جگوار X-Type بازگشته است. اما با نام جدید XE و برای رقابت با کلاس سی مرسدس بنز و سری ۳ ب ام و. خودرویی که زیربنایی پیشرفته دارد زیرا از یک پلتفرم آلومینیومی جدید بهره می برد که اولین بار در جگوار C-X17 کراس اور مورد استفاده قرار گرفته بود.
با این وجود این پلتفرم ریشه در پلتفرم دیفرانسیل جلوی فورد موندئو دارد. قدرت ماشین از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با کمک توربوشارژر و با نام Ingenium تامین می گردد که جایگزین موتورهای فعلی فورد در این شرکت خواهد شد.
[jwplayer mediaid=”۶۵۹۴۷″] فعلاً تنها یک تصویر از جلوی خودرو و یک تیزر از آن منتشر شده است و باید دید جگوار برای مقابله با پرچمداران آلمانی این کلاس، چه در چنته دارد. [دانلود ویدئو]
ha di
۲۱ اسفند ۱۳۹۲قدرت رقابت با کلاس c مرسدسو نداره! چون از نظر تکنولوژی خیلی از مرسدسو بی ام دبلیو عقبه!!
Aidin
۲۱ اسفند ۱۳۹۲آخه برادر من مگه اینو کسی با مرسدس یا بی ام و مقایسه کرد؟؟؟
این یک نوع معرفیه.نه اینکه مقایسه.
البته نظرتون محترمه ولی مناسب نیست این کارا.
ha di
۲۲ اسفند ۱۳۹۲آیدین جان اگه متنو بخونی متوجه میشی که گفته واسه رقابت با آلمانیا ساخته میشه !
Kurosh
۲۱ اسفند ۱۳۹۲از ظاهره موتورش میشه گفت قابل قدردانیه…
بنظر مدله خوبی از آب درآد…
احمدرضا بی ام و
۲۱ اسفند ۱۳۹۲بی ام و یه چیز دیگست
آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲جگوار یعنی وحشی… عاشقشم
Zonda R
۲۲ اسفند ۱۳۹۲F.A
بیاد
گردونه رقابت گرم تر میشه
پیشرفت جگوار قابل ستایشه
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۱ اسفند ۱۳۹۲جگوار کوچک تر از اینه که بخواد با مرسدس و bmw رقابت کنه
فقط بلده تکنولوزی بقیه رو کوچیک جلوه بده . با اون تیلقاتش
(پرچم بالاست)
e.scamp
۲۲ اسفند ۱۳۹۲تو بحث تکنولوژی حرف شما درست ولی یه ذره فکر کن فقط اسم جگوار از مرسدس باکلاس تره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
تو فروش چی ؟؟؟
تو محبوبیت چی ؟؟؟
تو قدمت چی ؟؟؟
البته اینو باید اضافه کنم که در خودروهای انگلیسی فقط جگوارو
دوست دارم .
در ضمن اینرا هم در نظر داشته باش که برندهای لوکسی که فروش
کمتری را در مقابل رقبا تجربه میکنند ، خاص میشوند .
همچون جگوار . همچون مازراتی . در صورتی که محصولاتشون دقیقا
برای رقابت با بنز اس کلاس . بنز ایی کلاس است . مخصوصا مازراتی .
اگرنه در فروش و تکنولوژی و …. پس از بنز و ب ام و و ائودی
و کادیلاک و لکسس قرار میگیرند .
shayan
۲۲ اسفند ۱۳۹۲خدایا چی میبینم میبینم کسی کامنت گذاشته که اسمه جگوار از مرسدس با کلاس تره داداش گلم جگوار تویه هیچ زمینه ای تویه هیچ زمینه ای تکرار کنم حتی نصفه تکنولژی محبوبیت فروش کلاس برند خاص بودن جهانی بودن زیبایی و قدرت مرسدسو هم نداره فکر کن از یکی از شهروندان یا تاجران یا نخبگان یا … در آمریکا یا اروپا یا … بگی کدوم برند با کلاستره و یه درصد بگن جگوار جگوار اصلا هم تراز با مرسدس نیست حالا پدال یه چیزی گفته ولی دادش اینا همش تبلیغاته
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۱ اسفند ۱۳۹۲جلوش شبیه دنا می مونه
(پرچم بالاست)
javid
۲۲ اسفند ۱۳۹۲عزیز من چرا ابروی دنا رو میبری
shayan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲جگوار؟
رضا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲خیلی قشنگه
انگلیسیا مدت ها بود تو سگمنت سدان متوسط چیزی نداشتند
بنظر من میتونه موفق باشه ولی رقبای زیاد و سرسختی داره
ساسان.م
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ماشین باید وحشی و اخمو باشه مثه این و ماسل های امریکایی نه سوسول و جلف
shayan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲از ماشینهایه ایرانی هم بیشتر تقلید کردن انگلیسم مگه ماشین میزنه؟
mory
۲۱ اسفند ۱۳۹۲شبیه فورد موستانگ جدیده شده
Zonda R
۲۲ اسفند ۱۳۹۲F.A
من طراحیه جگوارو دوست دارم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود.
میدان رقابت هرچه تنگتر میشود ، تلاش خودروسازان بیشتر میشود .
منتظر رقابت برندهای مطرح و برتر جهان با هم هستم .
بنز . ب ام و . ائودی . لکسس . اینفینیتی . اکورا . کادیلاک .
