جگوار بیسروصدا نسخهٔ پایهٔ کراساوور الکتریکی I-Pace را با نام EV320 SE در بازار آلمان معرفی کرده است. این مدل پایه فضای خالی پایین مدل اصلی I-Pace یعنی EV400 S را پُر میکند اما فقط تا پایان سال ۲۰۲۰ ارائه میشود. این مدل جدید EV320 SE از همان پکیج باطری ۹۰ کیلووات ساعتی مدل EV400 S استفاده میکند اما موتورهای الکتریکی آن از نو تنظیم شدهاند و حالا ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند که ۸۰ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر از I-Pace اصلی کمتر است.
کاهش قدرت بدین معنا است که EV320 SE برای رسیدن از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به زمان بیشتر ۶.۴ ثانیه نیاز دارد درحالیکه نسخهٔ EV400 S این کار را ظرف ۴.۸ ثانیه انجام میدهد. حداکثر سرعت این مدل نیز روی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده که کمتر از حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نسخهٔ قویتر است. بااینحال، میزان بُرد EV320 SE بدون تغییر باقیمانده و مثل EV400 S با هر بار شارژ کامل باطریها میتواند تا ۴۸۰ کیلومتر را طی کند.
همانطور که از نام این نسخهٔ جدید تولید محدود مشخص است، بهصورت استاندارد به پکیج تجهیزات SE مجهز شده که برای مدل EV400 S بهعنوان یک آپشن قابل سفارش است. این پکیج شامل رینگهای ۲۰ اینچی با طرح شش پرهٔ متمایز، درب صندوق بار برقی، آینههای جانبی تاشو برقی با گرمکن، چراغهای جلوی LED و صندلیهای اسپرت با تنظیم ۱۴ جهته، روکش چرمی سوراخدار و حافظه میشود.
جگوار I-Pace EV320 SE از همهٔ بهروزرسانیهایی که نسخهٔ معمولی این کراساوور الکتریکی برای مدل ۲۰۲۱ تجربه کرده مثل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro جگوار با دو نمایشگر لمسی برخوردار است. قیمت EV320 SE در آلمان از ۶۴,۹۵۷ یورو آغاز میشود که بسیار از EV400 S با قیمت پایهٔ ۷۵,۳۵۱ یورو ارزانتر است.
محمد
۶ شهریور ۱۳۹۹رقیب خوبی برا تسلا میشه
از نظر طراحی از تسلا خوشکل تره
بی ریا
۶ شهریور ۱۳۹۹طراخی به شدت زیبایی داره اما در مقام عمل باید گفت تا زمانیکه مدیریت جگوار دست شرکت هندی بی نام و نشونی مثل تاتاموتور باشه اوضاع جگوار روبراه نمیشه
حمید
۶ شهریور ۱۳۹۹نمیدونم ناگوار ماشین خوبیه یا نه
nikzad
۶ شهریور ۱۳۹۹حس میکنم بدنه،طراحی متناسبی نداره و از هر طرف درازش کردن و از عقب و جلو بریدنش.ولی پرفورمنس قابل قبولی داره.