جگوار در استراتژی جدید خود، تأکید زیادی بر قیمتگذاری بیمهابا و افزایش ارزش محصولات خود دارد و این موضوع، حتی در مدل زیبای اسپورت «اف-تایپ» نیز دیده میشود. جگوار اف-تایپ ۲۰۱۷ برای هر دو فرم کوپه و کانورتیبل، یک سطح پایه تریم جدید ارائه کرده که هر کدام، به ترتیب، شروع قیمت این مدل را به میزان ۳۶۰۰ و ۲۷۰۰ دلار کاهش میدهند.
قیمت جگوار افتایپ کوپه ۲۰۱۷ از ۶۲ هزار و ۳۹۵ دلار شروع میشود و این در حالی است که قیمت اولیه مدل کانورتیبل به ۶۶۳۹۵ دلار میرسد. هر دوی این مدلها به صورت استاندارد از یک موتور ۳ لیتری سوپرشارژر V-6 با قدرت ۳۴۰ اسببخار استفاده میکنند که با یک گیربکس ۶ دنده دستی نیز همراه است. البته جگوار در زمینه تجهیزات استاندارد، آنچنان که انتظار میرود، خساست به خرج نداده است؛ چرا که مدلهای پایه اف-تایپ به صورت استاندارد دارای تجهیزاتی چون یک سیستم صوتی Meridian، سیستم راهبری و صندلیهای چرمی هستند. در همین حال، امکانات اضافهای مانند یک سقف آفتابگیر پانوراما، گرمکن صندلی ها و یک دوربین نمای عقب، در قالب یک پکیج آپشن «پرمیوم» ارائه میشوند. همچنین استفاده از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز نیازمند پرداخت یک هزینه اضافی است. این قیمتهای پایینتر باعث میشوند که اف-تایپ در محدودهای در دسترستر برای خریداران قرار گیرد. مهمتر اینکه، در ردهای قیمتی پایینتر از پورشه ۹۱۱ با قیمت ۹۰۳۹۵ دلار قرار میگیرد و حتی میتواند به سمت محدوده اسپورتهای ارزانتر مانند شورولت کوروت استینگری ۵۶۳۹۵ دلاری نیز حرکت کند.۱۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
REZA
۲۴ آبان ۱۳۹۴کوروت با قیمت کمتر عملکرد بهتری داره.و زیباتره.
KING 918
۲۴ آبان ۱۳۹۴حیفت میاد اینم خیلی جذابه و دلرباست بین این و کوروت واقعا انتخاب سخت هست کاش یه روز ما هم از این انتخاب ها داشته باشیم
REZA
۲۴ آبان ۱۳۹۴حتی باکستر جی تی اس هم از این بهتره-اما کوروت از هر دوشون سرتره- با این وضع جامعه فکر نکنم اون روز بیاد یا شاید 50 60 سال دیگه که ما عصا به دست گرفتیم نوه هامون داشته باشن
شاید اون روز ما زیر خاک کرم ها قلقلکمون بدن.
نوید جهرمی
۲۴ آبان ۱۳۹۴با وجود علاقه ای ک ب جگوار اونم این اف تایپ نازنین دارم اما باز بین جگوار و کوروت انتخابم کوروت هست.
وای چی میشه آدم اینقدر پول داشته باشه ک سر دو راهی انتخاب ماشینای مورد علاقش نمونه؟ از هر مدلی دلش خواس بخره.
البته اونوریا سر این دوراهی هم نمیمونن. میرن هر مدلی رو خواستن تو نمایندگی امتحان میکنن یا کرایه میکنن( با قیمت معقولانه نه نجومی) و بعد انتخاب میکنن.
ali ayat
۲۴ آبان ۱۳۹۴جگوار خیلی ماشین تو دل برویی هست همه دوستش دارن ولی عده کمی هستند که اونو به برندای بزرگ تر ترحیح میدن چون هنوز اون پختگی لازم رو نداره مثلا سیستم ناوبریش در بین رقیبا مزخرفه عین گوشی چینی
AliZeus
۲۴ آبان ۱۳۹۴داداش از تاسیس جگوار نزدیک به صدسال میگذره…اونوقت پخته نیست؟؟؟
بعضی از برندها مثل جگوار ، لندروور، استون مارتین ، مازراتی و … جز ماشین های خاص تلقی میشن…هر کسی شاید از بین گزینه های فراوان بهشون فکر نکنه..و این دلیل بر عدم پختگی یا ضعف اون ماشین نیست…سلیقه ایه بیشتر…
ali ayat
۲۴ آبان ۱۳۹۴میدونم تاریخچش چیه دوست عزیز ولی مثل این میمونه تو صد سال یه مغازه داشته باشی ولی کم کم جنس بزاری توش و بزرگش کنی ولی تغییر تحول بیشتری درش نیاری یه بنزیم خیلی قدمت داره ولی مهم نیست مهم اینه چقدر تونسته خودشو بزرگ کنه و الان چطوره وگرنه من از لحاظ پرفورمنس خیلی جگوار هارو قبول دارم و اصلا اینکه بگم بده نیست جگوار فوق العادس ولی یه پله فاصله داره با باقی همین
احسان آرسنالی
۲۴ آبان ۱۳۹۴لفظ مزخرف برازنده جگوار نیست برادر.
درسته از بقیه رقبا از نظر مالی و وسعت ضعیفتره ولی از بقیشون هم خاصتره.
یادمه جرمی یه بار داشت یه جگوار رو تست میکرد در مورد نقطه قرارگیری دکمه ولوم ایراد گرفت و گفت که چون جگوار منابع مالی محدود داره نمیتونه خیلی رو اینجور چیزها سرمایه گذاری بکنه. مثل بنز نیست گه حداقل 1000 تا مهندس طراح داخلی داشته باشه
ali ayat
۲۴ آبان ۱۳۹۴تخته گاز که خیلی جاهاش مثل جکه البته جاهای خوبم داره ولی حرف من نیس دوست عزیز من تو مقاله های خارجی هرجا خوندم اینو گفتن مثلا در مقابله با ام بی ام و همینو گفته در مقابل آئودی هم همین حرف من نیست کارشناسای اونا میگن اصلا اینجور چیزا تو ایران عمل هم نمیکنه چش برسه منی هم بخوام ازش ایراد بگیرم
احمد باقری
۲۴ آبان ۱۳۹۴طراحی خیلی قشنگی داره.
بهروز
۲۴ آبان ۱۳۹۴دیگه اون بابایی ک میخواد ی جگوار گرون قیمت با کلی هزینه های نگهداری بخره لنگ دوهزار دلاره!
Archi KHAN
۲۴ آبان ۱۳۹۴اف تایپ خدایش یکی از زیباترین هاست …