شرکت جگوار لندرور بهترین میزان سوددهی خود از سال ۲۰۱۵ تاکنون را ثبت کرد. این بازدهی به لطف فروش بالای دیفندر و رنجرور به دست آمده است.
جگوار لندرور توانست رکورد فروش سالانه خود را بشکند و درعینحال بیشترین میزان سوددهی از سال ۲۰۱۵ تاکنون را بر جای بگذارد. این برند لوکس بریتانیایی با تولید محصولاتی جذاب و البته گرانقیمت توانسته نظر مثبت خریداران ثروتمند را به خود جلب کند. جگوار لندرور میگوید در یک ساله منتهی به ماه مارس درآمد ۳۶.۳ میلیارد دلاری داشته که نسبت به یک سال قبل از آن رشد بیش از ۲۵ درصدی را نشان میدهد.
دلیل اصلی چنین رشدی به فروش رکوردشکن محصولات رنجرور مربوط میشود، محصولاتی که گرانترین آنها قیمتی حدود ۱۲۵ هزار دلاری دارد. همچنین تا پایان سال مالی یاد شده حدود ۱۳۳ هزار خودرو نیز به این برند سفارش داده شدهاند و از این رقم سهچهارم مربوط به خودروهای رنجرور، رنجرور اسپرت و دیفندر هستند. باید دانست سود قبل از مالیات جگوار لندرور نیز به ۲.۷ میلیارد دلار رسیده که بیشترین رقم از حدود یک دهه قبل تاکنون است. درآمد بریتانیاییها به خاطر افزایش حجم فروش و کاهش هزینههای کسبوکار خود افزایش یافته است. از طرف دیگر باید گفت خودروی جدید رنجرور برقی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و حدود ۲۹ هزار نفر در لیست انتظار برای خرید این خودرو هستند. محصولات جدید جگوار لندرور در کارخانه سولیهال در وست میدلندز تولید میشوند و این کمپانی اظهار میدارد حدود ۹۵۰ شغل جدید در این شرکت مهیا شده است.
در همین اثنا شرکت تاتا به عنوان کمپانی مادر جگوار لندرور تایید کرده در حال ساخت یک کارخانه تولید باتری به ارزش ۵ میلیارد دلار در بریج واتر است. با تأسیس این کارخانه هزاران نفر مشغول بکار خواهند شد و به این ترتیب میزان تولید خودروهای برقی بریتانیا افزایش خواهد یافت. جگوار لندرور نیز اظهار داشته ۲۰ نسخه سفارشی از رنجرور SV را تنها در خاورمیانه و هر یک با قیمت حدود ۴۱۳ هزار دلار به فروش رسانده است. آدریال ماردل مدیر اجرایی این گروه خودروسازی میگوید:
ما در حال ورود به فاز هیجانانگیز بعدی از استراتژی بازسازی خود هستیم تا به این ترتیب خودروهای لوکس و برقی مدرن را وارد بازار کرده و تجربه فوقالعادهای را به مشتریان خود اهدا کنیم. با این استراتژی مطمئن میشویم که در حال ادامه مسیر حل مشکلاتی هستیم که قبلاً وجود داشتهاند
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳((جگوار لندرور نیز اظهار داشته ۲۰ نسخه سفارشی از رنجرور SV را تنها در خاورمیانه و هر یک با قیمت حدود ۴۱۳ هزار دلار به فروش رسانده است.))
آقای پدال یه گزارش از این رنجروورهای چهارصد هزار دلاری نداشتی؟!
افشار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳منظورت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود ؟
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳بله دیگه متن اینو گفته
NAVID۰۰۹۸
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳منظور چیه دیگه !!!
خب مشخصه کشورهای عربی بوده!!!
حتماً باید مینوشته؟؟؟
یعنی خواننده و بیننده اگر نبینند نوشته کشورهای عربی ، با خودش فکر میکنه قرارِ اون ۲۰ نسخه سفارشیشده تو تهران فروش بره!!!
ممد ژانگولر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳متاسفانه تو رنکینگ اعلام خرابی شرکت جگوار لندروور با اینکه خیلی دوسشون دارم الخصوص مدل دیفندر ۱۱۰ در قعر جدول قرار گرفته و بیشترین شکایتو از کیفیت ساخت و اعلام خرابی داشته .
