جگوار

کاهش قیمت جگوار اف-تایپ ۲۰۱۷

جگوار در استراتژی جدید خود، تأکید زیادی بر قیمت‌گذاری بی‌مهابا و افزایش ارزش محصولات خود دارد و این موضوع، حتی در مدل زیبای اسپورت «اف-تایپ» نیز دیده می‌شود. جگوار اف-تایپ ۲۰۱۷ برای هر دو فرم کوپه و کانورتیبل، یک سطح پایه تریم جدید ارائه کرده که هر کدام، به ترتیب، شروع قیمت این مدل را به میزان ۳۶۰۰ و ۲۷۰۰ دلار کاهش می‌دهند.

2016 Jaguar F-type R convertible
۲۰۱۶ Jaguar F-type R convertible
قیمت جگوار اف‌تایپ کوپه ۲۰۱۷ از ۶۲ هزار و ۳۹۵ دلار شروع می‌شود و این در حالی است که قیمت اولیه مدل کانورتیبل به ۶۶۳۹۵ دلار می‌رسد. هر دوی این مدل‌ها به صورت استاندارد از یک موتور ۳ لیتری سوپرشارژر V-6 با قدرت ۳۴۰ اسب‌بخار استفاده می‌کنند که با یک گیربکس ۶ دنده دستی نیز همراه است. البته جگوار در زمینه تجهیزات استاندارد، آن‌چنان که انتظار می‌رود، خساست به خرج نداده است؛ چرا که مدل‌های پایه اف-تایپ به صورت استاندارد دارای تجهیزاتی چون یک سیستم صوتی Meridian، سیستم راهبری و صندلی‌های چرمی هستند. در همین حال، امکانات اضافه‌ای مانند یک سقف آفتابگیر پانوراما، گرم‌کن صندلی ها و یک دوربین نمای عقب، در قالب یک پکیج آپشن «پرمیوم» ارائه می‌شوند. همچنین استفاده از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز نیازمند پرداخت یک هزینه اضافی است.
2016 Jaguar F-Type V6 Manual
۲۰۱۶ Jaguar F-Type V6 Manual
2016 Jaguar F-Type V6 Manual
۲۰۱۶ Jaguar F-Type V6 Manual
این قیمت‌های پایین‌تر باعث می‌شوند که اف‌-تایپ در محدوده‌ای در دسترس‌تر برای خریداران قرار گیرد. مهمتر اینکه، در رده‌ای قیمتی پایین‌تر از پورشه ۹۱۱ با قیمت ۹۰۳۹۵ دلار قرار می‌گیرد و حتی می‌تواند به سمت محدوده اسپورت‌های ارزان‌تر مانند شورولت کوروت استینگری ۵۶۳۹۵ دلاری نیز حرکت کند.
با توجه به اینکه اطلاعاتی در مورد مدل‌های دیگری مانند S با قدرت ۳۸۰ اسب‌بخار و R با قدرت ۵۵۰ اسب‌بخار منتشر نشده، شاید باید فرض کنیم که این مدل‌ها شرایط خود را برای ۲۰۱۷ حفظ خواهند کرد. این مدل‌های پایه جدید اف‌تایپ از بهار ۲۰۱۶ در بازار ارائه می‌شوند و تا آن موقع، احتمالاً خبرهای بیشتری از خودروی اسپورت جگوار خواهیم شنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. REZA

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    کوروت با قیمت کمتر عملکرد بهتری داره.و زیباتره.

    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      حیفت میاد اینم خیلی جذابه و دلرباست بین این و کوروت واقعا انتخاب سخت هست کاش یه روز ما هم از این انتخاب ها داشته باشیم

      1. REZA

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (225 ديدگاه)

        حتی باکستر جی تی اس هم از این بهتره-اما کوروت از هر دوشون سرتره- با این وضع جامعه فکر نکنم اون روز بیاد یا شاید 50 60 سال دیگه که ما عصا به دست گرفتیم نوه هامون داشته باشن
        شاید اون روز ما زیر خاک کرم ها قلقلکمون بدن.

    2. نوید جهرمی

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3761 ديدگاه)

      با وجود علاقه ای ک ب جگوار اونم این اف تایپ نازنین دارم اما باز بین جگوار و کوروت انتخابم کوروت هست.
      وای چی میشه آدم اینقدر پول داشته باشه ک سر دو راهی انتخاب ماشینای مورد علاقش نمونه؟ از هر مدلی دلش خواس بخره.
      البته اونوریا سر این دوراهی هم نمیمونن. میرن هر مدلی رو خواستن تو نمایندگی امتحان میکنن یا کرایه میکنن( با قیمت معقولانه نه نجومی) و بعد انتخاب میکنن.

  2. ali ayat

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (715 ديدگاه)

    جگوار خیلی ماشین تو دل برویی هست همه دوستش دارن ولی عده کمی هستند که اونو به برندای بزرگ تر ترحیح میدن چون هنوز اون پختگی لازم رو نداره مثلا سیستم ناوبریش در بین رقیبا مزخرفه عین گوشی چینی

    1. AliZeus

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (416 ديدگاه)

      داداش از تاسیس جگوار نزدیک به صدسال میگذره…اونوقت پخته نیست؟؟؟
      بعضی از برندها مثل جگوار ، لندروور، استون مارتین ، مازراتی و … جز ماشین های خاص تلقی میشن…هر کسی شاید از بین گزینه های فراوان بهشون فکر نکنه..و این دلیل بر عدم پختگی یا ضعف اون ماشین نیست…سلیقه ایه بیشتر…

      1. ali ayat

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (715 ديدگاه)

        میدونم تاریخچش چیه دوست عزیز ولی مثل این میمونه تو صد سال یه مغازه داشته باشی ولی کم کم جنس بزاری توش و بزرگش کنی ولی تغییر تحول بیشتری درش نیاری یه بنزیم خیلی قدمت داره ولی مهم نیست مهم اینه چقدر تونسته خودشو بزرگ کنه و الان چطوره وگرنه من از لحاظ پرفورمنس خیلی جگوار هارو قبول دارم و اصلا اینکه بگم بده نیست جگوار فوق العادس ولی یه پله فاصله داره با باقی همین

    2. احسان آرسنالی

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      لفظ مزخرف برازنده جگوار نیست برادر.
      درسته از بقیه رقبا از نظر مالی و وسعت ضعیفتره ولی از بقیشون هم خاصتره.
      یادمه جرمی یه بار داشت یه جگوار رو تست میکرد در مورد نقطه قرارگیری دکمه ولوم ایراد گرفت و گفت که چون جگوار منابع مالی محدود داره نمیتونه خیلی رو اینجور چیزها سرمایه گذاری بکنه. مثل بنز نیست گه حداقل 1000 تا مهندس طراح داخلی داشته باشه

      1. ali ayat

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (715 ديدگاه)

        تخته گاز که خیلی جاهاش مثل جکه البته جاهای خوبم داره ولی حرف من نیس دوست عزیز من تو مقاله های خارجی هرجا خوندم اینو گفتن مثلا در مقابله با ام بی ام و همینو گفته در مقابل آئودی هم همین حرف من نیست کارشناسای اونا میگن اصلا اینجور چیزا تو ایران عمل هم نمیکنه چش برسه منی هم بخوام ازش ایراد بگیرم

  3. احمد باقری

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4711 ديدگاه)

    طراحی خیلی قشنگی داره.

  4. بهروز

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دیگه اون بابایی ک میخواد ی جگوار گرون قیمت با کلی هزینه های نگهداری بخره لنگ دوهزار دلاره!

  5. Archi KHAN

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    اف تایپ خدایش یکی از زیباترین هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا