جگوار

بررسی جگوار اف تایپ 8 سیلندر: یک پلنگ زیبا

اولین تجربه ما با رودستر جدید جگوار باعث شد تا در مورد این خودرو دو نتیجه‌گیری داشته باشیم. اولین نتیجه‌گیری، این است که اعتبار برند برای ساختن خودروهای اسپرت همچنان در مورد تیپ F نمایش خوبی دارد. ولی در همین حال، تمایل جگوار برای طفره رفتن از کیفیت برای ما مشخص شد. اولین خودروی تست در طول روزهای رانندگی با ۳ مشکل روبرو شد و به نظر خودروی مناسبی برای بررسی طولانی مدت می‌آمد.

2014 Jaguar F-Type
۲۰۱۴ Jaguar F-Type
اول از همه موتور V8 به عنوان پیشرانه این خودرو، ما را تحت تأثیر قرار داد. می‌دانستیم که نمی‌توانیم تیپ F با موتور V6 سفارش دهیم. هیچ‌کدام از آن موتورهای ۳ لیتری سوپرشارژ با قدرت ۳۴۰ یا ۳۸۰ اسب‌بخار نمی‌توانند در مقابل موتور V8 سوپرشارژر ۵ لیتری با ۴۹۵ اسب‌بخار قدرت حرفی برای گفتن داشته باشند.
2014 Jaguar F-Type V8
۲۰۱۴ Jaguar F-Type V8
قصد ما این بود که کار زیادی با آپشن‌ها نداشته باشیم، ولی در نهایت باز هم به مرز ۱۰۰ هزار دلار رسیدیم. یک بسته عملکرد ۲۹۵۰ دلاری سفارش دادیم که بیشتر به خاطر اگزوز اسپرت با صدای جالب‌توجهش بود. این بسته همچنین دارای صندلی‌های پرفورمنس، یک چرخ فرمان با بخش پایین تخت، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و سوییچ ویژه برای انتخاب حالت‌های رانندگی اسپرت و زمستانی جگوار است. ۲۱۰۰ دلار دیگر امکاناتی چون دوربین‌های پارک خودرو و چراغ‌های انطباقی قرار می‌دهد که در هنگام پیچیدن چرخش خواهند داشت. همچنین از آپشن‌های رادیوی ماهواره‌ای و HD (۴۵۰ دلار)، گرم‌کن صندلی‌ها و چرخ فرمان (۶۰۰ دلار) و بسته پرمیوم ۲۰۰ دلاری با منحرف‌کننده باد در خودروی تست استفاده شد. خودروی ما از رنگ نارنجی ماسه‌آتشی استفاده می‌کرده که هزینه‌ای برابر ۶۰۰ دلار به همراه داشت. در نهایت جگوار تیپ F تست شده مرز ۱۰۰ هزاردلار را رد کرد و قیمتی برابر ۱۰۱۷۲۰ دلار داشت.
2014 Jaguar F-Type V8
۲۰۱۴ Jaguar F-Type V8
اولین چیزی که در مورد جگوار تیپ F جلب توجه کرد، تایرهای پیرلی سوتوزیروی زمستانی آن بود که کارآیی بسیار خوبی در هنگان رانندگی در حالت «زمستانی» داشتند. در حالت رانندگی زمستان، قدرت به صورت متعادل از طریق دیفرانسیل با ضدلغزش الکترونیکی منتقل می‌شود تا از لغزش چرخ‌ها جلوگیری شود. ولی بعد از ۳ ماه رانندگی در شرایطی، تصمیم گرفتیم که آن را به جایی بفرستیم که بتوان با آن در همه روزها رانندگی کرد (کالیفرنیا).
ما دومین تایر پیرلی ۵۵۱ دلاری را نیز خراب کردیم، ولی با این حال، جگوار ما را چندان دچار مشکل نکرد. وقتی داشتیم اندازه صفحه ترمز را می‌گرفتیم، حسگر صفحه ترمز ۲۴ دلاری را نیز شکستیم. همچنین وقتی متوجه شدیم که چراغ‌های جلو مستقیماً به سمت زمین می‌تابند، کار ما به نمایندگی کشید؛ مشکلی که در آب‌وهوای زمستانی و تابش کم آفتاب بیشتر به چشم می‌آید. یک پیچ شکسته تحت ضمانت‌نامه تعویض شد و دیگر چشم جگوار چپ نشد.
2014 Jaguar F-Type V8 Roadster Interior
۲۰۱۴ Jaguar F-Type V8 Roadster Interior
در مرحله آخر، تست عملکرد نیز انجام شد و این در زمانی اتفاق افتاد که کیلومترشمار عددی بیش از ۱۶ هزار کیلومتر را نشان می‌داد. زمان شتاب گیری ۳/۸ ثانیه‌ای تا سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت و دیگر نتایج بررسی عملکرد جگوار تیپ F می‌توانند تا حدود زیادی دیگر مشکلات این خودرو را پوشش دهند. در ادامه مشخصات و نتایج بررسی را مرور می‌کنیم.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۲ سرنشین، ۲ در رودستر.
  • قیمت مدل تست: ۱۰۱۷۲۰ دلار (قیمت پایه: ۹۲۹۲۵ دلار)
  • نوع موتور: DOHC 32-valve V-8با سوپرشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۵۰۰۰ سی‌سی.
  • قدرت: ۴۹۵ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۲۳/۶ نیوتن‌متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ دنده اتوماتیک با قابلیت پدل‌شیفتر.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۶۲ متر.
  • طول ماشین: ۴/۴۷ متر.
  • عرض: ۱/۹۲ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۱ متر.
  • وزن کلی: ۱۸۰۲ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۸ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۸/۴ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۴ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۹ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۹۴/۷ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۲۷۵/۱۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۹۴ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۳/۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