بهنام
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳دیفندر و رنجرور حداقل در دبی که من دیدم خیلی تو سطح شهر به چشم میخوره. فروش خوبی داشته مدلهای جدیدش قبلاً اینطوری زیاد نبودن .
blackwing
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳دقیقاً ، این نسل جدیدش به همراه دیفندر محبوبیت زیادی بین عربا داره
واقعاً هم زیباست و هم لوکس و کاربردی
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳این کمپانی تا زمانی که دست خود انگلیسیها بود و بعد از اون دست کمپانی فورد آمریکا بود خیلی تفات داشت تا الان که افتاده دست شرکت چینیه چری و دیگه حس خوبی بهش ندارم
یوسف
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳لطفا حس خوبت رو ببر همون جایی که دوست داری……
بذار ما اینجا با حس خوبمون حال کنیم و از زیبایی های رنجرور لذت ببریم….. آره
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳راحت باش عزیزم …… اینجا هر کس میتونه نظر شخصی خودش رو بگه
NAVID۰۰۹۸
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳زیزیگولو جان
مگه لندرور و جگوار دست تاتاموتورز هند نیست؟؟!
واقعاً دست چری افتاده؟!
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳نوید چری هم سرمایه گذاری کرده
حسین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳کاربر یوسف کسی این حرفو میزنه که همه کامنتای خودش گل واژه گفتن در مورد برندهای ژاپنی ( که با یک خط تولیدشون می تونن کل صنعت خودروی انگلیس رو بخرن و بفروشن) نباشه.
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳درود 👌👌👌
دانیال_Surrey،England
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳کل خودروسازی انگلیس رو بخرن؟!
منظورت هموناس که از خساست مجبور شدن برای تولید سوپرا دست به دامان ب ام و بشن،یا اونایی که دو دهه س هنوز نتونستن نسل جدید gtr رو بیرون بدن؟
اینایی که میگی برای خودشون هم به زحمت خرج میکنن.
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳حسین ولش کن ، کسی که میاد درباره تویوتا چنین حرفایی میزنه مشخصه که ماشین شناس نیستش
حسین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳اولا جواب های هوی دانیال.
دوما شما از دست به دامن شدن حرف نزنین که رولزرویس و بنتلی و رنج روور تون فقط اسمشون انگلیسیه وگرنه از موتور تا گیربکس همه آلمانی هستن. اگه آلمان و هند نبودن تا الان چیزی به اسم صنعت خودرو تو انگلیس باقی نمونده بود.
نتونستن نسل جدید gtr بدن بیرون یا نخواستن؟ از کلمات اشتباه استفاده نکن. حتی بزرگترین اسطوره انگلیس هم انجین بی ام و مجبور شد استفاده کنه ( بعد اینکه دست به دامن ژاپنی ها شدن و ژاپنی ها تحویل شون نگرفتن).
سوما حرفی که گفتم حقیقت بود، تعصب به خرج دادن نداره
یوسف
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مگه چی گفتم…… گفتم بذار حال کنیم با این خبر خوب و زیبایی رنجوور و لندرور……
اصلا لندرور هندی اصلا چینی اصلا موتور BMW…. مهم نیست اینچیزها
مهم اینه که همه جا سنگ محکه…
مگه BMW خودش این موتور رو نداره پس چرا نمیتونه محصولی مثل رنجرور تولید کنه….. ها چرا
ehsan.fa
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳تاتا چه ربطی به چین داره
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳چری هم تو جگوار لندروور سرمایه گذاری کرده
JaMsHiD
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳کاربر دانیال :
جی تی آر بی ام و M5 نیست هر سال یه فیس لیفت و تغییرات بده .
چون تنها ماشین ترنس اکسلیه که تونسته قابلیت تمام چرخ محرک تمام وقت رو داشته باشه . موتورش دست سازه و عملا تغییر موتور میلیارد ها سرمایه گذاری میخواست .
چطوره بنز بعد هفتاد سال تولید جی کلاس فقط دو نسل داره اشکال نداره ، بعدا جی تی آر مشکل داره؟
چون قطب صنعت خودرو سازی هست طرفداراش هر سازی بزنن باید با همون برقصیم .
! i M α η δ υ α R
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳{{{ دلیل اصلی چنین رشدی به فروش رکوردشکن محصولات رنجرور مربوط میشود }}}
خوشحالم و تبریک به دوستان بریتیش فن …
بیشتر خوشحالم که اون ذهنیت مسخره و منسوخ هرگز به رنجرور اعتماد نکنید از بین رفته …
امیدوارم جگوار هم به عظمت گذشته و روزهای اوجش بر گرده و هرروز بیشتر شاهد شکوفایی برندهایی اصیل که شناسنامه دنیای خودرو ، هستند باشیم …
از این دنیای برقی و چینی زده متنفرم …
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳از وقتی چری سهامش رو خریده و تا زمانی که دست چری باشه بعید میدونم به روزای اوجش برگرده
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳شما حتی نمیدونی کی سهامش رو خریده
و حتی نمیدونی حتی اگه منظور از دوران اوج فقط فروش باشه هم الان در یکی از بهترین دوران های خودش قرار داره به لحاظ فنی که دیگه هیچ
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار اتفاقاً سالهاست که از دوران اوج خودش فاصله گرفته خصوصاً از وقتی که فروخته شد به تاتا موتور هند و بعد هم چری واسه ساخت برند مشترک تو این کمپانی سرمایه گذاری کرد
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳از چه لحاظ فاصله گرفته واضح تر بگو؟
چون هرچی نشونه هست مبنی بر درستی کارشونه
هم به لحاظ آمار فروش و هم مقبولیت کارشناسی و رسانه ای
و اگه جزء اون دو سه نفری هستی که محصول رو بر اساس ملیت سهامداران قضاوت میکنی که دیگه حرفی نیست
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار جان من نمیگم، آمارهای جهانی میگه ولی شما اصرار داری که هند و چین این برند رو به اوج و شکوه خودش رسوندن که واقعاً جای تعجب داره!!!!!!! ………. تاتا موتور سرمایه گزار و شریک خوبی واسه این برند بزرگ و محبوب نبوده و داره روی این برند ضرر میده و کارهای واگذاری این برند رو شروع کرده، پس اینا نشونه چیه؟؟ ماجرای برگزیت هم که هنوز روی خودروسازی انگلیس سایه افکنده و تازه کشمکش تجاری آمریکا و چین رو هم بهش اضافه کن ……. در نهایت نظر من اینه که این برند با تاتا موتور و چری وضعش از اینیم که هستش بدتر خواهد شد
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳طبق معمول فقط داری کلی گویی میکنی زیزیگولوجان
آمارهای جهانی اینو میگه؟ آمارهای چی؟ آمار فروش؟ تو مقاله ای که مربوط به بهترین وضعیت مالی در ده سال اخیره اینو میگی؟!
که علاوه بر فروش بیش از ۱۳۰ هزار سفارش در دست دارن؟
از لحاظ عدم موفقیت داری میگی؟ مثلا دیفندر جدید؟!!
با توجه به کامنت های قبلی شما در مورد خودروهای چینی با اطمینان میتونم بگم شما فقط به اسم نگاه میکنی تازه این هم نمیتونه صدق کنه چون چینی ها که در این مورد سازنده نیستن تا مثل قبل با چشم بسته بگی خوب نیست!
خودروهای انگلیسی رو کمتر با معیار فروش میسنجن اما حتی با همین معیار هم الان یکی از بهترین زمانها برای کمپانی هست.
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار درسته که ما نظرات شخصی خودمون رو میگیم ولی آمار و ارقام جهانی بر نظرات شخصی ارجحیت داره و این آمار میگه : (کاهش فروش چشمگیر جگوار طی سالهای اخیر) … که این آمار نشون نشون دهنده این هستش که تاتاموتور و چری سرمایه گذاران و شریکان خوبی واسه این برند بزرگ و محبوب نبودن و هیچ شکی در این وجود نداره ……… قبلاً خبراش بود که “بی ام و” قراره این سهام رو از تاتاموتور بخره و امیدوارم که این اتفاق بیوفته چون “بی ام و” سرمایه های بزرگی در اختیار داره و میتونه این برند دوست داشتنی رو دوباره به روزای اوجش برگرودونه
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ای بابا شده حکایت اون که با تعویض راننده ها هم میگفتی راننده ناشی بود!!
عزیزم لندروور بعد از دیفندر جدید به لحاظ فروش و سودآوری رشد چشمگیر داشته همین مقاله هم داره به بهترین وضعیت در ده سال اخیر اشاره میکنه اونوقت شما میگی کاهش چشمگیر؟!!!
عجب حکایتیست واقعا
اصلا بیا تمومش کنیم هیچ چشم اندازی برای رسیده به نتیجه موجود نیست
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳تیتر مقاله گفته : “بازگشت سودآوری به جگوار لندرور با افزایش فروش دیفندر” …… این یعنی قبلاً ضرر و زیان در کار بوده که خبراش هم موجوده و الآن هم رکورد فروش بالایی در کار نبوده بلکه نسبت به سالای قبل یه مقدار بهتر شده که متزلرل هستش و امکان کاهش فروش دوباره با توجه به افت تقاضا واسه خودروهای برقی وجود داره که پایینتر توضیح دادم
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳آها شما الان در چه زمانی زندگی میکنی و راجع بهش حرف میزنی؟
قبلا؟ یا الان؟
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳بیشتر از ده کامنت در مورد اوضاع بد و رو به قهقرا لندروور فرستادی منظور زمان گذشته بود؟!!
که تازه اون هم دریغ از یه مدرک
قبلا ضرر و زیان داشته خیرش هم موجوده
ببینم اون خیر موجود ضرر و زیان لندروور رو
مربوط به چه سالی بوده؟
چه مقدار بوده؟
چقدر طول کشیده؟
آمار عزیزم!!
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اینکه با معرفی دیفندر جدید و نسل پنجم رنجروور آمار فروش بطور قابل ملاحظه ای بالا رفته که لازم به بحث نیست
خوب طبیعتا قبل از این بالا رفتن آمار پائین تر بوده منظورت اونه؟!! که برای همه کمپانی ها موقع معرفی نسل جدید موفق اتفاق میوفته؟
اگه آمار ضرر و زیان داری بفرست باقی حرفها دیگه اتلاف وقته
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳زیزیگولووو … صرفا چون از چین خوشت نمیاد یه چیزی گفتی که اصلا سندیت نداشت
اکسل چری رو به لندروور مربوط کردی که تو ذهن هیچ تنابنده ای نمیگنجید
الانم به زمان گذشته متوسل شدی باز هم بدون سند و مدرک
بهتره این بحثو تموم کنیم وگرنه چند روز دیگه کاربر MC20 میاد رصد میکنه و به هر دو بخاطر بحث طولانی یه مدال لیاقت میده😂
زیزیگولو
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اتفاقاً مت بدکن سند حرف نزدم جون اخبار کاهش فروش موجوده ……. و اما اون ربط دادن لندروور به در رفتن اکسل X55 پرو فقط یه تشبیه بود که ممکنه چینیا این برند رو هم به گند بکشن
! i M α η δ υ α R
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳نشان شوالیه صلیب دار …
🤣🤣🤣🤣
بعد از شاهزاده فیلیپ …
و دوک ادینبرو …
بالاترین نشان سلطنتی انگلستانه …
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اخبار کاهش فروش رو بفرست
این ۷۶ بار
زیزیگولو
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار جان بازم میگم تیتر خبر گفته : “بازگشت سودآوری به جگوار لندرور با افزایش فروش دیفندر” که این یعنی قبل از این ضرر و زیان بوده و الآن فقط یه مقدار افزایش فروش داشتن و نه رکورد فروش بالا ……. گفتی سند و آمار ضرر زیان در سالای قبل بفرست که اگر بخوای چند صفحه لینک برات میفرستم ، اینم یه سند
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/jaguar/%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AC%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%88%D8%B1-2018/
زیزیگولو
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳جگوار لندروور بخاطر زیان دهی چندین بار اقدام به تعدیل نیرو و اخراج پرسنل کرده که اخبار اون هم موجوده
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳عزیزم الان سال ۲۰۲۴ هست
ما هم در زمان حال هستیم
و در زمانی که یه کمپانی در حال سوددهی هست گفتن اینکه وضعش خوب نیست چون شش سال قبل ضرر داشته چه حکمی داره؟
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳جگوار لندروور شش سال قبل ضرر ۴ میلیاردی داشته و امروز سود ۲/۷ میلیاردی
اگه شما به روند میگی قهقرا پس دیگه کفایت مذاکرات😄
زیزیگولو
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳حتی مدرک هم بهت نشون دادم ولی باز داری مقاومت میکنی🤦🤦تیتر مقاله گویاست وونشونواز ضرر در گذشته داره و آمار بطور کلی کاهش فروش رو نشون میده وگرنه در هر سال افت و خیز داشتن طبیعیه پس باید به آمار بلند مدت نگاه کرد ……… مثل یه عده که فکر میکنن با یه سال بارندگی نرمال خشکسالی یه دهه قبل جبران میشه🤦🤦قافل از اینکه خشکسالی یه دهه گذشته با بارشهای نرمال تو یه سال جبران نمیشه و باید به آمار بلند مدت نگاه کرد🤦🤦 خاتمه مذاکرات بدون نتیجه ملموس🙌
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳چی میگی زیزیگولو!!
ضرر در گذشته؟
اونوقت امروز میگی؟ امروز که سودآور بوده میگی شش سال پیش ضرر داده؟
اون مدرک که نشون دادی حرف خودت رو نقض کرد برادر
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳آمار بلند مدت؟
سال ۲۰۱۸ چهار میلیارد ضرر داشته
سال ۲۰۲۴ ۲/۷ میلیارد سود داشته
شما به این آمار چی میگی و ازش چی برداشت میکنی؟
از دیشب تا الان داریم سر موضوعی که روشن تر از روز هست بحث میکنیم
من مقصر هستم والا
مازیار
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳مقاله: بازگشت سودآوری به جگوار لندروور با افزایش فروش
زیزیگولو: لندروور رو به قهقرا هست و کاهش چشمگیر فروش داشته
مدرک؟
ضرر و زیان در شش سال قبل!
دلیل اصلی: بدبینی نسبت به ملیت سهامداران
دست بردار جو😄
دانیال_Surrey،England
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳چری هیچ کارس تو گروه بیشتر بازوی فروش jlr تو چینه.
..
..
در کل سال آینده احتمال زیاد سود قبل مالیات گروه به حدود 5 میلیارد دلار خواهد رسید،اگه اتفاقات عجیبی تو دنیا مثل کرونا و جنگ جهانی و…نیوفته!
رنج روور الکتریکی و هم دیفندر octa با حاشیه سود بسیار بالا باعث این رکورد خواهند شد.
حالا بماند جگوار الکتریکی.
به نظرم برای جگوار یکمی ریسک کردن بهتر بود ماشین های درون سوز هم تولید میکردن.
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳تاتا موتور این برند رو به قهقرا برد و چری هم توش سرمایه گذاری کرده …… آیا دیگه امیدی بهش وجود داره؟
دانیال_Surrey،England
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳بله امید که به jlr قطعا هست،ولی به امثال شما قطعا نیست!
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳خودروهای برقی که کُلاً تو دنیا افت فروش داشتن و کمپانیای خودروسازی و شرکتای تامین کننده قطعات بخاطر افت تقاضای خودروهای برقی ریسک نمیکنن و سرمایه گذاری روی خوروهای برقی و قطعات خودروهای برقی رو کاهش دادن ( مثل جنرال موتورز) حتی کمپانی بنتلی اعلام کرده که در واکنش به کاهش تقاضا واسه خودروهای برقی برنامه هاشو واسه ساختن مدلای برقی به عقب انداخته و پدال هم مقاله در این مورد گذاشت ……. اونوقت اومدی حرف از رکورد دار شدن و حاشیه سود بالا با مدلای برقی رنجروور و دیفندر و جگوار میزنی؟؟ 🤦🤦 آره دانیال!!!!! به امید این اینکه با وجود دخالت یه شرکت چینی اکسل عقب جگوار لندروور در نره!!!!! رکورد دار شدن فروش پیشکش
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳اونی که در میره چرخ تویوتاست دوست عزیز
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳چون اکسل عقب یه چینی در رفته و بخشی از سهامداران لندروور چینی هستن اینو میگی؟
آیا کافی نیست؟!
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار جان کمپانی تویوتا بخاطر احتمال شکستگی پیچ و مهره های چرخ تویوتا bZ4X و درآمدن چرخ از جاش فراخوان داده وگرنه هیچ چرخی در نرفته و فقط یه احتمال بوده ، در ضمن کمپانی اون زمان گفته این ماشینا رو از مشتریا پس میگیره ولی کمپانی چری با اینکه اکسل ماشیناش تو چند نقطه جهان در رفته چنین کاری نکرده ………. دقت کن فقط احتمال بوده
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/toyota/toyota-buy-back-faulty-bz4x/
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ببین دوست عزیز
اینجا گروه تلگرامی نیست که بشه ظرف چند دقیقه دهها تبادل نظر داشت
همینطور که میبینی متاسفانه دو تا رد و بدل شدن کامنت ممکنه ساعتها زمان ببره بنابراین بهتره کامنت ها تا حد ممکن مفید باشه مفید به لحاظ انتقال
اون کامنت که من پرسیدم از چه لحاظ؟ بهتر بود شما به جای گفتن آمارهای جهانی اینو میگه همون آمارها رو ارائه میدادی
حالا هم چند ساعت زمان رو از دست دادیم مشکلی نیست. شما میگی لندروور رو به قهقرا میره آمارها اینو میگه؟ خوب آمارها رو بفرست ببینیم از چه نوعی هستن
و راجع به چرخ هم من اونی نیستم که بهش اشاره کنم اما وقتی در کمال تعجب دیدم که شما شکستن اکسل چری رو به لندروور ارتباط دادی!!! حرف دیگه ای به ذهنم نرسید😄
