امروز اگر خواهان خرید یک شاسیبلند از جگوار باشید گزینههای زیادی وجود دارند که اولین آنها ای پیس پایه است؛ اما در بازه زمانی ۵ سال آینده این برند بریتانیایی تنها یک شاسیبلند را به عنوان جایگزین آی پیس تولید خواهد کرد. این خودرو تنها کراس اوور جگوار است که در فاز انتقال این برند به عصری تمام الکتریکی زنده خواهد ماند.
این چیزی است که تیری بولور رئیس جدید جگوار در مصاحبه با اتوکار تائید کرده و افزوده شرکت موردبحث طیف جدیدی از محصولات را خواهد ساخت که فاقد رقبای مستقیم در بازار هستند. بهطور ساده باید گفت جگوار دنبالهروی استراتژی لندروور خواهد بود اما محصولاتی با ظاهر منحصربهفرد و ارتفاع کم عرضه خواهد کرد.
بولور گفته است:
زمانی که به گفتههای مصرفکنندگان گوش میدهید آنها جگوار را همانند یک خودروی تست میبینند و پس از آن به دنبال خرید یک آئودی یا بامو میروند. این یک مشکل است. مردم محصولات اصیل را میخرند. ما اصیل نیستیم. ما باید در جایگاهی بسیار متفاوت بوده و بسیار سطح بالاتر و اصیلتر باشیم.
ما تحت تأثیر صراحت لهجه و صداقت سکاندار جگوار قرار گرفتهایم اما این اولین باری نیست که چنین چیزهایی را از زبان بولور میشنویم. چند ماه پیش بود که او اعتراف کرد کیفیت محصولات جگوار باعث میشوند هر ساله حدود ۱۰۰ هزار نفر از این برند رویگردان شوند و برای حل این مشکل باید بهبودهای قابلتوجهی صورت گیرد.
بزرگترین و مهمترین وظیفه جگوار در ۵ سال آینده یافتن یک پلتفرم خودروی الکتریکی هماهنگ با استراتژی جدید خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست این برند از پلتفرم خود استفاده خواهد کرد یا از برندی دیگر آن را خواهد گرفت. همچنین نسل فعلی شاسی بلندهای جگوار نیز تا پایان طول عمر خود بهروز شده و سپس بازنشسته خواهند شد.
RezaRs
۳ تیر ۱۴۰۰بیام این مدیرو بکشم شما اصیل نیستین لابد سایپا اصیله 🔫
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰جالبه به عنوان سایت تخصصی خودرو با یه نگاه ساده به محتوای بارگزاری شده کمترین خبری در مورد مهم ترین خبر خودرویی دهه تسلا پلید نیست که نیست! جز مطلبی که آقای دهقان پوشش داده بودن. بررسی تخصصی نه در بعد باطری و موتور تو سایت می شه دید نه اخبار بروز شتاب و مقایسه قیمتی با تولیدات دیگر! حداقل کاری که می شد کرد ترجمه بررسی های یوتیوب بود که نیست! حالا اینکه اگر تسلا نبود و بنز یا سایر برندها بود هم بعید می دونم اینگونه می شد… هیچ خبر مفیدی برای افزایش اطلاعات نیست حالا سهوی یا عمدی. آینه بغل و پوشش رنگ فلان تولید آلمانی و نقاشی جگوار و گذاشتن و نپرداختن به اصل مطلب جالب نیست.
