کل مدلهای تولیدی جگوار در سال جای جدید بوده و یا بازبینی قابلتوجهی را تجربه کردهاند. همهی مدلها بهصورت استاندارد از پوشش EliteCare جگوار، پکیج مالکیت با گارانتی محدود خودروی جدید و طولانیترین پکیج ماندگاری تعریف شده برخوردار خواهند بود.
طبق گفتههای جگوار، قیمت پایهی خودروهای این کمپانی در میانههای سگمنت های مربوطه قرار میگیرد.
جگوار XE 2017
XE 2017 سدان سطح پایهی جگوار است که در ایالاتمتحده با ۳ نوع پیشرانهی مختلف قابل سفارش است. جگوار XE 25t از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۲۴۰ اسب بخاری سود میبرد و قیمت آن از ۳۵۸۹۵ دلار آغاز میشود. خریداران میتوانند XE 20d دیزلی با پیشرانهی ۲ لیتری ۱۸۰ اسبی را نیز انتخاب کنند. قیمت این مدل از ۳۷۳۹۵ دلار آغاز میشود. در صدر مدلهای جگوار XE، مدل XE 35t با پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار قرار دارد که قدرت ۳۴۰ اسب بخاری داشته و برچسب قیمتی ۴۲۶۹۵ دلاری را نشان میدهد.
در مقام مقایسه، مدل پایهی مرسدس C کلاس بهای آغازی ۳۸۹۵۰ دلاری دارد درحالیکه C450 AMG قیمت ۵۰۸۰۰ دلاری دارد و هر دو باعث میشوند تا جگوار معاملهی خوبتری به نظر آیند. در اینطرف بامو با سری ۳ و قیمت آغازی ۳۳۱۵۰ دلاری قرار دارد که ارزانتر از رقبا میباشد.جگوار اف پیس ۲۰۱۷
شاسیبلند جدید جگوار بالاخره پدیدار شد و در سه فرم قابل سفارش است. ارزانترین مدل اف پیس 20d با پیشرانهی ۲ لیتری دیزلی و قدرت ۱۸۰ اسب بخاری است. مدل پایهی اف پیس برچسب قیمتی ۴۱۹۸۵ دلاری دارد. دو مدل دیگر اف پیس پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار دارند اما خروجی این پیشرانهها فرق میکند. اف پیس 35t قدرت ۳۴۰ اسب بخاری و قیمت ۴۳۳۸۵ دلاری دارد درحالیکه نسخهی قدرتمند اف پیس S پیشرانهای ۳۸۰ اسب بخاری و قیمتی ۵۷۶۹۵ دلاری را نشان میدهد.
جگوار تلاش دارد تا با اف پیس جدید به مصاف پورشه ماکان برود. ماکان قیمتی برابر با ۴۷۵۰۰ دلار دارد که جگوار را معاملهای ارزانتر نشان میدهد. ماکان فول آپشن قیمتی بالاتر داشته و ۷۶ هزار دلار را فتح میکند. باز هم بامو پیشنهاد ارزانتری داشته و X3 قیمت آغازی ۳۸۹۵۰ دلاری را پیشنهاد میدهد.جگوار XF 2017
XF بازطراحی کاملی را برای سال ۲۰۱۶ تجربه کرده و قوای محرکهی یکسانی با اف پیس دارد. مدل سطح پایهی دیزلی قیمت آغازی ۴۸۴۴۵ دلاری دارد.XF 35t با پیشرانهی ۳۴۰ اسبی دارای قیمت ۵۱۴۸۵ دلاری و XF S با پیشرانهی ۳۸۰ اسبی قیمت ۶۳۶۹۵ دلاری دارد.
برخلاف XE و اف پیس، بامو این بار ارزانتر نبوده و بهای سری ۵ از ۵۰۲۰۰ دلار شروع میشود. مرسدس با بهای ۵۲۶۵۰ دلاری E کلاس پایه گرانتر بوده درحالیکه آئودی در این بخش ارزانتر از همه بوده و قیمت پایهی سدان A6 آن ۴۶۲۰۰ دلار میباشد.جگوار اف تایپ ۲۰۱۷
مدل جدید ۲۰۱۷ اف تایپ SVR است که قیمت آغازی ۱۲۶۹۴۵ دلاری دارد. نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار ۵۷۵ اسب بخاری است. همین پیشرانه با قدرت ۵۵۰ اسبی در اف تایپ R 106395 دلاری نیز بکار رفته است. ۳ مدل باقی مانده همگی پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار ۳۴۰ اسب بخاری دارند. مدل سطح پایه از قیمت ۶۲۳۹۵ دلاری برخوردار است درحالیکه تریم های پریمیوم و اسپورت بهای آغازی به ترتیب ۶۲۳۹۵ و ۶۷۷۹۵ دلاری دارند.
