جگوار فیسلیفت کراساوور E-Pace را معرفی کرده است که هرچند در ظاهر به نظر نمیرسد تفاوت چندانی با نسخهٔ قبلی داشته باشد اما بهروزرسانیهای مهمی را تجربه کرده است. در بیرون، جگوار با سپر جدید و جلوپنجرهٔ مشکی با الگوی الماسی در داخل، دماغهٔ E-Pace را بروز کرده است. علاوه بر این، گرافیک داخلی چراغهای جلو هم کاملاً جدید شده و به دیلایتهای امضایی Double J مجهز شده است. در عقب خودرو نیز گرافیک داخلی چراغها با الهام از مدل تمام الکتریکی I-Pace بروز شده است.
در داخل E-Pace اما تغییرات بزرگتری صورت گرفته که موجب شده احساس بسیار لوکستری نسبت به قبل داشته باشد. مهمترین تغییر اینجا ارائهٔ یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی منحنی جدید است که جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro جگوار را ارائه میکند. بازطراحی انتخابگر دنده و همینطور غربیلک فرمان جدید هم از دیگر تغییرات داخلی این کراساوور بریتانیایی هستند. علاوه بر این، E-Pace مدل ۲۰۲۱ به شارژر بیسیم ۱۵ واتی گوشی هوشمند مجهز شده و قسمتهایی از کابین آن که بیشتر در معرض لمس راننده هستند نیز حالا با متریال نرم پوشیده شدهاند.
علاوه بر بهروزرسانیهای مذکور، در زیر پوست E-Pace جدید هم نقاط اتصال تعلیق جلو بهبود یافته تا راحتی سواری بهبود پیدا کند. این تغییر همچنین موجب کاهش لرزش هم میشود. این کراساوور سابکامپکت لوکس مثل گذشته با طیف گستردهای از پیشرانههای ۲ لیتری بنزینی و دیزلی توربو در بازار جهانی عرضه میشود اما حالا برای مدل ۲۰۲۱ یک نسخهٔ جدید بنام ۳۰۰ Sport برای آن ارائه شده که به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با تکنولوژی هیبریدی خفیف مجهز است و ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
این نسخهٔ جدید به نسل دوم سامانهٔ چهارچرخ محرک فعال جگوار مجهز شده که میتواند گشتاور را بین دو محور توزیع کند. این سیستم با دو کلاچ مستقل با کنترل الکترونیکی کار میکند که گشتاور را بهطور مناسب بین چرخهای عقب توزیع میکند و میتواند ظرف تنها ۱۰۰ میلیثانیه کل گشتاور را به یکی از چرخهای عقب بفرستد. نسخهٔ پایهٔ E-Pace در بازار ایالاتمتحده هم مدل P250 است که از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک استفاده میکند. تحویل جگوار E-Pace مدل ۲۰۲۱ به خریداران از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
Audi s8
۸ آبان ۱۳۹۹ماشین خوبیه
محمد
۸ آبان ۱۳۹۹خیلی عالیه
Hadi
۸ آبان ۱۳۹۹خیلی زیبا تر و بهتر شده مخصوصاً کابینش ?
حالا با دیگر محصولات جگوار هم هماهنگ تر شده…
راستی تا اخر امسال نسل جدید xj پرچمدار هم معرفی میشه…
Ho3in
۸ آبان ۱۳۹۹جگوار از نزدیک خیلی شیک و باکلاسه فک میکردم اصلا مالی نباشه اما وقتی از نزدیک میبینیش ??فقط باید بگی باکلاس مرسی?
Malt hill
۸ آبان ۱۳۹۹آره نگاه ها رو جذب می کنه
زیباست
(♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER
۸ آبان ۱۳۹۹جگوار جدیدن عملکرد واقعا خوبی داشته.به روز رسانیای خیلی مهمی انجام داده.امیدوارم که بتونه بین رقبا خودی نشون بده♥️
Alireza
۸ آبان ۱۳۹۹زشت تری ماشین گروه جگوار در حال حاضر
Malt hill
۸ آبان ۱۳۹۹جلوش شبیه جگوار های دیگه نیست
یکم اصالتش کمتره
کلا کراس اور های کوچولو هیچ اصالتی ندارند
مهرداد كمال
۸ آبان ۱۳۹۹عالیه. تمام فاکتورهای لازم. برای موفقیت رو داره
Malt hill
۸ آبان ۱۳۹۹چ کفش های بزرگی پوشیده!!!
akrh78
۱۰ آبان ۱۳۹۹اره دقیقا. توازنش رو بهم زده
ارشیاSVJ
۸ آبان ۱۳۹۹خیلی طراحیش خوبه.
AMG_73/JUST AMG/SLS/CLS/G////
۸ آبان ۱۳۹۹از جگوار لندروور از موقعی که زیر مجموعه تاتا شدن دیگه خوشم نمیاد
MehdiTurbo
۸ آبان ۱۳۹۹ماشینایی که تو سدان چراغ جلو مثلثی دارند تو شاسی خیلی شبیه هم میشند مثل این و استون dbx و لوتوس لامبدا و فورد kuga تو سدان تغیرات مشهود ولی تو شاسی خیلی جایی برای انعطاف نمیمونه
ولی خب قشنگه.
ADAK
۹ آبان ۱۳۹۹طرف چرا باید ماکان رو نخره اینو بخره ؟!!