RezaRs
۳ تیر ۱۴۰۰آقا سایلنت که به زعم من اسمتون برگرفته از سکوت موتور های برقیه و از دوستان قدیمی هستید که اکانت جدیدتونه به هر حال این موتور ها هم صدا دارند و در اینده فکر میکنم برای نسل بعد ما جذاب میشه نمی دونیم ما تو زمان حالیم صدا هم دارند اعتزاض و انتقاد حق شماست قبول ولی حجم اخبار خودرویی بالاست اینم مد نظر قرار بدید و اشخاص مترجم هم ادم عادی اند و ربات نیستند این ضعف با افزایش افراد مقاله نویس به نظر بنده حل میشه
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰کامنت های بی سرو ته یکسری نباید رو محتوی تاثیر میذاشت کسایی که کامنت می دن 5% هم نیستن که مطالب رو پی می گیرن حالا بخواد خوششون بیاد یا نه
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰برای نمونه سطحی ترین بررسی که بصورت شماتیک در مورد عناصر موتور و فرایند انتقال محوری توضیح می دادhttps://www.youtube.com/watch?v=esUb7Zy5Oio یا بررسی سطح کیفی بالای کابین و مزیت فرمان یوک https://www.youtube.com/watch?v=J3QbaJ6Z1jE
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰مصاحبه با جی لنو که شتاب خیره کننده ماشین و آنالیز کرده https://www.youtube.com/watch?v=5zkIDLk9Qao تا تست خیره کننده https://www.youtube.com/watch?v=IcAPBq6Lb64 در 30 ثانیه که باعث شد نظریه پردازان که نزدیک اکثر کامنت ها می گفتن چنین شتابی محال هست https://www.youtube.com/watch?v=i7yigpPSu_o که بعد از رلیز مسخره علم شدن
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰تایید تولید رودستر توسط پیج خود تسلا 2 روز پیش https://www.youtube.com/watch?v=Z5e14C-n-kE یا خبر تولید تسلای زیر 25 هزار دلار https://www.youtube.com/watch?v=I6piFu-QyB0 با نام مدل 2 که عملا بازار خودرو رو قبضه خواهد کرد و …. این دست خبر ها بررسی شون و بارگزاری شون برای مخاطب مدرن که نظر نمی ده بسییییییار جذاب تره و کار سختی نیست.
new RAMIN
۳ تیر ۱۴۰۰اقای silent
موضوع فقط تسلا بیچاره نیست. کره ای و چینی هم اصلا پدال اهمیتی نمیده.
الان بهت 12خبر درباره خودرو کره ای میگم که تو این 6 ماه اخیر اومدن و حدود 70درصد دیگر سایت ها گذاشتن. خبر های مهمی هم بودند ولی پدال اهمیتی نداده.
بهت 23 خبر درباره خودرو چینی میگم یا رکورد بزرگی زدن. یا نسل جدیدشون تو طراحی و کیفیت ترکونده… ولی پدال اصلا اهمیتی نداده و با زور های من برخی هاشونو گذاشته. بقیه رو اصلا انگار نه انگار.
بهت 25 تا خبر مهم و 5 خبر فوق مهم درباره تسلا میگم که پدال اصلا اهمیتی نداده.
پدال فقط فقط طرفداری خودرو های ژاپنی و اروپایی هست.
یه کماکان آمریکایی اونم فقط جنرال موتورز.
اصلا هر 1 هفته شاید فقط 2 یا فوقش 3 خبر چینی.
در 1 هفته فقط 8 خبر کره ای و شاید شاید در 1 هفته فقط 10 خبر درباره تسلا…
بقیه دیگه همش اروپایی و ژاپنی.
پدال هر روز 8 یا 9 تا مطلب میزاره که میشه تو یه هفته بین 55 الی 60 تا.
از بین این همه خبر حساب کنی فوق فوق فوقش فقط فقط 22 یا 23 تاش برای تسلا و خودرو چینی و کره ای هست.
بقیه همه اروپا و ژاپنی.
من به این میگم تبعیض…
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
Silent
۳ تیر ۱۴۰۰اسکرین شات کردن و ترجمه همین یک کلیپ متوجه می شن که فرق آرمیچر با موتور برقی چی هست و کار تسلا چقدر نواورنه بوده https://www.youtube.com/watch?v=esUb7Zy5Oio اینکه آیپم و دوران و گشتاور چه طور موجب حذف قطعات قدیمی و منسوخ شده ی خودرو های دیگر شده. شاهکاری هست با فاصله رویکرد این شرکت وقتی از صفر مبتکر شد.
mm.y@rlou
۴ تیر ۱۴۰۰جگوار بر خلاف گذشته درخشانش الان تبدیل شده به یک خودرو درجه ۲ اروپایی باید این رو جبران کنه چطوری با برنامه ریزی الکتریکی کردن خودرو ها و ساختن suvوکراس اوور برد بالا در موتور های الکتریکی جذب کردن مشتری با افزایش کیفیت و سرمایه گذاری کلان فقط این طوری میتونه به گذشته درخشانش بر گرده
mahan
۴ تیر ۱۴۰۰جگوار اخیرا خودشو خوب کشیده بالا و داره به جایگاهی که شایستهش هست میرسه.اما بنظرم کار درستی کرده جگوار به نعره هاش معروفه البته بگذریم در روزگاران قدیم همهش خراب میشد و نعره بی صدا میزد!