جگوارلندروور-رنجروور

تعدیل نیروی قابل‌توجه جگوار لندروور در سال آینده

جگوار لندروور هزاران نیروی کار خود را در سال آینده تعدیل خواهد کرد. بنا به گزارش فاینشنال تایمز، دلیل این کار معرفی برنامه‌ی صرفه‌جویی هزینه‌های ۳.۱۵ میلیارد دلاری می‌باشد.


این خودروساز بریتانیایی در ماه‌های اخیر با کاهش فروش در چین، افت تقاضا برای محصولات دیزلی و همچنین هزینه‌های مرتبط با برگزیت دست‌وپنجه نرم کرده است. این عوامل باعث شده‌اند تا جگوار لندروور اقدام به معرفی برنامه‌ی احیای ۳.۱۵ میلیارد دلاری بکند که بخشی از آن شامل برنامه‌ی ۱.۲۶ میلیارد دلاری برای کاهش هزینه‌ها در ۱۸ ماه آینده می‌باشد.


اگرچه این کمپانی به‌طور دقیق اعلام نکرده چه تعداد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد اما منابع نزدیک به شرکت انتظار دارند این میزان به ۵ هزار نفر هم برسد. اخیراً هم ۱۰۰۰ نفر از کارکنان تأسیسات Solihull بریتانیا از کار بیکار شده بودند.

یکی از تحلیلگران صنعت خودرو می‌گوید:

این لحظه دیر یا زود فرا می‌رسید. جگوار لندروور در سال‌های اخیر به شدت از سو مدیریت رنج برده و محصولات آن در بازار ناامیدکننده ظاهر شده‌اند. بی‌شک در سطوح مدیریتی این شرکت نبود مسئولیت‌پذیری به چشم می‌خورد.


تاتا که مالک جگوار لندروور است دو برنامه برای کمک به این شرکت در نظر گرفته است. اولین برنامه که پروژه‌ی شارژ نام گرفته یک برنامه‌ی سه‌ساله متمرکز روی کاهش هزینه‌ها در ۱۸ ماه آینده است. دومین برنامه که پروژه‌ی شتاب بخشی نام دارد باعث کاهش تعداد محصولات جگوار لندروور خواهد شد.

Jaguar Land Rover India Puune assembly plant factory
این خودروساز بریتانیایی درباره‌ی برنامه‌های یاد شده گفته است:

همان‌گونه که قبلاً اعلام کرده‌ایم، این برنامه‌ها تلاش خواهند داشت تا در دو سال آینده باعث بهبود ۲.۵ میلیارد پوندی هزینه‌ها، درآمد و سود شوند. جگوار لندروور درباره‌ی این برنامه‌ها به هیچ‌یک از شایعات توجهی نمی‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر علی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (399 ديدگاه)

    این ترزامی احمدی نژاد خودمونه داره انگلیس نابود میکنه

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۲۷ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      نه ربطی به ترزا می داره و نه ربطی به برگزیت.
      فقط ناشی از مدیریت مافوق ضعیف رالف اسپث آلمانی میشه.
      اینکه یه گروه خودروسازی چند سال پیاپی جزءغیرقابل اطمینان ترین خودروسازانه ربطی به هیچی جزء مدیریت((همونطور که تو متن هم گفته شده و منم قبل ترش گفته بودم)) نمیشه.
      چرا پس استون مارتین و مک لارن افزایش فروش دارن؟؟
      من بارها گفتم باید از تویوتا و لکسس کمک بگیرن برای کیفیت خط تولید.
      وقتی یه مدیر این چیزا رو نمیفهمه و دلشو خوش کرده به چندتا جایزه بهتر از این نمیشه.
      تا مدیریت عوض نشه و از ژاپنی ها کمک نگیرن عاقبت همینه،و شاید دوباره ورشکسته بشن.

      1. emad1990

        ۲۷ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        دیسلایک ها به طرز عجیبی بالا رفته
        من تو پست”مقایسه لایکن هایپر اسپرت و زنوو” یه شوخی با برند های مطرح کردم 17 تا منفی گرفتم
        دیگه چه برسه به کامنت دانیال که کاملا منطقی جواب داده بود
        اگه پاسخ منطقی تری درمورد حرف دانیال دارید منفی ندید دلیلتون رو بگید شاید دلیل شما درست باشه
        این عقده ای بازی ها ماله بچه هاس.بزرگ شید یه ذره

  2. Москвич

    ۲۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (29 ديدگاه)

    چه بدبختی این برگزیت! داشتن خیلی شیک زندگیشون رو میکردن که خوشی زد زیر دلشون حالا هزارتا مشکل دامن بریتانیا رو گرفته با این برگزیت!
    ترزا می هم هی بیشتر پافشاری میکنه رو مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا