چند ماه پیش یک پروتوتایپ مرموز از آئودی E-Tron در نوربرگرینگ دیده شد که کمی هیجانانگیزتر از نسخهٔ استاندارد به نظر میرسید. این خودرو ممکن است یک نسخهٔ اسپرت S با قوای محرکهٔ سه موتوره با خروجی کلی بیش از ۵۰۰ اسب بخار و باطری بزرگتر از ۹۵ کیلووات ساعت فعلی باشد؛ اما این چه ارتباطی با I-Pace دارد؟ خب جگوار هم اعلام کرده است که با ساخت نسخهٔ داغتری از این کراساوور تمام الکتریکی، در همان مسیر آئودی گام برمیدارد.
رئیس بخش خودروهای ویژهٔ جگوار-لندروور «مایکل وندر سند» در گفتگو با اتوکار، تولید نسخهٔ عملکرد بالا از I-Pace را رسماً تأیید کرده است اما به این زودیها این خودرو را نخواهیم دید زیرا جگوار-لندروور در حال حاضر اولویتهای مهمتری دارد. انتظار میرود I-Pace SVR قدرت و گشتاور بیشتری از ۴۰۰ اسب بخار و ۶۹۵ نیوتن متر نسخهٔ استاندارد داشته باشد که درنتیجه زمان لازم برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را کاهش میدهد. نسخهٔ استاندارد I-Pace این کار را ظرف ۴.۵ ثانیه انجام میدهد و حداکثر سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
البته آئودی و جگوار تنها برندهایی نیستند که نسخهٔ پرفورمنس کراساوورهای الکتریکی خود را آماده میکنند زیرا مرسدس بنز هم بارها گفته است که AMG اقدام به تقویت محصولات الکتریکی EQ خواهد کرد؛ بنابراین ممکن است نسخهٔ پرفورمنس کراساوور EQC هم ساخته شود. در همین حال، تسلا هم با تجهیز مدل X به قوای محرکهٔ جدید پلاید، یکی از پیشروهای این میدان خواهد بود. این قوای محرکه که از سه موتور الکتریکی تشکیل شده است، با مدل S و نسل دوم رودستر مشترک خواهد بود.
jdam
۶ مهر ۱۳۹۸ماهیندرا موتورز ،تاتا موتورز چه صنعتی دارن هندی ها
اشکان
۷ مهر ۱۳۹۸بله اونام شبیه بایک و جیلی شدن
Farzad
۶ مهر ۱۳۹۸همگی در حال تلاش برای الکتریکی شدن