احتمالاً محصولات پرفورمنس R جگوار به زودی از خط تولید وداع خواهند کرد. مدیر طراحی بخش SVO جگوار آقای وین برگس به اتواکسپرس گفته که تریم های اسپورت R و SVR علیه یکدیگر کار کرده و شباهتهای بین این دو نسخه میتواند مشتریان را سردرگم کند.
صادقانه میگویم جگوار برند نسبتاً کوچکی بوده و احتمالاً در واقعیت فضای زیادی برای ارائه هر دو نسخه R و SVR ندارد. ما فهمیدیم که اف تایپ R و SVR علیه یکدیگر کار میکنند. واقعیت این است که اف تایپ R خودروی فوقالعادهای بوده و در برخی موارد نسخه SVR را به چالش میکشد.
در حال حاضر جگوار تریم های R و SVR را برای محصولات اسپورت و پرفورمنس خود ارائه میکند. حذف تریم R به این برند اجازه میدهد تا نسخههای SVR را به عنوان محصولاتی الهامبخش عرضه کند.
ظاهراً استارت این کار با شاسیبلند جدید اف پیس بوده که تنها در تریم های S و SVR عرضه میشود. اف پیس SVR دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت ۵۴۲ اسب بخار میباشد.
ما تریم الهامبخش SVR را در سبد محصولات خود داریم و کارها را به خوبی انجام میدهد. در سبدی که دارای تریم R نیست SVR واقعاً میتواند بدرخشد. شما میتوانید این روش را در شاسیبلند اف پیس ببینید.
جگوار هنوز نگفته چه زمانی مدلهای R از خط تولید حذف خواهند شد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که اف پیس فاقد چنین تریمی است بنابراین به نظر میرسد خاتمه تولید محصولات پرفورمنس R نزدیکتر از آنچه فکر میکنیم خواهد بود.
اکبر جرمنی
۱۶ فروردین ۱۳۹۷جگوار مساوی کم اعتماد ترین و کم دوام ترین خودروی انگلیسی
پارسا
۱۶ فروردین ۱۳۹۷اصلا مقایسه برندهای انگلیسی با هم کار اشتباهیه ? چون هر کدوم تو یه دنیای جدان! حتی بنتلی و رولزرویس از نظر کاربردی دو طیف متفاوت رو شامل میشن
و این که اصلا اینجور حرف زدن درباره این پلنگ بریتانیایی کار درستی نیست ?