جگوار XF یکی از لوکسترین و تجملیترین خودروهای جگوار است گه چهره ای جدید به خود گرفته است آن هم توسط کمپانی تیون کار آلمانی Loder1899.
![Jaguar XF tuning by Loder1899](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/jaguar-xf-tuned-by-loder1899-medium_3-309x500.jpg)
به نظر شما کدام یک از ویژگیهای این خودرو،XF را اسپرت ترکرده است؟به طور کلی تغییرات این خودرو شامل جلو پنجره کاملاً سیاه،سپر جدید به همراه دریچه های هوا به رنگ قرمز و مشکی،ورودیهای هوای جدید روی هود،دیفیوزر جدید،اسپویلر کوچک مشکی،کالیپر های قرمز،اگزوز های دوقلو و رینگهای آلیاژی ۵ پره به رنگ مشکی میباشد.که خودرویی با ترکیب رنگ سفید،مشکی و قرمز به وجود آوردهاند.
اما زیر کاپوت این خودروی اشرافی یک موتور V6s(دیزل) سه لیتری خوابیده است که قدرت آن از ۲۷۵ اسب بخار به ۳۱۰ اسب بخار رسیده است،همچنین گشتاور این خودروی بریتانیایی هم ۶۰۰ نیوتن متر بود که به لطف مهندسان لودر۱۸۹۹ به ۶۸۰ نیوتن متر رسیده است.به نظر شما این تیون کار آلمانی در کار خود موفق بوده است؟
ali
۲۷ خرداد ۱۳۹۲استانداردش قشنگ تره!
sina
۲۸ خرداد ۱۳۹۲الان یه جی میگم دوباره دعوای قدیمی شروع میشه…
خوب حالا که المانی ها یه دستی به سر روی این ماشین انگلیسیه کشیدن میشه بهش گفت ماشین…وگرنه تو خواب ببینی رقیب بنز بشی!
feri 007
۲۸ خرداد ۱۳۹۲به نظرم که وقتشونو تلف کردن با تیونینگ کردن این ماشین و نه فقط این… کلا منظورم ماشینای انگلیسیه…!!!
reza
۳۱ خرداد ۱۳۹۲آخه جگوار چه ربطی به بنز داره؟؟؟؟؟
جگوار همه ماشیناش لوکس و تجملاتی اند ولی بنز(و در کل اکثر ماشینای آلمانی) بیشتر به فکر راحتی سرنشین ها هستن یا بعضی وقتا ماشینای اسپرت میزنن وربطی به ماشینای انگلیسی (خصوصا جگوار)ندارن
علیرضا
۲۷ خرداد ۱۳۹۲چهره جلوی ماشین انگار داره آدمو تهدید میکنه،و از لحاظ ظاهری نمرش 20 و این تیونر هم در کارش موفق بوده چون بدست آوردن 680 نیوتن متر گشتاور بالایی است برای یه سدان
AMIR*
۲۸ خرداد ۱۳۹۲ببر درنده
مصطفی
۲۸ خرداد ۱۳۹۲خیلی زیبا شده
(AMIR)
۲۸ خرداد ۱۳۹۲ببری وحشی و با کلاس!
محمودرضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۲زیباست!
HOOMAN
۲۸ خرداد ۱۳۹۲به نظر من جگوارو خود انگلیسی ها بهتر تیون میکنند نمی خوام بگم کار لودر 1899 بد بوده ها نه خیلی هم زیبا شده و جذاب.دوست دارم یه دونه داشته باشم.
