جک - jac

قیمت و شرایط فروش کرمان موتور KMC EJ7 برقی؛ ۱/۷ میلیارد تومان!

سدان الکتریکی کرمان موتور با نام  KMC J7 با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه نیز عرضه می‌شود. برخلاف انتظار نسخه‌ی پلاس این خودرو چندان ارزان نیست و یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

جک کرمان موتور J7 برقی نمای اصلی

خرید خودروهای برقی با وجود بنزین ارزان‌قیمت در ایران، توجیه اقتصادی ندارد. از سویی دیگر، کیفیت هوا در کلان‌شهرهای کشورمان اسفناک است و مدل‌های الکتریکی می‌توانند راه‌گشای این معضل باشند؛ اما تعرفه گمرکی و مالیات برای این نوع از خودروها، صفر نیست. حالا برای کی ام سی EJ7 پلاس هم قیمتی اعلام شده که غالب مردم ایران، را ناامید می‌کند.

در چین برای J7 برقی، قیمت ۲۰ هزار دلاری وجود دارد که با احتساب دلار دولتی برای شرکت‌های مونتاژکار، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. ظاهرا برای اضافه‌پرداخت‌های اجباری، ۴۰۰ میلیون تومان به خریدار، تحمیل و رفم نهایی با ۲۵ میلیون تومان تخفیف، یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط فروش نقد و اقساط کی ام سی EJ7 پلاس برقی

نوع فروش جزئیات
روش فروش نقدی و اقساطی
مدت زمان فروش ۱۵ بهمن تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۳
قیمت فروش نقدی ۱ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان با تخفیف ۲۵ میلیون تومانی
پیش پرداخت فروش اقساطی ۱ میلیارد تومان
مدت اقساط ۱۲ ماهه یا ۲۴ ماهه
مبلغ هر قسط (۱۲ ماهه) ۱۸۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان
مبلغ هر قسط (۲۴ ماهه) ۹۹ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان
تعداد چک ها ۱۲ فقره برای ۱۲ ماهه، ۸ فقره برای ۲۴ ماهه
امتیاز ویژه کارت شارژ ۵ میلیون تومانی برای هر خرید
سرویس دوره ای سرویس رایگان ۵۰ هزار کیلومتر و ۱۰۰ هزار کیلومتر
تحویل خودرو ۳۰ روز کاری پس از ثبت سفارش
جریمه تأخیر ۲.۵ درصد از قیمت خودرو در صورت تأخیر در تحویل
رنگ‌های موجود سفید، مشکی متالیک، خاکستری

 

به جای موتور بنزینی ۱/۵ لیتر توربو در j7 بنزینی که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد، یک موتور برقی زیر کاپوت kmc Ej7 برقی نصب شده است. سدان برقی جک، قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر ارایه می‌دهد تا برتری واضح با j7 بنزینی داشته باشد.

جک کرمان موتور J7 برقی نمای عقب

جک KMC J7 برقی در زمان ۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت دارد. این خودرو، صرفا دیفرانسیل جلو است و همراه گیربکس تک حالته ارایه می‌شود. سدان برقی جک، ظرفیت باتری ۵۰/۱ کیلووات ساعت دارد و با شارژ کامل، ۴۰۰ کیلومتر می‌پیماید.

جک کرمان موتور J7 برقی نمای داخلی

حتی با ایستگاه‌های شارژ DC که در ایران بسیار کمیاب هستند، حدود ۴۵ دقیقه زمان لازم است تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌های جک J7 EV تکمیل شود. طبیعتا شارژ این خودرو از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد با برق خانگی، ۸ تا ۹ ساعت زمان می‌برد.

براساس کاتالوگ رسمی منتشر شده توسط کرمان موتور، امکانات و مشخصات ذیل برای kmc Ej7 ارایه می‌شوند:

مشخصات جزئیات
پلتفرم مشترک با نسخه بنزینی
طول ۴۷۷۰ میلی‌متر
عرض ۱۸۲۰ میلی‌متر
ارتفاع ۱۵۱۰ میلی‌متر
فاصله محوری ۲۷۶۰ میلی‌متر
حجم صندوق عقب ۵۴۰ لیتر
چرخ‌ها ۱۷ اینچ
پیشرانه موتور برقی با ۱۹۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن‌متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸ ثانیه
نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت
ظرفیت باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت
برد با شارژ کامل ۴۰۰ کیلومتر
مدت زمان شارژ ۸۰% ۴۵ دقیقه با شارژ DC
مدت زمان شارژ کامل ۸ تا ۹ ساعت با برق خانگی
گیربکس تک‌حالته
سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
امکانات ایمنی ESP، HCA، ABS، EBD، دو کیسه هوا
امکانات رفاهی سانروف، تهویه مطبوع خودکار، استارت و ورود بدون کلید، سیستم صوتی ۴ بلندگو
پنل دیجیتال پشت فرمان ۷ اینچ
نمایشگر مرکزی ۱۰.۴ اینچ
کمبود فناوری‌  ترمز خودکار، کروز کنترل هوشمند
قیمت کارخانه در ایران ۱,۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت بازار مهر ۱۴۰۳ ۱/۵ میلیارد تومان
قیمت جهانی ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار
معایب  درگاه شارژ بزرگ در نمای جلو، فضای محدود برای سرنشینان عقب
مزایا آیرودینامیک بالا، حذف جلوپنجره، مواد نرم در کابین

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Cehx

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (274 ديدگاه)

    برام همیشه سوال بود این ماشین اگه از جلو کوچیکترین تصادفی کنه پورت شارژش خراب میشه و دیگه شارژ نمیشه پس چرا گذاشتنش روی جلوپنجره؟

  2. hamid

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ارزش خرید منفی

  3. Gold

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    یک زمانی پدال پر از خبرهای جذاب خودرویی برای همه خودرو دوستان بود. الان کمی تغییر کرده

    البته گناهی ندارید چرا که اولا بایست هزینه های سایت را پوشش بدین و دوما اخبار ایران را هم پوشش میدین که کلا یکی از ایالات چین هستش!

    به هر حال میبخشید اوقات تلخی میکنم ، برای امثال من که با مجله کاغذی و مقالات بزرگانی مثل مکوندی و کاشانی و فرزانه بزرگ شدیم و زمانی هم منت بر سر ما گذاشتند و چند مقاله مان از آلمان و ژاپن رفت برای چاپ ، پذیرفتن ماشین چینی خیلی سخته ……

    نهایتا به همان سایتهای آلمانی زبان و انگلیسی زبان سابق برمیگردیم و مشقت مطالعه لغات نا آشنا را به جان میخریم تا چند مقاله از خودروهای واقعی مطالعه کنیم و لذت ببریم.

    باز هم از تمامی زحمات شما عزیزان در امر نگارش تشکر میکنم
    سربلند و سرافراز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا