جگوار

اس‌وی‌آر، سریع‌ترین عضو خاندان جگوار اف-تایپ

بنا بر گزارش‌ها اولین تصاویر و مشخصات مدل سطح بالا جگوار F-Type SVR، پس از ورود آن به آلمان، سهواً در وب‌سایت‌ها انتشار یافته است.

2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
جگوار F-Type R با توان ۵۴۲ اسب بخار و در دو نسخه کوپه و کانورتیبل، عرضه شده است.
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
با توجه به بروشور منتشر شده، قدرت نسخه SVR کمتر از مقداری هست که در شایعات پیش‌بینی شده بود و اطلاعات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد با بهینه‌سازی‌های انجام‌شده موتور ۵.۰ لیتری V8 سوپرشارژ آن توان ۵۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۷۵ نیوتون متر تولید می‌کند، که تنها ۲۵ اسب بخار و ۲۵ نیوتن متر بیش‌تر از نسخه R به همراه دارد. با این حال، بر روی کاغذ، به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها است.
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
برخلاف نسخه’R’ که می‌توان آن را با هر دو نوع دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک سفارش داد، SVR به‌طور انحصاری با سیستم AWD و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و (بدون در نظر گرفتن استایل بدنه) می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۷ ثانیه پر کند. در مقایسه، F-Type R در نسخه AWD زمان ۴.۱ ثانیه و در نسخه RWD زمان ۴.۲ ثانیه برای پر کردن ۰ تا ۱۰۰ لازم دارد. حداکثر سرعت SVR کوپه ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت و SVR کانورتیبل ۳۱۳ کیلومتر بر ساعت است.
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
SVR همچنین به سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی و دیفرانسیل الکترونیکی مجهز شده، در حالی که ارائه ترمزهای کربن سرامیکی بسیار سبک به‌عنوان یک گزینه قابل انتخاب است.
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
مدل دلربا SVR با یک کیت آئرودینامیکی اختصاصی عرضه می‌شود که تغییرات آن شامل قسمت‌های سپر جلو، اسپویلر عمیق، سپر عقب و تجدیدنظر در دیفیوزر و خروجی چهارقلو اگزوز، و بال ثابت عقب است. همچنین از رینگ‌های منحصربه‌فرد، ۲۰ اینچی در آن استفاده شده است.
2017 Jaguar F-Type SVR
۲۰۱۷ Jaguar F-Type SVR
انتظار می‌رود F-Type SVR جدید برای اولین بار در ماه مارس در نمایشگاه خودرو ژنو حضور پیدا کند. منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. javad

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خیلی خوشگله …. دل مان خواست :(

  2. Archi KHAN

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    یکی از دو نفره های رویاییِ من …

  3. یاس ی

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    جاگوار ماشین اصیل و دوست داشتنی هستش.
    یک مدت کوتاهی یکم از قافله عقب افتاد ولی دوباره داره اوج میگیره.

  4. usa & japan

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    خداییش این جگوار حرف نداره

  5. 1A1

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    از جلو و عقب عالی.ولی قسمت پشت گلگیر جلو هواکشش و بغلش با این نسخه جور در نمیاد نسخه Rبغلش از این هجومی بود…

  6. آترون

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (161 ديدگاه)

    دوتا از بهترین خودروهای دو نفره بازار چه کانورتیبل و چه رودستر جگوار f-type و مزدا mx-5 هستند

  7. احمد باقری

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    جگوار بعد از یه مدت کم کاری ،خوب داره خودشو نشون میده.

  8. امید

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (424 ديدگاه)

    ناموسا خیلی خوشگله !!!
    صداشم که حرف نداره

  9. ПпП

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (544 ديدگاه)

    نظرسنجی
    ماشین اروپایی لایک
    ماشین آمریکایی دیسلایک

    1. moein

      ۵ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      جفتشون خوبن کره ایی رو دیس کن

  10. saleh

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از مشکلاش اینه که نقطه ی کور داره یعنی سر تقاطع ها نمیتونی بفهمی از خیابون کنار ماشین میاد یا نه ولی تو نسخه ی کانورتیبلش این مشکل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا