جگوار لندروور جدیدترین خودروسازی است که عطای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ را به لقایش بخشیده است. این کمپانی کاهش هزینهها را دلیل عدم حضور در ژنو اعلام کرده است.
این شرکت بریتانیایی به دنبال کارایی و اثربخشی بیشتر رویدادهای خودرویی شخصی و انفرادی است.
جگوار لندروور در حال حاضر شرایط سختی را تجربه میکند که یکی از دلایل اصلی آن تعرفههای خودرویی چین است. فروش این خودروساز در بازهی زمانی ژانویه تا اکتبر با افت ۴ درصدی به ۴۹۲,۳۸۸ دستگاه رسیده که خیلی هم بد نیست. البته میزان فروش این خودروساز در چین با افت قابلتوجه ۴۹ درصدی در ماه اکتبر روبرو بوده است. اوضاع به قدری وخیم است که جگوار لندروور بیانیهی زیر را منتشر ساخته است:
ما در حال اتخاذ استراتژی چرخش و برداشتن تمامی قدمهای ضروری برای جبران تجارت خود مخصوصاً در چین هستیم. این موضوع شامل همکاری نزدیک با شبکه نمایندگیهای فروش و توازن تولید بر مبنای تقاضا در بازار کنونی است تا بتوانیم توسعهی مناسبی برای آیندهی خود داشته باشیم.
البته جگوار لندروور تنها خودروساز غایب در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ نیست. فورد نیز قبلاً اعلام کرده به خاطر عدم همخوانی تاریخ برگزاری این نمایشگاه با زمان معرفی خودروهای جدید در ژنو حضور نخواهد داشت. فورد تصمیم گرفته برنامههای جداگانهای برای معرفی محصولات جدید خود تدارک ببیند.
ولوو هم تصمیم مشابهی گرفته است. این خودروساز سوئدی معتقد است برگزاری رویدادهای خصوصی و شخصی روش بهتری برای جلبتوجه مشتریان بالقوه میباشد.
The best or nothing
۱۶ آذر ۱۳۹۷انگلیسیا هر اندازه از لحاظ تکنولوژی از ژرمن ها عقب ترن به همون اندازه هم از لحاظ خاص بودن طراحی ازونا جلوترن … سلیقه بندست امیدوارم به کسی بر نخوره …