با حضور تیری بولور در صندلی ریاست جگوار لندروور، این خودروساز بریتانیایی سفر جدیدی را برای بازسازی خود شروع کرده است. جگوار لندروور که تحت تملک تاتاست به دنبال توسعه، تولید و فروش محصولات لوکسی است که اکثر آنها از نوع الکتریکی خواهند بود. این شرکت قبلاً قدمهایی به سمت تولید محصولاتی باکیفیتتر و کممصرفتر برداشته هرچند مشکلات عمدهای وجود دارند که باید حل شوند.
بولور در مصاحبههای قبلی خود گفته بود جگوار لندروور از برخی مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان محصولاتش رنج میبرد و تقریباً همه در صنعت خودرو از این موضوع آگاه هستند. مدیرعامل جدید این خودروساز در مصاحبه اخیر خود با اتوکار گفته که جگوار لندروور قبلاً پیشرفت زیادی از نظر بهبود کیفیت محصولاتش داشته اما هنوز هم کارهای زیادی باید انجام شود. این اولین اولویت جگوار لندروور در برنامه بازنگری شرکت است.
این مدیر ارشد گفته است:
ارتقا کیفیت اولین ستون برنامه احیا و دگرگونی ماست. نتایج ما پذیرفتنی نیستند اما میدانیم که چگونه مشکلات را حل کنیم. این موضوع مربوط به علم نیست بلکه فقط باید کار کرد. نتایج سال ۲۰۲۱ نشان دهنده بهبود اوضاع بودهاند اما باید بیشتر کار کنیم.
قبلاً نشانههای مثبتی از تغییرات رخ داده در این شرکت بروز داده شدهاند. بولور میگوید هزینههای گارانتی خودروهای مدل ۲۰۲۱ این خودروساز در مقایسه با سالهای گذشته تا یکسوم کاهش یافته است. همچنین جگوار لندروور هماکنون یک عضو هیئتمدیره را مسئول رضایت مصرفکنندگان کرده و او گزارشهای خود را مستقیماً به مدیرعامل جدید میدهد. مهمتر اینکه جگوار لندروور در حال فرایندهای بهبود برای ایجاد کیفیت بهتر با طراحی است.
نظرسنجیهای اخیر نشان دادهاند جگوار لندروور جزو بدترین خودروسازان از نظر کیفیت و قابلیت اعتماد خودروها بوده است. به همین خاطر بود که بولور قبلاً گفته بود این شرکت به خاطر تصویر ذهنی بدی که در جهان از ساختههای جگوار لندروور وجود دارد حدود ۱۰۰ هزار فروش سالانه را از دست میدهد.
زیزیگولو
۱۵ تیر ۱۴۰۰کیفیت ضعیف محصولای کمپانی جگوار لندرور سالانه مشتریای زیادی رو فراری میداد و حالا باید ببینیم استراتژی جدید این کمپانی نوپا چی هستش و چکار میخاد بکنه
NAVID۰۰۹۸
۱۵ تیر ۱۴۰۰دقیقاً همینطوره !!!
جگوار و لندرور رنجرور از بهترینهای صنعت خودرو با کاراکتری مُجَزا در صنعت خودرو هستند که تنها ضَعفِشان از قدیم غیر قابل اعتماد بودنشون بوده که اگر بتوانند این مورد را حل کنند ، به جرئت میگویم که میشوند بهترینهای بینظیر صنعت خودرو .
دلیل افت قیمت نمونههای کارکرده هم همین است متاسفانه !
زیزیگولو
۱۵ تیر ۱۴۰۰آره نوید همکاری این دوتا تا الآن که نتیجه خوبی نداشته
زیزیگولو
۱۵ تیر ۱۴۰۰نوید جان نمیدونم شایدم من از کامنتت اشتباه برداشت کردم ولی کمپانی جگوارلندروور یه کمپانی نوپا هستش که حاصل شریک شدن کمپانی جگوار با کمپانی لندروور هستش وگرنه کمپانی جگوار و کمپانی لندررو هر کدمشون به تنهایی محصولات باکیفیتی تولید میکنن ولی محصول مشترک این دوتا کمپانی از نظر کیفیت چنگی به دل نمیزنه
NAVID۰۰۹۸
۱۵ تیر ۱۴۰۰نه زیزیگولو جان
من فقط اسم این دو شرکت را کنار همدیگر آوردم و اگر نه که با هم محصول مشترکی ندارند !
مک وال
۱۵ تیر ۱۴۰۰تاتاموتورز بزرگترین شرکت خودروسازی هند است. این شرکت متعلق به گروه صنعتی تاتا است. تاتا موتورز در سال ۱۹۴۵ توسط جهانگیر راتانجی دادابهوی تاتا از پارسیان هند بنیان نهاده شد.
تاتا موتورز در سال ۲۰۰۸ میلادی جگوار کارز و لندرور را از فورد خریداری کرد و پس از آن هم با جنرال موتورز آمریکا برای خرید هامر وارد مذاکره شده که البته در نهایت هامر به شرکت چینی Tengzhong فروخته شد.
zeg
۱۵ تیر ۱۴۰۰کم کم چین و هند، بیشتر خودروسازی های معتبر دنیا رو مال خودشون میکنند.
اونوقته که نقشه شومشون رو عملی کنند و شرکتهای مطرح رو بدنام کنند.
یوسف
۱۵ تیر ۱۴۰۰ببینم چه کار میکنی….
محمد مختاری آذر
۱۵ تیر ۱۴۰۰امیدوارم بتونند و محصولات درجه یک تولید کنند البته زیاد هم کیفیت پایینی ندارند
akrh78
۱۵ تیر ۱۴۰۰واقعا حیفه که محصولات زیبایی مثل f-type و I-pace و J-pace و لندروور ولار بخاطر کیفیت پایین مشتری رو از خریدشون پشیمون میکنن
به امید روزای بهتر براشون