خاوری مزراتی
۲۲ اسفند ۱۳۹۲من با مجله ماشین مارک جگوار رو شناختم… یه زمانی که این دنیای مجازی کمتر باب بود ما باعشق مجله ماشین چه دیوونه بازییایی ک نمیکردیم… ولی خداییش مجله ماشین سه نسلو با دنیای خودرو آشنا کرد… خیلی مجله خوبیه
دم مهندس شبیری و دوستان دیگرشون در نشریه مخصوصا مهندس رضا انصاری فرد گرم… همیشه به روز ترین ماشینارو تو اروپا و آمریکا تست میکرد
یه بار دقیقا همین ترکیب میلادو زده بودن هنوز عکسشو دارم
آکوراTL، اینفنیتی، مرسدس Cکلاس،آئودیA4، بی ام دبلیو سری سه، کادیلاک CTS، جاگوار S type، ولووS40،ساب 9-3
تو اون مسابقه بنز سی اول شد و فک کنم ساب آخر
بهزاد
۲۲ اسفند ۱۳۹۲میلاد جان از شما که مطالعه و تحقیق میکنید انتظار بیشتری داشتم چون بیشتر فن آوری های موجود در دنیای خودرو ساخته و پرداخته ی شرکتهای قطعه ساز و دانش بنیان هست که به صورت تخصصی بر روی قسمتی از اجزای یک خودرو که بازاری برای خودشون دارند کار میکنند و این صنعت رو به سوی پویایی بیشتر سوق میدهند تا برای کاربران لذت و آرامش بیشتری رو رقم بزنند و خودروسازان هم با توجه به نوع ماشین و قیمتش براحتی میتونند این فن آوری هارو به خدمت گرفته و محصول قدرتمندی رو روانه ی بازار کنند.
اگر در ادامه ی مطالعه ی خودتون به این شرکتها هم توجه بندازید خواهید دید که منشاء این فن آوری ها کجاست و چه شرکتهایی مشتری اونها هستند و به طور یقین میشه گفت که اصلا انحصاری هم نیستند و در اختیار همه ی شرکتها قرار دارند به عنوان مثال شرکتهای دانش بنیان و قطعه ساز معروف:
denso-ngk-omron-hitachi-bosch و… در ضمینه ی الکترونیک خودرو
zf-getrag-borg warner-aisin-jatcoو… در گیربکس و سیستم انتقال قدرت
kayaba-magneti marelli-mapco-delphi-bilstein-sachs-monroe و… که در زمینه کمک فنر و سیستم های جذب ضربه و کنترل بدنه و… فعالیت دارند.
و 100 ها قطعه ساز دیگه که آثارشون بر روی تمامی خودروها از تویوتا یاریس گرفته تا پورشه 911 موجوده و میتوان برای هر خودرویی این فن آوریهارو خریداری کرد.
اگر قصد دارید ماشینتون رو به فن آوری مجیک بادی مرسدس مجهز کنید کافیه به کارخانه ی کانتیننتال آلمان مراجعه کنید یا اگر گیربکس 911 میخواهید میرید از getrag خرید میکنید و اگر ترمز فراری میخواهید پیش برمبو موجوده! و اگر پوسته ی موتور با کیفیت و مقاومت بالا میخواهید daido metal این کار رو براتون انجام میده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود بر بهزاد .
من حرف شمارا با جان و دل پذیرا هستم .
منظور من از تکنولوژی چیز دیگری بود .
مثلا همین کمربند های ایربگ دار که ولوو مخترعش بود ، برای اولین
در مرسدس بنز S کلاس استفاده شد . خب چرا جگوار این کارو نکرد؟؟؟
اون هم برند لوکسه . چرا در پیشتاز بودن ، رقیب برندهای دیگر
نمیشود ؟؟؟ کلا نسبت به برندهای دیگر کم کاره . فقط اصالت کافی
نیست . ایتم های دیگری هم هستند .
احسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۲از نظر علم و منطق مطمئنا بنز و بی ام دبلیو و آئودی بهتره ولی از نظر top gear حتما این بهتره…!
ما که عاشق برند آلمانی باقی میمونیم برای همیشه
shayan
۲۲ اسفند ۱۳۹۲اصلا اسمه اون برنامه ارزونم اینجا نیارین وای به روزگار مردمی که مرجعشون top gear باشه
Ehsan
۲۲ اسفند ۱۳۹۲اتفاقا اشتباه میکنید اگر برنامه های top gear رو دیده باشید ، اینقدری که کلارکسون و می و هموند از ماشین های آلمانی تعریف میکنند از انگلیسی ها نمیکنند ، ماشین های شخصی این افراد نیز مشخص میکنه ، ماشین کلارکسون یه مرسدس بنزه، هموند پورش داره و جیمز می فراری
وقتی هم جگوار f-type رو معرفی می کرد ازش تعریف کرد و گفت منو یاد بی ام دبیلو ام 3 میندازه ولی بی ام دبلیو نیست
Ehsan
۲۲ اسفند ۱۳۹۲اگر برنامه های top gear رو دیده باشید ، اینقدری که کلارکسون و می و هموند از ماشین های آلمانی تعریف میکنند از انگلیسی ها نمیکنند ، ماشین های شخصی این افراد نیز مشخص میکنه ، ماشین کلارکسون یه مرسدس بنزه، هموند پورش داره و جیمز می فراری
وقتی هم جگوار f-type رو معرفی می کرد ازش تعریف کرد و گفت منو یاد بی ام دبیلو ام 3 میندازه ولی بی ام دبلیو نیست
GTR-50
۲۲ اسفند ۱۳۹۲جگوار عددی نیست که بخواد با رقبای آلمانی رقابت کنه
jaguar
۲۴ اسفند ۱۳۹۲با سلام خدمت لوکس سازان انگلىس . زنده باد اشراف زادگان زنده باد سلطنت سواران انگلىس. عوام سازان المانى قبل از گذاشتن کامنت شستن دستا فراموش نشه. اىنجا حرمت داره.