گارانتی‌ها:

  • ۴ سال یا ۵۰۰۰۰ مایل، سپر تا سپر.
  • ۴ سال یا ۵۰۰۰۰ مایل، پیشرانه.
  • ۶ سال بدون محدودیت مسافت، پشتیبانی از فرسودگی خودرو.
  • ۴ سال یا ۵۰۰۰۰ مایل، کمک‌رسانی جاده‌ای.
  • ۱ سال یا ۱۶۰۰۰ مایل، انجام رایگان کارهای مربوط به نگهداری خودرو.
تاریخ: ژوئن ۲۰۱۴

زمان استفاده: ۶ ماه

کیلومتراژ کنونی: ۱۴۳۱۱ مایل(۲۳ هزار کیلومتر)

متوسط مصرف سوخت: ۱۳/۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

مسافت با یک مخرن سوخت: ۵۵۰/۴ کیلومتر

هزینه سرویس: صفر

هزینه‌های سطحی: صفر

هزینه تعمیر: صفر

هزینه خرابی: ۱۱۲۶ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    فقط زیبایی ظاهری داره
    یه ادم عاقل با نصف این پول یه کوروت میگیره

    1. زیگما

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      مصرف کوروت صدی 8 تا تو بزرگراه هست این صدی 10 تا
      کوروت 460 اسب بخار قدرت داره و این 495 تا در حالی که شتاب هر دو 3.8 هست
      کوروت فضای داخلیش خیلی زیباتر(برنده بهترین فضای داخلی در کلاس خود) و با کیفیت تر هست داخلش
      همه اینها در حالیه که قیمتش نصف اینه.

      1. slr722

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1342 ديدگاه)

        زییییییییییییییییییییما جگوار مدل 550 اسبی هم زده…

        برو ببین بیا اصلاح کن…

        1. زیگما

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          اون مدل لابد 150 هزار تاست!

