میزاشتن
FLANKER
۱۱ آذر ۱۳۹۸تویوتا با دنده عقب بنزو کشید !!!!!
عجیب بود !
" Swedish Arrogant Tiger"
۱۱ آذر ۱۳۹۸اول اینکه مگه دنده عقب چشه؟اتفاقا میتونه از جلو بهتر عمل کنه.
دوم اینکه معمولا تو طناب کشی کسی که بتونه اول بکشه تا اخر میکشه حالا
تو شروع حرکت ایسوزو و هایلوکس با هم اکس کلاس رو کشیدن و ایسوزو
وقتی خلاص کرد که بنز فقط داشت هرز میزد و با توجه به اینکه سطح چمن
بود اکس کلاس عملا ترکشن نداشت .
MAHDI
۱۱ آذر ۱۳۹۸مرسدس هم ناچار شد 10 هزار نفر از نیروهای خودش رو اخراج کنه!!!!
net
۱۱ آذر ۱۳۹۸بجای وانت ایسوزو اگر فورد رنجر شرکت میکرد بهتر بود
داود
۱۱ آذر ۱۳۹۸خوب معلومه بنز ۱۲ سیلندر هم بیاد در مقابل ماشینهای ژاپنی و امریکایی حرفی برای گفتن نداره
آلمان شتاب و هندلینگ ژاپن هم استاد قدرت و کیفیت
مانی
۱۳ آذر ۱۳۹۸الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر
Kiarash
۲۳ آبان ۱۴۰۰اینقدر حرفت بچگانه س که هیچ پاسخی جز متاسفم برات ندارم .
meysam
۱۱ آذر ۱۳۹۸یکی از دلایلی که به تویوتا میگن سالار همینه
امیر
۱۱ آذر ۱۳۹۸بله!!!
انتلاف قدرت زیاد و ادعای زیاد و در اخر نتیجه بی شرمانه
فروش کمش بی دلیل نبوده…!!
مانی
۱۳ آذر ۱۳۹۸دوباره
الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر