جگوار بیش از ۷ میلیون پوند را در بنگاههای خبری خود سرمایهگذاری کرده تا افزایش کیفیت خودروهایش و مصرف سوخت کم آنها را نشان دهد.
جگوار میگوید که فرایند بازیافت پیشروی این شرکت در ساخت بدنهی XE به این شرکت اجازه داده تا بیش از ۵۰ هزار تن پسمانده آلومینیوم را دوباره مورداستفاده قرار دهد که این مقدار برابر با پوستهی بدنهی ۲۰۰ هزار دستگاه XE در سال اول تولید است. این پروسه منجر به جلوگیری از آزاد شدن بیش از ۵۰۰ هزار تن CO2 به اتمسفر میشود.
روش بازیافت آلومینیوم این شرکت باعث این کار میشود و با این کار، بازده انرژی در مقایسه با تولید بدنه با استفاده از آلومینیوم ابتدایی ۹۵ درصد بهبود مییابد. جگوار XE اولین خودروی دنیا خواهد بود که از این آلیاژ آلومینیوم مستحکم استفاده میکند.
نیک راجرز، سرمهندس گروه میگوید:
نوآوری و ابتکار در قلب هر کاری است که ما در جگوار لندروور انجام میدهیم. ما با امید و آرزو پیش میرویم تا کلاس جهانی را با خودروهای سبکوزن بهبود ببخشیم البته ما همچنین دنیا بداند که ما چگونه آنها را میسازیم.
با درجهی ساختاری آلیاژ آلومینیوم بازیافت شده که بهطور کامل تست شده، جگوار الآن از این ماده در ساخت XF جدید و شاسیبلند F-Pace استفاده میکند.
great britain
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵آفرین.
روز به روز پیشرفت و نوآوری.من که به این شرکت به طرزه وحشتناکی امیدوارم.
بنتلی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا کارشون لایک داره،البته امیدوارم موتور دیزلیشون مشکلی نداشته باشه!
فقط انگلستان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵پیشرفت جگوار واقعا عالیه
علي
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵درود بر گربه دراز چینگلیسی امیدوارم هر چه زودتر اتاق جدیدش بیاد .
peyman.german
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ویران خودرو هم آهن کهنه میخره برا ساخت پژو
احمد باقری
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵این کار میتونه برای خود جگوار هم سود زیادی به همراه داشته باشه و هزینه های تولید را خیلی کاهش بده.