امین
۲۸ خرداد ۱۳۹۲من مدل XFR-S رو به این ترجیح میدم ، لااقل میدونم کار خود کارخونست ( قشنگ تر هم هست )
ضمنا خودرو سازی جگوار کلا 4 تا محصول داره که فقط مدل XJ مدل اشرافیه
این مدلش با BMW سری 5 یا بنز E کلاس یا آئودی A7 رقابت میکنه ( شاید یه خورده سرتر هم باشه )
بهنام
۲۸ خرداد ۱۳۹۲ای خدا میشه اینارو با قیمت واقعیش وارد ایران بکنی تا ما جوونا به ارزومون برسیم…
یه پسل باهوش
۲۸ خرداد ۱۳۹۲بیخیال داداشی
بیخیال
ان صدایی که به جایی نرسد فریاد است
توفیقی
۲۸ خرداد ۱۳۹۲خب آقا علی راست میگه سادش قشنگتره که انگلیسیها خودشون ساختنش
آلمانیها گند زدن تو اصالت یه خودرو انگلیسی
یه کی نیست بهش بگه برو ماشین خودتو اسپرت کن
پورشه 911 زیباست یا مرسدس بنز اس ال 65 و بی ام و ام 6 و آئودی آر 8
اینه خیلی هم زیبا هستن ولی دیگه دست به رولزرویس و بنتلی و جگوار و آستون مارتین نباید زد
انگلیسها خودشون بهتر از همه میدونن یه اتومبیل لوکس رو چجوری باید ساخت
امید
۲۹ خرداد ۱۳۹۲جاگوار یعنی اصالت …یعنی قهرمان مسابقات لمان در اواخر دهه ۵۰ چندید سال پیاپی … یعنی اولین ماشین مسابقه ای چهار چرخ دیسک … یعنی اولین کمپانی که ایرودینامیک رو به صورت فانکشنال با کمک مهندس هوا و فضا (مالکوم سایر) در ماشین های خیابانیش هم همه گیر کرد … یعنی سنتش در استفاده از الومینیوم … یعنی تو اوج بحران نفتی دهه ۷۰ موتور ۱۲ سیلندر ساختن … یعنی تعلیق کاملا مستقل هر چرخ تو دهه ۶۰ … یعنی ماشین سلطنتی رویال فامیلی انگلیس … یعنی داشتن بیشتر از ۲-۳ تا از محصولاتش تو لیست زیبا ترین خودرو های قرن … یعنی ساختن محصولی که انزو فراری رو هم به تحسین وا داشته … خوشحالم که این روزها پیشرفت این کمپانی را میبینیم …
محترمانه عرض میکنم عموم نظرات اینجا تقابل نظرات عوام (عدم اطلاعات کافی در مورد خودروها و کمپانی ها و تاریخ اونها و استایل محصولات و بازار هدف و …) توام با سلیقه ایرانی – عربی هست در طرفداری از برند های همسو با سلیقه شان …
اما هیچ گاه اشرافیت و چاشنی لوکسی و حسی که در جاگوار – استون مارتین – مک لارن – رولز رویس – بنتلی – مورگان … وجود دارد در محصولات دیگر کشور ها نمی یابید … همانطور که حس اصیل یک خودروی اسپرت را در ساخته های ایتالیا و یک خودروی مصرفی ریلایبل را در محصولات المانی می یابید .
باز هم عرض میکنم به دلیل نشر کامنت افراد کم اطلاع این تفکر که رولز رویس و بنتلی المانی هستند و … گاها میبینم ٬ انتشار این نظرات نشان از بی اطلاعی مردم ما به دلیل این بازار بسته خودرو در ایران است چون نمیدانند کمپانی رولز رویس کماکان با همان خط مشی در گودوود انگلیس و نه المان و بنتلی در Crewe انگلیس و جاگوار در کاونتری هستند و تمام خط تولید و ساختمان ها و تیم های مهندسی به مانند گذشته … همه در این مکان یعنی انگلیس واقع شده اند و تنها تامین کننده و برنامه ریز مالی انها از المان و هند و کویت و … است و مانند همه کمپانی های دیگر مهندسان ان از تمام دنیا و بهترین ها هستند … استون مارتین هم همینطور تامین کننده مالی کویتی دارد اما کمپانی و خط تولید در گایدن انگلیس واقع شده با همان خط مشی گذشته و همان ایده و همان بازار هدف و همان محصولات رویایی … یک مثال عامیانه برای کسانی میزنم که متوجه موضوع نشده اند یا اطلاعاتشان در این زمینه کم است با به سبب تعصب مایل به جستجو نیستند … مالک باشگاه منچستر رومن آبراموویچ اهل روسیه است و تمام مسابل مالی باشگاه از طریق این گروه حمایت و هدایت میشود از تزریق سرمایه تا کسب درامد …خانه این تیم انگلیسی در باشگاه استمفورد بریج در لندن واقع شده و در لیگ برتر انگلستان بازی میکند … کسی این تیم را روسی میپندارد ؟
jaguar - ss
۱۹ تیر ۱۳۹۲درود فراوان به اشراف دوستان.
زنده باد جگوار زنده باد خودروهای اشرافی که این لقب فقطو فقط مختص انگلستان است و بس. در ضمن جگوار ببر نیست دوستان بلکه یوز پلنگه.
Mojtaba
۱۸ دی ۱۳۹۲چراغهای جلوشو از بی ام و 4-series تقلید کردن