        2. مک میسل

          ۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2687 ديدگاه)

          تو این کلاس به نظرم زد4 بهتره.البته به نظرم……اگر موافقید لایک کنید

      2. Alpha

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (542 ديدگاه)

        داخل کروت از جگوار با کیفیت تره ؟؟؟؟؟ بر طبق کدوم معیار این حرف رو زدی ؟؟؟؟ در ضمن همه چیز که به شتاب و مصرف نیست نیس ! کسی که 100 هزار دلار ماشین میخره مطمئن باش 2 لیتر بنزین واسش رقمی نیست

        1. زیگما

          ۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          داخل کوروت جزو بهترین فضاهای داخلی در کلاس خودشه
          ذهنیتت درباره نسل قبلی کوروت، با نسل فعلیش نباید یکی باشه! به خصوص در فضای داخلی
          اون همش پلاستیکی بود ولی جدیده کاملا چرم دوزی شدس داخلش و در کلاس خودش برنده بهترین فضای داخلی شده! چرا جگوار نشده؟
          یکم به روز باشید
          در ضمن افراد در کشور های غربی ماشین رو قسطی میخرن
          یعنی طیف متوسط رو به بالا هم میتونه این ماشین رو به صورت قسطی بخره و بهش فشار نیاد
          در حالی که هزینه سوخت برای قشر متوسط رو بالا زیاد و مهمه!
          افکارتان درباره ایران ، در مورد جهان صادق نیست

        2. رضا

          ۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          شورلت کوروت بی نظیره داخلش و بیرونش خیلی قشنگ تر و تو دل برو تره … میتونی یه سرچ تو گوگل برنی..

    2. abbasjj

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (49 ديدگاه)

      ولی جگوار یه چیز دیگست ابهت دیگه ای داره، درسته با این پول میشه ماشین های خیلی بهتری رو خریداری کرد.

    3. slr722

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      زیگما ما قبلا هم درباره این موضوع صحبت کردیم…

      جگوار از لحاظ هندلینگی عالیه همچنین طراحی داخلی و خارجی خیلی خوبی هم داره…

      درضمن اینم که قیمت بالایی داره به خاطر برنده…

      پس مقایسه کرووت و F خیلی درست نیست…

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        برند معمولی با برند لوکس ، فقط از لحاظ فنی با هم قابل مقایسه

        هستند . نه قیمت و ……

        1. slr722

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1342 ديدگاه)

          دقیقا میلاد…

          البته میلاد زیگما اشتباه نوشته 495 اسب…

          550 اسبه بخاره…برو خودت ببین

        2. زیگما

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          بله میلاد عزیز درسته که شرولت لوکس حساب نمیشه ولی جگواره لوسه ولی کاهی خودروسازان معمولی ماشین لوکس هم میسازن
          مثل تویوتا آوالون
          شورلت تاهو
          فولکس سی سی
          شورلت کوروت
          کیا کادنزا
          و….

        3. زیگما

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          چقدر غلط داشتم -_-

      2. زیگما

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        مقایسه اف با کوروت کاملا صحیحه
        مجله کار اند درایور هم همین چند وقت پیش مقایسشون کرد میتونی بری بخونیش (-:

        1. رضا

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1691 ديدگاه)

          مقایسه کاملا درستیه
          دوتا رودستر یا کوپه دیف عقب وی8 با قدرت مشابه
          درسته صدای جگ فوق العادست ولی ارزش 50هزارتا اضافه رو نداره
          منم کوروت رو ترجیح میدم بقیشم یه ایووک یا ماکان میگیرم :-)

      3. زیگما

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-chevrolet-corvette-stingray-convertible-vs-2014-jaguar-f-type-v-8-s-comparison-test
        اس ال ار عزیز در مورد این مدل در متن نوشته شده 495 اسب بخار
        همین بالا
        مدل قوی تر هم داره البته

    4. شلبى

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (704 ديدگاه)

      جگوار ماشین خیلى خاصیه ولى حرف زیگما منطقیه، با نصف این پول میشه یه کوروت خرید تازه اگه خواستى اندازه قیمت این ماشین هزینه کنى میتونى سرىz06 کوروت رو انتخاب کنى که تازه اون دیگه فکر میکنم ۶۵۰ اسب بخار قدرت داره و خیلى از نظر مشخصات فنى بهتر از اینه