حالا آمار مربوط به لندروور رو به نابودی؟
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیاز من کی گفتم لندروور رو به نابودی میره؟؟؟!!! دارم میگم با روزای اوجش فاصله گرفته چون تاتاموتور و چری شریکها و سرمایه گذاری خوبی واسه این برند بزرگ نیستن …….. در مورد چرخ یه لحظه خیلی شبیه کره ای فنها کامنت دادی😉
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳بعضی مواقع پیوند بین کمپانی و مشتری از هم گسسته میشه که بخاطر تصمیمات اشتباه رخ میده و باعث میشه شرایط از کنترل کمپانی خارج بشه (مثل همین ماجرای سودمند نبودنِ شراکت و سرمایه گذاری تاتاموتور و چری در کمپانی جگوارلندروور که باعث کاهش چشمگیر فروش این کمپانی شده) ……… و به هر حال تو خیلی از موارد سقوط و نابودی یه برند با درک نامناسب و کج اندیشی و انتخاب شریکان و سرمایه گذاران نامناسب و دست کم گرفتن رقیبها اتفاق میوفته ولی مطمئناً انگلیسیهایی که به سیاستمداری تو هر زمینه ای معروف هستن نمیزارن این اتفاق واسه جگوارلندروور بیوفته و یه فکری بحالش میکنن و دوباره به روزای اوجش برمیگرده
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳قهقرا که بدتر از نابودی هست😅
! i M α η δ υ α R
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳زیزیگولو …
امید ، تنها چیزیه که هرگز از بین نمی ره ، چون از جنس نوره …
همچنان که برای مازراتی و آلفا و لانسیا ، برای جگوار هم امیدوارم و امیدوارم و امیدوار …
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳👍👍👍👍
یوسف
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳جناب زیزیگولو….
رسانه ها خبر دادن چرخ در رفته از تویوتا از اکسل چری سبقت گرفته…..
راست میگن…. یه تحقیقی بگن….
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳کمپانی تویوتا بخاطر احتمال شکستگی پیچ و مهره های چرخ تویوتا bZ4X و درآمدن چرخ از جاش فراخوان داده وگرنه هیچ چرخی در نرفته و فقط یه احتمال بوده ، در ضمن کمپانی اون زمان گفته این ماشینا رو از مشتریا پس میگیره ولی کمپانی چری با اینکه اکسل ماشیناش تو چند نقطه جهان در رفته چنین کاری نکرده ………. دقت کن فقط احتمال بوده
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/toyota/toyota-buy-back-faulty-bz4x/
عجب
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳عجب
یاس ی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳نوش جونش با این ماشینهای خفنش.
حسن
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳لندرور – رنجرور یه نماد تاریخی برای خودرو سازی دنیاست
این ستاره تا ابد در اسمان میدرخشد
واقعا خیلی عالیه دیفندر بازم نامش بر زبانها جاری شده
امیدوارم فروشش بیشتر بشه
انگلستان پادشاه اروپا
M8
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳این پادشاهی که میگی خودش از اتحادیه خارج شده
باز حداقل آلمان رو بگی پادشاه یچیزی
خود بریتانیا هم به لطف پدری که آلمان در حقش کرد زندست
بریتانیا 😂
حسن
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳امروز وقتی به جامعه ی هند نگاه کنیم یک ملغمه ی وحشتناک از نادانی تحجر خرافه حماقت و نفهمی میبینیم
فرض کنید هند هیچ وقت مستعمره ی انگلستان نبود حالا تصور کنید امروز چجور ملتی بودند
قطعا هیچ کدام از کشورهای افتضاحی که مستعمره بودن ضرر نکردن و الان هزاران و شاید ملیونها نفر از افرادش در کشور مقصد در مدرنیته ی کامل زندگی میکنن و فرهنگ اجتماع بومی هم ره هزار ساله را یک شبه طی کردند
خیلی از اتفاقات حکایت گاهی گمان نمیکنی اما خوب میشود هست
Dot
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳الان داری از استعمار دفاع میکنی ؟!
استعمار اگه این همه خوبی داشت چرا پس مردم انقلاب کردن علیهش ؟
یکی نادون ، دو تا احمق ، یعنی ریز و درشت اون همه جمعیت نادون و احمقن ؟ :)
علی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳خوشگل هست و قوی و.