جگوار میگوید اندکی پس از گسترش نسخههای مدل اف تایپ و اضافه کردن مدل ۴ سیلندر توربو، استفاده از قوای محرکهی هیبریدی برای مدلهای اسپورت آیندهی خود را در نظر خواهد داشت.
مهندس ارشد خودروهای اسپورت جگوار در مصاحبه با اتوکار گفته که تولید مدلهای پرفورمنس هیبرید را رد نمیکند اما از پاسخ به این سؤال که چه زمانی خودروی اسپورت و هیبریدی را جگوار را خواهیم دید خودداری نمود.
اگرچه این برند بریتانیایی هنوز قوای محرکهی هیبریدی پرفورمنس را در روی جادهها نیاورده اما در برخی سیستمها شاهد امتحان آن بودهایم. قابلتوجهترین کاربرد آن در C-X75 بوده و قوای محرکه به همراه کمپانی تکنولوژی پیشرفتهی ویلیامیز توسعه یافته است. این پیشرانه از نسخهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری و یک جفت واحد الکتریکی تشکیل شده و خروجی کل سیستم برابر با ۸۸۸ اسب بخار بوده است. این خودرو هرگز وارد خط تولید نشد اما قطعاً میتواند روی خودروهای اسپورت و هیبریدی آیندهی کمپانی تأثیر بگذارد. با توجه به اینکه پورشه ۹۱۱ هیبریدی در راه است، شاید جگوار مجبور شود که کمی زودتر از زمان مقرر دست بکار شده و خودرویی هیبریدی را تولید کند.استفاده از قوای محرکهی هیبریدی یک حرکت صحیح برای خودرویی اسپورت است.
peyman
۳۰ فروردین ۱۳۹۶عالی هست ولی چراغای جلوشو کمی خشن کنن خیلی جذاب میشه
حسین M
۳۰ فروردین ۱۳۹۶سوار شدن به پلنگ برقی باید حال بده اساسی