جگوار آی پیس برندهی جایزه خودروی رانندهی حرفهای سال ۲۰۱۸ توسط مجلهی رانندهی حرفهای شد. بیش از ۱۰۰ داور خودرویی با بررسی بیش از ۶۰ خودرو در طی دو روز این جایزه را به جگوار اعطا کردند.
این کراس اوور الکتریکی همچنین در بخش خودروی سبز سال نیز برنده شد.
بنا به گفتهی مجلهی رانندهی حرفهای، آی پیس با تقاضای بیسابقهای برای تست توسط رانندگان مواجه بود و در عین حال بازخوردهای مثبتی نیز دریافت کرد.
مارک بورسا نویسندهی این مجله میگوید:
جگوار آی پیس قواعد بازی را تغییر داده است. این خودرو در دو روز برگزاری تست خواهان بسیار زیادی داشت و ما حتی پیش از بررسی جمعبندی امتیازات میدانستیم که برنده چه کسی است. هرگز با چنین تقاضایی برای تست خودرو روبرو نشده بودیم و هرگز چنین بازخورد مثبتی را ندیده بودیم. یکی از داوران گفته بود این خودرو میتواند قواعد بازی را تغییر دهد.
این نویسنده در ادامه اظهار میدارد:
با وجود مجموعه باتری لیتیوم یونی ۹۰ کیلووات ساعتی و محدوده حرکتی بیش از ۴۰۰ کیلومتری و توانایی شارژ ۸۰ درصدی در ۴۵ دقیقه، آی پیس کاملاً ایده آل است. نبود پیشرانهی مرسوم باعث شده این خودرو کابینی کوتاه و کابینی طویل داشته باشد. این امر باعث بهبود فضای کابین شده و فضای پا و سر بخش عقب به اندازهی یک سدان اجرایی است. صندوقعقب ۶۵۶ لیتری نیز بسیار جادار است.
بورسا ادامه میدهد:
آی پیس قبلاً نیز بازخوردهای خوبی داشته است. گروه WeKnow در حال برنامهریزی برای سفارش ناوگانی از این خودروها بوده و برخی شرکتهای دیگر نیز این خودرو را در اختیار دارند. محدودهی حرکتی این خودرو کاملاً پاسخگوی نیازهای شهری است. آی پیس ارزش جایزهای را که دریافت کرده دارد.
جوایز مجلهی رانندهی حرفهای از جمله معتبرترین جوایز صنعت خودرو است. در کل هفت گروه وجود داشته و داوران در دو روز به بررسی خودروها میپردازند. خودروی رانندهی حرفهای سال از بین ۷ برندهی بخشهای مختلف انتخاب میشود.
در ادامه برندگان بخشهای مختلف جوایز مجلهی رانندهی حرفهای خدمت شما عزیزان تقدیم میشوند:
- خودروی شوفر سال: آئودی A8L 50 کواترو
- خودروی اجرایی سال: ب ام و ۶۳۰d گرن توریسمو
- خودروی سبز سال: جگوار آی پیس EV400 الکتریک
- خودروی مینی ون سال: مرسدس بنز V220d Long
- خودروی شاسیبلند لوکس سال: آئودی Q8 50 کواترو
- خودروی استیشن سال: مزدا ۶ تورر
- خودروی شخصی سال: تویوتا پریوس اکسل
محمد
۷ آذر ۱۳۹۷همه فوق العاده اند جگوار که تو شاسی بلندهای جدیدش واقعا کولاک کرده
اما سوال :
چراغ به هم پیوسته عقب آئودی رو
میپسندین؟؟؟ +
نمیپسندین؟؟؟ –
.
نظر شخص من اینه که این مدل چراغها که داره مد هم میشه بیشتر مثل اینه که ریسه شیلنگی بستین پشت ماشین
کل طراحی عقب رو تحت تاثیر میزاره
اما دوست دارم بدونم نظر عمومی چیه شاید دید من تو اقلیت باشه
مهدی
۷ آذر ۱۳۹۷چه خوب
مهدی
۷ آذر ۱۳۹۷انصافا طراحی پریوس خیلی عجیبه.ولی عجیب نه به معنی زیبا. یه حالتی که خیلی نافرمه.هرچند نزدیک میبینیش تاحدودی بهتره از عکس ها
ایلیا
۷ آذر ۱۳۹۷نتایجی که توی چند روز اخیر توی پدال دیدیم(بهترین آفرودر، خودرو عملکردی، خودرو سال، خودرو راننده و…) نشون داد که همه ی خودروسازهای چهار گوشه ی دنیا توانایی های خاص خودشون رو دارن و همه قابل احتراما. ما هم باید این مساله رو درک کنیم و بپذیریم، شاید با منطق بیشتری با همدیگه بحث کنیم و بیشتر از دنیای زیبای خودرو لذت ببریم.
net
۷ آذر ۱۳۹۷سلام اقای احمد زاده مثلا جگوار ای پیس و مازراتی لوانته و ماشینهای لکسوس مثلا مدل nx از کراس اور کوچیکتر هستند و در چه خانواده ای باید این مدل ماشینها که از کراس اور کوچکترند بزاریم؟
emad1990
۸ آذر ۱۳۹۷Maserati Levante=Luxury Midsize SUV
Jaguar E-Pace=Premium Sub-Compact SUV
Lexus NX=Premium Compact SUV
نت اگه راجع به برندای دیگه هم ابهام داری یه سر به این سایت زیر بزن
https://www.drivearabia.com/carprices/uae/
Adak
۸ آذر ۱۳۹۷خانواده دکتر ارنست …
:-)
حسین وی
۷ آذر ۱۳۹۷چقدر این جگوار دوست داشتنیه
ماشالله مزدا
amin
۷ آذر ۱۳۹۷چقدر پریوس عالیه.طراحیش فوق العاده خاص و جذابه
fara2001
۷ آذر ۱۳۹۷جگوار داره به روزای خوبش برمیگرده اون ازf پیس اینم ازI پیس
مانی
۸ آذر ۱۳۹۷عجب استایلی داره
مگه میشه مگه داریم!