رقیب سنتی این خودرو یعنی پورشه ۹۱۱ بهای آغازی ۸۹۴۰۰ دلاری دارد و مدل سطح بالای آن گرانتر بوده و برچسب قیمتی ۲۰۰۴۰۰ دلاری را برای مدل توربو S کابریولت نشان میدهد.منبع: autoguide
امير علي
۲۴ خرداد ۱۳۹۵شنیدم جگوار نمایندگی زده ولی هنوز افتتاح نشده واقعیه یا شیشتایی؟ اگه واقعی باشه و درست قیمت گذاری کنه میتونه خیلی پیشرفت کنه تو ایران
Carbonado Aventador
۲۴ خرداد ۱۳۹۵درست هم قیمت گزاری نشه بازم هستن کسایی که میتونن چندتا چندتا ازش بخرن!
Archi KHAN
۲۴ خرداد ۱۳۹۵اِف تایپ و اِف پیس هر دوشون منحصر بفرد و رویایی هستن
لااقل برای من …
علي
۲۴ خرداد ۱۳۹۵در اینکه جگوار و لندرور ورود به ایران پیدا میکنن شکی نیست ولی اینا دلایلی پشت سرشون هست که شاید خیلیها ظاهر کار رو میبینند. اول اینکه این ماشینا بابت طلب پول نفت ایران از کشور هندوستان به ایران داده میشه . دوم اینکه از نمایندگی واقعی خبری نیست و با توجه به قوانین تحریمهای آمریکا به جای دلار و پول نقد باید کالا به ایران داده بشه . سوم به خاطر مسائل بانکی امکان جابجایی این همه پول وجود نداره و ایران باید از خط اعتباری کالا وارد کنه . چهارم اینکه مالکان هندی جگوار و لندرور بعد از تسویه طلب ایران از طریق ی مشت خودرو معلوم نیست که تضمین ادامه فروش و خدمات بدهند یا نه .(( ( همون مشکلی که برای آئودی و ولوو داریم و صرفا میشه ی نماد برای گول زدن))).
كوروش
۲۴ خرداد ۱۳۹۵نفرین عامن هتب بر تو !!!!!!
همه چیز رو که همه جا نمی گن چون بعضی ها فکر می کنن مثل داستان ماشین های امریکایی مردم ما چون دوز ماشین امریکایی خونشون کم شده رفتند کاملا اتفاقی شولت بر داشتند اوردن
ولی بی شوخی کاملا قضیه همینه شنیدم شاید خود دولت تبصره بزنه که وارد بشن (بیشتر از ۲۵۰۰cc)
احسان(احسان سابق)
۲۴ خرداد ۱۳۹۵شاسی بلندهای لوکس واقعا زیبا و جذابن.مازراتی لوانته ، جگوار اف پیس ، بنتلی بنتیگا ، پورشه کاین و ماکان و کادیلاک xT5 و …
احمد باقری
۲۴ خرداد ۱۳۹۵خیلی عالیه.
محمد زمانلو
۲۴ خرداد ۱۳۹۵خدا کنه هرچه زودتر نمایندگیش شروع به کار کنه ، هم جگوار و هم رنج روور به صورت رسمی وارد کشور بشن و ما هم کیف کنیم!!!
بنتلی
۲۴ خرداد ۱۳۹۵علی جان،دوست عزیز!نمایندگی جگوارو گروه گرامی گرفته ک بزرگترین وارد کننده خودرو هس و اسم شرکت جدیدش برا جگوار روان رو خودرو هستش،حالا شما دوس داری ی جوری تو حرفات ب سهامدارای هندی جگوار گیر بدی و کیف کنی ایرادی نداره ! دیگه این کارت عادی شده!
علي
۲۴ خرداد ۱۳۹۵تو اینجور برداشت کن از حرفایی که زدم . دست خودت نیست میدونم. ضمنا ربطی به اینکه چه کسی میخواد تو ایران خدمات بده نداشت تو حرفام .