    5. مک میسل

      ۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      زیگما خان.کوروت با 405 سال پیش درگ داد 405 برد با فاصله چن صد کیبومتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!میدونستی؟؟؟؟؟؟؟برای همینه که دیگه هیشگی نمیخرتش

      1. زیگما

        ۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        کسی کوروت نمیخره؟
        تا پایان سال 2013 تعداد 1,370,759 کوروت فروخته شده که برای یه ماشین در این کلاس، بسیار عالیه!
        خدایی یه کوچولو فکر….
        لابد چون خیلی کم فروشه ، صف انتظارش برای تحویل حتی به 9 ماه میکشه!
        لابد چون خیلی کم فروشه، مردم برای تحویل سریع تر کوروتشون حاضر به پرداخت مبلغ سه برابر هستن!

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود . جدی میگی ؟؟؟

          خب اینکار که باعث بازار سیاه میشه . درسته ؟؟؟

        2. زیگما

          ۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          اره متاسفانه
          بعضی از ماشین ها به این صورت فروش میرن
          مثلا نسخه ای از مرسدس بنز سی کلاس نسل جدید رو به این خاطر که زودترین تحویل رو در امریکا داره، قیمتش رو سه برابر زدن برای فروش.(خود نمایندگی ها از اینکارا میکنن)
          توی سایت cars.com هست آگهیش.

  2. صادق

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    درسته که هم موتورش خوبه و هم ظاهر زیبایی داره، ولی ماشینای انگلیسی دیگه بیخودی گرونن
    با نصف این پول ماشینای خیلی خوبه آلمانی و آمریکایی میشه خرید که چیزی هم از این کم ندارن

    1. زیگما

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      آخ یادم رفت زد 4 رو هم بگم
      عاشقشم
      وقتی گفتی ماشین آلمانی، یادم بهش افتاد
      جیگریه واسه خودش زد 4….
      با اون شش سیلندر معروفش….

      1. صادق

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        اتفاقا تا چند وقت پیش یه Z4 تو شهرمون بود،

        اولین باری که دیدیمش با یه ال90 بودیم، هر چی گاز میدادیم مگه بهش میرسیدیم، واقعا محشره لامصب

  3. امید

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    من با این پول میرم مرسدس s500 میگیرم خیلی مردونه و زیبا هست

    1. eh.sun

      ۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      من اول رنگ سرمه ای میگرم بعد خود ماشین رو میخرم ولی هرچی باشه جگواره انتخاب من آیودی R8 هست در ضمن تفاوت بین مدل پایه و آپشن هاش اندازه قیمت ماشین منه هههه حالم گرفت ه شد لووووول

  4. امین

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    ظاهرش که فوق العادس
    قدرت متورش هم به نسبت خوبه
    ولی قیمت غیر رقابتی داره
    من جگوار باز نیستم ولی این F-Type هیچ که نداشته باشه اما صدایی که از اگزوزش میاد آدم رو دیوانه میکنه
    نامرد غرش میکنه!

  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    ولی زیگما من اینو به کوروت ترجیح میدم .

    این واقعا زیباست . خیلییییی . تو سایت اپارات یدونه کلیپ صدای اگزوزشو

    شنیدم ، کرک و پرم ریخت . چه صدایی داشت . نمای ظراهریش جای هیچ حرفی رو

    باقی نمیذاره . مخصوصضا نمای عقب .

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      ولی اون مدل جگوار که دوتا لوله اگزوز وسط سپر عقب داره ، نمای عقب رو بد

      کرده . لوله اگزوز فقط 4تایی .

      خداییش جگوار روی این مدل کارکرده .

    2. زیگما

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      فقط بیرونش قشنگه
      وگرنه زیبایی دیگه ای نداره
      فنیش هم که یه چیز معمولیه

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        دیگه زیگما یک چیز سلیقه ایی است .

        جگوار جزو برندهای انگلیسی ایی است که دوستش دارم .

  6. VAHID JINPACHI

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (845 ديدگاه)

    به به …چه طراحی زیبایی داره…

    یه چیز هست که بهش می گن پلنگ…..

