جگوار با ورود به بازی در زمین خودروهای متوسط لوکس، گامی بلند برداشته است. اما در ابتدا برای توانایی رقابت این خودرو با سدان های آلمانی، جای سؤال زیادی وجود داشت. درحالیکه بهتدریج این خودرو در حال محکم نمودن جایگاه خود و نمایش ویژگیهای دلپذیری است که میتواند آن را بیشتر مورد توجه قرار دهد.
ادریس البا (Idris Elba) بازیگر، نوازنده و فیلمسازی است که در یک سفر ۱۲۰۰ کیلومتری از لندن تا برلین با جگوار XE همراه شد. سفری با پیمایش چهار کشور در سه روز که در آب و هوایی سرد و برفی صورت گرفت. نسخه دیزلی که البا سوار شد در چنین مسیری بهطور متوسط تنها ۴.۳ لیتر در هر صد کیلومتر، سوخت مصرف کرد. گرچه شاید شرایط جوی امکان رانندگی اسپرت را از ی گرفته و بیشتر مسیر را هم در بزرگراهها طی نموده باشد. با این وجود میتوان گفت که این خودرو، واقعاً یک خودروی اقتصادی است. با این وجود لذت سواری و تکنولوژیها و لوازم این خودرو بیشتر مورد توجه البا قرار گرفتهاند که باعث گردیده نسبت به BMW سری ۳ یا مرسدس کلاس سی و آئودی A4 تبدیل به انتخاب برتر شود. جگوار همچنین اخیراً جزئیات بیشتری از محدوده لوازم جانبی موجود برای سدان XE را منتشر نموده است. این خودرو با هفت پیشرانه و در سه تنظیم سیستم تعلیق و ۱۲ گزینه برای چرخها و ۱۸ رنگ بدنه در دسترس خواهد بود. ۲۴ گزینه برای طراحی ظاهری، ۴۰ گزینه در بخش لوازم آپشن و ۱۷ گزینه لوازم مراقبتی و نگهداری خودرو نیز برای جگوار XE درنظر گرفته شدهاند. برای تفریحات آخر هفته میتوان از یک باربند دوچرخه روی سقف استفاده کرد. برای سفرهای طولانیتر هم جگوار یک باربند جعبه ای با حجم ۴۳۰ لیتر و طراحی آئرودینامیک و اسپرت را پیشنهاد میکند. یکی دیگر از لوازم مفید جانبی برای جگوار XE هم تکیهگاه آرنج با خنککننده داخلی برای قرار دادن بطریهای نوشابه است.جگوار میخواهد خودرویی را ارائه کند که طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد و در عین عملی بودن و کارآمدی، مقرونبهصرفه، جذاب و هیجانانگیز هم باشد. [jwplayer mediaid=”۱۰۴۴۷۳″] [دانلود ویدئو]
Zora
۱۰ اسفند ۱۳۹۳Cadillac ATS+++++
Jaguar XE _ _ _ _ _
NA-NikandreosApotheon-NA
۱۱ اسفند ۱۳۹۳این از ATS بهتره ولی از CTS نه.
CTS-V یه چیز دیگست.ولی ATS مال این حرفا نیست که از این بهتر باشه
شلبى
۱۰ اسفند ۱۳۹۳جگوار واقعا عالى شده، خودرهاش هم بسیار خاص و زیبا هستند و تکنولوژى هاى زیادى رو ارائه میدن،ماشیناش خیلى دوست داشتنین
Mostafa&S
۱۰ اسفند ۱۳۹۳درود
ماشینای جگوار خیلی
شیکه…
M5
۱۰ اسفند ۱۳۹۳به نظر من جگوار فوق العادس!
امیر محمد
۱۰ اسفند ۱۳۹۳زیباست
هنوز تو کف اینه بغلشم فکر کنم قیمتش حدود یه پیکان یا پراید باشه
محمد
۱۰ اسفند ۱۳۹۳بى نظىره
ىه نظر سنجى
جگوارXE لاىک
BMW سرى 3 دىس لاىک
saleh.cars.motorcycles
۱۰ اسفند ۱۳۹۳خیلی عالی
×هفت پیشرانه ×و در ×سه تنظیم سیستم تعلیق× و 12 گزینه برای چرخها و 18 رنگ بدنه
24 گزینه برای طراحی ظاهری، 40 گزینه در بخش لوازم آپشن و 17 گزینه لوازم مراقبتی و نگهداری خودرو
تکیهگاه آرنج با خنککننده داخلی برای قرار دادن بطریهای نوشابه
باتشکرازپدال
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۱۰ اسفند ۱۳۹۳مصرف سوختش واقعا عالیه.
ولی چیزای مهم مثل قدرتش وقیمتش رو ننوشتید .
این آقای ادریس البا چند تا شغل داره. بازیگر نوازنده فیلم ساز حالا هم که شده مسئول تبلیغ جگوار
اریک
۱۰ اسفند ۱۳۹۳دیزلی ها مخصوصا TDI نسبت به موتور بنزینی مصرف خیلی پایین تری داره . به خاطر تراکم بالای این موتور هاست.
سعید
۱۱ اسفند ۱۳۹۳نسخه دیزلی XE موتور 2لیتری 4 سیلندر،با سه سطح قدرت ،163،200،180 اسب بخار و قیمت پایه 40 تا 45 هزار دلار
سعید
۱۱ اسفند ۱۳۹۳نسخه دیزلی فقط 163 و 180 اسبی داره،200 اسبی بنزینیه،اشتباه نوشتم
شایان
۱۰ اسفند ۱۳۹۳تنها قصد نویسنده این بوده که سدان های آلمانیو بکوبه فقط این تیکه آخرو جگوار میخواهد خودرویی را ارائه کند که طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد و در عین عملی بودن و کارآمدی، مقرونبهصرفه، جذاب و هیجانانگیز هم باشد اینو دیگه ننه کریم کورانی میدونه هیچوقت این اتفاق نمی افته چون هیچ وقت ماشینهای انگلیسی مخصوصا جگوار و استون مارتین نه در ظاهر و نه در باطن و البته نه در تکنولوژی وقیمت جذابیت و قدرت اون سه تارو ندارن پس نویسنده میاد چی کار میکنه میاد از روش حمله استفاده میکنه پدال دیگه شورشو دراوردی هیچوقت محبوبیت گذشته رو بدست نمیاری
GT-R
۱۰ اسفند ۱۳۹۳عالیه
مم
۱۲ اسفند ۱۳۹۳با این همه تکنولوژی تازه طرف میخواهد یک جایی بره بعد دوچرخه سواری کنه !
مثل بعضیها که با هواپیمای شخصی و کلی ناز و عشوه میرند اون سر دنیا بعد آبتنی یا اسکی ببینند تازه نه اینکه خودشان اسکی کنند !! بابا تکنولوژی چکار کرده