یو اس اس اینترپرایز
۲۴ خرداد ۱۳۹۵زیبایی خوبی برخوردار
ali
۲۴ خرداد ۱۳۹۵تو مدلهای مختلف جگوار فقط از xj که یه موقع تو خیابونها بود خوشم میاد واقعا خوش قیافه بودن فکر کنم دهه 70 ی بودن 3 نوع موتور هم داشتن 12.8.6 که 8 سیلندری شرو بیشتر دوست دارم و بدمم نمیاد یدونش رو داشته باشم اونم قرمزش
بنتلی
۲۴ خرداد ۱۳۹۵علی جان،دوست عزیز، نه تاتا دولتیه نه گروه گرامی! نکنه دولت داده به گرامی براش خودروهارو پول کنه؟!دوست عزیز بدهی 7میلیارد یورویی هند قراره ب سه تا بانک ایرانی پرداخت بشه پس بیخودی اطلاعات غلط نده، برا همینه ک میگم اومدی ی چیزی از خودت درآوردی ک ی جوری ب سهامدارای هندی جگوار گیر بدی و حال کنی!بحث با شما فایده نداره دوست عزیز.
كوروش
۲۴ خرداد ۱۳۹۵چه ربطی داره ۱۰۰ تا شرکت مثل گروه شل ، یا شرکت خدمات پروازی که تو ایران هستند از طرف دولت مجوز گرفتن برای تسویه بدهی نقدی دولت شون (نفت یا هرچیز…) توی ایران فعالیت خدماتی داشته باشند قبلا حتی شده بود چین برای تسویه بدهی به ایران خطوط موبایل بده و…..
راستی عجیبه این شرکت گرامی چقدر یهو طرفدار پیدا کرده ؟؟؟؟؟؟؟
AMG
۲۴ خرداد ۱۳۹۵اگه میشه لیست محصولات بنز رو هم بگذارید
بنتلی
۲۵ خرداد ۱۳۹۵دوست عزیز شرکت شل ی شرکت نفتیه!آخه تاتا چ ربطی ب بدهی داره برادر من؟!ینی واقعا خیلی عجیبه ک شرکتای خودرویی بیان ایران؟!الان هر کشوری اکثر شرکتای خودروسازی حظور دارن برادر من!قبل تحریم هم سعی برا کسب نمایندگی جگوار شده بود.واقعا فک میکنی اون دویستا شورلت انقد ارزش داشت ک باهاش بدهی تسویه کنن؟! چرا پس نمایندگی ایرانخودرو اقدام ب فروش جگوار و شورلت نکرده؟!حتما میخوای بگی برا عوام فریبی و گول زدن مردم بوده! ولی شما و علی خیلی زود متوجه این خیانت بزرگ شدین ب همین خاطر گفتن دیگه لو رفتیم ماشینارو پس بفرستین! واقعا نمیدونم وقتی بعصیا درمورد حضور شرکتای مختلف ک واقعا ی امر طبیعی تو کشورای دیگس اینجوری فک میکنن و داستان درست میکنن من دیگه چی بگم! دوست عزیز شورلت محبوبیت زیادی بین مردم داره،کاملا طبیعیه ک بعضیا برا سواستفاده از این محبوبیت و ب جیب زدن سود زیاد در پی کسب نمایندگیش باشن.
كوروش
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ربطش رو که من توضیح دادم
بعدشم دهه ۶۰ امریکا بعضی بدهیش رو از طریق دادن خودرو به ایران یه دلیل تحریم حل کرد!!!!!! انواع خودرو که دهه ۹۰ امریکا هستش دلیل حرفم پس چیز جدیدی نیست جلوش هم گرفته شد چون عملا بچه گول زدن بود ( تراول مالی نامعلوم ، تحویل خودرو کارکرده یا رفرش و….)
حرفم اصلا خیانت یا هرچیز اینطور نبود ولی ایا واقعا شورلت یا جگوار حاضراً رسما با خدمات کامل وارد ایران بشن؟؟؟؟؟
بنتلی
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ی چیز دیگه کوروش جان،چن ساله پالایشگاه های هند تمام پول نفتو ندادن،این بدهی برای اونه،قراره این پالایشگاه ها بدهیشونو با بهره از طریق بانکی پرداخت کنن،تاتا ی شرکت خودروسازی خصوصیه،اصن ربطی ب این قضیه نداره دوست عزیز،از بقیه دوستان هم عذر میخوام بحث غیر خودرویی شد.