    واقعا از طراحیش خوشم اومد درسته گرون هست ولی از قدیم و ندیم گفتند …

    پول میدی و اش می خوری….

  7. کافر مقدس

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    وای خدا ما ایرانی ها چقدر با سلیقه و ریز بین و حساسیم . . . .

    چند نفر اینجا فراتر از 405 سوار شدن؟:D

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      کافر جان این حرف شما یعنی چی ؟؟؟؟

      یعنی هرکسی که کیش رفته و مناطق ازاد هست و خارج رفته باید نظر بده ؟؟؟

      یعنی کسیکه سوار ماشین خوب یا همچین ماشین هایی نشده باید ساکت بشینه ؟؟

      فکرشو بکن که شرکتهایی همچون تویوتا . فولکس واگن . جنرال موتورز که

      ماشین های ارزونی دارند ، بیان به مشتری هایی که برای اولین بار صاحب

      ماشین شدن و از ماشین کمپانی ایراد گرفتند بگه : حالا خوبه تاحالا ماشین

      نداشتیا . تازه خریدیش . هنوز 1 سال نشده پشت فرمون نشستی داری ایراد

      میگیری ؟؟؟ یا همچین جمله هایی .

      به نظرت قشنگه این حرکت ؟؟؟اصلا این کار درست و انسانی هست ؟؟؟

      این اخلاق ها فقط در ما ایرانی ها پیدا میشه ، فکر میکنیم کسی که

      پولداره و یا ماشین زیاد عوض کرده و سوار همچین ماشینی هایی شده حرفش

      درسته . چه بسا که از یک فرد معمولی هم بیشتر نفهمه . چون حس و درک فنی

      نداره . فقط از روی احساسات نظر میده .

      چه بسا اون فردی که همین نظر هارو میده ، در شرایط واقعی روی همین حرفش

      هم وایمیسه .

      یدفعه بگو هر کی سوار ماشین خوب شده بیاد تو پدال نظر بده . بقیه نگاه

      کنند .

      1. Alpha

        ۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (542 ديدگاه)

        خودت داری میگی کسی که ماشین از فورد بخره ! بعد بیاد گیر بده ! شما از فورد ماشین خریدی ؟

  8. میلاد

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    پنج لیتر حجم موتور با سوپر شارژر قدرتش به 500 اسب بخار هم نرسیده

    پس سوپرشارژرش به چه دردی می خوره؟!!

    1. زیگما

      ۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      عزیزم قبلا در این مود ها توضیح دادم ولی به خاطر شما یکبار دیگه هم توضیح میدم
      اینکه عده ای میان و حجم موتور رو با اسب بخار خروجی مقایسه میکنن، کارشون درست و علمی نیست
      حجم موتور، سوپرشارژ و توربو ها روی چهار چیز عمده تاثیر میذارن
      اسب بخار
      گشتاور
      دور موتور و اسب بخار
      دور موتور و گشتاور
      این سوپر شارژ باعث اسب بخار چندانی نشده
      ولی در عوض گشتاوری تولید میکنه که کوروت با موتور 6.2نمیتونه تولید کنه

  9. مجتبی

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    کافر همه را به کیش خود پندارد .
    کافر عزیزم تو از کجا میدونی دوستانی که اینجا نظر میدن بنزو بی ام دبیلو وتویوتا و کیا و …سوار نشدن ؟و یا ندارن ؟فکر میکنی چند تا انگلیسی که این شرکت ماله کشور خودشونه توانایی خرید این ماشین رو
    دارن ؟پس اونام نظر ندن دیگه ؟ چند نفر تو اروپا فراری 458دارن و یا چند نفرتوانایی خرید مازراتی و یا بنز و یا لامبورگینی اونتادور دارن خواهش میکنم نظری نده که به دوستان بر بخورامیدوارم شوخی کرده باشی (_(((شاهین جان خواهشا اواتارتو عوض کن ))))

    1. شاهین

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4710 ديدگاه)

      دلیل نمیشه کسی که بالاتر از 405 سوار نشده نظر نده کما اینکه همون کسی که بالاتر از 405 سوار نشده شاید بیشتر از بعضیا بعضی چیزا رو بدونه.یه مثال ساده میزنم:چند نفر از کسایی که ماشین گرون سوار میشن میدونن HUD یعنی چی؟! :)
      مجتبی عزیز شما دلیل عوض کردن آواتار منو بگو،به روش چشمم عوض میکنم.

