جگوار گزارش میدهد: به دنبال رقابت با دیفرانسیل جلوهای A کلاس و سری ۱ هستیم. جگوار قبلاً نشان خود را بر روی یک ماشین دیفرانسیل جلو حک کرده بود، و حالا گزارشهای اخیر میگوید که ممکن است دوباره این کار را انجام دهید و به دنبال رقابت با مرسدس A-کلاس و بی ام و سری ۱ میباشد.
نشریه motoring در نمایشگاه اتومبیل نیویورک یک مصاحبه با یان کالوم، رئیس بخش طراحی جگوار انجام داده است و کالوم در صحبتهایش گفته:همیشه فضا برای رفتن به سمت کوچکتر وجود دارد – جهان بهسرعت در حال تغییر است
او اضافه کرده:
یک فرصت بزرگ در بازار خودروهای کوچک وجود دارد، اما این بخش یک کسبوکار بسیار دشوار، بسیار رقابتی و بسیار وابسته به قیمت میباشد.
ظاهراً هر چند، جگوار هنوز منابع لازم برای تولید یک مدل رقابتی در این زمینه را ندارد اما آنها چشماندازی کاملاً وسوسهانگیز، برای این بازار دارند و فقط در حال حاضر آمادگی ورود به این بازار را ندارند.
خصوصاً این که جگوار در حال حاضر پلت فرمی برای پیادهسازی خودروی دیفرانسیل جلو ندارد. آخرین ماشین دیفرانسیل جلویی که آنها، معرفی کردند تیپ-X، است که از شالوده بسیار قدرتمند نسل سوم فورد موندئو بهره میبرد که آن هم واکنشهای مختلفی در آن زمان، به دنبال داشت. با این حال یک ماشین سرسخت بود و من فکر میکنم هنوز هم یک انتخاب مطلوب برای خرید خودروی دستدوم باشد هرچند که جگوار از آن بهعنوان یک اشتباه یاد میکند.
او توضیح میدهد که :بازگشت به میدان رقابت با سری ۱ ممکن است” که نشان میدهد نظرات آنها در این مورد مشترک است.
بهطور مداوم به دنبال همه بخشهای بازار و به دنبال وسیله نقلیه مناسب در هر بخش هستیم. این میتواند، یک حرکت رو به جلو باشد، یک کار معقول برای انجام دادن چون هیچ شرایطی همیشه ثابت نیست. ما باید جاهطلبی فوقالعادهای داشته باشیم – در داخل شرکت فقط به دنبال راندن عالی هستیم.
reza
۳۰ فروردین ۱۳۹۴فک کنم بازار خوبی داشته باشه ولی نمیتونه با بنز و بی ام و رقابت کنه
کلا خودروی انگلیسی به دل من نمیشینه
amir
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ماشین های انگلیسی که خیلی به دل من میشینه مخصوصا لندروور و بنتلی و مک لارن
شایان
۳۰ فروردین ۱۳۹۴شما اینجوری میبینی اتفاقا ماشین انگلیسی جذابیتشون نسبت به آلمانی و ایتالیایی و آمریکایی خیلی کمتره مخصوصا این آخه چیه
Erfan . McLaren
۳۰ فروردین ۱۳۹۴امیر مکلارن حسابش از بقیه انگلیسی ها جداس. اصلا خودش به تنهایی پرچم انگلیس رو برده بالا.
Pooya
۳۰ فروردین ۱۳۹۴سلام.
کامنت من ربطی به پست نداره. این عکس ها رو ببینید. محصول عجیب و غریب شرکت ایران خودرو. که بیشتر به ماشین های سری بازی های GTA V شباهت داره.
http://www.acopart.org/upload/ACO-1551/5d0v5ab130039725048178750.jpg
http://www.acopart.org/upload/ACO-1551/flqnnzi130039725110210000.jpg
(((RETOLEX(((REZA
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ایرانخودرو از این کارا زیاد کرده ولی مشکل اینجاست به تولید نمی رسونشون
اگه ایرانخودرو ماشین کوپه بساره فروش بسیار خوبی میره
مثل اینکه ایرانخوردرو به فکر خودرو های جدید هست ولی اصلا کاری به موتور های جدید نداره
احمد.ف
۳۰ فروردین ۱۳۹۴این سمند کوپه رو مجله ماشین معرفی کرده بود تو یکی از شماره های یکی دو سال پیش و کار ایراد خودرو هم نیست و کار چند نفر جوان خوش ذوق است و ایراد خودرو هم این طرح را اصلا تحویل نگرفته . به هر حال کار جالبی بود که به ثمر ننشست!
احسان(احسان سابق)
۳۰ فروردین ۱۳۹۴از عقب که خیییییییییییییلی بدقیافس.جلوش هم برای یک سدان زیباست اما واگن-هاچ بک بودن ماشین زیبایی جلوش رو هم برده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
تصور من از جگوار ، یک خودروی بزرگ . لوکس و یا حداقل سدان است . شاسی بلندش هم خوبه .
اما هاچ بک هیچ جوره تو کتم نمیره . در هر حال قضاوت زوده .
milad
۳۰ فروردین ۱۳۹۴کلاس خودروهای هاچ بک همیشه داغه مثل گلف..فوکوس..پژو307..و..
سعید
۳۱ فروردین ۱۳۹۴من جلوپنجره جگوار رو دوست ندارم،ولی عقب ماشیناش قشنگه
Ahmad..F12
۳۱ فروردین ۱۳۹۴آقای فراهانی ممنون
خیلی خوبه که رقابت داغ تر میشه
اصلاً نمیخوام بگم جگوار بده، یا اینکه عملکردش ضعیفه اصلاً
ولی، با توجه به سابقۀ جگوار، و رقبایی که برای بنز و بی ام و داشته و داره، از الان میتونم بگم که
این مدل هم رقیب سهل و آسانی برای A45 و سری 1 خواهد بود.
از نظر طراحی هم باید بگم که خیلی خوبه اما کاش ترکیب جلو پنجره و چراغهاش رو طوری طراحی
کنه که به هاچ بک بخوره، چون الان این رندر بیشتر شبیه یه خودروی بزرگه تا هاچ بک کوچیک
در هر صورت در آینده همه چیز معلوم میشه، و امید وارم که خوب از آب در بیاد