  10. کافر مقدس

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    میلاد جان میخواستم این جملات رو بگم که مییاوردم رو کیبرد!

    منظورم اینه که بعضی از دوستان جوری ایراد میگیرن(نه صرفا تو این مطلب) اینگار که فرهاد کاشانی ای آندو ساواکیانی هستن خبر نداشتیم . . .

    کولن ملت ما از پشت مانیتور دنیا را تکان میدن :D

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      میتونم بپرسم چه کامنتی ؟؟؟

  11. حمید

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    دانشگاه که بودم طرف رشته گامپیوتر درس میخوند یه لپ تاب 5 تومنی داشت تنها کاری که باهاش میکرد دیدن فیلم زبان اصلی بود ، برنامه نویسی که پیش کش ، یه ویندوز هم نمی تونست نصب کنه(ترم بالایی)
    حالم بهم میخوره از این تازه به دوران رسیده هایی که تنها هنر زندگیشون خرج پولای ددیشون واس سیلینگ کردن هست.

  12. مجتبی

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    شاهین جان رو اعصابه .تعداد لایک ه و دیسلایک هارو تو کامنت من ببین دوستان خداییش نظر بدین

    1. شاهین

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4710 ديدگاه)

      با عرض پوزش این درخواست شما مقدور نمی باشد.
      ارادتمندم.

  13. کافر مقدس

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    میلاد جان نمیتونم اسم ببرم که ! تو همه ی تاپیک ها و مطالب از این نوع نظرات بسیار هست . .

    یه سری fan و پنکه ریختیم دورـه هم هر روز نظرات هم دیگه رو بهم تحمیل میکنیم آخرش هم هیچ . . . . .

    بسه باوو چقد تکراری شده این پدال . . . . الان پدال دیگه خز شده شیفتر مده:D

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود . متوجه منظورتون شدم .

  14. مجتبی

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    شوخی کردم برادر به خودت نگیر هرچی عشقته

    1. شاهین

      ۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4710 ديدگاه)

      مجتبی جون یه دلیل خاصی داره که اینو گذاشتم!
      این اواتار مال یکی از اهنگ های خواننده ای هستش که خیلی دوسش دارم! بازم به روی چشمم در اولین فرصت عوضش میکنم.خیلی ارادتمندم داداش

  15. reza

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    ظاهر قشنگی داره
    ولی الکی گروووووونه(اینگلیسیا گرون فروشن :) )

    از ماشینای انگلیسی خوشم میاد ولی به شخصه بهشون پول نمیدم
    تا وقتی آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی هس چه کاریه به اینگلیسی پول بدی

    گرون فروشا :)

  16. Alpha

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    ماشین های انگلیسی گرونن چون هم خاصن هم با کیفیت . شما برو امارات ببین هیشکی به کروت نگاه هم نمیکنه ولی این ماشین شاید واسه خیلیا تازگی داشته باشه

  17. ali

    ۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ماشین خوبیه هم از لحاظ طراحی و امکانات!
    صدای اگزوزش آدمو دیوونه میکنه.
    و اگه قیمتش بالا نبود! مصرف سوختش زیاد نبود هیچ عیبی نداشت۰

  18. محمد

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (731 ديدگاه)

    گربه شون اصالت خودشو از دست داده!!

  19. محمد

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اگه من بودم یه چلنجر Hellcat میگرفتم 707 اسب بخار با قیمت پایه 60000 دلار هم شتابش بهتره هم قدرت و سرعت وهم صدای اگزوز . البته یه کم وزن ماشین زیاده ولی بازم هندلینگ خوبی داره قیافش هم از نظر من خیلی خوب و خفنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا